Thunderbolt P-47 & Saito FA-125A GK 4T

Načini, postopki in tehnike gradnje modelov letal, uporaba in obdelava materialov in predstavitev gradnje modelov s slikami.

Moderatorji: Pisaneli, Krist

Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Thunderbolt P-47 & Saito FA-125A GK 4T

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Proizvajalec: Hangar 9
Razpon: 1651 mm
Dolžina: 1300 mm
Teža: 3600 g

(GRADNJE)
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=451806
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=461644
http://www.rcuniverse.com/forum/m_33986 ... ey_/tm.htm

(VIDEO)
http://www.youtube.com/watch?v=IPhf_VPzX48

Slika

Motor: Saito FA-125A GK 4T
ccm: 20,52
PS: 2,2
U/min: 2300-10000
Teža: 620 g

Slika

Kar se ostale opreme tiče, še ne vem, je pa projekt za čez zimo (tudi finančno) med tem pa nabiranje kilometraže z Corsair-om. :)

LP
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Start..
Priponke
Preverjanje dolžine koncev kril in repa..
Preverjanje dolžine koncev kril in repa..
trup1-m.jpg (293.54 KiB) Pogledano 5631 krat
Krila je potrbno zlepiti skupaj..
Krila je potrbno zlepiti skupaj..
krilo-m.jpg (271.5 KiB) Pogledano 5631 krat
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

''Višinc'' na svojem mestu.. BP
Slika

Prav tako smerni..
Slika

Pogled na celoto..
Slika

Simpl je ''tanar'ta'bul''..
Slika

LP
Slika
Uporabniški avatar
Astraeus
Tekmovalec
Prispevkov: 412
Pridružen: 17 Mar 2007, 13:17

Odgovor Napisal/-a Astraeus »

Sandi zdravo. Gledam slikce, kjer je vidno podvozje. A si vgradil priloženega kompletu? Sprašujem zato, ker imam mustanga od iste firme. Podvozje je bilo enostavno premehko in je bilo več šraufanja kot letenja. Namreč premer nogic (fi 4 mm) za tak model je enostavno premalo, zato sem vgradil robartovega 5 mm in sedaj imam dejansko mir. No, tolk za info, če boš imel enake probleme pri pristankih. Se pa na originalnem podvozju model ziba ko pijanc :lol: .
Uporabniški avatar
Astraeus
Tekmovalec
Prispevkov: 412
Pridružen: 17 Mar 2007, 13:17

Odgovor Napisal/-a Astraeus »

Sem pozabil, kaj boš res dal 125-ko saito gor?
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Zadeva je sledeča..

Glede podvozja: Zadeva je že na svojem mestu, ko ga vzameš iz škatle. Vem da zna biti problem in mislim da ga bom zamenjal. Mogoče pred prvim poletom.. Še ne vem. Mislim da pnevmatiko ali pa nekaj takega:

viewtopic.php?t=44106

Saito pride konec tedna.

LP
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Slika
Uporabniški avatar
pagemaker
Razpravljalec
Prispevkov: 165
Pridružen: 09 Apr 2005, 13:54
Kraj: Slov. Bistrica

Odgovor Napisal/-a pagemaker »

Uuuuuu....zelo lep model....

LP, M
Noben še ni gor ostal!
Uporabniški avatar
Astraeus
Tekmovalec
Prispevkov: 412
Pridružen: 17 Mar 2007, 13:17

Odgovor Napisal/-a Astraeus »

Uff, bo pa tole kar velik presežek moči za model 8) . Kje si pa naročil saita?
Uporabniški avatar
Aleks
Tekmovalec
Prispevkov: 443
Pridružen: 27 Avg 2005, 19:09

Odgovor Napisal/-a Aleks »

Motor bo pa res presežek. Glede na najavljen motor sem pričakoval večje letalo. Jaz bi kot drugo maketo vzel nekaj med 1,8 m do 2 m razpona. Ti modeli imajo že flape, pristajanje je veliko lažje. Priporočeni motorji za tak razpon so ravno nekje 120 za štiritaktarje.

Kakšni pa so prvi občutki glede izdelave med CMP in Hangar 9?
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Astraeus napisal/-a:Uff, bo pa tole kar velik presežek moči za model 8) ..
Ravno presežek ne, saj hangar 9 priporoča Saita 100, ki je lažji od 125-ke za 70-80g. Tudi 0,2PS ni ravno veliko. Kar pa se tiče dodatne teže v nosovih takih letal pa tudi ni nikoli preveč. :)
Na videu, ki je podan v prvem postu je uporabljen OS 120 in delujeta zelo vredu.. Vsaj tako je videti.. Vožnja z polovico gasa pa tudi paše, vsaj kar se porabe tiče.
Motor bo pa res presežek. Glede na najavljen motor sem pričakoval večje letalo. Jaz bi kot drugo maketo vzel nekaj med 1,8 m do 2 m razpona. Ti modeli imajo že flape, pristajanje je veliko lažje. Priporočeni motorji za tak razpon so ravno nekje 120 za štiritaktarje.

Kakšni pa so prvi občutki glede izdelave med CMP in Hangar 9?
Mislim da so vseeno malce podhranjeni za modele teh velikosti.. Mah nima veze.. ;)

Kakšni so občutki: sploh ni primerjave.. Od sedaj raje počakam kakšen mesec na dodaten € in kupim kvaliteto, saj je vse že jasno takoj ko odpreš škatlo z vsebino.. S tem modelom imam zaenkrat veliiiikoooooo manj dela kot z Corsair-om. Vse kar sestaviš skupaj paše kot ''ata na mamo''.. Več bo pokazala še nadaljna gradnja, ki pa me ne skrbi, saj po drugih forumih pravijo, da je model kar prehitro sestavljen in sploh ko začneš uživati, dela zmanjka.. ;)

LP
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Evo še nekaj podatkov o motorju.. Prva kitica je nadvse zanimiva..

Only Saito could put 1.25 cubic inches of power into a 1.00 size case. Not only is the FA-125 lighter and more powerful than the FA-120 it replaces, its unique size allows modelers to apply its awesome power to a wide variety of airplane sizes. It will work with anything from .90 size sport aerobats all the way up to 1.20 size sport and IMAC planes. As with most Saito engines, the FA-125A is available in a stunning Golden Knight version with a gloss black finish and gold plated valve covers.
With 10 fewer ounces and .05 more cubic inches than the FA-120 it replaces, the FA-125A gives new meaning to the term “escape velocity”. Just bolt one to the nose of Hangar 9’s Showtime 90 and you’ll see what we mean.

Specs
Type: 4-Stroke Glow
Displacement: 1.25 cu in (20.52cc)
Bore: 1.24 in (31.7mm)
Stroke: 1.02 in (26.0mm)
Cylinders: Single AAC
Total Weight: 24.69 oz (700 grams)
Engine (Only) Weight: 21.87 oz (620 grams)
Muffler Weight: 2.89 oz (80grams)
Crankshaft Threads: M8 x 1.25mm
Benchmark Prop: 16x6 @ 9000 rpm
Prop Range: 15x7 thru 17x6
RPM Range: 1,800 thru 10,000 rpm
Fuel: 10% - 30% nitro Synthetic oil mix
Mounting Dimensions: 152 x 60 x 126mm
Muffler Type: Cast
Cylinder Type: AAC
Carb Type: 2 Needle
Crank Type: Dual Ball Bearing
Slika
Uporabniški avatar
Astraeus
Tekmovalec
Prispevkov: 412
Pridružen: 17 Mar 2007, 13:17

Odgovor Napisal/-a Astraeus »

Dodatna teža v nosu zaradi motorja ti bo morda povzročala dodatne probleme (ali pa tudi ne). Za warbirde načeloma velja, da se zaradi položaja podvozja glede na težišče modela radi na nos postavljajo.
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Astraeus napisal/-a:Dodatna teža v nosu zaradi motorja ti bo morda povzročala dodatne probleme (ali pa tudi ne). Za warbirde načeloma velja, da se zaradi položaja podvozja glede na težišče modela radi na nos postavljajo.
Važno je, da je težišče tam kjer mora biti, ostalo pa je veliko odvisno tudi od podvozja (vzmetenja) do površine na kateri se vzleta..

Danes: vlepiti alerone, višino in smer, montiranje koles in pokrovčkov na podvozju, montaža zadnjega kolesa, itd + šminka..

P.S.: Včeraj sem med iskanjem po netu našel tudi tole.. Ni od Hangar 9, vendar imam občutek, da bi ravno tako ustrezala v to letalo..

COCKPIT P-47

LP
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Pavza do motorja.. Če bo.. #-o
Priponke
IMG_4955_resize.JPG
IMG_4955_resize.JPG (91.56 KiB) Pogledano 3347 krat
IMG_4953_resize.JPG
IMG_4953_resize.JPG (127.68 KiB) Pogledano 3347 krat
IMG_4952_resize.JPG
IMG_4952_resize.JPG (155.98 KiB) Pogledano 3347 krat
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

:wink:
Priponke
IMG_4962_resize.JPG
IMG_4962_resize.JPG (179.97 KiB) Pogledano 3342 krat
IMG_4961_resize.JPG
IMG_4961_resize.JPG (189.39 KiB) Pogledano 3342 krat
IMG_4957_resize.JPG
IMG_4957_resize.JPG (103.61 KiB) Pogledano 3342 krat
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

:wink:
Priponke
IMG_4967_resize.JPG
IMG_4967_resize.JPG (201.68 KiB) Pogledano 3337 krat
IMG_4964_resize.JPG
IMG_4964_resize.JPG (84.28 KiB) Pogledano 3337 krat
IMG_4963_resize.JPG
IMG_4963_resize.JPG (110.03 KiB) Pogledano 3337 krat
Slika
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

:wink:
Priponke
IMG_4968_resize.JPG
IMG_4968_resize.JPG (150.11 KiB) Pogledano 3334 krat
Slika
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Bravo, kar veliko bo vojnih ptic drugo leto.

Res malo se še poigraj z podvozjem, tole bo preslabotno za ta model če se bo pristajalo na travi.

Na mojem spitu (vsaj za kilo lažjem) je ob normalnem pristanku zvitje nogic podvozja povsem normalno. Pametneje je sedaj postaviti kompaktni pneumatiko v krila in bo potem mir. Pa obvezno naj bodo izvlečena kolesa čim bolj naprej (vsaj 2 cm čez prednji rob krila)
WW 2 imajo trapasto tendenco po kipanju na nos pri vožnji po tleh.
Glede moči motorja, spit leti super z Saito .82 kljub svetovani .70.
Od viška glava ne boli, še vedno lahko letiš le s pol gasa :lol: :lol:
Priponke
Pred pristankom.jpg
Pred pristankom.jpg (52.89 KiB) Pogledano 3287 krat
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Odločitev o drugem podvozju je že padla.. Ne vem pa še točno za katerega se bom odločil.. To, da od viška ne boli in dodatni teži v nosu je pa že splošno znano.. :D

LP
Slika
Uporabniški avatar
Astraeus
Tekmovalec
Prispevkov: 412
Pridružen: 17 Mar 2007, 13:17

Odgovor Napisal/-a Astraeus »

Američani so že dokazali, da tudi opeka leti, če na njo daš dovolj močan motor :D .

Za spita bi ti priporočal, da zamenjaš podvozje, če ti gre zvijanje na živce. Tudi pri podvoju se je izkazalo, da bolj ko je debela nogica, manj se zvija in se ostalo bolj lomi :lol: . No, jaz sem imel 4 mm tovarniško podvozje za p-51. Premalo. Sem dal 5 mm in sedaj je mir.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Če boš jemal pnevmatko ,vzemi od Robarta USA =D>
drugač je pa od teh lovcev meni tud tale "favorite plane"
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

V planu imam Robart-ovo ali Eurokit-ovo podvozje. Še ne vem točno. Cenovno sta 10€ razlike. :-k :-k
Pojma nimam..

LP
Slika
Uporabniški avatar
Paps
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 12 Jun 2008, 17:49
Kraj: Tržič

Odgovor Napisal/-a Paps »

Maš pa tudi Century Jets pa Sierra podvozja. Ne vem sicer kakšne so razlike v cenah ampak hvalijo jih pa vsi. Še posebej Sierra.
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

''Bleki'' je doma..
Priponke
21102009303mmm.jpg
21102009303mmm.jpg (296.77 KiB) Pogledano 3475 krat
21102009302mmm.jpg
21102009302mmm.jpg (271.38 KiB) Pogledano 3475 krat
21102009300mmm.jpg
21102009300mmm.jpg (290.45 KiB) Pogledano 3475 krat
Slika
Odgovori

Vrni se na Gradnja in projekti