Laser 200 -Kangke-
Laser 200 -Kangke-
Tukaj bom poizkusil predstaviti ARF polmaketo akrobatskega letala Laser 200.
Gre za model v merilu 1:3,5.....28%
Razpon kril je 2,2m, dolzina trupa je 1,87m.
Teze pa se ne vem...upam, da cim manj.
Namontiral mu bom bencinski motor v rangu 50 ccm....ne vem se katerega se se nisem povsem odlocil. (DA-50 je v ozjem izboru )
Pa se par slikc
Gre za model v merilu 1:3,5.....28%
Razpon kril je 2,2m, dolzina trupa je 1,87m.
Teze pa se ne vem...upam, da cim manj.
Namontiral mu bom bencinski motor v rangu 50 ccm....ne vem se katerega se se nisem povsem odlocil. (DA-50 je v ozjem izboru )
Pa se par slikc
- Priponke
-
- navodila niti niso tako slaba kot jih opisujejo na forumih
- laser200 006.jpg (39.17 KiB) Pogledano 8295 krat
-
- pogled z vrha
- laser200 004.jpg (40.78 KiB) Pogledano 8295 krat
-
- Skatla je ogromna
- laser200 001.jpg (38.23 KiB) Pogledano 8295 krat
Zadnjič spremenil miskolin, dne 13 Apr 2007, 18:17, skupaj popravljeno 4 krat.
A si že kdaj slišal, da imajo tudi original ta pravi akrobati nekateri tako narejeno. Zakaj neki bi pa na modelu drugače delali.Leopard2 napisal/-a:Hei...
Kwaaa..a prav vidm, da nima profiliranega repa??????
Sam "jebene plate" ???
To, pa ni ravn pohvalno za tko velik model!!!
Lep pozdrav
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Na tej fotografiji je sicer Laser 230, vseeno pa se dobro vidi, da nima profiliranega repa.Leopard2 napisal/-a:Hei...
Kwaaa..a prav vidm, da nima profiliranega repa??????
Sam "jebene plate" ???
To, pa ni ravn pohvalno za tko velik model!!!
Lep pozdrav
Zelo malo je slik na netu.
LP
- Priponke
-
- lasertavelik.jpg (38.89 KiB) Pogledano 7913 krat
No pa gremo naprej....
Celoten rep je skonstruiran tako, da se ga zaradi lazjega transporta lahko odstrani.
Vendar pa, ker to meni ni vsec sem se odlocil, da rep enostavno zalepim skupaj.
Celoten rep je skonstruiran tako, da se ga zaradi lazjega transporta lahko odstrani.
Vendar pa, ker to meni ni vsec sem se odlocil, da rep enostavno zalepim skupaj.
- Priponke
-
- Visinec na svojem delovnem mestu.
- 03visina na svojem mestu.jpg (38.68 KiB) Pogledano 5019 krat
-
- Tukaj bom zalepil visinca
- 02tukaj pride visinec.jpg (38.35 KiB) Pogledano 5019 krat
-
- Tukaj se vidi, da ne uporabljam nozka za odstranjevanje folije ampak raje spajkalnik.
- 01odstranjevanjefolije.jpg (41.89 KiB) Pogledano 5019 krat
Zakaj bi pa ti imel profiliran rep? Še dosti večji akro modeli vključno s pravimi letali nimajo profiliranih repov Pravzaprav so veliko bolj redki tisti, ki imajo profiliran rep (npr. Extra). Kje pa si videl pri pravem Laserju profiliran rep?Leopard2 napisal/-a:Hei...
Kwaaa..a prav vidm, da nima profiliranega repa??????
Sam "jebene plate" ???
To, pa ni ravn pohvalno za tko velik model!!!
Lep pozdrav
lp
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 10 Feb 2007, 19:11, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Sva že dva s tem modelom. Čestitam za nakup, sicer se o kvaliteti ne bi ravno strinjal s tabo, razen kvalitetno izdelane lesene konstrukcije je bilo pri meni vse ostalo za en k.... No, mogoče so medtem kaj izboljšali. Od mojega nakupa bo že 3 leta. Kvaliteta plastičnih delov je slaba, so pretanki. Način pritrjevanja motornega pokrova in copat si je izmislil en modelarski debil, naredi kot mora bit. To sem moral po svoje - bolje naredit. Velike vibracije ZG62-tke so naredile svoje. Problem je tudi ta, da se hauba zadaj zelo zoža in če je hočeš imet vsaj 80% neporezane, moraš izdelat dvodelno - sicer velja za ZG62, mogoče bo pa kak DA50 ipd. bolje noter pasal.
Nekaj sem že jaz o njem napisal viewtopic.php?t=4297
Letalne lastnosti so pa zelo dobre. Model je lahek. Zelo je primeren za F3A in meni je prinesel že dve zmagi Za 3D bi bil dober, če bi imel večje smerno in elerone, višina je OK. Predvsem pa so problem premajnhi hodi smernega. Povečaj luknjo med višincema, da bo smerno lahko bolj mahalo, ali ga pa povečaj, oz. oboje.
Pa veliko veselja!
lp
Nekaj sem že jaz o njem napisal viewtopic.php?t=4297
Letalne lastnosti so pa zelo dobre. Model je lahek. Zelo je primeren za F3A in meni je prinesel že dve zmagi Za 3D bi bil dober, če bi imel večje smerno in elerone, višina je OK. Predvsem pa so problem premajnhi hodi smernega. Povečaj luknjo med višincema, da bo smerno lahko bolj mahalo, ali ga pa povečaj, oz. oboje.
Pa veliko veselja!
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
V Celju je se en tak model tako, da smo sedaj trijebruhpilot napisal/-a:Sva že dva s tem modelom. Čestitam za nakup, sicer se o kvaliteti ne bi ravno strinjal s tabo, razen kvalitetno izdelane lesene konstrukcije je bilo pri meni vse ostalo za en k.... No, mogoče so medtem kaj izboljšali. Od mojega nakupa bo že 3 leta. Kvaliteta plastičnih delov je slaba, so pretanki. Način pritrjevanja motornega pokrova in copat si je izmislil en modelarski debil, naredi kot mora bit. To sem moral po svoje - bolje naredit. Velike vibracije ZG62-tke so naredile svoje. Problem je tudi ta, da se hauba zadaj zelo zoža in če je hočeš imet vsaj 80% neporezane, moraš izdelat dvodelno - sicer velja za ZG62, mogoče bo pa kak DA50 ipd. bolje noter pasal.
Nekaj sem že jaz o njem napisal viewtopic.php?t=4297
Letalne lastnosti so pa zelo dobre. Model je lahek. Zelo je primeren za F3A in meni je prinesel že dve zmagi Za 3D bi bil dober, če bi imel večje smerno in elerone, višina je OK. Predvsem pa so problem premajnhi hodi smernega. Povečaj luknjo med višincema, da bo smerno lahko bolj mahalo, ali ga pa povečaj, oz. oboje.
Pa veliko veselja!
lp
Med drobnimi deli ni plasticnih delov. Vsi delci so iz modrega aluminija, vse povezave pa so kovinske palcke z navojem in vilčkami na koncih.
Krila in pokrov s kabino padejo kot ata na mamo.
Kar se kaputaze tice ti pa povsem verjamem je ze v akciji karbonski roving in nekaj tkanine.
Prej sem omenil, da so navodila ok. Sedaj pa lahko samo recem, da so odlicna za podkurit z njimi.
Hvala za lepe zelje.
LP
Pri Branetu sem si sposodil sarnirje in veselo limanje se lahko nadaljuje.
Lp
Lp
- Priponke
-
- Desna stran visinca fertik
- desna stran.jpg (29.08 KiB) Pogledano 4605 krat
-
- Sarnirje na prepogibu vedno nasminkam, da se ne zlepijo.
- sminkanje.jpg (38.08 KiB) Pogledano 4605 krat
-
- Sarnirji
- sarnirji.jpg (21.29 KiB) Pogledano 4605 krat
Pametno, da si zamenjal šarnirje, tisti priloženi bi držali kake pol leta, ob zmernem letenju, pol pa adijo.miskolin napisal/-a:Pri Branetu sem si sposodil sarnirje in veselo limanje se lahko nadaljuje.
Lp
Tudi repno podvozje boš moral spremenit. To, kar je na sliki, se ti bo po nekaj (tudi lepih) pristankih na lepem zlomilo (kot se je meni). Kdo je še videl, da je noga repnega podvozja, ki precej "diha" iz aluminija, butec tisti, ki je za ta model načrtoval opremo od pantov, repnega podvozja, pritrditve motornega pokrova. Edino lesena konstrukcija modela je res zadetek v polno, lepo natančno narejeno, vse ostalo boš moral bolj pametno naredit. Kitajska pamet se razen pri lepljenju lesa ni najbolj izkazala
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Bruhpilot....
Kako imas izvedene povezave repa (ojacitve mislim)
V ribiski trgovini sem kupil karbon, kevlar (pa se nekaj zraven) tak strikec za scuke lovit.....prenese pa obremenitve do 6 kg (drugih trenutno niso imeli). Ali bo to dovolj? Ne bi rad uporabil originalnih kovinskih stangic.
LP
Kako imas izvedene povezave repa (ojacitve mislim)
V ribiski trgovini sem kupil karbon, kevlar (pa se nekaj zraven) tak strikec za scuke lovit.....prenese pa obremenitve do 6 kg (drugih trenutno niso imeli). Ali bo to dovolj? Ne bi rad uporabil originalnih kovinskih stangic.
LP
Zadnjič spremenil miskolin, dne 12 Feb 2007, 00:21, skupaj popravljeno 1 krat.