Sicer si že nekaj pisal o poslikavi modela, ampak zatem si pa ene dvakrat spremenil svoj avatar.
Ali trenutni avatar namiguje na poslikavo v stilu ameriških kmetijskih strojev?

Ultralajt napisal/-a:Živjo!
Sicer si že nekaj pisal o poslikavi modela, ampak zatem si pa ene dvakrat spremenil svoj avatar.
Ali trenutni avatar namiguje na poslikavo v stilu ameriških kmetijskih strojev?
Ne, da bi me bilo strah, celo potihem sem upal, da dobi Moravia večjega brata v enaki obleki!yamatuma napisal/-a:Ultralajt napisal/-a:Živjo!
Sicer si že nekaj pisal o poslikavi modela, ampak zatem si pa ene dvakrat spremenil svoj avatar.
Ali trenutni avatar namiguje na poslikavo v stilu ameriških kmetijskih strojev?Ne, Mitja, ni straha ! Pri tem modelu res ne bom kompliciral in bo barvna shema takšna kot je že bila omenjena !
Nekaj seveda sem planiral... Zadeva je pa taka... Piper ima oz. bo imel 1.91 m2 krilnih površin ! Glede krilne obremenitve sem se že v samem štartu malenkost orientiral po moji Moravi, ki leti fenomenalno, in ima pri teži 9.5 kg, točno 100 g/dm2 ! Čeprav je na Piperju drugačen profil, ki ima še malenkost večji "lift", bi torej bila primerljiva teža 19.1 kg, da bi ohranil enako krilno obremenitev ! Glede na kalkulacije pa te teže sigurno ne bom presegel... To je to, na brzino !psas napisal/-a:Ja, Dejan ... pridno se redi in raste!koliko si že planiral, da bo končna teža?
Sem omenil, da te teže nikakor ne bom presegel. To sem postavil kot mejo, kjer bi dejansko še vse bilo OK... Sem pa spremljal gradnje na tujih forumih malenkost manjših 1/3 varijant (merilo tvoje Paulistinhe), nekaj čistih samogradenj, nekaj pa iz KIT kompletov... Zaključek je bil, da zadeva najlepše leti med 15-imi in 17-imi kilogrami...Klemen P napisal/-a:U ti jarca,19kg pa ni niti tko malo...
samo za info,moja pavla z razponom 3.6m je mela natanko 12900g
Na drugi strani!Klemen P napisal/-a:dej nared še kako sliko s tabo vred,da se malo vidi koliko je velika mrcina-tko mal za primerjavo
Na prvi strani!Klemen P napisal/-a:aja,pa jaz sem imel vsaj 1kg lažji motor gor ker je bil samo 55 kubikov,tvoj bo gotovo vsaj 100
yamatuma napisal/-a:Razpon cca. 3,75 m... Motor od 100 ccm naprej, verjetno 120ccm !
Krilne obremenitve ni smisleno primerjati med modeli, ki se občutno razlikujejo po krilni površini. Bolj relevantna je "volumetrična" krilna obremenitev (volume wing loading). Po lastni sicer skromni praksi slednja do neke mere dejansko napoveduje letalne lastnosti, vsaj kar se tiče režimov leta okoli kritičnega vpadnega kota.yamatuma napisal/-a: Nekaj seveda sem planiral... Zadeva je pa taka... Piper ima oz. bo imel 1.91 m2 krilnih površin ! Glede krilne obremenitve sem se že v samem štartu malenkost orientiral po moji Moravi, ki leti fenomenalno, in ima pri teži 9.5 kg, točno 100 g/dm2 ! Čeprav je na Piperju drugačen profil, ki ima še malenkost večji "lift", bi torej bila primerljiva teža 19.1 kg, da bi ohranil enako krilno obremenitev ! Glede na kalkulacije pa te teže sigurno ne bom presegel... To je to, na brzino !
p.s. Wilga je imela krilno obremenitev 156 g/m2, pa je letela normalno ! Si pa moral biti zbran pri letenju, ker napak ni kar tako odpuščala...
To samo pomeni, da imajo iste letalne karakteristike.Ultralajt napisal/-a:Hvala _HD_ za link, vendar se mi zdi, da ta kalkulator precej v meglo brcne, kajti če ima prav, potem vsi moji jadralci "padejo" med motorne modele (od 450 gramskega Gupija, do 14 kilskega Cirusa)
Mitja