Thunderbolt P-47 & Saito FA-125A GK 4T
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Thunderbolt P-47 & Saito FA-125A GK 4T
Proizvajalec: Hangar 9
Razpon: 1651 mm
Dolžina: 1300 mm
Teža: 3600 g
(GRADNJE)
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=451806
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=461644
http://www.rcuniverse.com/forum/m_33986 ... ey_/tm.htm
(VIDEO)
http://www.youtube.com/watch?v=IPhf_VPzX48
Motor: Saito FA-125A GK 4T
ccm: 20,52
PS: 2,2
U/min: 2300-10000
Teža: 620 g
Kar se ostale opreme tiče, še ne vem, je pa projekt za čez zimo (tudi finančno) med tem pa nabiranje kilometraže z Corsair-om.
LP
Razpon: 1651 mm
Dolžina: 1300 mm
Teža: 3600 g
(GRADNJE)
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=451806
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=461644
http://www.rcuniverse.com/forum/m_33986 ... ey_/tm.htm
(VIDEO)
http://www.youtube.com/watch?v=IPhf_VPzX48
Motor: Saito FA-125A GK 4T
ccm: 20,52
PS: 2,2
U/min: 2300-10000
Teža: 620 g
Kar se ostale opreme tiče, še ne vem, je pa projekt za čez zimo (tudi finančno) med tem pa nabiranje kilometraže z Corsair-om.
LP
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Sandi zdravo. Gledam slikce, kjer je vidno podvozje. A si vgradil priloženega kompletu? Sprašujem zato, ker imam mustanga od iste firme. Podvozje je bilo enostavno premehko in je bilo več šraufanja kot letenja. Namreč premer nogic (fi 4 mm) za tak model je enostavno premalo, zato sem vgradil robartovega 5 mm in sedaj imam dejansko mir. No, tolk za info, če boš imel enake probleme pri pristankih. Se pa na originalnem podvozju model ziba ko pijanc .
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Zadeva je sledeča..
Glede podvozja: Zadeva je že na svojem mestu, ko ga vzameš iz škatle. Vem da zna biti problem in mislim da ga bom zamenjal. Mogoče pred prvim poletom.. Še ne vem. Mislim da pnevmatiko ali pa nekaj takega:
viewtopic.php?t=44106
Saito pride konec tedna.
LP
Glede podvozja: Zadeva je že na svojem mestu, ko ga vzameš iz škatle. Vem da zna biti problem in mislim da ga bom zamenjal. Mogoče pred prvim poletom.. Še ne vem. Mislim da pnevmatiko ali pa nekaj takega:
viewtopic.php?t=44106
Saito pride konec tedna.
LP
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Motor bo pa res presežek. Glede na najavljen motor sem pričakoval večje letalo. Jaz bi kot drugo maketo vzel nekaj med 1,8 m do 2 m razpona. Ti modeli imajo že flape, pristajanje je veliko lažje. Priporočeni motorji za tak razpon so ravno nekje 120 za štiritaktarje.
Kakšni pa so prvi občutki glede izdelave med CMP in Hangar 9?
Kakšni pa so prvi občutki glede izdelave med CMP in Hangar 9?
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Ravno presežek ne, saj hangar 9 priporoča Saita 100, ki je lažji od 125-ke za 70-80g. Tudi 0,2PS ni ravno veliko. Kar pa se tiče dodatne teže v nosovih takih letal pa tudi ni nikoli preveč.Astraeus napisal/-a:Uff, bo pa tole kar velik presežek moči za model ..
Na videu, ki je podan v prvem postu je uporabljen OS 120 in delujeta zelo vredu.. Vsaj tako je videti.. Vožnja z polovico gasa pa tudi paše, vsaj kar se porabe tiče.
Mislim da so vseeno malce podhranjeni za modele teh velikosti.. Mah nima veze..Motor bo pa res presežek. Glede na najavljen motor sem pričakoval večje letalo. Jaz bi kot drugo maketo vzel nekaj med 1,8 m do 2 m razpona. Ti modeli imajo že flape, pristajanje je veliko lažje. Priporočeni motorji za tak razpon so ravno nekje 120 za štiritaktarje.
Kakšni pa so prvi občutki glede izdelave med CMP in Hangar 9?
Kakšni so občutki: sploh ni primerjave.. Od sedaj raje počakam kakšen mesec na dodaten € in kupim kvaliteto, saj je vse že jasno takoj ko odpreš škatlo z vsebino.. S tem modelom imam zaenkrat veliiiikoooooo manj dela kot z Corsair-om. Vse kar sestaviš skupaj paše kot ''ata na mamo''.. Več bo pokazala še nadaljna gradnja, ki pa me ne skrbi, saj po drugih forumih pravijo, da je model kar prehitro sestavljen in sploh ko začneš uživati, dela zmanjka..
LP
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Evo še nekaj podatkov o motorju.. Prva kitica je nadvse zanimiva..
Only Saito could put 1.25 cubic inches of power into a 1.00 size case. Not only is the FA-125 lighter and more powerful than the FA-120 it replaces, its unique size allows modelers to apply its awesome power to a wide variety of airplane sizes. It will work with anything from .90 size sport aerobats all the way up to 1.20 size sport and IMAC planes. As with most Saito engines, the FA-125A is available in a stunning Golden Knight version with a gloss black finish and gold plated valve covers.
With 10 fewer ounces and .05 more cubic inches than the FA-120 it replaces, the FA-125A gives new meaning to the term “escape velocity”. Just bolt one to the nose of Hangar 9’s Showtime 90 and you’ll see what we mean.
Specs
Type: 4-Stroke Glow
Displacement: 1.25 cu in (20.52cc)
Bore: 1.24 in (31.7mm)
Stroke: 1.02 in (26.0mm)
Cylinders: Single AAC
Total Weight: 24.69 oz (700 grams)
Engine (Only) Weight: 21.87 oz (620 grams)
Muffler Weight: 2.89 oz (80grams)
Crankshaft Threads: M8 x 1.25mm
Benchmark Prop: 16x6 @ 9000 rpm
Prop Range: 15x7 thru 17x6
RPM Range: 1,800 thru 10,000 rpm
Fuel: 10% - 30% nitro Synthetic oil mix
Mounting Dimensions: 152 x 60 x 126mm
Muffler Type: Cast
Cylinder Type: AAC
Carb Type: 2 Needle
Crank Type: Dual Ball Bearing
Only Saito could put 1.25 cubic inches of power into a 1.00 size case. Not only is the FA-125 lighter and more powerful than the FA-120 it replaces, its unique size allows modelers to apply its awesome power to a wide variety of airplane sizes. It will work with anything from .90 size sport aerobats all the way up to 1.20 size sport and IMAC planes. As with most Saito engines, the FA-125A is available in a stunning Golden Knight version with a gloss black finish and gold plated valve covers.
With 10 fewer ounces and .05 more cubic inches than the FA-120 it replaces, the FA-125A gives new meaning to the term “escape velocity”. Just bolt one to the nose of Hangar 9’s Showtime 90 and you’ll see what we mean.
Specs
Type: 4-Stroke Glow
Displacement: 1.25 cu in (20.52cc)
Bore: 1.24 in (31.7mm)
Stroke: 1.02 in (26.0mm)
Cylinders: Single AAC
Total Weight: 24.69 oz (700 grams)
Engine (Only) Weight: 21.87 oz (620 grams)
Muffler Weight: 2.89 oz (80grams)
Crankshaft Threads: M8 x 1.25mm
Benchmark Prop: 16x6 @ 9000 rpm
Prop Range: 15x7 thru 17x6
RPM Range: 1,800 thru 10,000 rpm
Fuel: 10% - 30% nitro Synthetic oil mix
Mounting Dimensions: 152 x 60 x 126mm
Muffler Type: Cast
Cylinder Type: AAC
Carb Type: 2 Needle
Crank Type: Dual Ball Bearing
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Važno je, da je težišče tam kjer mora biti, ostalo pa je veliko odvisno tudi od podvozja (vzmetenja) do površine na kateri se vzleta..Astraeus napisal/-a:Dodatna teža v nosu zaradi motorja ti bo morda povzročala dodatne probleme (ali pa tudi ne). Za warbirde načeloma velja, da se zaradi položaja podvozja glede na težišče modela radi na nos postavljajo.
Danes: vlepiti alerone, višino in smer, montiranje koles in pokrovčkov na podvozju, montaža zadnjega kolesa, itd + šminka..
P.S.: Včeraj sem med iskanjem po netu našel tudi tole.. Ni od Hangar 9, vendar imam občutek, da bi ravno tako ustrezala v to letalo..
COCKPIT P-47
LP
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Bravo, kar veliko bo vojnih ptic drugo leto.
Res malo se še poigraj z podvozjem, tole bo preslabotno za ta model če se bo pristajalo na travi.
Na mojem spitu (vsaj za kilo lažjem) je ob normalnem pristanku zvitje nogic podvozja povsem normalno. Pametneje je sedaj postaviti kompaktni pneumatiko v krila in bo potem mir. Pa obvezno naj bodo izvlečena kolesa čim bolj naprej (vsaj 2 cm čez prednji rob krila)
WW 2 imajo trapasto tendenco po kipanju na nos pri vožnji po tleh.
Glede moči motorja, spit leti super z Saito .82 kljub svetovani .70.
Od viška glava ne boli, še vedno lahko letiš le s pol gasa
Res malo se še poigraj z podvozjem, tole bo preslabotno za ta model če se bo pristajalo na travi.
Na mojem spitu (vsaj za kilo lažjem) je ob normalnem pristanku zvitje nogic podvozja povsem normalno. Pametneje je sedaj postaviti kompaktni pneumatiko v krila in bo potem mir. Pa obvezno naj bodo izvlečena kolesa čim bolj naprej (vsaj 2 cm čez prednji rob krila)
WW 2 imajo trapasto tendenco po kipanju na nos pri vožnji po tleh.
Glede moči motorja, spit leti super z Saito .82 kljub svetovani .70.
Od viška glava ne boli, še vedno lahko letiš le s pol gasa
- Priponke
-
- Pred pristankom.jpg (52.89 KiB) Pogledano 3287 krat
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Američani so že dokazali, da tudi opeka leti, če na njo daš dovolj močan motor .
Za spita bi ti priporočal, da zamenjaš podvozje, če ti gre zvijanje na živce. Tudi pri podvoju se je izkazalo, da bolj ko je debela nogica, manj se zvija in se ostalo bolj lomi . No, jaz sem imel 4 mm tovarniško podvozje za p-51. Premalo. Sem dal 5 mm in sedaj je mir.
Za spita bi ti priporočal, da zamenjaš podvozje, če ti gre zvijanje na živce. Tudi pri podvoju se je izkazalo, da bolj ko je debela nogica, manj se zvija in se ostalo bolj lomi . No, jaz sem imel 4 mm tovarniško podvozje za p-51. Premalo. Sem dal 5 mm in sedaj je mir.
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska