Stran 10 od 12

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 30 Sep 2014, 07:43
Napisal/-a yamatuma
:evil: Opazil sem napako ! :evil:

Bolj kot sem gledal smerno krmilo, bolj mi nekaj ni "štimalo" ! Glede na vse ostalo se mi je že vse skozi zdelo nekako prenizko ! Ko me je Matej "dregnil", da bi lahko nalepko postavil bolj pokonci, sem se začel ukvarjati s tem. Izrezal sem drugo nalepko, seveda istih dimenzij, vendar je spet nisem mogel postaviti bolj pokonci, kljub temu, da sem odstranil napis Super Cub... Takrat sem pomislil, da se dimenzije na načrtu in na dejanskem stanju ne ujemajo. Zadevo sem preveril in seveda točno tako je bilo !
Očitno se je pri pripravi "okroglih" kotov in "razbijanju" smeri na dva dela zaradi izreza nekaj zgodilo ! Kakšen napačen gumb ali ukaz... Ne vem... Smer je po višini "postala" nekako bolj sploščena ! Na sliki je v rahlo rumeni barvi ta ponesrečena smer, v normalnih konturah, še neobdelanih, pa se vidi tisto kar bi moralo biti... Razlika po višini je 4 cm ! Ker je pač ta del čisto samostojen in ni odvisen od drugih oz. drugi niso odvisni od njega, se to enostavno pri sami gradnji ni nikjer poznalo...

Me je pa ta zadeva spodbudila, da sem preveril še vse ostalo do zadnje luknje. Vse OK v nulo ! :D

Ja nič... Naredil bom novo smer ! To je pač davek prototipa ! :D Še dobro, da ne bo nobenih večjih posegov, porežem pante, staro dol in novo gor...

Edino kar bo, spet se bo prestavil prvi štart... :-k

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 30 Sep 2014, 08:20
Napisal/-a yamatuma
...pa ravno sem se spravil "povečevat" pokrov motorja od 1/3 izvedenke...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 30 Sep 2014, 13:03
Napisal/-a bruhpilot
jaz sem se vedno pri repnem kolescku. za vrtisce - lezaj repnega kolesa bi jaz uporabil prevrtan vijak z matico, npr M8 ali MM10. To je stabilna heavy duty varianta. Na sliki izgleda, kot da je vrtisce zica in fiberglas nosilca.
Kar se tice smerala - komplikator ;). Sicer pa bos to imel v enem dnevu gotovo. S haubo mi je hudo vsec, ker je tako pitts style ;).

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 30 Sep 2014, 14:29
Napisal/-a flesh
Haha, to sm tud jaz že opazil, da se ne da postavit nalepko bolj pokonc, sam sem enostavno mislil da si mogoče nalepko toliko deformiral pri risanju...kar se kolesa zadaj tiče mogoče res nebi bilo slabo imeti malo zostajanja.

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 30 Sep 2014, 17:52
Napisal/-a Marko Gašperin
Z nastalimi težavicami smo pridobili tudi nekaj časa za kvalitetno izdelavo "zasteklitve" trupa :D
Vedno se vse zgodi s svojim namenom, na koncu bo model prava mojstrovina in poklon umetnikom samogradnje =D>

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 01 Okt 2014, 06:54
Napisal/-a yamatuma
Pripravljeno...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 02 Okt 2014, 05:49
Napisal/-a yamatuma
bruhpilot napisal/-a:...jaz sem se vedno pri repnem kolescku. za vrtisce - lezaj repnega kolesa bi jaz uporabil prevrtan vijak z matico, npr M8 ali MM10. To je stabilna heavy duty varianta. Na sliki izgleda, kot da je vrtisce zica in fiberglas nosilca...
Bi lahko opisal tvoj sistem bolj "nazorno", ker mi ni čisto jasno kaj predlagaš. Že zdaj je statično vrtišče 12mm aluminij, ki je v GFK nosilec privijačen z M8 navojem, podaljšan z namenom, da ne bo tako hitro dobilo zračnosti in pa zato, da niso krmilne vzmeti pod prevelikim kotom... Sama os pa je 4mm jeklena žica. Mogoče te moti, ker spodaj ali zgoraj ni vidna matica, vendar je... Spodaj... Okrogla... Aluminijasta, neklasične oblike !
Mene sicer bolj skrbi GFK nosilec... Se sicer zelo lepo podaja, vendar mi ne vliva nekega zaupanja... Najbrž ga bom ojačal na način, kot je predlagal Ultralajt !

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 02 Okt 2014, 06:11
Napisal/-a Krist
Mene zanima, zakaj si se odločil za postavitev servomotorjev blizu repnih površin in ne za pogon na zajle?

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 02 Okt 2014, 06:39
Napisal/-a yamatuma
Krist napisal/-a:Mene zanima, zakaj si se odločil za postavitev servomotorjev blizu repnih površin in ne za pogon na zajle?
Predvsem zaradi kratkih povezav in s tem zelo povezane minimalne zračnosti le teh. Na smeri bi sicer lahko naredil direkten pull-pull sistem, da bi pa isto naredil na višini, pa to pomeni dodatne vagice v repu in povsem isto število karbonskih povezav, z vsakim tečajnim elementom, bi pa samo povečal zračnost. Pri teži v repu pa potem tudi ne bi nič prišparal... Vsekakor pa sem hotel ločena servota na višini zaradi varnosti... Lahko bi pa servote skril v trup... Če bi delal še enega bi to sigurno naredil. V štartu je bil model zamišljen kot delovni stroj, zato so tudi nekatere rešitve zelo enostavne... Enostavno je skoraj vedno tudi najboljše...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 02 Okt 2014, 07:34
Napisal/-a yamatuma
..."ponovitev vaje"...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 02 Okt 2014, 07:34
Napisal/-a yamatuma
...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 02 Okt 2014, 10:03
Napisal/-a yamatuma
...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 02 Okt 2014, 15:18
Napisal/-a yamatuma
Zadeva rešena in pozabljena... :D

Gremo dalje !

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 03 Okt 2014, 15:26
Napisal/-a bruhpilot
yamatuma napisal/-a:
bruhpilot napisal/-a:...jaz sem se vedno pri repnem kolescku. za vrtisce - lezaj repnega kolesa bi jaz uporabil prevrtan vijak z matico, npr M8 ali MM10. To je stabilna heavy duty varianta. Na sliki izgleda, kot da je vrtisce zica in fiberglas nosilca...
Bi lahko opisal tvoj sistem bolj "nazorno", ker mi ni čisto jasno kaj predlagaš. Že zdaj je statično vrtišče 12mm aluminij, ki je v GFK nosilec privijačen z M8 navojem, podaljšan z namenom, da ne bo tako hitro dobilo zračnosti in pa zato, da niso krmilne vzmeti pod prevelikim kotom... Sama os pa je 4mm jeklena žica. Mogoče te moti, ker spodaj ali zgoraj ni vidna matica, vendar je... Spodaj... Okrogla... Aluminijasta, neklasične oblike !
Mene sicer bolj skrbi GFK nosilec... Se sicer zelo lepo podaja, vendar mi ne vliva nekega zaupanja... Najbrž ga bom ojačal na način, kot je predlagal Ultralajt !
Mislil sem to, kar je na tej sliki, ampak si že napisal, da imaš podobno izvedeno. Iz slike ni razvidno, ker je "nestandardno" :wink: . Mislim da ojačitev, ki jo je predlagal Ultralajt, ni potrebna. Kvečjemu morda dodaš na vsaki strani nosilca podložko, da statični del alu vrtišča s čimvečjo površino nalega na fiberglas nosilec, če alu del ne nalega dovolj (ni dobro razvidno s slike). Pa boš tako ojačal v tem delu.

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 17 Okt 2014, 12:03
Napisal/-a yamatuma
Evo, "šipe" so zvakumirane... Brezhibno... Vsa zahvala gre majstru Gašperinu ! =D>

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 24 Okt 2014, 17:13
Napisal/-a yamatuma
Rešen je tudi transportni problem... :D V naslednjih dneh še pride cerada, potem pa gasa... Za ceradarco namesto zaprtega kesona sem se odločil zaradi tudih drugih potreb transporta in je tako bolj univerzalna zadeva...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 31 Okt 2014, 08:12
Napisal/-a yamatuma
Zadnje dni, kolikor mi pač čas dopušča, se ukvarjam, z po mojem okusu, preveliko zračnostjo flapa v nevtralnem položaju !

Piper je sicer lahko v dveh urah v letečem stanju, vendar bi že v štartu rad naredil vse v nulo.... :D

Zadeva je taka... Na prvi sliki se vidi kako imam narejeno povezavo, pante in ročico na flapu. Mislim, da se ročica glede na vrtišče v pantu postavi preveč vzporedno, zato prihaja samo okrog nevtralnega položaja do prevelike zračnosti. Sicer sem že podaljševal in spreminjal kot te ročice, vendar se kaj dosti ni spremenilo... Na drugi premikajoči sliki, pa predstavljam idejo kam bi brez večjega posega dodal ročico (v rumeni barvi je ideja, v rjavi pa obstoječa) !

Kakšna so vaša mnenja ?

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 31 Okt 2014, 09:02
Napisal/-a JanezP
Saj tako kot prikazuje animacija ima izveden pogon flapov tudi pravi PA-18.

lp,Janez

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 31 Okt 2014, 09:38
Napisal/-a MajsterBojč
Zdravo Dejan. kot prvo še enkrat vse pohvale za projekt =D> ,
kar se pa tiče povezave za flape sem pa tudi sam imel precejšnje študije okrog "zunanje" povezave ko sem izdeloval Wilgo,
sem kombiniral vse živo dolge ročice in se ni obneslo nič kaj prida,ko pa sem naredil notranjo povezavo(takšno ki jo imaš narisano) pa sploh ni "mrdnilo"ni za milimeter več :D
tako da po moje kar akcija in bo zadeva rešena :lol:

mojih 5 sekund

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 31 Okt 2014, 10:01
Napisal/-a ALEX_R
Še enkrat čestitke za lep projekt! :)
Imam tudi jaz planiran(zrisan) isti sistem flapov in po mojem mnenju ne fališ prav nič, če popraviš.
Slika

Lp Alex

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 31 Okt 2014, 19:23
Napisal/-a MihaJ
Še eno mnenje...
Kot si lepo prikazal, boš zračnost flapa v nultem položaju definitivno zmanjšal, vendar...
predlagam ti, da postaviš prijemališče očesnega zgloba točno nad vrtišče flata. Tako
imaš pravi kot med silo in ročiso in posledično najmanjšo zračnost in največji navor :wink:
Pa vidi se, da imaš še dovolj ''mesa'', da prestaviš vpetje...
Sam imam rešeno tako:

Sicer pa kapo dol :wink: se že veselim, da ga vidim v zraku :D

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 13 Nov 2014, 19:37
Napisal/-a yamatuma
Še nekaj detajlov... Naslednje slike bodo RTF ! :D

Okna so tako prozorna, da izgleda, kot da jih ni...

...soon, very soon...

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 14 Nov 2014, 03:51
Napisal/-a Zaunkönig
Kaj pa če bi ba okna nalimal folijo za avtostekla. V Sign&Supply imajo lepe odtenke...rjava, modra, zelena.....

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 22 Nov 2014, 17:14
Napisal/-a Offshore
Tele dni je lepo vreme,bo v kratkem kaka slika sestavlenega-komplet?
p.s. pa še ti se zraven postavi,da se vidi dejanska velikost mrcine :mahaj:

Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)

Objavljeno: 22 Nov 2014, 17:38
Napisal/-a yamatuma
...