Ušeska ali wingleti kako ?

Načini, postopki in tehnike gradnje modelov letal, uporaba in obdelava materialov in predstavitev gradnje modelov s slikami.

Moderatorji: Pisaneli, Krist

Odgovori
boklavdi
Razpravljalec
Prispevkov: 76
Pridružen: 17 Jul 2008, 20:54
Kraj: Grosuplje

Ušeska ali wingleti kako ?

Odgovor Napisal/-a boklavdi »

Imam problem.

Lani sem po neumnosti izgubil desni winglet, ker sem ga napačno fiksiral. Gre za Scale model Ventus 2,6.
Ker originalnega rezervnega ne dobim, sem pred dilemo, kaj narediti. Ali odstraniti še levega (itak) ali desnega doma narediti. Izkušenj nimam prav veliko, časa še manj.

Ali obstaja zdravilo za takšne primerke.

LpB
Uporabniški avatar
ALEX_R
Profesor
Prispevkov: 1131
Pridružen: 16 Apr 2007, 16:28
Kraj: Ajdovščina

Odgovor Napisal/-a ALEX_R »

Vzemi še drugo dol pa provi narediti 2 čim bolj podobni..
Uporabniški avatar
The Edge
Profesor
Prispevkov: 1021
Pridružen: 10 Jan 2004, 20:59
Kraj: Senovo

Odgovor Napisal/-a The Edge »

mogoče ti tole kaj pomaga... je za full scale jadrilice, ampak postopek je enak :)

http://gonzo-home.com/winglets.htm
Life is too short to dance with an ugly woman
boklavdi
Razpravljalec
Prispevkov: 76
Pridružen: 17 Jul 2008, 20:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a boklavdi »

Hvala,...tole sem videl ja,..samo jaz desnega nimam in zatorej nimam kalupa,...ali se motim?


lpB
bodrum
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 30 Okt 2006, 13:37

Re: Ušeska ali wingleti kako ?

Odgovor Napisal/-a bodrum »

Da ne odpiram po nepotrebnem nove teme:

Kako se določi višina ušeskov, ali na dolžino krila ali na površino? Gre za jadralno letalo, katerega razpon bo 3,2 metra.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Ušeska ali wingleti kako ?

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Pri pravih letalih v glavnem glede na režim hitrosti, razpon, globino, in obremenitev krila.

Pri modelih v glavnem glede na dizajn, fizikalno je v veliki večini bolje, da jih sploh ni. Tlačne razlike so tako majhne, da ima tisti štrcelj večji upor kot korist glede na dobro izdelan zaključek. Saj vem, da ind. upor raste kvadratno sorazmerno z količnikom vzgona, ampak vse skupaj je en mali šmorn, ki se ga bolje negira z pravo obliko klasike brez vingletov.
lp
Sašo
Odgovori

Vrni se na Gradnja in projekti