Spitfire MK9 1.2m
Naj še povem nekaj stvari o podvozju.
Prvotna zamisel je bila, da bi v Spita namontiral pnevmatsko uvlačljivo podvozje, kot je predvideno v načrtu. Po daljšem razmisleku sem se odločil za mehansko verzijo, saj se mini pnevmatsko podvozje (do 2,5 kg) težko dobi, 5 kg-sko pnevmatsko podvozje je pa preveliko za v krilo. Odločilni faktor je bila tudi cena pnevmatskega podvozja, ki je kar precejšna.
To mehansko podvozje je v celoti iz aluminija, razen plastične ročice, ki jo lahko preprosto zamenjamo s kovinsko vilčko M2.
Link do podvozja:
Podvozje
Lep pozdrav!
Simon
Prvotna zamisel je bila, da bi v Spita namontiral pnevmatsko uvlačljivo podvozje, kot je predvideno v načrtu. Po daljšem razmisleku sem se odločil za mehansko verzijo, saj se mini pnevmatsko podvozje (do 2,5 kg) težko dobi, 5 kg-sko pnevmatsko podvozje je pa preveliko za v krilo. Odločilni faktor je bila tudi cena pnevmatskega podvozja, ki je kar precejšna.
To mehansko podvozje je v celoti iz aluminija, razen plastične ročice, ki jo lahko preprosto zamenjamo s kovinsko vilčko M2.
Link do podvozja:
Podvozje
Lep pozdrav!
Simon
Po dolgem času sem spet prišel do fotoaparata...
Krilni polovici sem zlepil z Mekol Special lepilom in nato še dodatno ojačal spoj s trakom steklene tkanine.
Rahlo pokitana zgornja stran spoja. Okrogle luknje v krilu sem naredil zaradi lažjega dostopa do ročice mehanizma in jih bom kasneje zaprl,
ko bo mehanizem povezan s servoti.
In še spoj malo od blizu
Lep pozdrav!
Simon
Krilni polovici sem zlepil z Mekol Special lepilom in nato še dodatno ojačal spoj s trakom steklene tkanine.
Rahlo pokitana zgornja stran spoja. Okrogle luknje v krilu sem naredil zaradi lažjega dostopa do ročice mehanizma in jih bom kasneje zaprl,
ko bo mehanizem povezan s servoti.
In še spoj malo od blizu
Lep pozdrav!
Simon
Prav lep projekt, ampak malo preveri postavitev koles. WW2 modeli imajo slabo navado se kipati na nos pri vožnji po tleh.ssikuc napisal/-a:Spitfire se je prvič postavil na noge
Lep pozdrav!
Zato raje prej poizkusi prednja kolesa postaviti čim bolj naprej. Če model gledaš iz vrha se morajo kolesa videti vsaj 2 cm ven iz prvega roba krila.
Pa kljub temu se v malo višji travici spit kipa na nos .
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
@Paps
Krilo v celoti verjetno nebom prekril s tkanino, saj mislim da je to le dodatna teža, potem sledi še kitanje celotnega krila, kar tudi pripomore nekaj na teži. Bom še mal zadevo prespal pa se bom odločil . Je pa celotno krilo prekrito s 1,5mm balso.
Kar se tiče kipanja na nos pri vožnji po tleh me malo skrbi in upam da ga nebo . Upam na najboljše . Podvozje je narejeno po načrtu in nisem mogel veliko spreminjati kota, ker bi potem bilo premalo prostora - krilo nebi bilo dovolj debelo. Na prejšnji sliki se mogoče vidi malo bolj pravokotno glede na krilo a to je le optična varka, ker sem trup podložil s škatlo da je lepo stal.
Na tej sliki se malo bolj vidi kot, ko pride krilo na trup se ta kot še malo poveča.
Krilo v celoti verjetno nebom prekril s tkanino, saj mislim da je to le dodatna teža, potem sledi še kitanje celotnega krila, kar tudi pripomore nekaj na teži. Bom še mal zadevo prespal pa se bom odločil . Je pa celotno krilo prekrito s 1,5mm balso.
Kar se tiče kipanja na nos pri vožnji po tleh me malo skrbi in upam da ga nebo . Upam na najboljše . Podvozje je narejeno po načrtu in nisem mogel veliko spreminjati kota, ker bi potem bilo premalo prostora - krilo nebi bilo dovolj debelo. Na prejšnji sliki se mogoče vidi malo bolj pravokotno glede na krilo a to je le optična varka, ker sem trup podložil s škatlo da je lepo stal.
Na tej sliki se malo bolj vidi kot, ko pride krilo na trup se ta kot še malo poveča.
Kakšen pogon si pa uporabil na temu ARF Kyosho Spitu? Kolikšna je bila končna teža modela, razpon kril?
Moj trup + krilo nanese tam do 600g, manjka mu pa še malenkost balse tu pa tam in malo kita.
Če imaš še kakšen nasvet, se priporočam
p.s
Če bom imel probleme s kipanjem, lahko pa še mehanizem podložim na eni strani, tako da bo mehanizem bolj postrani.
Nažalost ga pa nemorem več prestavit naprej, ker je vse trdno zalepljeno
Moj trup + krilo nanese tam do 600g, manjka mu pa še malenkost balse tu pa tam in malo kita.
Če imaš še kakšen nasvet, se priporočam
p.s
Če bom imel probleme s kipanjem, lahko pa še mehanizem podložim na eni strani, tako da bo mehanizem bolj postrani.
Nažalost ga pa nemorem več prestavit naprej, ker je vse trdno zalepljeno
Kljub predpisani velikosti (.40) sem namontiral 4-taktarja Saito 13,5 ccm. Zvok ful paše na ta model. Čez krila ma 1440 mm in je težak malo pod 3 kile.ssikuc napisal/-a:Kakšen pogon si pa uporabil na temu ARF Kyosho Spitu? Kolikšna je bila končna teža modela, razpon kril?
Moj trup + krilo nanese tam do 600g, manjka mu pa še malenkost balse tu pa tam in malo kita.
Če imaš še kakšen nasvet, se priporočam
p.s
Če bom imel probleme s kipanjem, lahko pa še mehanizem podložim na eni strani, tako da bo mehanizem bolj postrani.
Nažalost ga pa nemorem več prestavit naprej, ker je vse trdno zalepljeno
Kljub močnejšemu motorju je nad motorjem še 50 g svinca.
Leti res scale, ampak kipa se pa če le pozabim vleči višino pri vzletu in vožnji po tleh. Pa sem podložil za skoraj 8 mm kolesa.
Upam, da boš ga uspel narediti do srečanja v septembru!
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Hvala za pohvale
Kabinca je narejena, skuhal sem eno plastenko od piva. Oblika mislem da bo kar prava, sedaj je le potrebno najdit neko prosojno, ki se bo lepo krčila v vreli vodi.
Kakšna slika kabince pride malo kasneje...
Dobil sem pa tudi armaturko, ki jo je zmodeliral Rupert in odrezal 2R
Lep pozdrav!
Simon
Kabinca je narejena, skuhal sem eno plastenko od piva. Oblika mislem da bo kar prava, sedaj je le potrebno najdit neko prosojno, ki se bo lepo krčila v vreli vodi.
Kakšna slika kabince pride malo kasneje...
Dobil sem pa tudi armaturko, ki jo je zmodeliral Rupert in odrezal 2R
Lep pozdrav!
Simon