Stran 3 od 5

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 03 Dec 2018, 18:23
Napisal/-a peugeot1
Marko Mencin napisal/-a: 02 Dec 2018, 21:48 Zdravo!
Hvala za opozorilo!
Poznam pa to problematiko s serijo V3, ki je prišla ven spomladi. Bilo je veliko reklamacij, saj so magneti odpadali že po prvih poletih. Kasneje (avgusta) so napako lepljenja popravili, vprašanje pa je, v kakšni meri. Za zadnje serije nisem zasledil reklamacij. Bom pa to do sezone-pomladi uredil z UHU endfest 300, kot ponavadi.

LP
Dobro je, ker se za to ceno dobi v V3 verziji relativno veliko motorja za dober denar. Sam imam V1 motorje pa so po zmoglivosti slabši.
Kolega je pa kupil tega 6350 V3, pa starega poseka po zmoglivosti. Pa še nekaj je malo čudno. V1 ima magnete zaprte z obeh strani. V3 samo pri zvonu.

So pa to v obeh primerih dualsky eko verzija.
http://www.dualsky.com/ECO_Series/ECOv2.shtml

Lp

Marko

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 04 Dec 2018, 09:59
Napisal/-a Marko Mencin
Zdravo!

Odprava prvega robu na zvonu za pridržanje magnetov s sprednje strani je pocenila proizvodnjo, žal pa tudi poslabšala njegovo stabilnost.
Ta rob, tudi če je nizek, namreč v veliki meri ojača zvon in preprečuje gnetenje zvona zaradi necentričnosti mas pri višjih obratih. Zvon tako stalno niha iz okrogle v ovalno obliko in to povzroči odstopanje magnetov. Dobro lepljenje in centriranje lahko to v veliki meri preprečita.
Sicer pa imajo novejši motorji z laminati 0,2mm boljši izkoristek pri večjih obremenitvah - se manj grejejo. Imajo pa glede na št. ovojev tudi drugačen KV. Primer: Stari V1 motor 5050-9/KV500, novi motor pa 5050-8/KV500 (dejansko izmerjeno 517KV pri 21,8V). Enako je tudi pri večjem motorju 5060, ki ima po novem izmerjene vrtljaje 392KV pri 25,1V. Oba nova motorja imata ovoj manj in zaradi tega tudi malce višji KV, kar se odrazi v večji moči in seveda višjih amperih.

LP

Marko

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 08 Dec 2018, 14:45
Napisal/-a Bosti1904
Zdravo!

Lep model in čestitke za samogradnjo, me pa nekaj zanima glede 3d printega kaputaža. Po mojih izkušnjah je bil glavni problem 3d naprintanih izdelkov resolucija printanja (ne vem pravega izraza), ki pusti vidne sledi slojev na površini. Videl sem že varianto, ko naprintan izdelek oblijejo z epoksijem pa varianto s kuhanjem s acetonom, da se zgladi površina... V temi pa je bilo prikazano kitanje samega kaputaža. Kako se to obnese? Je kit potem dovolj fleksibilen, da ne bo poknil ob zvijanju kaputaža? Ali je uporabljena posebna tehnika barvanja?

Hvala že vnaprej za odgovore.

Lp,
Boštjan

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 10 Dec 2018, 08:30
Napisal/-a Marko Mencin
Zdravo!

Jaz osebno sem najprej 3D print grobo obrusil, potem pa nanesel primer za plastiko. Nato je šel naprej špric kit.

LP

Marko

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 10 Dec 2018, 19:29
Napisal/-a Bosti1904
Pozdravljen Marko,

hvala za info.

Lp,
Boštjan

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 12 Dec 2018, 22:45
Napisal/-a JKSniper
Tule je tutorial, ki bi deloval v tem primeru popolno :)

https://www.youtube.com/watch?v=0vgynnYzo08

LP!
Jure

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 13 Dec 2018, 22:52
Napisal/-a robin24
Ups, Jure, velik hvala!

Lp Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 13 Dec 2018, 22:56
Napisal/-a Bosti1904
Jasno, enostavno in brez kompliciranja. Bravo Jure!
Hvala za link.

Lp Boštjan

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 10 Jan 2019, 13:54
Napisal/-a robin24
Živjo!

Prišlo je do rahlih motenj, katere strokovno osebje sproti odstranjuje...

Slika

Slika

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 19 Jan 2019, 12:31
Napisal/-a robin24
Dela se nadaljujejo...

Slika

Slika

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 19 Jan 2019, 19:36
Napisal/-a ciciban
Oj!

S čim zatesniš spoj med pramodelom in delilno ravnino?

Hvala!

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 20 Jan 2019, 14:26
Napisal/-a robin24
Za tesnenje je Peter uporabil čisto navaden avtoličarski kit, impa rjave barve. Pred kitanjem je na model nanesel ločilec.
Lp Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 27 Jan 2019, 17:47
Napisal/-a peugeot1
Marko Mencin napisal/-a: 04 Dec 2018, 09:59 Zdravo!

Odprava prvega robu na zvonu za pridržanje magnetov s sprednje strani je pocenila proizvodnjo, žal pa tudi poslabšala njegovo stabilnost.
Ta rob, tudi če je nizek, namreč v veliki meri ojača zvon in preprečuje gnetenje zvona zaradi necentričnosti mas pri višjih obratih. Zvon tako stalno niha iz okrogle v ovalno obliko in to povzroči odstopanje magnetov. Dobro lepljenje in centriranje lahko to v veliki meri preprečita.
Sicer pa imajo novejši motorji z laminati 0,2mm boljši izkoristek pri večjih obremenitvah - se manj grejejo. Imajo pa glede na št. ovojev tudi drugačen KV. Primer: Stari V1 motor 5050-9/KV500, novi motor pa 5050-8/KV500 (dejansko izmerjeno 517KV pri 21,8V). Enako je tudi pri večjem motorju 5060, ki ima po novem izmerjene vrtljaje 392KV pri 25,1V. Oba nova motorja imata ovoj manj in zaradi tega tudi malce višji KV, kar se odrazi v večji moči in seveda višjih amperih.

LP

Marko
Pozdravljeni.
Ker smo razpravljali o Joker motorjih bom podal eno meritev, mogoče bo komu prišlo prav.

Kupil sem Joker 6360 280. Motor je namenjem za 8S Lipo.
Kar se pa tiče magnetov, sem jih hotel dolepiti, pa so tako močno zalepljeni, da ni mogoče dodati lepila. Dobesedno so potopljeni v lepilo.

Meritev je pokazala tole:
Joker 6360 280
Fiala prop 20x10
Turnigy 2x 4S 5000 25C ( ogrete na 18°c)

101A
3080W
7280 obratov
10.4kg realnega izmerjenega vleka.
Lp, Klemen

Ps. Motor naj bi preživel tudi večji propeler, sploh kratkotrajno. Doma imam tudi 20x12 isto fiala, ki pa bo šel na motor, če se 20x10 ne izkaže za pravega. Če pa slučajno koga zanima naj javi pa ga stestiram.

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 12 Feb 2019, 16:40
Napisal/-a robin24
Nekaj vikend napredka...

Slika

Slika

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 17 Feb 2019, 12:09
Napisal/-a robin24
Part two

Slika

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 04 Mar 2019, 15:35
Napisal/-a robin24
izdelava druge polovice kalupa za pokrov motorja...

Slika

Slika

Slika

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 04 Mar 2019, 15:38
Napisal/-a robin24
...

Slika

Slika

...s tem pa ni šale...

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 04 Mar 2019, 19:50
Napisal/-a ciciban
Gladko ko šajba. Superca!

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 07 Mar 2019, 15:43
Napisal/-a robin24
Sam delo...

Slika

Slika

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 11 Mar 2019, 16:06
Napisal/-a robin24
Helou!

Slika

Slika

Slika

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 18 Mar 2019, 16:17
Napisal/-a robin24
Helou!

Nameščanje kapuiaže...

Slika

Slika

In še kabine...

Slika

Eee, ni še konec...

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 22 Mar 2019, 13:42
Napisal/-a robin24
Danes sem prilepil kabino na ogrodje, urediti moram še zapiralo...

Slika

Slika

Slika

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 24 Mar 2019, 13:13
Napisal/-a robin24
Helou, kar se tehnično tiče je zadeva končana, manjka mi le spiner 63 mm...
Moja teža z turnigy 4000 5s 30-70c je pa 2850 g, tako, da imam občutek, kot da mi nekaj manjka...

Slika

Slika

Slika

Slika

No, tako se je končala še ena moja saga o peklenski pomaranči ali kot je dejal prijatelj Boris Aranciati...

LP Robi

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 25 Mar 2019, 12:19
Napisal/-a belovic
Odličen projekt in prispevek, bravo =D> =D> =D>

Re: Experience 60 Classic

Objavljeno: 31 Mar 2019, 12:04
Napisal/-a robin24
Thanks!