AVIAT HUSKY A1
AVIAT HUSKY A1
Pozdravljeni!
Objavil bom projekt-gradnjo pod vodstvom g.Hrastnika (Hora).Model bo dimenzij 1600 mm,poganjal ga bo pa metanol motor 6,5 ccm.Predviden je bil motorček na plinsko bombico podobno kot pri Paint ball-u ampak ta bo večji zato potrebuje močnejši motor.
Objavil bom projekt-gradnjo pod vodstvom g.Hrastnika (Hora).Model bo dimenzij 1600 mm,poganjal ga bo pa metanol motor 6,5 ccm.Predviden je bil motorček na plinsko bombico podobno kot pri Paint ball-u ampak ta bo večji zato potrebuje močnejši motor.
- Priponke
-
- Najprej desni del krila
- d.krilo 2.jpg (232.71 KiB) Pogledano 6086 krat
Zadnjič spremenil drago, dne 08 Apr 2013, 16:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: AVIAT HUSKY A1
Delo se nadaljuje,kaže se centroplan + krilo.Kot vidite je vpeta že tudi slamica iz kluba bivše Cassablance (B-52) za potrebno dovajanje energije na servomotor nagib + flaperon.
- Priponke
-
- centroplan + krilo
- centroplan.jpg (30.95 KiB) Pogledano 6076 krat
Zadnjič spremenil drago, dne 08 Apr 2013, 16:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: AVIAT HUSKY A1
In tukaj se že vidi sprednji ter celotni del trupa,ki se istočasno oblikuje tudi zgornji del (servisnega pokrova).Narejeno in vpeto je že tudi podvozje iz 4 mm jeklene žice (trdno kot hudič),opomba ing.gospod Hrastnik (Hora)
- Priponke
-
- trup + izdelava sevisnega pokrova
- montaĹľa pokriva na trup.jpg (246.85 KiB) Pogledano 6072 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Tukaj se malo boljše vidi,da je trup betonske gradnje se pravi ob strani je šper oplata,kjer je za motorce največ obremenitve,letvice so iz smareke ter balze,rebre v trupu so pa iz topolovega špera.Moram omeniti,da je g.Hrastnik bil eden od prvih graditeljev letal maket Gee Bee,ki je baje izvrstno letelo in pa Fokker triplane - red baron,ki je na koncu obviselo na stropu v eni od ošerij na Hudinji v Celju
- Priponke
-
- Hora design
- trup boljše produkcije slike.jpg (248.02 KiB) Pogledano 6071 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Nadaljujemo gradnjo in slikami od spredaj kjer je na firewall-u že nameščen nosilec motorja.Pozabil sem povedati,da je bil ta načrt letala povzet iz TIM-a in povečan na 1600 mm razpona last g.Klenovška (po domače Debelinko),ki je v rani mladosti nosil domov iz tekmovanj discipline gumenjakov pokale kar v košu za seno in pa to letalo naj bi poganjal plinski motorček velikosti Cox-a ali pa še malo manj.
- Priponke
-
- trup od spredaj.jpg (134.28 KiB) Pogledano 6060 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Pozdravljeni!
Tukaj se že vidi frišni zakjuček na desnem krilu,kjer bo oblikovana uška navzdol (ali Winglet) kakor je na Cessni Cardinal.Opomba - winglet izniči induciran upor in je letalo s tem še bolj stabilno kar je znano pri BUSH letalih na Aljaski za prevoz pošte na težko dostopna območja,ki jih naravnost obožujem kaj ta letala zmorejo in seveda piloti teh letal .Vidi se pa tudi na krilu postelja za servo,notri bo Bluebird MG od Švajgija.
Tukaj se že vidi frišni zakjuček na desnem krilu,kjer bo oblikovana uška navzdol (ali Winglet) kakor je na Cessni Cardinal.Opomba - winglet izniči induciran upor in je letalo s tem še bolj stabilno kar je znano pri BUSH letalih na Aljaski za prevoz pošte na težko dostopna območja,ki jih naravnost obožujem kaj ta letala zmorejo in seveda piloti teh letal .Vidi se pa tudi na krilu postelja za servo,notri bo Bluebird MG od Švajgija.
- Priponke
-
- frišn zaključek na d. krilu.jpg (225.88 KiB) Pogledano 6052 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Krilo z ŽE izgotovljenim globokim aileronom in pa tudi na grobo pobrušen,da se spoprijatelji z centroplanom.
- Priponke
-
- desno kril-Ĺľe z zakljuÄŤkom.jpg (217.49 KiB) Pogledano 6045 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Hitro napreduje gradnja u bistvu nalaganje slik,ker se je to letalo delalo,ko ga je metlo zunaj pa bilo ur nebes kar je za mene v mojih letih čisto brez veze,da je sploh zima,ker ne morem letet hehe.Se pravi gradnja krila je že tako daleč,da se je centroplan združil z levim in desnim delom krila in pa tudi na grobo pobrusil.Krilo ima tudi dvojni v lom.Tudi wingleti navzdol so izgotovljeni nakar pa slike še sledijo.Moram rečt,da je roka g.Hrastnika (Hora) magična modelarska roka,zraven se vidi malenkost krila letala Eros prekritega z japonskim papirjem malenkost podobnosti od Rascala ampak razlika je očitna v gradnji in pa tudi v modelu nasploh.
- Priponke
-
- krilo pripeto na omari - vidi se razpon
- 2013-02-17 13.36.55.jpg (133.83 KiB) Pogledano 6011 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Takle bi naj tole zgledalo zaključeno ampak barvna shema bo pa po vsej verjetnosti rdeča/bela kombinacija ali čisto rdeča ali pa čisto bela,bomo videli.
- Priponke
-
- Aviat Husky A1C
- watermarked_35115a30ad9498fb9c65602de7e7a27b.jpg (64.44 KiB) Pogledano 5877 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
drago napisal/-a:Hitro napreduje gradnja u bistvu nalaganje slik,ker se je to letalo delalo,ko ga je metlo zunaj pa bilo ur nebes kar je za mene v mojih letih čisto brez veze,da je sploh zima,ker ne morem letet hehe.Se pravi gradnja krila je že tako daleč,da se je centroplan združil z levim in desnim delom krila in pa tudi na grobo pobrusil.Krilo ima tudi dvojni v lom.Tudi wingleti navzdol so izgotovljeni nakar pa slike še sledijo.Moram rečt,da je roka g.Hrastnika (Hora) magična modelarska roka,zraven se vidi malenkost krila letala Eros prekritega z japonskim papirjem malenkost podobnosti od Rascala ampak razlika je očitna v gradnji in pa tudi v modelu nasploh.
kaj pa je tale črna reč zraven?
lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Re: AVIAT HUSKY A1
Pozdravljen!dh napisal/-a:drago napisal/-a:Hitro napreduje gradnja u bistvu nalaganje slik,ker se je to letalo delalo,ko ga je metlo zunaj pa bilo ur nebes kar je za mene v mojih letih čisto brez veze,da je sploh zima,ker ne morem letet hehe.Se pravi gradnja krila je že tako daleč,da se je centroplan združil z levim in desnim delom krila in pa tudi na grobo pobrusil.Krilo ima tudi dvojni v lom.Tudi wingleti navzdol so izgotovljeni nakar pa slike še sledijo.Moram rečt,da je roka g.Hrastnika (Hora) magična modelarska roka,zraven se vidi malenkost krila letala Eros prekritega z japonskim papirjem malenkost podobnosti od Rascala ampak razlika je očitna v gradnji in pa tudi v modelu nasploh.
kaj pa je tale črna reč zraven?
lp, Dejan
Tale črna reč zraven krila je trup že dokončan od ne vem kako se mu reče,to bom vprašal lastnika,pravi,da je gradnja po nekem Ameriškem načrtu,bi pa naj bil nek Chester.Poganjal ga bo 11 ccm motor Super tiger.Bil je vpet na jedilno mizo in je pri polovici gasa miza skoraj poletela hehe,bom pa v kratkem izvedel ime dopeldekerja.Tudi krila so že izgotovljena,ki pa čakajo na Solartex folijo in stvar bo poletela.Toliko zaenkrat
Re: AVIAT HUSKY A1
No pa smo že tako daleč,da se bo kmalu začelo prekrivati.Krila provizoriš navijačena na trup
- Priponke
-
- Model je skupaj
- A-1 II..jpg (48.12 KiB) Pogledano 5416 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Tale slika pove več kot prejšnja se pravi na kljunu je pripeta že šablona kaputaža (pokrov motorja) iz stirodurja.
- Priponke
-
- A-1 iz ptičje perspektive
- A-1 iz ptiÄŤja.jpg (221.15 KiB) Pogledano 5415 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Rep je zelo identičen Piperju Super cup
- Priponke
-
- A-1 rep.jpg (190.22 KiB) Pogledano 5414 krat
-
- A-1 rep II..jpg (43.32 KiB) Pogledano 5397 krat
Zadnjič spremenil drago, dne 26 Maj 2013, 15:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: AVIAT HUSKY A1
Tukaj je prikazano vpetje krila z tremi vijaki in lesnimi maticami M4.Stekla,ki bodo zakrila okna bodo pa narejena iz ovitkov od CD-ja se pravi od prozorne škatle.
- Priponke
-
- vpetje krila
- kabina.jpg (220.48 KiB) Pogledano 5409 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Letalo smo sestavili in napravili en stranski shot,madonca je lep.Na konicah krila so vidni wigleti kot pri Cessni kardinal navzdol
- Priponke
-
- Husky A-1 boÄŤno.jpg (216.26 KiB) Pogledano 5406 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Končan je tudi pozitiv za kaputažo (pokrov motorja),ki bo potopljen v gips in nato se bo naredil pokrov iz tkanine in epoksi smole.
- Priponke
-
- kaputaĹľa kalup.jpg (211.58 KiB) Pogledano 5405 krat
-
- spredjni del II..jpg (225.65 KiB) Pogledano 5397 krat
Zadnjič spremenil drago, dne 26 Maj 2013, 15:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: AVIAT HUSKY A1
Nazadnje manjka tukaj še slika z izdelovalcem tega letala,g.Horvat Mohor-inovator leta dve leti zapored v železarni Štore,kjer so izdelovali svetovno znane traktorje ŠTORE 404 in 504 kar vidi po gradnji letala,ki je trdno kot kamen,poudarek je na podvozje,ki se baje ne more zviti nikakor (je konstrukot to preveril)
- Priponke
-
- Husky in Hora.jpg (231.55 KiB) Pogledano 5404 krat
Re: AVIAT HUSKY A1
Še en shot od spredaj kjer se vidi nos letala,ki po mojih opažanjih in Horatovih spominja malo na Srbsko letalo UTVA 66,in seveda še enkrat konstruktor.Prilagam še dve sliki konstruktorja Hore in njegovih dveh letal,tistega,ki je nekdo spraševal kaj je to črno zraven je letalo Ameriške konstrukcije po imenu Hooper,drugo letalo pa Eros,malenkost podoben nečemu...
- Priponke
-
- sprednji del Husky.jpg (31.56 KiB) Pogledano 5397 krat
-
- To letalo poganja 11 kubičen motor Super Tigre
- Hora in Hooper.jpg (114.57 KiB) Pogledano 5395 krat
-
- Hooper spodaj in konstruktor.jpg (242.36 KiB) Pogledano 5391 krat
Zadnjič spremenil drago, dne 26 Maj 2013, 15:44, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: AVIAT HUSKY A1
Koliko pa tehta tole v tej fazi gradnje?
Re: AVIAT HUSKY A1
Še ni znano,bo pa kmalu,pa kateri model te zanimaUltralajt napisal/-a:Koliko pa tehta tole v tej fazi gradnje?
Re: AVIAT HUSKY A1
Drago super letalo za počasno letenje.
Imam le eno opombo, motor bo verjetno dvotaktni in obrnjen navzdol. Vidim, da je oblika kaputaže najprimernejša za tako postavitev, ampak
Po mojih izkušnjah boš imel težave z nastavitvijo motorja in režimom delovanja pri nizkih vrtljajih. Kar nekaj metanolarjev je šlo skozi moje roke pa z nobenim (ki je bil obrnjen na glavo) nisem mogel doseči brezhibno delovanje. Največji problem je pri nizkem gasu, ko pristajaš in se moraš na hitro izvleči. Takrat tako obrnjen motor skoraj sigurno ugasne
Vem, da je na forumu kar nekaj modelarjev, ki se z mano ne strinjajo. V teoriji imajo morda prav, le meni je praksa dokazala drugače.
Če ga zamakneš na 60 ali 75 stopinj bo vse veliko lažje.
Lahko pa probaš mi dokazati, da se motim.
Lp
Tomaž
Imam le eno opombo, motor bo verjetno dvotaktni in obrnjen navzdol. Vidim, da je oblika kaputaže najprimernejša za tako postavitev, ampak
Po mojih izkušnjah boš imel težave z nastavitvijo motorja in režimom delovanja pri nizkih vrtljajih. Kar nekaj metanolarjev je šlo skozi moje roke pa z nobenim (ki je bil obrnjen na glavo) nisem mogel doseči brezhibno delovanje. Največji problem je pri nizkem gasu, ko pristajaš in se moraš na hitro izvleči. Takrat tako obrnjen motor skoraj sigurno ugasne
Vem, da je na forumu kar nekaj modelarjev, ki se z mano ne strinjajo. V teoriji imajo morda prav, le meni je praksa dokazala drugače.
Če ga zamakneš na 60 ali 75 stopinj bo vse veliko lažje.
Lahko pa probaš mi dokazati, da se motim.
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: AVIAT HUSKY A1
Vprašal sem za Huskya.drago napisal/-a:Še ni znano,bo pa kmalu,pa kateri model te zanimaUltralajt napisal/-a:Koliko pa tehta tole v tej fazi gradnje?
Je pa vprašanje postalo dvoumno, ko si zatem, ko sem jaz oddal svoj post, ti čez kako minuto v svojega dodal še sliki dvokrilca.
Zanima me zato, ker se mi zdi, da je model kar precej na močno narejen.
Re: AVIAT HUSKY A1
Ja res je,kar se trupa tiče je pri kabini kar težak proti kakšni kilci,je pa tam zato masiva,ker so mi prejšnji modeli ravno na tisti točki nastradali.V nasprotju z drugimi deli recimo krilo,ki je iz enega dela je zelo lahko in zelo ojačano kar se tudi na slikah vidi.Ultralajt napisal/-a:Vprašal sem za Huskya.drago napisal/-a:Še ni znano,bo pa kmalu,pa kateri model te zanimaUltralajt napisal/-a:Koliko pa tehta tole v tej fazi gradnje?
Je pa vprašanje postalo dvoumno, ko si zatem, ko sem jaz oddal svoj post, ti čez kako minuto v svojega dodal še sliki dvokrilca.
Zanima me zato, ker se mi zdi, da je model kar precej na močno narejen.