PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
- joskokladusan
- Tekmovalec
- Prispevkov: 240
- Pridružen: 27 Okt 2011, 17:02
- Kraj: Kostanjevica na Krki
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Hehe super. Se bere kot kaksen eroticni roman.
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Super! Čestitam za uspešen krst !
Pri taki gradnji je to itak samo formalnost .
Zdaj pa samo še štrik pripravit in glajde gor prhaklat . Že komaj čakam...
l.p.
Zdenko.
Pri taki gradnji je to itak samo formalnost .
Zdaj pa samo še štrik pripravit in glajde gor prhaklat . Že komaj čakam...
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Bravoooooo naj ti dolgo služi .V nedeljo pa še Porterja v zrak spravim pol pa na delo{šlep}.
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Lepo si tole napisu...pa mas del clanka ze spisanega!
Vesel sem za lepo in koristno pridobitev nase slovenske aerozaprege!
Lp
Vesel sem za lepo in koristno pridobitev nase slovenske aerozaprege!
Lp
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Štrik je že... Ti samo glajdo privleči ! Pa čimprej se pozdravi !blisk napisal/-a:...Zdaj pa samo še štrik pripravit in glajde gor prhaklat...
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
hehe a ti gre že po glavi, lep avatar!
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Čestitam za uspešni pristanek škoda ,da nisi poklical za snemanje.Želim ti čimveč uspešnih pristankov. Jaz pa sem danes
malo dimo je zadeva kar zanimiva.
Lp Dejan
malo dimo je zadeva kar zanimiva.
Lp Dejan
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Čestitam sovaščan!
Ko enkrat poskusiš letenje, boš vedno hodil po zemlji z očmi uprtimi v nebo, ker tam si bil in tja se želiš vrniti.
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Na zadnjem kolesu, je sleklo gumo iz platišča... Očitno spet neka poceni "čina" roba, ki pa jo v Evropi prodajajo za kvalitetno...
Ima kdo predlog, katero kolo nabaviti, da bo nekaj časa mir ?
Ima kdo predlog, katero kolo nabaviti, da bo nekaj časa mir ?
- Priponke
-
- rsz_p1010267.jpg (176.94 KiB) Pogledano 4681 krat
-
- rsz_1p1010268.jpg (119.98 KiB) Pogledano 4681 krat
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
ga ni, potrošni matarjal, jaz minimalno 2 na sezono zamenjam...
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Postruži iz črnega PVCja... pri teh velikostih modela bo to zanemarljiva masa.
Nekega blaženja itak ni, če največ blaži nosilec.
Nekega blaženja itak ni, če največ blaži nosilec.
lp Melly
- joskokladusan
- Tekmovalec
- Prispevkov: 240
- Pridružen: 27 Okt 2011, 17:02
- Kraj: Kostanjevica na Krki
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Tako je Melly. Postruzit in pali u luft. Gledal sem pa lego kocke...je bil eden prav fajn. lp
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Tudi meni je razteplo takšno kolo... Mislim, da je bil kupljen v "lindiju".
viewtopic.php?f=66&t=60718&p=502204#p477888
viewtopic.php?f=66&t=60718&p=502204#p477888
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Evo, po cca. 20-tih štartih, je novo zadnje kolo brezhibno... Kot kaže, je bila izbira tega sicer težkega kolesa dobra odločitev. Je polna guma, ki je kvalitetno gumirana na platišče... Več bo pokazal čas !
- Priponke
-
- rsz_1p1010270.jpg (66.84 KiB) Pogledano 4233 krat
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Po cca. 10 urah so se začele stopnjevati težave z delovanjem motorja... Motor je 3W106...
Torej, motor "trokira"... Če nastavim uplinjač na optimalne nastavitve, motor pri cca. 1/4 do 3/4 plina zelo močno spušča takte, na nizkem ali visokem prostem teku pa se zelo neenakomerno vrti... Najprej sem pomislil na vžig, ker je zvok res takšen kot, da bi za trenutek zatajila iskra... Če se kdo spozna na Tomosove mopede, je delovanje motorja primerljivo, kot takrat, ko je na mopedu "zašmelcalo" platine, ker se je pokvaril kondanzator... Je pa zanimivo naslednje, ki pa me nekako odvrača od ideje, da je kriv vžig... Če spodnjo iglo kar konkretno odprem, torej, da mu nastavim res mokro mešanico, to "trokiranje" izgine..., vendar, pač normalno, potem nastane problem pri polnem plinu, ker traja kar nekaj časa, da se sprazni odvečno gorivo in šele nato gre v polni plin... Nastavljanje zgornje igle na siromašnejšo mešanico v tem primeru pa ne pomaga, ker mu čez nekaj časa popolnoma zmanjka goriva in mu obrati padejo ali pa hoče ugasniti... Tako nastavljen motor pač ne more biti !
Naj omenim še enkrat, da se težave stopnjujejo. Na začetku je bilo tega "trokiranja" zelo malo, skoraj nemoteče, včeraj pa je zadeva bila že skoraj nevzdržna, naredil sem dva solo štarta, potem pa raje kar zaključil z letenjem. Pa še to... Ko sem včeraj vžgal hladen motor, je le-ta kar cca. pol minute deloval na samo en cilinder... Že to je bilo čudno !
Če ima kdo kakšno idejo, kaj bi to lahko bilo, bi bil več kot hvaležen za odgovor !
Torej, motor "trokira"... Če nastavim uplinjač na optimalne nastavitve, motor pri cca. 1/4 do 3/4 plina zelo močno spušča takte, na nizkem ali visokem prostem teku pa se zelo neenakomerno vrti... Najprej sem pomislil na vžig, ker je zvok res takšen kot, da bi za trenutek zatajila iskra... Če se kdo spozna na Tomosove mopede, je delovanje motorja primerljivo, kot takrat, ko je na mopedu "zašmelcalo" platine, ker se je pokvaril kondanzator... Je pa zanimivo naslednje, ki pa me nekako odvrača od ideje, da je kriv vžig... Če spodnjo iglo kar konkretno odprem, torej, da mu nastavim res mokro mešanico, to "trokiranje" izgine..., vendar, pač normalno, potem nastane problem pri polnem plinu, ker traja kar nekaj časa, da se sprazni odvečno gorivo in šele nato gre v polni plin... Nastavljanje zgornje igle na siromašnejšo mešanico v tem primeru pa ne pomaga, ker mu čez nekaj časa popolnoma zmanjka goriva in mu obrati padejo ali pa hoče ugasniti... Tako nastavljen motor pač ne more biti !
Naj omenim še enkrat, da se težave stopnjujejo. Na začetku je bilo tega "trokiranja" zelo malo, skoraj nemoteče, včeraj pa je zadeva bila že skoraj nevzdržna, naredil sem dva solo štarta, potem pa raje kar zaključil z letenjem. Pa še to... Ko sem včeraj vžgal hladen motor, je le-ta kar cca. pol minute deloval na samo en cilinder... Že to je bilo čudno !
Če ima kdo kakšno idejo, kaj bi to lahko bilo, bi bil več kot hvaležen za odgovor !
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Tale po enem cilindru mi je malo sumljiva oz. poznana.....Ne bi rad bil nekaj pameten ker se pač enostavno premal spoznam na motorje, ampak sam imam identičen motor in zaenkrat morm potrkat laufa ko se šika....No pa da nadaljujem, meni je motor tudi laufal po ene cilindru, pa trokiru, pa nobene odzivnosti, obrati nekih 4500, dokler nisem razdrl kabla za svečke, kjer sem videl da je tist silikonast del prebit oz. precvikan-seveda je prebijalo...Ko sm zadevo porihtal pa zaj špila...No Dejan ne vem če je to glih pr tebi, ampak vseen preveri mogoč...
Lp, Dani
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Moje izkušnje s 3W106
Vžiganje na en cilinder je bilo zame nekaj časa stalnica in za odpravo te težave sem šel v take skrajnosti, da sem na koncu pristal pri tem, da je bila svečka v enem cilindru za desetinko mm bolj stisnena od druge. Osebno sem mnenja, da je elekrtonika 3W ja zelo kmečka in nedovršena zadeva (kot tudi cel motor), ki pa če je dobro natavljen, odlično dela, saj modelarji za tovrstno rabo ne rabimo visoko zmogljivih motorjev, ki iz malo kubikov iztisnejo veliko moči, saj nihče ne sprašuje oz omejuje, koliko kubikov motor ima. Važno je, da je motor močan in primerjalno temu dovolj lahek, seveda pa tudi primerno zanesljiv.
Nazaj h elektroniki, vedno sem bil malo v skrbeh, če res dela kot je treba, predvsem zaradi pomembnosti natančne nastavitve svečk in primerjalno z ZDZjevo visoko porabo elektrike, a ko sem uspel vse nastaviti kot je treba je moj 3W deloval kot noben drug. Povsem neoporečno vžigal, deloval popolnoma zanesljivo, brez da bi v vsem obdobju, kar sem zelo intenzivno letel z 2,6m Extro 330, še kdaj šlatal kake nastravitve.
Druga težava, ki sem jo imel s tem motorjem pa je bila povezana s tem, da sem motor kupil rabljen in da je preden sem ga dobil v roke, dolgo miroval. Zaradi ostankov bencina v uplinjaču, se je v uplinjaču tvorila snov, ki je popoloma zamašila zelo pomemben prehod v uplinjaču in veliko iznajdljivosti in specialno orodje je bilo potrebno, da sem zadevo odmašil. Seveda mi je zadeva pred tem popila ogromno živcev, saj sem bil prepričan da sem uplinjač očistil kot je treba, a kdor misli da je uplinjač dovolj temeljito očistiti in prepihati z zrakom se moti, tega hudiča se z zrakom ne prebije, verjamem pa da obstajajo topila in načini, da se ta zadeva očisti, a bencin in podobne substance ne zadostujejo.
Upam da ti bo kaj od napisanega pomagalo.
Vžiganje na en cilinder je bilo zame nekaj časa stalnica in za odpravo te težave sem šel v take skrajnosti, da sem na koncu pristal pri tem, da je bila svečka v enem cilindru za desetinko mm bolj stisnena od druge. Osebno sem mnenja, da je elekrtonika 3W ja zelo kmečka in nedovršena zadeva (kot tudi cel motor), ki pa če je dobro natavljen, odlično dela, saj modelarji za tovrstno rabo ne rabimo visoko zmogljivih motorjev, ki iz malo kubikov iztisnejo veliko moči, saj nihče ne sprašuje oz omejuje, koliko kubikov motor ima. Važno je, da je motor močan in primerjalno temu dovolj lahek, seveda pa tudi primerno zanesljiv.
Nazaj h elektroniki, vedno sem bil malo v skrbeh, če res dela kot je treba, predvsem zaradi pomembnosti natančne nastavitve svečk in primerjalno z ZDZjevo visoko porabo elektrike, a ko sem uspel vse nastaviti kot je treba je moj 3W deloval kot noben drug. Povsem neoporečno vžigal, deloval popolnoma zanesljivo, brez da bi v vsem obdobju, kar sem zelo intenzivno letel z 2,6m Extro 330, še kdaj šlatal kake nastravitve.
Druga težava, ki sem jo imel s tem motorjem pa je bila povezana s tem, da sem motor kupil rabljen in da je preden sem ga dobil v roke, dolgo miroval. Zaradi ostankov bencina v uplinjaču, se je v uplinjaču tvorila snov, ki je popoloma zamašila zelo pomemben prehod v uplinjaču in veliko iznajdljivosti in specialno orodje je bilo potrebno, da sem zadevo odmašil. Seveda mi je zadeva pred tem popila ogromno živcev, saj sem bil prepričan da sem uplinjač očistil kot je treba, a kdor misli da je uplinjač dovolj temeljito očistiti in prepihati z zrakom se moti, tega hudiča se z zrakom ne prebije, verjamem pa da obstajajo topila in načini, da se ta zadeva očisti, a bencin in podobne substance ne zadostujejo.
Upam da ti bo kaj od napisanega pomagalo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Na mojem 3W 55xi (če se prav spomnim so bili podobni problemi) se je na motorni elektroniki na kapci od svečke federček "skril" nad tisto zaščitno gumo znotraj, zadevo sem rešil tako, da sem svečko pobrusil v konus.
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
točno to...
Razmak med elektrodama preveri z špijuni..obvezno federce potegni "nategni" malo ven v kapicah za svečke...3W je mel tudi težave z plastičnem vmesnikom med motorjem in uplinjačem..sedaj so aluminijasti...Če je rabljen motor, preveri lističe na sesalnem delu.." ventili"...Nazadnje pa probaj z konkurenčno elektroniko..Jaz sem mel 2x težave z servisem..dokler nisem zahteval NOVE elektronike..pol pa je bilo vse ok...brrr
Razmak med elektrodama preveri z špijuni..obvezno federce potegni "nategni" malo ven v kapicah za svečke...3W je mel tudi težave z plastičnem vmesnikom med motorjem in uplinjačem..sedaj so aluminijasti...Če je rabljen motor, preveri lističe na sesalnem delu.." ventili"...Nazadnje pa probaj z konkurenčno elektroniko..Jaz sem mel 2x težave z servisem..dokler nisem zahteval NOVE elektronike..pol pa je bilo vse ok...brrr
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Katero elektroniko imaš? kakor je meni znano, jih večina ki ima probleme zamenja original elektoniko za bekerjevo.
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Očitno moraš doktorirati, če imaš 3W-ja... Motor sem sicer kupil iz druge roke, vendar je bil nerabljen... Torej motor je nov... Tisto bakelitno ohišje za ventile sem že v štartu zamenjal z aluminijastim, ker sem ogromno prebral o težavah, ki jih je povzročalo staro ohišje. Sem pa sicer ugotovil, da vseeno to novo ohišje ni tak oh in ah. Ker aluminij prenaša temperaturo skoraj direktno iz ohišja motorja, je uplinjač dosti bolj vroč in je topel motor zelo težko vžgati, ker gorivo enostavno izhlapi iz njega, z bakelitnim ohišjem pa vsaj te težave ni... Preizkušeno ! Elektronika je še seveda originalna. Danes, na praznik nisem hotel povzročati hrupa ker sem doma v naselju in bi me sosedi verjetno "kastrirali", bom pa motor jutri pošteno "raztural", ker moram zadevi vsekakor priti do dna... Tako pač je, če hoče človek nekaj prišparati, cena motorja me je namreč prepričala v nakup, kljub temu, da je po tujih forumih za 3W-ja ogromno negativnih mnenj. Madonca, takrat sem imel že naročenega DA-120(imam dva DA-ja, enega od novega in ga nisem "pipnil" tri leta čeprav je bil in očitno še bo, nonstop v uporabi na Ä�onDiru), pa sem naročilo preklical in vzel ta motor... V glavnem, bom poročal kako se bo vse skupaj razvilo...
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Na modelih avtomobilov se pri alu vmesniku med motorjem in vplinjačem uporabljajo nekje 2mm debela teflonska tesnila ki naj bi preprečevala prenos temperature na vplinjač, sicer nekateri jih ne marajo..belo na sliki http://www.davesmotors.com/s.nl/it.A/id.4477/.f
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Glede delovanja po enem cilindru se je tud meni že zgodilo na mojem MWWSu ampak samo enkrat tak, da še ni potrebno vzganjat panike ,če se ne bo
ponavljalo. Si probal kaj spreminjat predvžig mogoče bo kaka razlika.
Lp Dejan
ponavljalo. Si probal kaj spreminjat predvžig mogoče bo kaka razlika.
Lp Dejan