2R KOKPIT

Načini, postopki in tehnike gradnje modelov letal, uporaba in obdelava materialov in predstavitev gradnje modelov s slikami.

Moderatorji: Pisaneli, Krist

Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Ultralajt napisal/-a:Gledam tole in nimam besed!
Pravzaprav zato, ker vidim da si "orenk not padu!" :) Vsake stvari se lotiš tako, da je vse dodelano u nulo, seveda pa si s tem na hrbet naložiš kar veliko dela.
Hm, Mitja to je pri meni tako. Če me zagrabi da bi kaj naredil, potem je meni to zanimivo zaradi poti kako pridem do izdelka. Na koncu sam izdelek nima take teže kot pot in problemi med gradnjo. Ravno zato več časa posvetim detajlom. Pokojni Marjan Mencinger mi je enkrat rekel; kar danes narediš, naredi tako, da boš komaj čakal na naslednji dan da delaš naprej.
Tale zadeva iz HKja je videt zelo kul in verjamem da se bo marsikateri debelodenarnik postavljal nekje na pisti s tako kramo, ampak ... hm, ali je to modelarstvo ali igračkanje z dragimi kitajskimi zadevami. Meni takle ne sede.

Tale moj projekt ima zastoj zaradi čisto preprostega razloga. Zadevo sem hotel narediti na hitro. Evo, pa mam problem. Preveč nalahko sem si zamislil tale moj zadnji košček sestavljanke pa me je udarilo po prstih. Mimogrede, imam res obvezan prst.
Prespal bom ene tri dni, potem se pa lotim risanja.

Sicer pa Mitja, če mi le uspe tole dokončat boš pa poskusil mal poheblat ...

LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Ultralajt napisal/-a:
Skratka, spremljam tvojo gradnjo in se postavljam v čakalno vrsto kandidatov za en krog ( ali dva ali tri..) okoli tvoje piste! :D

Mitja
Šele sedaj videl tale zadnji stavek.
He he Mitja, saj je zadeva mobilna, pa jo dostavimo na tvoj parkplac. :)
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Krist »

Mogoče tole kaj pomaga
http://aviatorahmet.blogspot.si/2013/01 ... r.html?m=1
Ali tole.
http://forum.condorsoaring.com/viewtopic.php?t=15497
Pohvale zaobljeno idejo in izvedbo.
Mogoče bi jaz zamenjal potenciometre za kvalitetnejše. Da bi bili bolj zaprti od teh iz naprave.
P.S.: Mitja, škoda ker je šel blanik pod prešo, bi se dalo iz prvega konca trupa naredit lep kopit za simulator.
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

He, he, he, Krist, teli linki so me nasmejali do solz. To je kot v risanki A je to. :D
Saj ne rečem, nekdo je za malo truda sicer spravil nekaj skupaj, ampak je tole uporabno le za simulator na računalniku. Je pa uporabljeno vrhunsko znanje za mehanizem vračanja na sredino.

Trenutno pa rišem nov mehanizem in po par desetih neuspelih variant se nekako kaže da bo le nekaj ratalo. Ležaji so že doma, ogrodje pa bo po novem rezkan iz aluminija. Tudi sistem sredinske lege je rešen, vendar na popolnoma drugačen način kot do sedaj. Nekaj detajlov je enostavnejših kot prej, nekaj pa jih moram vzeti v zakup.

Kar pa se tiče potenciometrov pa teli original Graiupnerjevi, ki sem jih uporabil prekašajo večino. Kot prvo imajo logaritemsko plast uporovne mase, zato ni vsak potenciometer dober za pogon tega. Vrat je 4x daljši kot pri običajnih potenciometrih, zato je os temu primerno natančno uležajena. Zaprti so pa itak v vsakem primeru, jaz sem z vročo pištolo le zalil in tako zaščitil kontakte.

LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6684
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Roberto,če tale "poskusni zajček-kokpit" uspe tko kot vsi tvoji dosedanji projekti,bi lohk naredu ene par kit kompletov ,kwa misliš ? :D :kronik:
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Krist »

Tole sem našel na hitro. Drugače pa je najbolje skopiral zadevo s pravih jadralnih letal.

Logoritemske in linearne potenciometre ni problem dobit. V osnovi imajo skoraj vsi 40-45mm dolgo os.
Tale na fotografiji stane nekje med 15 in 20€. Je pa popolnoma zaprt. Sicer je ta linearni. Je pa zanimiv podatek, da so potenciometri v graupnerjevih napravah logoritemski.
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Krist, poglej tale moj potenciometer in primerjaj s svojim pa boš videl razliko o kateri govorim. Vrat v katerem je uležajena os je zelo dolg. Daljši vrat podaljša ročico osi da se le ta ne more nagibat v stran. Rezultat je, da drsnik lepše in bolj natančno drsi po uporovni površini. Tak pristop omogoča kvalitetnejši spoj in manjšo možnost obrabe ki je posledica izgubljanja stika v potenciometru. Cena potenciometra ne pove nič o njegovi kvaliteti, mogoče je za določen namen izdelan perfektno, zato taka cena, ampak v naših primerih pa lahko hitro nastopijo zgoraj omenjene težave.
Težava pri mojem potenciometru je v tem, da je drsnik vezan z ohišjem. Ne vem, mogoče ima to kakšen namen. Zaradi tega sem potenciometre moral električno izolirati. Zato so vsi potenciometri vstavljeni v pleksi ležišča in os podaljšana s perinaks paličico, ki sem jo postružil.

Sem pa pred časom poskusil z navadnim potenciometrom. He, he, zadeva deluje katastrofalno, zato sem klasične potenciometre gladko pozabil. Je pač treba upoštevat, da imajo ti originalni potenciometri veliko manjši hod kot klasični. Oziroma uporovna plast je narejena na popolnoma drugačen način. Mogoče sodobne naprave delujejo na klasiko, nisem preverjal, ampak pri dobrem starem Graupnerju je pač zadeva taka.

LP2R
Priponke
kokpit_089.jpg
kokpit_089.jpg (101.95 KiB) Pogledano 4143 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Ne iščimo problemo tam kjer jih ni, ampak rešujmo trenutne probleme.
Nekaj sem narisal in zadeva bi teoretično morala delovat. Vse skupaj sem uležajil z 12 ležaji, sredinska lega pa je rešena z ročico. Pri risanju upoštevam, da bom zadevo moral na koncu tudi izdelat. Zaradi tega so kosi dimenzionirani na moje zmožnosti obdelovanja materialov. Sicer se na risbi težko vidi kaj sem imel v mislih, zadeva je v bistvu le skica ali se zadeva sploh izide.
Spodaj je mehanizem v tlorisu, zgoraj prerez skozi stranske ročice, v sredini pa sredinski del.

LP2R
Priponke
pedali.jpg
pedali.jpg (12.45 KiB) Pogledano 4140 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
Andreo29
Freak
Prispevkov: 897
Pridružen: 13 Avg 2007, 20:43
Kraj: Nova Gorica

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Andreo29 »

Zanimivo.
Sem lastnik knjige, kjer sta sliki iz prve strani tega članka objavljeni leta 1973. Kupil sem si jo enkrat v osemdesetih letih prejšnjega stol. in sem že takrat malo gledal kako bi se dalo tole naredit, še posebej, ker sem takrat začel z s pravimi letali.
Članek me je pritegnil. Padlo pa mi je v oči sledeče:
2R napisal/-a:Tudi sistem sredinske lege je rešen...
Če se že dela kokpit po pravem letalu, kolikor se spomnem (od takrat ne letim več s pravimi letali), prava letala nimajo "sredinske lege".
A se motim?

Lp in kar tako naprej,
Andreo
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Andreo, pri pravem letalu aerodinamične sile poizkušajo krmila odriniti v smer zračnega toka in s tem se hočejo komande v kokpitu nekako vrniti v nevtralno lego, razen pri krmilnih površinah, kjer so ukomponirani aerodinamični ali mehanski trimerji, ter pri krmilih z visoko aerodinamično in statično kompenzacijo. Pri enodelnih krmilnih površinah, pa so lahko sile tako male, da mora za vračanje v nevtralo poskrbeti fletner ("kontra trimer") ali pa vzmeti pri sami krmilni točki, dostikrat tudi kombinacija obojega.

Pri modelu ni to mogoče narediti na aerodinamičen način s povratno povezavo na zemljo, zato je edina preprosta rešitev z vzmetmi. Te povzročijo še boljši občutek, ker sila na pedal ali ročko narašča z njenim odklanjanjem kot nekakšna "povratna informacija".

LP Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 09 Jun 2016, 10:51, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Veliko sem dobil tudi zasebnih sporočil glede te sredinske lege.
Res je, da v pravem letalu ta lega v večini primerov sploh ni definirana. V bistvu to niti ni tak problem ker v letalu čutiš nagibanje, drsenje in silo G na riti. Pri modelih je drugače v tem smislu, da na ročicah ni nobene povratne sile. Ravno ta mehanizem za vračanje v sredinsko lego je tisti, ki daje občutek upora krmil na palico. Bolj ko palico tiščiš v stran, bolj se veča sila, ki hoče palico poravnati nazaj v sredino. Seveda ni ta sila prav velika, le toliko, da se dobi občutek o neki povratni sili.
Brez točne sredinske lege na modelu si težko predstavljam, da lahko model lepo strimaš. Ko se komande spustijo se pač vrnejo v srednjo lego in v tem režimu se strima model, da lepo leti naravnost. Če ne bi bilo te lege bi model vsakič letel drugače. Prav zaradi tega mora biti sredinska lega natančna.
Zakaj dajem tak poudarek temu?
Predstavljam si, da začnem izvajat luping ali raversman. Z odklonjeno smerjo bi se ta klavrno končal. Fino je v tem primeru vedeti, da je sredina res sredina in smer nima učinka na modelu razen za namenske popravke. Problem je tudi v tem, da včasih odklon opaziš prepozno in vsako naknadno popravljanje le omili napako. V pravem letalu se na figuro pripraviš z referenčnimi točkami na zemlji in horizontom, pri modelu pa tega nimaš. Figuro izvedeš po svojih izkušnjah in občutku, ki je za vsak model drugačen. Brez zaznavanja sredinske lege je nato figura vsakič drugačna.
Ta kokpit naj bi čim bolj približal občutek letenja v pravem letalu. Moram pa upoštevati tudi zahteve pri modelih in jih vključiti.

Mogoče pa razmišljam narobe, ne vem, se bo izkazalo kako bo v praksi.

LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Krist »

Pred leti sem imel na telefonu iphly aplikacijo, s katero sem krmilil rc model s pomočjo nagibanje telefona. Sem se kar težko navadil letet, ker pri metu modela nisem nikoli vedel, kam bo model odvil.

Mogoče bi jaz dodal na vrh krmilne palice stikalo ali tipko. Recimo za krmiljenje faz leta ali dvojne hode.
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Krist napisal/-a:Mogoče bi jaz dodal na vrh krmilne palice stikalo ali tipko. Recimo za krmiljenje faz leta ali dvojne hode.
Preberi temo od začetka.
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Krist »

:oops:
Zgleda sem bolj površno bral, ko sem bil na dopustu.
Omenjaš headtracker, imaš že izbranega ali bo kaka samogradnja? Že kar nekaj časa uporabljam diy verzijo, ki sem jo našel na rcgroups. Gre za arduino izvedbo z malo komponent. Deluje odlično,centriranje v nulo, stroški izdelave pod 15€. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1677559
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Tale varianta headtrackerja mi je pa všeč. Mogoče se pa res odločim za samogradnjo.

LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Krist napisal/-a::oops:
Omenjaš headtracker, imaš že izbranega ali bo kaka samogradnja? Že kar nekaj časa uporabljam diy verzijo, ki sem jo našel na rcgroups. Gre za arduino izvedbo z malo komponent. Deluje odlično,centriranje v nulo, stroški izdelave pod 15€. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1677559
Krist, daj se malo razpiši okoli tega DIY headtreckerja.
Danes sem dal nalogo sinu, da se med počitnicami poigra s to samogradnjo. Naj malo prispeva, ne da bo samo letal. :D

LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Krist »

Zadeva je res enostavna. Jaz sem vzel arduino nano pro, ker ima poleg usb za lažjo komunikacijo z računalnikom. Senzor board gre direktno na arduino, le eno maso je potrebno povezati, dve žici za reset centra in tri žilni servo kabel z ustreznim konektorjem. Dela je manj kot pol urce. Fw se naloži z arduinom, potem pa se le še nastavi zadevo z programčkom, ki je priložen. Nastavi se na katerih kanalih naj deluje, katere osi naj pokriva, občutljivost in hode.
Zadeva je res odlična, komot se kosa z tistimi ht za 150€, še prekaša jih.

En moj video s prvega testa https://www.youtube.com/watch?v=PcuDKnO ... NoMJuvQ71A
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Evo sem naročil tele arduinote in senzorje. Kar 3 pare, da se sploh splača plačat. :D

Drugače sem pa poleg ogromno drugih obveznosti le premaknil zadevo iz mrtve točke. Zrezkal sem vseh šest ročic in mehanizem za sredinsko lego. Zadeva je le na grobo zrezkana in pošropane luknje da ležaji že sedijo na svojih mestih. Upam da se mi pokaže več časa da tole dokončam do lepega vremena.

LP2R
Priponke
Rezkanje delov iz aluminija
Rezkanje delov iz aluminija
kokpit_090.JPG (87.91 KiB) Pogledano 3680 krat
Ležaji na svojih mestih
Ležaji na svojih mestih
kokpit_091.JPG (118.97 KiB) Pogledano 3680 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Dela se, dela.
Vsi deli so že pripravljeni v grobem, zdej pa le še mal fines.

LP2R
Priponke
kokpit_092.JPG
kokpit_092.JPG (96.59 KiB) Pogledano 3491 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Pedali so gotovi. Izdelal sem tudi novo roko, ki ima namen nošenja pedalov ter nastavljanja dolžine nog, obenem pa sem na sprednjem koncu zavaril okroglo cev kot ročaj za vožnjo po stezi ali na stezo. Na koncu se je izkazalo da so kolesa kar malo premajhna za dolge poti, ampak ni panike.
Na mehanizmu za vračanje v srednjo lego sem moral dograditi ploščico iz pertinaksa, saj se je aluminij na aluminij med drgnenjem zelo zagrizel en v drugega. Tudi mazanje z oljem ni pokazalo dobrega občutka. Perttinaks zelo lepo drsi in odmika ročico, le vzmet moram dobiti malo močnejšo.

LP2R
Priponke
kokpit_093.JPG
kokpit_093.JPG (119.79 KiB) Pogledano 3259 krat
kokpit_094.JPG
kokpit_094.JPG (164.86 KiB) Pogledano 3259 krat
kokpit_095.JPG
kokpit_095.JPG (187.76 KiB) Pogledano 3259 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Še par slik za boljšo predstavo.
Sem se pa poigral tudi še malo s šminko in naredil par nalepk, da poživijo zadevo.

LP2R
Priponke
kokpit_096.JPG
kokpit_096.JPG (165.94 KiB) Pogledano 3259 krat
kokpit_097.JPG
kokpit_097.JPG (153.09 KiB) Pogledano 3259 krat
kokpit_098.JPG
kokpit_098.JPG (177.5 KiB) Pogledano 3259 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Kokpit sem pripeljal na stezo, za poskusnega zajčka pa sem uporabil kar multikopter. Se mi je zdelo, da bo zadeva najbolj enostavna za sprobat. Predvsem več časa bo za razmišljanje med letenjem. Sicer mi to letenje ne diši preveč, za poskus bo pa v redu. Tudi škode ne bo velike če gre zadeva v tla.
Pred štartom sem naredil še par slik in se psihično pripravil.

LP2R
Priponke
kokpit_099.JPG
kokpit_099.JPG (153.08 KiB) Pogledano 3258 krat
kokpit_100.JPG
kokpit_100.JPG (181.47 KiB) Pogledano 3258 krat
kokpit_101.JPG
kokpit_101.JPG (146.34 KiB) Pogledano 3258 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Prišel je čas za vzlet. Z multikopterjem je malo zoprno to, da nimaš dobrega občutka na začetku saj ne moreš preveriti hodov komand. Sicer sem vse hode sprogramiral preko računalnika, pa vseeno sem navajen da pred vsakim štartom preverim hode. Prvi poskus je bil le vizualen, toliko da sem model gledal v živo, drugi let pa je bil že narejen preko očal in v pravem FPVju.
Vodenje je veliko bolj natančno kot z ročicami na postaji. Kljub večji ročici krmilne palice so odkloni še vedno malenkostni. Vodenje je enostavno, le noge nočejo še ubogat. Preprosto sem se zalotil, da sem želel ročico za plin na levi roki odklonit v stran. Ta roka je namreč navajena na krmiljenje smeri. Prav razmišljat sem moral, da sem smer krmilil z nogami. Ampak noge tako rade zaspijo v določenem položaju. Bo treba malo vaje da se zbudijo in začnejo refleksno reagirat.
Pri drugem štartu sem imel malo smole. Veliko pozornost sem posvetil kokpitu in vodenju, na multikopter sem pa malo pozabil. Na prednjem koncu ima prostor za GoPro kamero, vendar sem na to mesto z gumicami pritrdil le kos svinca, da sem ujel pravo težišče. Med letom se mi je namreč ta kos svinca izmuznil iz ležišča in odpadel. Rezultat je bil, da sta prednja propelerja delala s polno močjo, zadnja pa z manjšo, vendar je bilo štroma že premalo in je šla zadeva le še navzdol. Sicer je lepo pristal v visoki travi, ampak je še vedno šla ena roka in ena elisa. So zadeve na lagerju, le letenja je bilo pa za ta dan konec.

LP2R
Priponke
Iz pilotove perspektive
Iz pilotove perspektive
kokpit_102.JPG (124.53 KiB) Pogledano 3250 krat
Vizuelno letenje
Vizuelno letenje
kokpit_103.JPG (122.58 KiB) Pogledano 3250 krat
Transport - sedež je idealen za prevažanje krame.
Transport - sedež je idealen za prevažanje krame.
kokpit_104.JPG (113.96 KiB) Pogledano 3250 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a 2R »

Še filmček FPV leta.
Sicer posnet z mobilnim telefonom, se pa vidi kako fino se lahko sedi med letenjem. :D
Ta teden bo prišel na vrsto letalski model. Javim ko bo kaj novega.

https://www.youtube.com/watch?v=ERr0kPtJMVw

LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6684
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: 2R KOKPIT

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Prima simulator,preden sedeš v pravo letalo :D
Odgovori

Vrni se na Gradnja in projekti