MARABU, velik parkflyer
Na mojo kot smo že rekl tam okoli 30cm,ampak so dobavljive največ 20,onkraj luže pa ne kupujem.Na tujih forumih sem gledal da veliko uporabljajo Du-bro napihljiva kolesa,pa tudi dosti balonasta zgledajo
- Priponke
-
- imagesCAI1OW7P.jpg (6.3 KiB) Pogledano 3185 krat
-
- gear4.jpg (33.28 KiB) Pogledano 3185 krat
Zadnjič spremenil Klemen P, dne 25 Okt 2011, 14:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Če ugibam bi reku da 20ish cm za Marabuja in 30ish za Pavlco.Brane napisal/-a:Kakšen premer koles bi pasal na tega Marabuja in kakšen na Klemenovo Pavlco, če bi hotel, da izgledajo balonarce, tako po občutku približn genau, kot reče Kamikaza.
Evo zdejle sem malo gledal in našel supercuba z 35" baloni. Se pravi slabih 90cm za slabih 11m razpona = cca 8% razpona, kar približno štima...
Če bi na takšni kravci hotel met balonarce bi jih iskal v kakšni kmečki zadrugi med gumami za samokolnice
Fly it like you stole it!
Še en posnetek, vendar sem zraven dal glasbo...tako počasno, ki se mi zdi da paše k takem tipu letenja.
http://www.youtube.com/watch?v=fc6MVOyI7dc
LP Mitja
http://www.youtube.com/watch?v=fc6MVOyI7dc
LP Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 26 Okt 2011, 04:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Ne letim večino časa z odklonjenimi flapi. Tak vtis si dobil iz videoposnetka, kjer je res samo tak režim letenja...brejker napisal/-a:Mogoče eno laično vprašanje:
Glede na to, da večino časa letiš z flapi. Bi lahko z povečanjem kota krila dobil enak učinek?
Kar se tiče primerjave povečanja vpadnega kota krila ali pa krila s spuščenimi zakrilci, ni primerjave.
Če letiš s povečanim vpadnim kotom krila, se trupu povesi rep in ima trup zato zelo povečan upor. Če bi pa povečal samo konstrukcijski kot krila, bi pa trup oral na glavo pri letenju s povečano hitrostjo in bi spet imel veliko upora.
Zato nimaš veliko maneverskega prostora pri konstrukcijskem kotu krila.
Zato pridejo zakrilca prav, ker dajo veliko vzgona tudi pri nižjih vpadnih kotih krila.
Poglej spodnjo sliko (bolj poljudna a pokaže primerjavo) kjer vidiš spodaj navaden profil in kolikšen največji vzgon doseže. Daleč pod vsemi ostalimi sistemi za hiperpotisk.
Nekaj o količnikih vzgona golega profila Spica in opremljenega s flapi, sem opisal nekje bolj zadaj, pri ugotavljanju s kako hitrostjo bo tole letelo.
Mitja
Prosim, ne mi več kazat Alaska Style Bushplane Ballon Tires!!
Me bo minilo, da bi še razmišljal o zamenjavi koles.
Bajdevej, se je kdo vprašal, koliko naraste upor modela pri montaži koles s 400% večjim čelnim presekom, pa tudi, koliko naraste masa modela?
Sploh pri modelu, katerega razpoložljiva moč je krepko pod normalno!
------------------------------------------------------------------
Ponoči sem zamenjal trzajoč video z musko, z novim, ki sedaj teče gladko:
http://www.youtube.com/watch?v=fc6MVOyI7dc
Vremenski obeti za soboto in nedeljo so vzpodbudni!
Upam, da še pred tem dobim akumulator št.2.
Mitja
Re: MARABU, velik parkflyer
Glede na izvirnik so kolesa po mojem mnenju čisto primerna.Ultralajt napisal/-a:
(slika vzeta s strani http://kopka.at )
Z moje strani samo in moram priznati, da si me s hitrostjo gradnje "brcnil v rit" in sem končno prepeglal svoj projekt.
LP
Janez
Janez
- asaki
- Razpravljalec
- Prispevkov: 73
- Pridružen: 25 Sep 2011, 21:47
- Kraj: Ljubljana-Gozd Martuljek
- Kontakt:
Moje skromno mnenje je, da lahko prenehaš misliti na zamenjavo koles. Glede na videno se mi zdi razmerje OK, pa tvoji pristanki so tako dobri, da kaj večjega ne rabiš.Ultralajt napisal/-a:
Prosim, ne mi več kazat Alaska Style Bushplane Ballon Tires!!
Me bo minilo, da bi še razmišljal o zamenjavi koles.
Mitja
Slabih pist se raje izogni, ker bi bilo škoda poškodovati tako lep model.
Še enkrat čestitke. Skoraj ne morem verjeti, da si uspel v tako kratkem času ustvariti tako lep model po tako skromni predlogi.
Lp.[/b]
Per aspera ad astra.
Zatesnil bom špranjo pri krilcih, zakrilca pa ne, ker ko so zaprta tesnijo, če pa jim malo pihne skozi špranjo ko so odklonjena navzdol, pa jim ne bi smelo škodovati, morda celo koristi, da "skuša umiriti" vrtince ki nastanejo za zgornjim robom zakrilca. Lahko pa poizkusim z in brez.
Ko bom letel v mirnem vremenu z GPSom bom lahko iz grafov razbral razlike.
Kar se tiče poslikave, sem precej trmast bodo modre obrobe na vpadnih robovih krila in repa. Pa napisi in oznake. Spodaj na krilu in repu pa še po en par rumenih črt v osi trupa.
Kar se samega letenja tiče, je potrebno sedaj model natrimati in dodelati nastavitve, moram pa še potrenirati, saj pravim, ko bom dobil model v "mezinec" bo sigurno letel bolje. Pa tudi več si bom tedaj upal z njim.
Mitja
Ko bom letel v mirnem vremenu z GPSom bom lahko iz grafov razbral razlike.
Kar se tiče poslikave, sem precej trmast bodo modre obrobe na vpadnih robovih krila in repa. Pa napisi in oznake. Spodaj na krilu in repu pa še po en par rumenih črt v osi trupa.
Kar se samega letenja tiče, je potrebno sedaj model natrimati in dodelati nastavitve, moram pa še potrenirati, saj pravim, ko bom dobil model v "mezinec" bo sigurno letel bolje. Pa tudi več si bom tedaj upal z njim.
Mitja