Piper PA 18 SuperCub (35%)
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Mislim da je med modelarji kar znano dejstvo, da večja letal lahko ohranjajo dobrodušne letalne lastnosti tudi ob "višjih" krilnih obremenitvah. Višja Re števila po mojem poznavanju tematike prispevajo levji delež k temu fenomenu. Kubična krilna obremenitev se mi zdi kar primerna ocena tega pojava. Seveda če primerjamo jabolka z jabolki
Referenčne vrednosti pri kalkulatorju se ne zdijo preveč uporabne. Bolj relevanten je izračun vrednosti pri lastnih letalih oz. ustvariti lastne referenčne vrednosti.
Referenčne vrednosti pri kalkulatorju se ne zdijo preveč uporabne. Bolj relevanten je izračun vrednosti pri lastnih letalih oz. ustvariti lastne referenčne vrednosti.
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Evo, pa smo na začetku, tam kjer sem primerjal moj že obstoječi model, oziroma se navezoval na njega !_HD_ napisal/-a:Referenčne vrednosti pri kalkulatorju se ne zdijo preveč uporabne. Bolj relevanten je izračun vrednosti pri lastnih letalih oz. ustvariti lastne referenčne vrednosti.
Vse ostalo se bo pa pokazalo " in real life" !
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Ti kar delaj naprej po planu. Nimaš kej falit!
- Marko Gašperin
- Razpravljalec
- Prispevkov: 62
- Pridružen: 16 Mar 2005, 14:11
- Kraj: maribor
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Ob prebiranju teorij se vsekakor strinjam za Mitjo, nimaš kaj "falit".
Drugače pa vsaka čast! To bo pravi šleper.
Drugače pa vsaka čast! To bo pravi šleper.
lep pozdrav
Marko
Marko
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Sem hotel že enkrat prej pri gradnji trupa napisati, da je dosti bolj "zašpehan" z vezano ploščo kot moja cita, ki ima 21kg resnično me zanima končna cifra. Kateri motor boš gor obesil?
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Tudi mene seveda zanima končna teža... Kaj bo pa bo... Letelo bo, če ne v luft, pa v kanto...flesh napisal/-a:Sem hotel že enkrat prej pri gradnji trupa napisati, da je dosti bolj "zašpehan" z vezano ploščo kot moja cita, ki ima 21kg resnično me zanima končna cifra. Kateri motor boš gor obesil?
Zdaj pa zares...
Šper sploh ni tako težak kot se mogoče zdi na prvi pogled !
Že pred samim rezkanjem smo naredili izračun teže topolove vezane plošče glede na površino delov in specifično maso materijala... Podatek sem potreboval tudi za sicer nezanesljivo virtualno določitev težišča modela... Številka, ki je prišla ven me je presenetila, vendar se zdaj kaže, da je bil izračun dokaj natančen... Masa vseh delov iz špera je po tem izračunu 3890 g (za celoten model)!
Glede motorja se bom pa dokončno odločil, ko bom imel model pripravljen za prekrivanje ! Se pa zaradi Piperjevega sorazmerno ozkega trupa najbolj nagibam k prostornini cca. 120 ccm, seveda z razlogom, da bo šel celoten motor pod pokrov motorja ! 150 ccm ali več, bi definitivno gledal iz pokrova...
Imam pa priložnost dobiti poceni 3W-ja !
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Ja itak, da 3W kaj pa druzga....
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Ja itak, da 3W kaj pa druzga....
Vidm da vas je še par takih ki imate preveč dnarja
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Si že kaj razmišljal o pokrovu motorja? Samogradnja..laminat?
Kako bi se obneslo,če bi bilo podobno kot pri tapravem.. spredaj plitka plastična maska, vse ostalo pa tanka aluminijasta pločevina na klavirskem šarnirju, spodaj speta s klipsnami?
Kako bi se obneslo,če bi bilo podobno kot pri tapravem.. spredaj plitka plastična maska, vse ostalo pa tanka aluminijasta pločevina na klavirskem šarnirju, spodaj speta s klipsnami?
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Glede pokrova motorja...
Prvotna ideja je bila, da uporabim že narejen pokrov za 1/3 varijante, ki so na voljo na tržišču, ga malo razrežem in prilagodim mojim meram, ampak, ravno v četrtek sem izvedel, da bo v kratkem narejen 3D CAD/CAM program za Super Cubov pokrov... Sicer v drugačnem merilu, ampak če je že zrisan, se seveda brez problema naredi po mojih merah ! Potem pa na rezkar naredit pramodel, kalup... in tako naprej ! Upam, da bo ta varijanta šla skozi !
Prvotna ideja je bila, da uporabim že narejen pokrov za 1/3 varijante, ki so na voljo na tržišču, ga malo razrežem in prilagodim mojim meram, ampak, ravno v četrtek sem izvedel, da bo v kratkem narejen 3D CAD/CAM program za Super Cubov pokrov... Sicer v drugačnem merilu, ampak če je že zrisan, se seveda brez problema naredi po mojih merah ! Potem pa na rezkar naredit pramodel, kalup... in tako naprej ! Upam, da bo ta varijanta šla skozi !
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Sem pa že pri izdelavi načrta nekako "spasal" motor pod pokrov.....
Klemen, brez skrbi... Projekt je bil zastavljen kot nizkoproračunski in tak bo tudi ostal... Motor pod pokrovom je DLE 111 !
Klemen, brez skrbi... Projekt je bil zastavljen kot nizkoproračunski in tak bo tudi ostal... Motor pod pokrovom je DLE 111 !
- Priponke
-
- pokrov_in_motor.jpg (74.05 KiB) Pogledano 4696 krat
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Se malo bojim da bo 120ccm malo švoh, kot se je to pokazalo pri swisstreinerju od g.Cajhna in Citabriji od Makuca, ki je imel 210ccm pri tako velikem modelu je že sam čelni presek kar precejšen... malo se pozanimaj!
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Se popolnoma strinjam s Fleshom, jaz bi sigurno razmisljal o 150ccm.
Andrej je mel na kitajcku 110ccm pa je sigurno lazji in nekoliko manjsi in to razmerje je bilo odlicno, tvoj model bo pa vecji in nekoliko tezji.
Moje mnenje je da bo 111ccm za samo letenje sigurno dovolj, ko pa se v piperja upre nekaj vetra pa ta obstane, pol so pa tezave pri slepanju.
Andrej je mel na kitajcku 110ccm pa je sigurno lazji in nekoliko manjsi in to razmerje je bilo odlicno, tvoj model bo pa vecji in nekoliko tezji.
Moje mnenje je da bo 111ccm za samo letenje sigurno dovolj, ko pa se v piperja upre nekaj vetra pa ta obstane, pol so pa tezave pri slepanju.
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Evo moped za Piper-ja....
- Priponke
-
- prenos.jpg (10 KiB) Pogledano 4570 krat
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Saj ne, da ne bi vgradil večjega motorja, vendar mi nikakor ni všeč ideja, da bi motor gledal iz pokrova...
...razen če naredim pokrov motorja od J3 Cuba, kjer cilindri gledajo ven že v originalu...bi pač bil neki hibrid med Super Cubom in J3 Cubom...
J3 Cub Custom !
Kaj mislite ?
...razen če naredim pokrov motorja od J3 Cuba, kjer cilindri gledajo ven že v originalu...bi pač bil neki hibrid med Super Cubom in J3 Cubom...
J3 Cub Custom !
Kaj mislite ?
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Poglej tut men so za PC-6 govoril pa ja ne bojo cilindri zunaj.......V končni fazi sploh ne zgleda to slabo pa še motor se bolje hladi
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
- fullspeed
- Tekmovalec
- Prispevkov: 367
- Pridružen: 04 Nov 2003, 12:59
- Kraj: in de midl of nouver
- Kontakt:
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Če mene vprašaš dej 170 DLE gor, kaputaž...bo pač ven gledalo. Če ti ne bo všeč, lahko še zmeri prodaš pa kupiš 111 pa zamenjaš samo kaputažo pa je...(pa dvomim da boš šel na manjše)
Res ne bo glih scale, bo pa uporabno. Kaj ti bo tolikšen avion, če ne boš mogu enga foxa potegnit.... takega že maš. Evo pa maš "znanstveno" podlago za večji motor..
Res ne bo glih scale, bo pa uporabno. Kaj ti bo tolikšen avion, če ne boš mogu enga foxa potegnit.... takega že maš. Evo pa maš "znanstveno" podlago za večji motor..
- Marko Gašperin
- Razpravljalec
- Prispevkov: 62
- Pridružen: 16 Mar 2005, 14:11
- Kraj: maribor
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Od viška glava ne boli, sploh za šlep.
Moja Bellanca z DA 50 in kakšno večjo glajdo na štriku že smešno škripa.
... pripravljene imamo veliiiike in teeeežke jadrilice.
Moja Bellanca z DA 50 in kakšno večjo glajdo na štriku že smešno škripa.
... pripravljene imamo veliiiike in teeeežke jadrilice.
lep pozdrav
Marko
Marko
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Glede motorja... Odločil se bom, ko bo model pripravljen za prekrivanje... Takrat bom že točno vedel končno težo...
Nadaljevanje gradnje !
...začel sem plankat krilo...najprej uška zgoraj...
Nadaljevanje gradnje !
...začel sem plankat krilo...najprej uška zgoraj...
- Priponke
-
- IMAG0699.jpg (192.22 KiB) Pogledano 4292 krat
-
- IMAG0702.jpg (190.8 KiB) Pogledano 4292 krat
-
- IMAG0707.jpg (136.89 KiB) Pogledano 4292 krat
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
To "znanstveno" izjavo pa moram "lajkat"...fullspeed napisal/-a:Če mene vprašaš dej 170 DLE gor, kaputaž...bo pač ven gledalo. Če ti ne bo všeč, lahko še zmeri prodaš pa kupiš 111 pa zamenjaš samo kaputažo pa je...(pa dvomim da boš šel na manjše)
Res ne bo glih scale, bo pa uporabno. Kaj ti bo tolikšen avion, če ne boš mogu enga foxa potegnit.... takega že maš. Evo pa maš "znanstveno" podlago za večji motor..
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Evo Dejan tole je pa čist skejl pa še 4 takt je,moči tud dovolj
p.s. drgač pa če bi ga jest delal bi gor dal dle 111 pa basta,sej ni treba da šlepa navpično ker ni noben 3d akrobat.Če je že scale nej tko tud šlepa.
ampak to je samo moje mnenje
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... id=9708539
p.s. drgač pa če bi ga jest delal bi gor dal dle 111 pa basta,sej ni treba da šlepa navpično ker ni noben 3d akrobat.Če je že scale nej tko tud šlepa.
ampak to je samo moje mnenje
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... id=9708539
- Priponke
-
- untitled.JPG (19.75 KiB) Pogledano 4213 krat
- fullspeed
- Tekmovalec
- Prispevkov: 367
- Pridružen: 04 Nov 2003, 12:59
- Kraj: in de midl of nouver
- Kontakt:
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Dejan je napisal NIZKOPRORAČUNSKI projekt se mi zdi
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Glede na to, da imaš pokrov že zrisan, daj raje komu zrezat iz stirodurja, ga poselotejpaj in obloži s steklenimi vlakni. Bo še najbolje pasal na model.
Če računaš, da bo motor do 120ccm dovolj, potem je to to. Itak v Sloveniji ni modelov jadralnih letal v merilu 1:2,5 ali 1:2, tako da ne bi pretiraval z prostornino.
P.S.: če greš na prostornino 170ccm, se bo tako en našel pa predlagal 200,... potem je pa že moki 400ccm
Če računaš, da bo motor do 120ccm dovolj, potem je to to. Itak v Sloveniji ni modelov jadralnih letal v merilu 1:2,5 ali 1:2, tako da ne bi pretiraval z prostornino.
P.S.: če greš na prostornino 170ccm, se bo tako en našel pa predlagal 200,... potem je pa že moki 400ccm
Re: Piper PA 18 SuperCub (35%)
Lej moja Pavla je bla predvidena za 85kubikov,pa je s tistim motorjem šlo navpično,mnogi-tudi jaz- s(m)o dajali gor 55ccm pa je blo celo dovolj za osnovno akrobatiko,s fanti z Lesc smo tudi debatirali o šlepu in so takrat glede na videno letenje dejali da je za scale šlep dovolj.
Sicer pa naredi kot sam češ
Sicer pa naredi kot sam češ