AVIAT HUSKY A1

Načini, postopki in tehnike gradnje modelov letal, uporaba in obdelava materialov in predstavitev gradnje modelov s slikami.

Moderatorji: Pisaneli, Krist

Uporabniški avatar
Kralj Luka
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)

Re: AVIAT HUSKY A1

Odgovor Napisal/-a Kralj Luka »

Kladu napisal/-a:Drago super letalo za počasno letenje.

Imam le eno opombo, motor bo verjetno dvotaktni in obrnjen navzdol. Vidim, da je oblika kaputaže najprimernejša za tako postavitev, ampak #-o

Po mojih izkušnjah boš imel težave z nastavitvijo motorja in režimom delovanja pri nizkih vrtljajih. Kar nekaj metanolarjev je šlo skozi moje roke pa z nobenim (ki je bil obrnjen na glavo) nisem mogel doseči brezhibno delovanje. Največji problem je pri nizkem gasu, ko pristajaš in se moraš na hitro izvleči. Takrat tako obrnjen motor skoraj sigurno ugasne ](*,)

Vem, da je na forumu kar nekaj modelarjev, ki se z mano ne strinjajo. V teoriji imajo morda prav, le meni je praksa dokazala drugače.
Če ga zamakneš na 60 ali 75 stopinj bo vse veliko lažje.
Lahko pa probaš mi dokazati, da se motim.

Lp

Tomaž
Sicer ne oporekam vendar sem imel pri vseh modelih obrnjene motorje na glavo in nikoli nisem imel problema delovanje super odlično so bili pa motorju supertigre, mvvs, ter os
Lp Luka
Uporabniški avatar
drago
Razpravljalec
Prispevkov: 87
Pridružen: 01 Avg 2007, 21:04
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: AVIAT HUSKY A1

Odgovor Napisal/-a drago »

Kralj Luka napisal/-a:
Kladu napisal/-a:Drago super letalo za počasno letenje.

Imam le eno opombo, motor bo verjetno dvotaktni in obrnjen navzdol. Vidim, da je oblika kaputaže najprimernejša za tako postavitev, ampak #-o

Po mojih izkušnjah boš imel težave z nastavitvijo motorja in režimom delovanja pri nizkih vrtljajih. Kar nekaj metanolarjev je šlo skozi moje roke pa z nobenim (ki je bil obrnjen na glavo) nisem mogel doseči brezhibno delovanje. Največji problem je pri nizkem gasu, ko pristajaš in se moraš na hitro izvleči. Takrat tako obrnjen motor skoraj sigurno ugasne ](*,)

Vem, da je na forumu kar nekaj modelarjev, ki se z mano ne strinjajo. V teoriji imajo morda prav, le meni je praksa dokazala drugače.
Če ga zamakneš na 60 ali 75 stopinj bo vse veliko lažje.
Lahko pa probaš mi dokazati, da se motim.

Lp

Tomaž
Sicer ne oporekam vendar sem imel pri vseh modelih obrnjene motorje na glavo in nikoli nisem imel problema delovanje super odlično so bili pa motorju supertigre, mvvs, ter os
Pozdravljeni!

Sem zelo vesel,da sta se tako hitro odzvala na to temo in sem vesel vsakega vašega komentarja.Motor Huskie-a bo Thunder Tiger 6,5 ccm - dvotaktni,ki je že zelo ulaufan in baje še ni nikoli ugasnil kakorkoli je bil obrnjen samo pri vžigu je bilo ponavadi treba letalo postaviti na hrbet,da je le ta dobil dovolj zraka v fergazer,da je potegnilo gorivo.Motor sem pa obrnil na glavo zato,ker nočem veliko razkopavati pokrov motorja kakor sem videl pri drugih modelih,kjer skoraj ni bilo več kej videti čez mašino razen nekakšnih spomenikov ali fresk.Sem pa res vesel vsakega vašega komentarja,ker le s tem utrjujem svojo RC modelarsko pot. LP
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Re: AVIAT HUSKY A1

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Drago upam, da ne boš imel težav s tako postavitvijo motorja. Meni le benzinarji in 4-taktarji delajo B.P. obrnjeni na glavo.
Zadnja moja izkušnja; so-modelar Pr'Kurah je imel obrnjen SuperTigre 10 ccm in motorju kontra igle ni bilo mogoče natančno nastaviti. Edino pristajanje z višjim gasom je bila rešitev. Pa kar nekaj modelarjev ga je poizkušalo spraviti v red.

Ko pa je na mojo sugestijo motor obrnil na 75 stopinj so vsi problemi izginili. Motor dela res v "nulo". Seveda sem mu ga jaz nastavil :D

Moja teorija je, da pri nizkih vrtljajih podtlak, ki ga ustvarja odprtina v gredi, ni zadosten in del goriva kaplja ven iz uplinjača.
Morda je napačna #-o
Morda sem le preveč zahteven gledi minimalnih vrtljajev :oops:
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Odgovori

Vrni se na Gradnja in projekti