Ventus 2c 5,5m

Načini, postopki in tehnike gradnje modelov letal, uporaba in obdelava materialov in predstavitev gradnje modelov s slikami.

Moderatorji: PisaneliKrist

Odgovori
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6857
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Odgovor Napisal/-a Krist » 21 Jul 2010, 09:21

Zriši v corelu in daj izrezat iz samolepilne folije. Če te skrbi debelina, potem je prava izbira folija za prometne znake, je daleč najdebelejša, edina hiba je, da ko jo nalepiš, ne gre več dol (vsaj v enem kosu ne)
LP Kristjan

This sentence does not have a sense...
http://kads-world.com/KADS_World/Welcome.html

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 21 Jul 2010, 12:59

Ja, pomembna je debelina in pa kot zobcev. Po navadi je kot 60° ali 70°, debelina bi morali biti okoli 0,5mm.
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 23 Jul 2010, 22:04

Včeraj smo bili na Vremščici in se krasno naleteli z Ls-8. Krasen vetrc okoli 5m/s za manjše modele.
Danes pa je JZ močno potegnil in razmere so postale taprave za večje zadeve. Pokličem popoldne Uroša, ki je že bil na terenu in pravi, SUPER JE!
In se odpravimo pogledat okoli 16h :-)
Gor pa pošten prepih. Od oka 10-15m/s. Napovedana fronta iz Italije se je počasi pomikala proti nam, s tem pa je veter nekoliko pojenjal na kakšnih 8-10m/s. Ravno prav, zdaj ali nikoli sem si rekel.
...
Priponke
DSCN4582.JPG
DSCN4582.JPG (226.5 KiB) Pogledano 4052 krat
DSCN4580.JPG
DSCN4580.JPG (207.54 KiB) Pogledano 4052 krat
DSCN4575.JPG
DSCN4575.JPG (217.3 KiB) Pogledano 4052 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 23 Jul 2010, 22:06

...
Priponke
DSCN4589.JPG
DSCN4589.JPG (98.07 KiB) Pogledano 4049 krat
DSCN4584.JPG
DSCN4584.JPG (195.72 KiB) Pogledano 4049 krat
DSCN4583.JPG
DSCN4583.JPG (196.34 KiB) Pogledano 4049 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Glider
Dr. Modelar
Prispevkov: 2031
Pridružen: 26 Dec 2004, 15:04
Kraj: V stebru

Čestitke

Odgovor Napisal/-a Glider » 23 Jul 2010, 22:15

Bravo!
Leti super =D>

Lp Uroš
peglej, peglej, da navš scuru..

www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 23 Jul 2010, 22:19

Prvih nekaj minut v zraku je takoj odtehtalo 1 leto trdega dela, ki sem ga vložil v projekt. Naučil sem se kar nekaj novih stvari in premaknil svojo mejo v modelarstvu. 10 let nazaj je bil Ls-8 nezaslišano hud in velik avion, zdaj 5m+ ni nič posebnega. Kaj nas še čaka raje še ne razmišljam 8)
Skratka Ventus se pelje odlično, občutek vožnje velike glajde je neprecenljiv. To moraš enostavno probat.
Ob končanem projektu bi se vsem kolegom zahvalil za vzpodbudo, pomoč z nasveti in materiali :wink: =D>
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
muha
Freak
Prispevkov: 700
Pridružen: 05 Feb 2006, 18:59
Kraj: nekje vmes

Odgovor Napisal/-a muha » 24 Jul 2010, 09:48

Vse čestitke =D> =D> =D>

Je pa kar zanimivo kako hitro se odplača ves vložen trud v izgradnjo modela??? Se pravi da je potem vsaka dodatna ura letenja čisti dobiček (še večji užitek):wink:

Še enkrat pohvale za lepo realizeran projekt :jumpjump:
Life is short.
Fly hard!!!

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 05 Avg 2010, 11:26

Minulo nedeljo smo ga še na štrik obesili :D
Naredil 2 štarta, ki sta bila v glavnem namenjena trimanju modela. Težišče naj bi bilo po fabrških nastavitvah nekje med 107-111mm od prednjega roba. Poizkusil sem na 109mm, ampak je šel model dokaj strmo navzdol, potem smo dodali na rep 20g svinca in se je takoj lepše peljal. Nadaljevanje prihodnjič...
Priponke
DSCN4615.JPG
DSCN4615.JPG (196.56 KiB) Pogledano 5143 krat
DSCN4619.JPG
DSCN4619.JPG (121.57 KiB) Pogledano 5143 krat
DSCN4618.JPG
DSCN4618.JPG (188.97 KiB) Pogledano 5143 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 15 Avg 2010, 19:30

22. Alpski pokal, 3. mesto, jadralni modeli... :D
Priponke
DSCN4658.JPG
DSCN4658.JPG (218.62 KiB) Pogledano 4875 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
s56vtb
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 05 Apr 2006, 18:55
Kraj: VRHNIKA

Odgovor Napisal/-a s56vtb » 15 Avg 2010, 20:29

Čestitamo!!!
Priponke
2010-08-15 14.57.37.jpg
2010-08-15 14.57.37.jpg (119.11 KiB) Pogledano 4806 krat
LP Tomaž

Uporabniški avatar
bray
Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: 04 Maj 2006, 20:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a bray » 17 Avg 2010, 08:06

Se ena nedeljska...
Priponke
IMG_0093-1_small.JPG
IMG_0093-1_small.JPG (56.63 KiB) Pogledano 4590 krat
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 17 Avg 2010, 13:07

Super Bray!
A mi lahko daš original v barvah na mail [-o<

Naj še tole dodam: v Lescah je tisti moment šlo tako gor pod tistim črnim oblakom, da sem se večino časa vozil z zavorami in tiščal višino naprej, ker enostavno ni hotel dol. Če ne bi bil nastop časavno omejen bi bil verjetno hitro v oblaku :o
Še loger si nabavim, pol pa na jurja+ :D
To soboto bo že ena priložnost 8)
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
bray
Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: 04 Maj 2006, 20:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a bray » 17 Avg 2010, 13:29

Klemen SU27 napisal/-a:A mi lahko daš original v barvah na mail
Seveda lahko...poslji mi tvoj e-naslov na ZS.
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com

Uporabniški avatar
UROŠ MURKOVIČ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2412
Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika

Odgovor Napisal/-a UROŠ MURKOVIČ » 17 Avg 2010, 15:12

Evo Klemen v finalu =D> =D> :lol: :lol: :wink: .
Priponke
Miting Lesce 2010 116.jpg
Miting Lesce 2010 116.jpg (69.88 KiB) Pogledano 4357 krat
Miting Lesce 2010 115.jpg
Miting Lesce 2010 115.jpg (62.83 KiB) Pogledano 4357 krat
Miting Lesce 2010 114.jpg
Miting Lesce 2010 114.jpg (42.36 KiB) Pogledano 4357 krat

hpi.baja.5b.ss
Začetnik
Prispevkov: 49
Pridružen: 21 Jan 2010, 18:41

Odgovor Napisal/-a hpi.baja.5b.ss » 03 Okt 2010, 20:50

sam glej da ne bo dol padu ker bo preveč ostankov za pobirat :lol: :lol:
bob the builder :-)

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 13 Nov 2013, 13:43

Da malo obudim staro temo!
Ventus je dočakal motorizacijo v stilu FES.
Debata okoli za in proti FES-u teče sicer tukaj viewtopic.php?f=34&t=72224&hilit=fes+vs+ktw, moja konkretna predelava pa bo opisana tukaj.
Že od vsega začetka sem bil prepričan, da bom vgradil KTW pogon. Skoraj sem že vse nabavil, ko sem v zadnjem hipu naletel na zanimivo opcijo, ki jo je serijsko ponudil Robbe, dodatno pa nas je celo poletje podžigal Janko z Apisom :D . Gre za nekakšen kompromis, kjer zunanji videz letala ni pretirano iznakažen. Za večino nas scale privržencev je ravno odbitje nosu smrtni greh [-( , sploh če na ta odbiti nos postaviš še en navaden spiner, ki ga slučajno imajo v trgovini. Posledica je da se kontura profila trupa niti približno ne ujema, kraki pa grdo štrlijo in vse skupaj je zelo grdo.
In lej ga zlomka, po novem se dobi tudi lep in pregrešno drag spiner, ki točno paše na mojega Ventusa. To pa je bila pika na i, da sem se odločil za FES.
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

ludwe
Freak
Prispevkov: 839
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a ludwe » 13 Nov 2013, 15:01

Super .Zdaj ko bo ta lep avijon postal lep avijon z brki se pa mogoče kdaj dobimo tudi na lokalnem letališču.
LPR
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 13 Nov 2013, 21:30

ludwe napisal/-a:Super .Zdaj ko bo ta lep avijon postal lep avijon z brki se pa mogoče kdaj dobimo tudi na lokalnem letališču.
LPR
Ej, pa veš da sem ob predelavi pomislil tudi na to, da bom po enih 5-ih letih lahko zasoliral na Marofu :D
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 13 Nov 2013, 22:12

Da bo zanamcem lažje, pa začnimo s spiskom za v trgovino od nosa proti ri.. :wink:
Spiner: http://www.paritech-shop.de/RC-und-Elek ... verse.html
Prop: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=21914
Motor: http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... 2050-65-07
Regulator: http://www.jetimodel.com/en/katalog/Spe ... opto-RPM-/
Accuji 2x4s=8s: http://www.lipo.si/izdelek/G-30C53004S1 ... v-30c-4s1p
Lowreso kondenzatorji: http://www.jetimodel.com/en/katalog/Acc ... dCAP-1640/
Mpjet konektorji 3,5mm
Upor 100R 5% 1W za anti spark konektor

To je glavnina. Seveda gre tudi občutno ceneje, predvsem pri reglerju, acujih in spinerju. Jetijev Mezon je cela bogatija, ampak mi preko telemetrije daje vse podatke na DC 16 (V,Amp,obrate motorja,temp.,porabo mAh,...). Skratka ni da ni. Vsekakor pa ne bi tlačil kakšne poceni prc robe v tako velik model.
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Tomajd
Razpravljalec
Prispevkov: 77
Pridružen: 09 Maj 2009, 12:09
Kraj: Ajdovščina

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Tomajd » 18 Nov 2013, 17:46

Čestitke ob odločitvi,da opremiš svoj model z fes sistemom.Kdaj se bo zgodil prvi polet?
Lp Tomaž

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 21 Nov 2013, 21:47

Tomaž, manjka še nekaj detajlov in lepo vreme [-o<

Torej, nekaj o predelavi. Poslikal si nisem vseh korakov, bom pa poizkusil opisati z besedami.
ŽAGANJE NOSU: :^o
Kako pravilno odrezati nos, da bo spiner pasal na trup po premeru in pa še pod želenimi koti. Na motornem modelu je po navadi motor vgrajen na model glede na središčnico za cca 3° desno in 3°navzdol. Pri jadralnem modelu stranski zamik motorja skoraj ni potreben, ker je trup tanek in okrogel in vrtinčenje zraka od propelerja nima bistvenega upora ob trup in posledično zavijanja modela. Tako, da ostane samo zamik navzdol. Toda za koliko? Po raziskovanju po spletu nisem prišel do nekega konkretnega podatka, ker so podatki iz predelav sila različni. Od 0°pa tudi do 6°, kar pa je odvisno predvsem od modela samega in načina letenja. Za začetek sem si nastavil motor na cca 4° navzdol in brez stranskega zamika, več pa se bo pokazalo pozneje v letu ali bom kot zmanjšal ali pa še povečal. Zato sem si pustil še še nekaj manevrskega prostora in spinerja nisem dokončno postavil na svoje mesto, ampak je še malo naprej, tako da se ne ujema še povsem s trupom.
Za odrez sem si postavil trup na ravno mizo v povsem vodoravno lego, ki sem jo nastavil z merilcem vpadnega kota na repu. Ko je bil na ničli sem imel določen pravi kot glede na mizo.
Napravil sem si enostavno šablono iz 50x5x3cm deščice, kjer sem na sredini izrezal krog s premerom spinerja. Šablono sem najprej pokonci nataknil na nos s pomočjo kotnika, ki je bil nastavljen na 4° glede na mizo in označil točke s svinčnikom na trupu. Enako sem ponovil v vodoravni legi. Da sem dobil kot 0° sem na konce šablone navezal dve enako dolgi vrvici in jih potegnil na poljubno izbrano točko nekje na sredini trupa in znova očrtal krog. Potem sem povezal teh nekaj točk in dobil krog. Odrezal sem kakšen mm manj in se približal temu začrtanemu krogu z brušenjem. Vmes sem preizkušal s spinerjem.
MONTAŽA MOTORJA:
Ker je spiner premera samo 42mm je bila ključna tudi izbira motorja. Spredaj ošiljena motorja, ki pašeta v ozek trup sta recimo motorja od Robbe in Hackerja. Požarno steno sem umaknil kakšnih 5mm nazaj, da sem dobil še nekaj na premeru zaradi pretoka zraka ob motorju. Pri izbiri motorja je potrebno biti pozoren tudi na dolžino osi iz motorja nekatere so izrazito kratke in je montaža otežena.
Priponke
DSC_5292.JPG
DSC_5292.JPG (274.65 KiB) Pogledano 2061 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 21 Nov 2013, 22:10

KLJUKA:
Je šla iz nosu spodaj za motor.
REGULATOR:
je postavljen skrajno desno in čim bližje motorju. Žice do pogonskih celic so zaradi večjih tokov prav tako speljane skrajno desno, povsem stran od vseh ostalih žic servo motorjev in napajalnih žic sprejemnika. S tem računam, da sem maksimalno zmanjšal možnost morebitnih motenj.
Ker so žice iz regulatorja do celic dolge cca 30-35cm cem vmes dodal dva LOW reso kondenzatorja podobna tistim, ki jih prodaja Jeti.
Na + konektor kamor se priključi celica sem si dodal uporček, ki igra vlogo sprostitve napetosti in poledičnega bliskanja in švasanja konektorjev ali učeno rečeno Anti spark konektor :evilfly:
En primer izdelave http://vimeo.com/32305401
SPREJEMNIK:
Je umaknjen povsem nazaj, antene pa so speljane max. nazaj in gredo iz trupa za kolesom. Tako so povsem izven območja potencialnih ovir in senc.
POGONSKE CELICE in celice za napajanje sprejemnika:
Sem postavil ob kolo in so skoraj v težišču, kjer je bil edini dovolj velik prostor. Celici za dvojno napajanje sprejemnika sta bolj naprej. Ena pod sedežem druga nasproti regulatorja. Z njima sem lovil težišče in se je tako najbolj optimalno izšlo.
Priponke
DSC_5308.JPG
DSC_5308.JPG (259.64 KiB) Pogledano 2050 krat
DSC_5302.JPG
DSC_5302.JPG (263.04 KiB) Pogledano 2050 krat
DSC_5287.JPG
Anti spark
DSC_5287.JPG (275.5 KiB) Pogledano 2050 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 » 21 Nov 2013, 22:15

I še kako zgleda nos po operaciji ...
Priponke
DSC_5295.JPG
od spredaj
DSC_5295.JPG (132.56 KiB) Pogledano 2050 krat
DSC_5299.JPG
DSC_5299.JPG (272.72 KiB) Pogledano 2050 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si

Tomajd
Razpravljalec
Prispevkov: 77
Pridružen: 09 Maj 2009, 12:09
Kraj: Ajdovščina

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a Tomajd » 21 Nov 2013, 22:59

Super in to,da si pobarval krake v belo =D> =D> =D>. Namreč sem videl podobne izvedbe z original črnimi kraki :ratata:.Kot da bi dal kravi sedlo...
Še enkrat lepo.
Lp Tomaž

ludwe
Freak
Prispevkov: 839
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: Ventus 2c 5,5m

Odgovor Napisal/-a ludwe » 22 Nov 2013, 12:15

=D> uu hudo super si tole izpeljal.Solze ,ki so nastale ko si trup napadel z žago se pa bodo posušile takoj ko zadevo spraviš v zrak. :D
Men je všeč,zdej pa samo še počakaš ,da sneg skopni pa ga imaš v zraku
LPR
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.

Odgovori

Vrni se na