EXTRA 300 3D iz nule
Samo še zarezo pošniclat po simetrali.... če sem si prav razlagal vpetje na gred motorja..?
Kako boste to izpeljali?
LP Mitja
Kako boste to izpeljali?
LP Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 14 Jan 2010, 17:46, skupaj popravljeno 1 krat.
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Najpreja se bi rad zahvalil naši firmi CNC-Murko da so mi dovolili izdelati komade.
Brane glede vpetja ni problem (5T hidravljočni primež),
problem je bil ker se mi je mudilo
Seco trirezna glava za AL (polirane pliščice) S 6000 ter F 5000.
Površina 3.2 zadosti za to "brez kompliciranja" (Čas=$)
Trdokovinski šlihtarji in svedri kompletni strojni čas za 1 kos cca 10 min
(obdelan z 4-rih strani)
Glede zareze pa modelarska "lok" žagica
LP Mitja
Brane glede vpetja ni problem (5T hidravljočni primež),
problem je bil ker se mi je mudilo
Seco trirezna glava za AL (polirane pliščice) S 6000 ter F 5000.
Površina 3.2 zadosti za to "brez kompliciranja" (Čas=$)
Trdokovinski šlihtarji in svedri kompletni strojni čas za 1 kos cca 10 min
(obdelan z 4-rih strani)
Glede zareze pa modelarska "lok" žagica
LP Mitja
If it looks good, it flys good
Kar nekaj časa je pela električna lok žagica da sem prerezal ta kos aluminija, Matej dal si mi krasno idejo za elektro erozijo, tako da bom ostale verjetno dal rezati.
Včeraj sem sestavil vmesnik in tu so slike.
Včeraj sem sestavil vmesnik in tu so slike.
- Priponke
-
- Razlika med navadno 15x8 in aeronaut-ovo 14x8 eliso
- Sl84.jpg (35.98 KiB) Pogledano 6757 krat
-
- Spiner je sedaj rdeč, ker črnega trenutno ni bilo.
- Sl83.jpg (39.81 KiB) Pogledano 6757 krat
Kar se teže tiče pa nismo kaj profitirali "celi 5g".
Ampak nič zato razlika v elisi bo sigurno očitna, tako da o lažjem doma izdelanem spinerju zaenkrat ne razmišljamo (ta tehta 28g).
Upamo da bo vreme v nedeljo naklonjeno da se to preizkusi.
Ampak nič zato razlika v elisi bo sigurno očitna, tako da o lažjem doma izdelanem spinerju zaenkrat ne razmišljamo (ta tehta 28g).
Upamo da bo vreme v nedeljo naklonjeno da se to preizkusi.
- Priponke
-
- Tako pa izgleda na kapotažu.
- Sl87.jpg (48.31 KiB) Pogledano 6752 krat
-
- Sl86.jpg (37.15 KiB) Pogledano 6752 krat
-
- Sl85.jpg (39.64 KiB) Pogledano 6752 krat
Dan. Vse lepo in prav, samo čudi me, da ni nobenih prask na kaputaži z zložljivim propom. Model pred parimi posti zgledal res odlično, zanima pa me, zakaj zložljivi propeler. Model vsekakor predstavlja akrobatsko kopijo letala. Model je resnično lep in po slikah tudi lepo leti. Se pravi da imate brake na off. To pomeni ob pristankih, tako kot pri ostalih modelih gas na off in v vašem primeru se elisa ustavi, kar mislim da za akrobata ob pristankih ni ravno good. Ob minimalnem vrtenju elise se še vedno ustvarja nek minimalni vzgon, kar ga v tistem trenutku model potrebuje. Itak. Sj pomoje veste, sam res ne vem zakaj zložljiva elisa?... ko pa meets eleise tako dobro služijo, samo malo se je treba poigrati z veličino...
Brez zamere. Samo zanima me.
P.S. Drugače pa model, kapo dol!!!!
lpp
Brez zamere. Samo zanima me.
P.S. Drugače pa model, kapo dol!!!!
lpp
vaja dela mojstra..
Pozdravljeni
Zakaj zložliva elisa...( če bi se sploh reklo v našem primeru zložljiva elisa)
Naj bi bil boljši izkoristek...Kar pomeni daljše letenje... in še verjetno kak+
Elisa je privita na vmesnik. Vijak je tako močno privit, da se elisa na vmesniku ne vrti. Tako ne služi kot zložliva elisa, temveč kot fiksna - delno gibliva elisa....
Elisa se ne bo oz. se ne sme pospravljat. Zato tudi prask na kapotažu ne bo.
Model ni maketa extre...Od te extre pričakujemo izredno dobro letenje in uživanje v 3D letenju. Zato jo optimiramo.
Vse skupaj je en poskus, pri katerem bomo videli rezultate...Bomo poročali...
Jože K.
Zakaj zložliva elisa...( če bi se sploh reklo v našem primeru zložljiva elisa)
Naj bi bil boljši izkoristek...Kar pomeni daljše letenje... in še verjetno kak+
Elisa je privita na vmesnik. Vijak je tako močno privit, da se elisa na vmesniku ne vrti. Tako ne služi kot zložliva elisa, temveč kot fiksna - delno gibliva elisa....
Elisa se ne bo oz. se ne sme pospravljat. Zato tudi prask na kapotažu ne bo.
Model ni maketa extre...Od te extre pričakujemo izredno dobro letenje in uživanje v 3D letenju. Zato jo optimiramo.
Vse skupaj je en poskus, pri katerem bomo videli rezultate...Bomo poročali...
Jože K.
No, po slikah sodeč, imate sedaj najmanj 16x8, če ne celo 17x8 eliso, od take jaz pričakujem boljši vlek, daljše letenje pa hm, ne vem, odvisno od letenja.
Zložljive elise, prav zagotovo nimajo boljšega izkoristka zato, ker so zložljive, pač pa zato, ker so kraki večine zložljivih elis nekoliko bolj temeljito aerodinamično obdelani, kot je to pri fiksnih elektro elisah.
Nekaj prednosti zložljivih elis je v tem, , da manj obremenjujejo ležaje motorjev pri raznih žiroskopskih akrobacijah, ker, praviloma slabo uležajeni elektro motorji (je tudi nekaj svetlih izjem, a ne med cenejšimi motorji) , slabše prenašajo te momente kot bencinski motorji, zato pri takih akrobacijah prihaja do nagravžnih zvokov, ki, če ne drugega vzbujajo precej slabe občutke, dejansko pa tudi v resnici resonančno stresajo model.
Po drugi strani, pri takih žiroskopskih akrobacijah lahko pride do tega, da elisa podrsa po kaputaži, tako da to, da ne more NI RES.
Iz tega primera vidimo, da je prihranka na teži z zložljivo eliso dejansko zelo malo, je pa spiner tisti, ki je dejansko lahko bistveno lažji, a lahek spiner se da dobiti tudi za fiksno eliso.
Zložljive elise, prav zagotovo nimajo boljšega izkoristka zato, ker so zložljive, pač pa zato, ker so kraki večine zložljivih elis nekoliko bolj temeljito aerodinamično obdelani, kot je to pri fiksnih elektro elisah.
Nekaj prednosti zložljivih elis je v tem, , da manj obremenjujejo ležaje motorjev pri raznih žiroskopskih akrobacijah, ker, praviloma slabo uležajeni elektro motorji (je tudi nekaj svetlih izjem, a ne med cenejšimi motorji) , slabše prenašajo te momente kot bencinski motorji, zato pri takih akrobacijah prihaja do nagravžnih zvokov, ki, če ne drugega vzbujajo precej slabe občutke, dejansko pa tudi v resnici resonančno stresajo model.
Po drugi strani, pri takih žiroskopskih akrobacijah lahko pride do tega, da elisa podrsa po kaputaži, tako da to, da ne more NI RES.
Iz tega primera vidimo, da je prihranka na teži z zložljivo eliso dejansko zelo malo, je pa spiner tisti, ki je dejansko lahko bistveno lažji, a lahek spiner se da dobiti tudi za fiksno eliso.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Ta elisa je 14x8 večja je videti zaradi vmesnika kateri je pač primerno dolg. Danes smo leteli in se elisa kakor tudi model super obnašata.
Kraki so ravno primerno zategnjeni da se sploh ne zložijo se pa poravnajo zaradi centifugalne sile.
V bodoče bomo probali tudi 15" eliso vendar jo moramo še nabaviti.
Slike sledijo jutri.
Kraki so ravno primerno zategnjeni da se sploh ne zložijo se pa poravnajo zaradi centifugalne sile.
V bodoče bomo probali tudi 15" eliso vendar jo moramo še nabaviti.
Slike sledijo jutri.
Pozdravljeni
Danes smo testiranja zaklučili. Vsi smo istega mišlenja, da spremembe niso potrebne na nobenem delu extre....
Preizkusili smo vse exstremne manevre- kar se tiče konstrukcijske stabilnosti in seveda letalne lasnosti-tudi 3D.
Sedaj je pa letenje na vrsti...
V ozadju že tečejo priprave, da bo tale Extra dobila še nekaj sestric...
Za pokušino en kratek video z današnjega dne...
LP
http://www.youtube.com/watch?v=kpHB_zHk99w
Jože KJramberger
Danes smo testiranja zaklučili. Vsi smo istega mišlenja, da spremembe niso potrebne na nobenem delu extre....
Preizkusili smo vse exstremne manevre- kar se tiče konstrukcijske stabilnosti in seveda letalne lasnosti-tudi 3D.
Sedaj je pa letenje na vrsti...
V ozadju že tečejo priprave, da bo tale Extra dobila še nekaj sestric...
Za pokušino en kratek video z današnjega dne...
LP
http://www.youtube.com/watch?v=kpHB_zHk99w
Jože KJramberger
No, tole pa ne drži, to je na sliki na prejšnji strani zelo očitno videti. Elisa s kraki 14x8 je dejansko 14x8 samo toliko časa, dokler ima vmesnik, ki temu premeru ( 14 col ) ustreza.viki napisal/-a:Ta elisa je 14x8 večja je videti zaradi vmesnika kateri je pač primerno dolg.
Na sliki je očitno videti, da je propeler z vmesnikom in Aeronautovimi kraki precej večji od APC elektro (fiksnega) propelerja za katerega piše, da je 15x8.
Ali pa kaj od tam napisanega ni res ali je morda 14X8 le APCjeva fiksna elisa, Aeronavtova zložljiva pa 15x8.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane saj mislimo isto. Mogoče je malo nerodno napisano.
Zložljivi kraki so 14x8 vendar je jasno da sedaj to več ni 14x8 elisa ampak je več, saj je vmesnik večji. Fiksna APC elisa je pa 15x8.
Drugače pa fajnte super. Žal mi ni zneslo da bi bil zraven danes ampak kaj čem. Včeraj so ble dvojen koline pa sem bil malo "zmatran"
Lp Boštjan
Zložljivi kraki so 14x8 vendar je jasno da sedaj to več ni 14x8 elisa ampak je več, saj je vmesnik večji. Fiksna APC elisa je pa 15x8.
Drugače pa fajnte super. Žal mi ni zneslo da bi bil zraven danes ampak kaj čem. Včeraj so ble dvojen koline pa sem bil malo "zmatran"
Lp Boštjan