Pravkar sem se vrnil s travnika. V letalo Marabu 2 sem dal GPS logger, da sem lahko po poletu videl, kje vse in na kaki višini nad terenom sem letel. Ker je bilo vreme mirno, kislo, z oblaki, ura pa tako pozna, da ni bilo pričakovati več ne ptic, letal in neznanih letečih predmetov v zraku, sem odletel en običajen polet, kar je pomenilo, en dvig na višino, kjer običajno z Marabujem zahakljam termiko, potem drsni polet zelo daleč naokoli , kot po olju skoraj do tal, nato pa še dva dviga do manjše višine, letenje dokaj blizu sebe in potem še par akrobacij in pristanek.
In še malo statistike:
Prvo dviganje na višino 261m AGL v trajanju 48 sekund, kar znese povprečno hitrost dviganja ~5,5m/s, najvišja hitrost vzpenjanja pa je bila 9,5m/s.
Drsni polet v brezvetrju je trajal 3minute in pol. Zgubljene višine je bilo 182m, kar znese povprečno brzino padanja 0,87m/s. Povprečna hitrost letenja je znašala nekaj čez 30 km/h. Povprečna finesa 10,2 najboljša pa 13,5. Polet je trajal 13 minut od tega z motorjem le manj kot dve minuti. Kar dobro za oglatega motornjka.
Na žalost sem, čeprav sem izvedel povsem normalen polet na razdaljah, ki so pri tej velikosti modela neproblematične, kar se tiče vidnosti in njegovega položaja v zraku, kršil predpis o največji dovoljeni višini nad terenom v trajanju slabe tri minute, več kot 500 m od sebe v trajanju 20 sekund (max 573m ravne linije med pilotom in modelom), zato naj poudarim, da je tole poročilo neuradno, podatki morda napačno izmerjeni, ali pa zgornji tekst in vrednosti čista izmišljotina!
LP