Kitanje balse

Načini, postopki in tehnike gradnje modelov letal, uporaba in obdelava materialov in predstavitev gradnje modelov s slikami.

Moderatorji: PisaneliKrist

Odgovori
ales73
Tekmovalec
Prispevkov: 339
Pridružen: 05 Jul 2009, 19:53
Kraj: Sevnica

Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a ales73 » 05 Feb 2017, 17:06

Kaj uporabljate za kitanje manjših razpok, razmikov med oplatami balse, utorov, za izravnavo neravnin na letalih pred pokrivanjem s folijo ?

Ali je Jub akrilni kit smreka OK ?

Slika

Uporabniški avatar
_NoBoDy_
Razpravljalec
Prispevkov: 92
Pridružen: 02 Maj 2007, 17:13

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a _NoBoDy_ » 05 Feb 2017, 18:29

Smreka je tak samo barva, kit pa je enak. Čist ok je ta kit.

Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6857
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a Krist » 05 Feb 2017, 19:08

Jaz imam namenski kit na bazi mikrobalonov.
http://www.greathobbies.com/productinfo/?prod_id=DXMBD5
LP Kristjan

This sentence does not have a sense...
http://kads-world.com/KADS_World/Welcome.html

Uporabniški avatar
_NoBoDy_
Razpravljalec
Prispevkov: 92
Pridružen: 02 Maj 2007, 17:13

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a _NoBoDy_ » 05 Feb 2017, 22:28

odvisno koliko moraš kitat, če je veliko je zaradi teže to bolje..je pa precej dražje

Uporabniški avatar
Zaunkönig
Profesor
Prispevkov: 1433
Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
Kraj: Ljubljana

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a Zaunkönig » 05 Feb 2017, 23:22

Ja pa pomembna je tudi trdota kita. More bit podoben trdoti blase ... da ti potem pri 'šmirglanju' ne odnaša balse bolj od kita.
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side

https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0

Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1305
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a Kladu » 06 Feb 2017, 08:38

Po mojih izkušnjah je akrilni kit preveč trd za kitanje balse. Pri brušenju boš bolj pobiral balso kot Jubolin kit. Pa tudi balsa je preveč elastična, Jubolin kar hitro poči.
Tole uporabljam za balso:
https://www.lindinger.at/en/more/buildi ... ss-240ml-d

Kakšno površino pa želiš doseči?
Ali za prekrivanje z folijo, morda kot končno površino za barvanje?
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!

ciciban
Tekmovalec
Prispevkov: 403
Pridružen: 11 Sep 2006, 12:32

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a ciciban » 06 Feb 2017, 10:10

Jaz se kita izogibam. Če se da, popravim z koščkom balze in kapljico sekundnega.
BORN TO BE WILD!!!

pidalc
Tekmovalec
Prispevkov: 307
Pridružen: 12 Mar 2013, 20:26

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a pidalc » 06 Feb 2017, 11:08

Mikrobalon in epoxi sta najboljša, nista pa najcenejša. Lahko pa si kit narediš sam. Ko brusiš balzo zberi prah in ga zmešaj z razredčenim belim lepilom. :wink: :D :D

Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6857
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a Krist » 06 Feb 2017, 11:56

pidalc napisal/-a:Mikrobalon in epoxi sta najboljša, nista pa najcenejša. Lahko pa si kit narediš sam. Ko brusiš balzo zberi prah in ga zmešaj z razredčenim belim lepilom. :wink: :D :D
Odsvetujem belo lepilo in prah. To potem ne moreš brusit.
Daš tistih 9€ za modelarski kit. Jaz ga imam 4 leta, pa ga nisem porabil za eno žlico. Večje luknje zafilaš z balzo, malenkosti pa pokitaš.
LP Kristjan

This sentence does not have a sense...
http://kads-world.com/KADS_World/Welcome.html

Uporabniški avatar
Andreo29
Freak
Prispevkov: 657
Pridružen: 13 Avg 2007, 20:43
Kraj: Nova Gorica

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a Andreo29 » 07 Feb 2017, 11:43

pidalc napisal/-a:Mikrobalon in epoxi sta najboljša, nista pa najcenejša. Lahko pa si kit narediš sam. Ko brusiš balzo zberi prah in ga zmešaj z razredčenim belim lepilom. :wink: :D :D
Če že delaš potem zmešaj mikrobalone ali pa balsov prah z brezbarvnim vodnim ali nitrolakom in s tem pokitaj. Belo lepilo je preveč elastično in boš pobral več balse kot pa "kita".
Jaz imam tudi tisti modelarski kit kot ga omenjajo v prejšnjih odgovorih. Opazil sem, da je zelo podoben temu, ki ga sam naredim iz vodnega laka in mikrobalonov. Tudi zredčiš - zmehčaš ga lahko z vodo :wink:
Andreo
Slika

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 07 Feb 2017, 16:03

..al pa tole.

https://www.deluxematerials.co.uk/gb/rc ... 00531.html

Jaz sem imel nekaj podobnega. Bilo je čisto lahko in puhlo... brusil si ga kot kredo..
..približno enake trdote kot balsa.

Samo ne mešati z belim lepilom... epoxi...itd... ker je vse pretrdo in brusiš samo balso okoli kita, kot so že povedali fantje.

Drugače pa en trik.
...če malenkost manjka balse po površini (ne na stiku), pa da ne nanašaš kit.... malo poslini in balsa se napihne...in ostane napihnjena tudi, ko se posuši.

aja... pa ne zdej spljuvat cel model.... ker glih ne zgleda, če pljuvaš na svoje delo.. :P
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

ales73
Tekmovalec
Prispevkov: 339
Pridružen: 05 Jul 2009, 19:53
Kraj: Sevnica

Re: Kitanje balse

Odgovor Napisal/-a ales73 » 07 Feb 2017, 16:44

Kladu napisal/-a:Po mojih izkušnjah je akrilni kit preveč trd za kitanje balse. Pri brušenju boš bolj pobiral balso kot Jubolin kit. Pa tudi balsa je preveč elastična, Jubolin kar hitro poči.
Tole uporabljam za balso:
https://www.lindinger.at/en/more/buildi ... ss-240ml-d

Kakšno površino pa želiš doseči?
Ali za prekrivanje z folijo, morda kot končno površino za barvanje?

Hvala za vse odgovore in ideje.
Kitam Piperja, ki bo prekrit s folijo, ne barvan, torej ne gre za nek visoko zmogljiv model, kjer so važni najmanši detajli.
https://hobbyking.com/en_us/j-3-laser-c ... l-kit.html

Odgovori

Vrni se na