MARABU II.
- VaZl
- Tekmovalec
- Prispevkov: 350
- Pridružen: 17 Nov 2004, 18:07
- Kraj: ex LJ; blizu Sl. Bistrica, pod Pohorjem :-)
Re: MARABU II.
Bolj sem imel v mislih ustavljanje na gladkih, ravnih pistah....
LPZ
LPZ
Re: MARABU II.
Ta resitev s panti pa ni ravno estetska za modelarja. Kot bi naredil otrok pri modelarskem krozkuUltralajt napisal/-a:.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Re: MARABU II.
Funkcionalnost pred estetiko. Meni se tudi ne dopade, je pa enostavna rešitev, sploh v primeru poškodb pantov ali krilc.Roby napisal/-a: Ta resitev s panti pa ni ravno estetska za modelarja. Kot bi naredil otrok pri modelarskem krozku
Re: MARABU II.
Odlično opažaš! Res je montaža tečaja na krilcu, katerega sliko si komentiral izjemno preprosta, da bi jo z lahkoto izdelali celo šolarji v modelarskem krožku! To le potrjuje, da sem se res potrudil približati konstrukcijo in izdelavo tega modela slehernemu modelarju. Vsekakor bo izkušen modelar ubral svoj način montaže tečajev na flapih in krilcih, vendar se s skritjem tečajev pod površino krila izgubi nekaj tistega starega čara, ki ga imajo do neke mere grobi detajli res starinskih letal. Z Marabujem sem prav pri teh tečajih in krivinah reber, ki izstopajo iz konture, hotel ustvariti nekaj tega "čara", ki na žalost pri mladih generacijah izginja, saj je pri njih "in" vse kar je sterilno gladko in sijoče..ter, da seka. Oldiji so vse nekaj drugega. Oldiji imajo dušo in svoj poseben karakter. Marabuja naredijo posebnega njegove izjemno dobrohotne letalne lastnosti in mali "cukrčki", ki jih nosi na sebi vsevprek. Komur niso všeč, je njegov problem. Na voljo ima morje "zglancanih in doteranih" dragocenosti.....Roby napisal/-a:Ta resitev s panti pa ni ravno estetska za modelarja. Kot bi naredil otrok pri modelarskem krozku
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 04 Jul 2015, 20:06, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: MARABU II.
Še ena okrog pantov. Če dobro pogledate tečaje višinskega ali smernega repa na recimo Piperju, ali celo Pittsu, pa še enkrat dobro pogledate, so dejansko videti kot panti za vrata v drvarnico ali v vrt... Pa očitno špila že tri četrt stoletja! Se še noben ni obregnil, da je videti tako kot bi si to šlosar v prvem letniku zamislil in naredil.
Re: MARABU II.
Razmišljam, da bi morda naredil še nekaj video navodil, kot je tole na prime, ki sem ga najprej za hec naredil za sestavo zakrilc: https://www.youtube.com/watch?v=n4OnPrDzNnM
Re: MARABU II.
Model iz te teme je naprodaj.
Re: MARABU II.
Danes sem vgradil drug motor v Marabuja. S štirimi celicami od prej je bila občutna razlika v hitrosti vzpenjanja, sedaj pa sem naročil še 5 celični akumulator, da bo moč še večja, saj bo poteg enak masi modela tako, da bodo vzleti tudi z novim Marabujem ultrakratki. S prvotnim motorjem je model letel čisto vredu, vendar sem si zaželel nekaj več "akcije", ki pa jo večja moč lahko da momentalno.
Ko sem že "šraufal", pa sem na gred propelerja nataknil še en spiner, da ima nos modela majčkeno bolj aerodinamično obliko.
Ko sem že "šraufal", pa sem na gred propelerja nataknil še en spiner, da ima nos modela majčkeno bolj aerodinamično obliko.
- Priponke
-
- nov motor01.jpg (285.26 KiB) Pogledano 5405 krat
-
- novmotor02.jpg (284.35 KiB) Pogledano 5405 krat
-
- novmotor03.jpg (296.06 KiB) Pogledano 5405 krat
Re: MARABU II.
Po sončnem zahodu sem se dvignil na kakšne 300 metrov, ugasnil motor in užival v čisto počasnem tonjenju v dolino skozi večerno termiko. Mirno kot po olju. Model kar ni hotel dol! Milina!
Re: MARABU II.
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: MARABU II.
Ne, ni še prodan. Glede na to koliko je bilo "resnih interesentov", ki so nenadoma nekam poniknili, se mi zdi kar čudno. Verjetno ni nihče pogledal, koliko več stanejo modeli podobne velikosti v trgovinah. Poleg tega je Marabu unikat. Ni ga za dobit nikjer drugje. Lahko pa, da je sedajle mrtvilo zaradi dopustov. Kakorkoli že, dokler ne bo prodan, bom z njim letel. Pravzaprav se ravno polni akumulator, da grem ven z njim, preden začne pripeka. V bistvu bi ga prodal, ker imam sedaj dva Marabuja, pa še nov projekt enake velikosti je na "risalni deski" pa mi že zmanjkuje prostora za skladiščenje modelov, saj bo nov model poletel predvidoma v avgustu.
Re: MARABU II.
En video utrinek z dopoldanskega letenja (klik na sliko).
Marabu je model, s katerim se resnično človek relaksira. Z njim se lahko leti počasi in zelo blizu sebe. Sploh ne potrebuješ velikega prostora. Čisto nekaj drugega, kot "bombniki" enake velikosti in 2x težji, ki porabijo celo pisto za vzlet in pristanek in to pri veliki brzini in ki so v parih sekundah že tako daleč, da so komajda vidni, poleg tega pa pilota skrbi nekje v podzavesti, ali bo pristanek uspešen ali ne. Pri Marabuju so takšne skrbi odveč. Marabu je prijeten in ubogljiv za letenje. Dobrodušen. To ga loči od Pipijev, Cit in ostalih komercialnih visokokrilcev tega velikostnega razreda (1/4), pa naj so to Hangar9 ali pa Vietnam, Koreja ali Čajna...
Marabu je model, s katerim se resnično človek relaksira. Z njim se lahko leti počasi in zelo blizu sebe. Sploh ne potrebuješ velikega prostora. Čisto nekaj drugega, kot "bombniki" enake velikosti in 2x težji, ki porabijo celo pisto za vzlet in pristanek in to pri veliki brzini in ki so v parih sekundah že tako daleč, da so komajda vidni, poleg tega pa pilota skrbi nekje v podzavesti, ali bo pristanek uspešen ali ne. Pri Marabuju so takšne skrbi odveč. Marabu je prijeten in ubogljiv za letenje. Dobrodušen. To ga loči od Pipijev, Cit in ostalih komercialnih visokokrilcev tega velikostnega razreda (1/4), pa naj so to Hangar9 ali pa Vietnam, Koreja ali Čajna...
Re: MARABU II.
Danes, nekaj po osmi uri zvečer, ko je bilo sonce že krepko pod horizontom, sem naredil dva kratka poleta v mraku. Ko sem gledal posnetek se ni skoraj nič videlo, zato sem se poigral z video editorjem in zadevo nekoliko osvetlil, spremenil kontrast in popravil saturacijo, tako da se sedaj le nekako vidi model v zraku. Je pa bilo letenje zanimivo (klik na sliko):
Mitja
Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 15 Jul 2015, 10:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MARABU II.
Sploh ne vem kaj bi si modelar še več želel od modela.
Na videu se vidi kakšen užitek ti lahko da takšen model.
Sploh nimam besed ...
Samo ČESTITKE za tak perfekten model.
LP2R
Na videu se vidi kakšen užitek ti lahko da takšen model.
Sploh nimam besed ...
Samo ČESTITKE za tak perfekten model.
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: MARABU II.
Hvala Robi!2R napisal/-a:Sploh ne vem kaj bi si modelar še več želel od modela.
Na videu se vidi kakšen užitek ti lahko da takšen model.
Sploh nimam besed ...
Samo ČESTITKE za tak perfekten model.
LP2R
Morda pride človek v taka leta, ko si zaželi opazovati svoj model bolj od blizu medtem ko leti in uživati v tem kako se model lepo odziva na vsak premik krmilnih ročk na odajniku. Seveda se to dogaja skorajda v "slow motion" in je na pretek časa za to, da popravljamo morebitne napake v letenju. Sicer se podobno dogaja če letimo 3D akrobate, vendar za letenje z Marabujem ni potrebno obvladovanje veščin 3D akrobatiranja. Seveda pa je dobrodošlo, da modelar upravlja proporcionalno vse 4 komande (smer, višina, nagib in vrtljaji motorja), zakrilca (flapi) pa so pri vsem tem le še "pika na i". Če preide modelar na primer iz Izistarja ali podobnega EPP modela na Marabuja, mu ta omogoča takojšnji napredek v letenju in pripravo na bolj zahtevne modele.
Me pa zanima, kaj vse bi znal izvleči iz Marabuja prekaljen 3D pilot. Najbrž bi bilo kar lepo za videti. No, dokler ne pristane Marabu v takih rokah, lahko le ugibamo kje so meje. Jaz sem bolj švoh pilot in ne morem pokazat vsega z Marabujem....
Re: MARABU II.
Sedajle sem odletel eno "večerno seanso" z Marabujem, tako nizko in naokoli, malo turistično, malo na polno, vmes pa še en vzpon na kakšnih 250m in jadranje počasi proti tlem.
Štoparica na oddajniku mi je merila čas letenja in čas motorja.
Čas motorja 4 min 20 s.
Čas letenja 10 min.
Sedaj pa še pogledam, koliko bo polnilec napolnil v akumulator, da vidim približno koliko energije sem porabil.
1660mAh!
Štoparica na oddajniku mi je merila čas letenja in čas motorja.
Čas motorja 4 min 20 s.
Čas letenja 10 min.
Sedaj pa še pogledam, koliko bo polnilec napolnil v akumulator, da vidim približno koliko energije sem porabil.
1660mAh!
Re: MARABU II.
Danes je poštar prinesel 5S akumulator. Proti večeru, ko se bo umirilo, ga bom preizkusil na novem Marabuju.
Re: MARABU II.
Ma, nisem zdržal do večera!
Klik na sliko!
Posnel sem prvi vzlet, drugače pa naredil tri kratke polete. Sedaj ima Marabu II. neomejeno vertikalo, z nekaj več kot pol plina... morda tričetrt, pa hoverira!
Torej, sedaj ima gobcu naslednjo opremo (informacija za graditelje):
Motor: Turnigy Aerodrive SK3 - 5045-660kv Brushless Outrunner Motor (EU warehouse)
Propeler: APC style propeller 14x7-E (EU Warehouse)
Krmilnik vrtljajev: Turnigy Plush 80A
Akumulator: ZIPPY Flightmax 4000mAh 5S1P 40C (EU Warehouse)
Klik na sliko!
Posnel sem prvi vzlet, drugače pa naredil tri kratke polete. Sedaj ima Marabu II. neomejeno vertikalo, z nekaj več kot pol plina... morda tričetrt, pa hoverira!
Torej, sedaj ima gobcu naslednjo opremo (informacija za graditelje):
Motor: Turnigy Aerodrive SK3 - 5045-660kv Brushless Outrunner Motor (EU warehouse)
Propeler: APC style propeller 14x7-E (EU Warehouse)
Krmilnik vrtljajev: Turnigy Plush 80A
Akumulator: ZIPPY Flightmax 4000mAh 5S1P 40C (EU Warehouse)
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 16 Jul 2015, 19:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MARABU II.
Pred sončnim zahodom sem se spravil za zabavo z Marabujem vzletat in pristajat. Nekaj poletov in pristankov z moje kratke piste, en dooolg pristanek (veter v hrbet) na pokošeni njivi detelje, ter ultrakratek vzlet povprek na cesti. Skratka, zabavi ni konca!
Video (klik na sliko):
Mitja
Video (klik na sliko):
Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 16 Jul 2015, 19:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MARABU II.
DizelčekUltralajt napisal/-a: Sedaj pa še pogledam, koliko bo polnilec napolnil v akumulator, da vidim približno koliko energije sem porabil.
1660mAh!
Nenavadno nizka RTF teža za ta format verjetno tu igra ključno vlogo.
Koliko pa sedaj končna RTF teža z novim motorjem in baterijo?
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: MARABU II.
Vzletna masa: 3800gr
Krilna obremenitev: 39g/dm2
Max razpoložljiva moč: cca 370W/kg
Krilna obremenitev: 39g/dm2
Max razpoložljiva moč: cca 370W/kg
Re: MARABU II.
Čisto iz radovednosti sem izmeril čas vzpenjanja (zadnji videoposnetek) z motorjem in čas brezmotornega letenjs s flapi dol na pristanek, da bi videl razmerje časov. Zanimiv izkoristek, če računam, da se nisem trudil "jadrati"! Motor 25%časa, brezmotorno letenje 75% časa. Razmerje 1:3. Z nežnim brezmotornim jadranjem in morebitnimi termičnimi dviganji se da to še bolj razvleči, kar mi je Marabu(1) že dostikrat dokazal.....
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 17 Jul 2015, 06:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MARABU II.
Opazil sem, da uporabljaš klon APC-ja. Si kaj razmišljal o novih aeronautih? Imam enega 14x6", lahko ga dam v znanstvene namene....
Re: MARABU II.
Fajn igrača, najbolše pri vsem je ko vidim, da kot kaže letiš vsak dan, to je to Bi šlo flape odklanjat 90st. ali jih še povečati? In morda uporabljati zavoro na propelerju, tako kot pri F3A? Ne vem če kakšen kitajski regler nudi to možnost gotovo jo jeti spin. Approach pod 90 stopinj bi bil genialen In ogromne balonarce Ali pa zložljiv prop kot pravi Krist... Proizvajalci morajo stestirati vse možnosti;)
Pozdrav
Pozdrav