Spitfire 110"
Zlato, zadnje kolo naj kar bo vpeto oz. povezano na rep. V povezavo lahko dodaš vzmeti, da kompenzirajo sile ob pristanku.
Model brez vodljivega repnega kolesa potrebuje zračni tok propelerja, da spremeni smer s pomočjo smernega krmila. To pa je pri vožnji po tleh lahko problem.
Glede pristajanja z zategnjeno smerjo pa
Lp
Tomaž
Model brez vodljivega repnega kolesa potrebuje zračni tok propelerja, da spremeni smer s pomočjo smernega krmila. To pa je pri vožnji po tleh lahko problem.
Glede pristajanja z zategnjeno smerjo pa
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Živ Tomaž!
Sem novi v modelarstvu in o gradnji modelov imam bolj malo znanja, zato veliko sprašujem. Tudi sam gradim spita, malo manjšega kot Zlato.
Trenutno se ubadam z repom. Poznano mi je ,da je dobro fiksirati repno kolo, ozoroma narediti povezavo z smernim krmilom. Kako natančno to zgleda mi ni jasno. Zato te prosim, da malo bolj razložiš to povezavo.
LP Rafael
Sem novi v modelarstvu in o gradnji modelov imam bolj malo znanja, zato veliko sprašujem. Tudi sam gradim spita, malo manjšega kot Zlato.
Trenutno se ubadam z repom. Poznano mi je ,da je dobro fiksirati repno kolo, ozoroma narediti povezavo z smernim krmilom. Kako natančno to zgleda mi ni jasno. Zato te prosim, da malo bolj razložiš to povezavo.
LP Rafael
bicikli dol .... tri zelene
a109a vsa čast ti, da si se lotil takega projekta glede na opisano znanje. Brez zamere, ampak obul si prevelike čevlje. Gradnja makete WWII lovca zahteva predvsem izkušnje v gradnji ter na koncu tudi v letenju. Zakaj to menim, ti bo verjetno kmalu postalo jasno.
No to je bilo moje mnenje, glede vodenega zadnjega kolesa, več je možnosti:
- povezava direktno na smerno krmilo (za manjše modele)
- povezava na smerno krmilo preko vzmeti
- dodatna povezava pull pull na servo smeri oz. dodatni servo za zadnje kolo (pri večjih modelih)
Več izvedb v kompletu:
http://shop.lindinger.at/index.php?cPath=1363_1365
Velikokrat si vsak modelar to naredi po svoje odvisno od modela. Najbolj nadzorno pa se to vidi v živo na modelarskih letališčih.
Vseeno mnogo zabave pri gradnji.
LP
Tomaž
No to je bilo moje mnenje, glede vodenega zadnjega kolesa, več je možnosti:
- povezava direktno na smerno krmilo (za manjše modele)
- povezava na smerno krmilo preko vzmeti
- dodatna povezava pull pull na servo smeri oz. dodatni servo za zadnje kolo (pri večjih modelih)
Več izvedb v kompletu:
http://shop.lindinger.at/index.php?cPath=1363_1365
Velikokrat si vsak modelar to naredi po svoje odvisno od modela. Najbolj nadzorno pa se to vidi v živo na modelarskih letališčih.
Vseeno mnogo zabave pri gradnji.
LP
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Tule http://www.rcscalebuilder.com/ imaš kar nekaj rešitev pogona repnega kolesa. Nikakor pa ne pride v poštev pogon preko vzmeti iz smernega krmila. Če že zaradi drugega ne potlej ne zaradi izgleda.Kladu napisal/-a:Zlato, zadnje kolo naj kar bo vpeto oz. povezano na rep. V povezavo lahko dodaš vzmeti, da kompenzirajo sile ob pristanku.
Model brez vodljivega repnega kolesa potrebuje zračni tok propelerja, da spremeni smer s pomočjo smernega krmila. To pa je pri vožnji po tleh lahko problem.
Glede pristajanja z zategnjeno smerjo pa
Lp
Tomaž
lp,Janez
jeb... ga
..da bo to pravi zalogaj sem vedel pred samim začetkom projekta. To mi je tudi izziv in upam da mi bo uspelo, saj je konec koncev vse narejeno za ljudi. To je pač moj moto.
Tukaj na forumu pa upam na vašo pomoč z nasveti. Do sedaj sem imel še vedno srečo . Upam da tako tudi v nadaljevanju.
Na rcscalebuilder -ju sem si ogledal (ravno na spitu) povezavo repnega kolesa in smernega. Od servota do repnega kolesa je pull - pull, in naprej na smerno krmilo enojna toga povezava. Kaj menita na tako izvedbo?
Mejte se in hvala
LP Rafael
..da bo to pravi zalogaj sem vedel pred samim začetkom projekta. To mi je tudi izziv in upam da mi bo uspelo, saj je konec koncev vse narejeno za ljudi. To je pač moj moto.
Tukaj na forumu pa upam na vašo pomoč z nasveti. Do sedaj sem imel še vedno srečo . Upam da tako tudi v nadaljevanju.
Na rcscalebuilder -ju sem si ogledal (ravno na spitu) povezavo repnega kolesa in smernega. Od servota do repnega kolesa je pull - pull, in naprej na smerno krmilo enojna toga povezava. Kaj menita na tako izvedbo?
Mejte se in hvala
LP Rafael
bicikli dol .... tri zelene
Hvala fantje na debati !
Mislim, da bom pri svojem šel kar na servo, posebno vezan na kolo. Da ga bom vezu na smerno krilo mi nekako ne diši, ker sem mislu tega vezat na pull-pull sistem zaradi velikosti. Za kolo pa po mojem lahko dam kak manjši servo, kar pa pri teži po moje ne bo veliko doprinesu. Jebela, bom pa dal 150 kubikov v nos. Ma da leti, magari samo enkrat. Še nič ni gor ostalo, pa tud moj ne bo.
Odpiram naslednji debatni krožek :
Kot boste videlo na zadnji sliki, repnega horizontalca še nisem fiksiral. Malo zato, ker se ga kar mal bojim ( horizontala in ostale reči), drugo pa želim imeti trup dovolj močan, da ga lahko premikam.
VPRAŠANJE :
ALI IZVEDEM KRIVULJE V PREHODU FIKSNEGA VIŠINCA V TRUP IN NAPREJ V HORIZONTALCA IZ POLNE BALZE, ALI PA GA GREM FURNIRAT, PA SE POZNEJE IGRAM S KITOM.
Obe verziji sem videl na RCS pa se mi kitanje ne dopade preveč, po drudi strani pa lahko s kitom hitreje in natančneje delaš.
No sedaj pa malo slikic.
Mislim, da bom pri svojem šel kar na servo, posebno vezan na kolo. Da ga bom vezu na smerno krilo mi nekako ne diši, ker sem mislu tega vezat na pull-pull sistem zaradi velikosti. Za kolo pa po mojem lahko dam kak manjši servo, kar pa pri teži po moje ne bo veliko doprinesu. Jebela, bom pa dal 150 kubikov v nos. Ma da leti, magari samo enkrat. Še nič ni gor ostalo, pa tud moj ne bo.
Odpiram naslednji debatni krožek :
Kot boste videlo na zadnji sliki, repnega horizontalca še nisem fiksiral. Malo zato, ker se ga kar mal bojim ( horizontala in ostale reči), drugo pa želim imeti trup dovolj močan, da ga lahko premikam.
VPRAŠANJE :
ALI IZVEDEM KRIVULJE V PREHODU FIKSNEGA VIŠINCA V TRUP IN NAPREJ V HORIZONTALCA IZ POLNE BALZE, ALI PA GA GREM FURNIRAT, PA SE POZNEJE IGRAM S KITOM.
Obe verziji sem videl na RCS pa se mi kitanje ne dopade preveč, po drudi strani pa lahko s kitom hitreje in natančneje delaš.
No sedaj pa malo slikic.
- Priponke
-
- Po moji špagci sodeč, je raven
- picresized_1266398257_Pict0082.jpg (172.38 KiB) Pogledano 3300 krat
-
- Še mal z druge strani
- picresized_1266398100_Pict0081.jpg (169.69 KiB) Pogledano 3300 krat
-
- Malo sprednjega looka. Gurtne mal motijo, ampak z druge strani držijo nove oplate
- picresized_1266397937_Pict0080.jpg (156.95 KiB) Pogledano 3300 krat
Uživaj v letenju
Na zadni sliki boste videli horizontalca ki trenutno visi 13 mm iz horizontale. Leži pa na 6 mm debeli ploščici. Do sedaj je bil podprt, zdaj pa je kar v luftu. Sem ga nazaj podprl, da ga jutri ne najdem v refuzi
- Priponke
-
- Evo bogca , visi, ampak je tudi trup postavljen poševno.
- picresized_1266398645_Pict0084.jpg (169.92 KiB) Pogledano 3287 krat
-
- Če bi moj ded imel toliko korito za prašiče, bi še dons bili kulaki
- picresized_1266398403_Pict0083.jpg (182.41 KiB) Pogledano 3287 krat
Uživaj v letenju
Zlato, raje prehode naredi iz polne balse, še vseeno jih lahko pokitaš. Edini problem je trdota kita, kajti kit je kajhitro trši od balse, potem pa je večji odvzem balse kot kita pri brušenju. Da utrdiš balzo jo prej prelakiraš.
Za kitanje "surove" balse priporočam tale kit:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=15379
Še ena kost.
Glede na dimenzijo modela, kaj pa če bi naredil horizontalca montažnega?
Trup prenašati s takim repom je kar manever, ki se lahko zaključi s "transportnimi" poškodbami.
Pa problem je prostor v avtu, v delavnici........
Lp
Tomaž
Za kitanje "surove" balse priporočam tale kit:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=15379
Še ena kost.
Glede na dimenzijo modela, kaj pa če bi naredil horizontalca montažnega?
Trup prenašati s takim repom je kar manever, ki se lahko zaključi s "transportnimi" poškodbami.
Pa problem je prostor v avtu, v delavnici........
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Madona Tomaž, ta ti je pa.zlata vredna ! Sam moram pogruntat kako bi jaz to sestavljal in razstavljal na terenu. Drugače pa je ideja res dobra. Res da je doma enoprostorec, ampak tudi za njega bo to velik zalogaj. No pa pejmo v kevder na oplato in razmišljanje o tvoji ideji. Mi sedaj bre po glavi stik na bajonet,ampak ga moram še malo predenstat.
Uživaj v letenju
Hvala klemen....imam še kar nekaj "rezervnih" rebrc, katere sem zaradi napak po dvakrat rezal
..daleč je še obala....
Na ta rebrca (šniclana na roko) je kolega podal komercialni komentar, da bi za ceno elek. žagice lahko dal lasersko zrezat vsaj dva modela in še na cajtu bi pridobu.... Toda tudi to je čar..
Mejte se
..daleč je še obala....
Na ta rebrca (šniclana na roko) je kolega podal komercialni komentar, da bi za ceno elek. žagice lahko dal lasersko zrezat vsaj dva modela in še na cajtu bi pridobu.... Toda tudi to je čar..
Mejte se
bicikli dol .... tri zelene
Imam občutek, da se bo količina "rezervnih" delov še povečevala in bom kasneje lahko še kakšno eskadriljo sestavil . Kako hitro leti čas, bo poletje vsak hip tukaj. Ne vem še katero poletje bo spit letel. Gradnja samega skeleta daje občutek, da se nekaj dogaja, da zadeva raste. Potem bo treba vgrajevati majcene delce. Nadaljuje se (saj tako mislim) s drobnimi deli, ko se bore malo vidi. Pojavlja se tudi vse več vprašanj kaj, kje in kako vgraditi neke dele. To se že vidi po kopici vprašanj ki jih postavljam tukaj že od samega začetka.
Hvala za spodbudne komentarje. (slikce pa le ne glejta preveč od blizu)
Mejte se
Hvala za spodbudne komentarje. (slikce pa le ne glejta preveč od blizu)
Mejte se
Zadnjič spremenil a109a, dne 18 Feb 2010, 20:11, skupaj popravljeno 1 krat.
bicikli dol .... tri zelene
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Pozdravljeni!
Seveda spremljam tole gradnjo z zanimanjem in oba graditelja moram pohvaliti za trud!
Dodajam še rešitev krmiljenja na svojem Spitu!
Prva ročica, prek katere je krmiljena smer in kolo, je nekoliko večja od tiste na osi kolesa, zato da kolo zavija nekoliko bolj kot smer. Kolo je vzmeteno na pregibu prek vložene vzmeti.
Prvi križ krmili servo prek droga, vgrajen pa je za kabino na mestu servisne odprtine na levem boku.
LP
Marko
Seveda spremljam tole gradnjo z zanimanjem in oba graditelja moram pohvaliti za trud!
Dodajam še rešitev krmiljenja na svojem Spitu!
Prva ročica, prek katere je krmiljena smer in kolo, je nekoliko večja od tiste na osi kolesa, zato da kolo zavija nekoliko bolj kot smer. Kolo je vzmeteno na pregibu prek vložene vzmeti.
Prvi križ krmili servo prek droga, vgrajen pa je za kabino na mestu servisne odprtine na levem boku.
LP
Marko
- Priponke
-
- SPIT-3.jpg (50.94 KiB) Pogledano 3750 krat
-
- SPIT-2.jpg (54.42 KiB) Pogledano 3750 krat
-
- SPIT-1.jpg (44.86 KiB) Pogledano 3750 krat
We is E-xperts.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt: