Gradnja trupa
Gradnja trupa
No sinoči sva se z prijateljem lotila gradnje trupa...
Uporabila sva Karbon - Kevlar 280g/m2 - 36 gramov
Steklena tkanina 125g/m2 - 40 gramov
Karbon za ojačitve - cca 25 gramov
Smola epoxi Ampreg 22 - ? gramov
Me prav zanima kaj bo danes prišlo iz kalupa.
Uporabila sva Karbon - Kevlar 280g/m2 - 36 gramov
Steklena tkanina 125g/m2 - 40 gramov
Karbon za ojačitve - cca 25 gramov
Smola epoxi Ampreg 22 - ? gramov
Me prav zanima kaj bo danes prišlo iz kalupa.
- Priponke
-
- 1start material_resize.JPG (76.02 KiB) Pogledano 7504 krat
Ta črn šmir je malo lepotnega pomena, je pa notri Aerosil, Stekleni mehurčki, bombaž, pigment črni in smola epoxi, ker je pač tam okrog kabine na kalupu utor je bil pred " šmirom " uporabljen karbon - nitke, je pa zamudno in neprijetno delo vstavljat nitke tako da je z to rečjo precej lažje pa še lepše zgleda.
No sem pobrusil stike malce še olajšal težo tako da zanaša 250 gramov, trup pa je dolžine 1090mm, največja širina 60 mm bo pa T- rep za osnovo trupa pa je bil drug trup, ki je bil za 50 mm daljši ampak se ta krajša varianta zame bolje obnese. V osnovi so krila širine 2 metrov, sem pa ravno danes letel krila širine 1600 mm in sem presenečen pozitivno. Imam pa namen preizkusiti na tem trupu več kril različnih mer in profilov.
Ja dober trup je ni kaj.
Zanimivo, kako si položil roving (cikcak). Jaz sem jih polagal vzdolžno.
Kako pa misliš pritrditi krila (najbrž bajonet skozi trup)?
Masa je pa kar solidna; moja špica je sicer prišla ven 228g, samo je tudi trup malo krajši. Tu moraž zmeraj pazit, da se teža zadaj ne navleče.
Pa T rep. Ali bo vaga ali bo bovden?
Pa krila? Ali so že v izdelavi, ter kakšen profil ter geometrijo boš uporabil?
Kolikšna bo površina, ter kakšno maso misliš pripeljat ven?
Ko bo fertik mava pa obvezno eno otvoritveno jadranje!
LP Boris
Zanimivo, kako si položil roving (cikcak). Jaz sem jih polagal vzdolžno.
Kako pa misliš pritrditi krila (najbrž bajonet skozi trup)?
Masa je pa kar solidna; moja špica je sicer prišla ven 228g, samo je tudi trup malo krajši. Tu moraž zmeraj pazit, da se teža zadaj ne navleče.
Pa T rep. Ali bo vaga ali bo bovden?
Pa krila? Ali so že v izdelavi, ter kakšen profil ter geometrijo boš uporabil?
Kolikšna bo površina, ter kakšno maso misliš pripeljat ven?
Ko bo fertik mava pa obvezno eno otvoritveno jadranje!
LP Boris
Ja krila bojo kar na bajonet, kar se profila tiče pa še nisem siguren kaj bo najbolje matra me več profilov E203, 201 možno tud E211 ma ne vem točno, kolega ma na isti trup ene krila kjer ma modificiran doma profil Jedelsky pa prov fajn leti sam jaz bom poizkusu kaj drugega dolžine med 160 in 200 cm. Za rep pa kar zajlo 2mm v bovden pa bo, pri kolegu deluje odlično. Kolko bo pa teža RTF modela pa si ne upam napovedat sem se prevečkrat zmotil bomo videli upam da čim manj
Jaz se na tvojem mestu ne bi odločil za nobenega od teh profilov, saj imajo vsi visok koef. upora. Glede na to, da bo pobočni jadralec od termike do vetra, pa da ma po zgornji sliki dokaj velik V-lom bi bil verjetno bistveno bolj primeren S3021. Jaz sem bil z njim zelo zadovoljen kar cajta je bilo letalo izpravno(sem polomil krilo). Pa ta profil ima še eno prednost; od 1/3 nazaj je ravno dno, kar ti zelo olajša gradnjo; zelo ti omogoči natančnejšo izdelavo.
Z profili je vedno tako, da se lotiš delat nek profil, pride pa ven bogvekaj.
S3021 je zelo dober pa zelo lahek za izdelavo.
Zajlo 2mm v bovden je pa tudi dobra varianta, pa še fajn lahko zalotaš vilčke gor.
LP Boris
Z profili je vedno tako, da se lotiš delat nek profil, pride pa ven bogvekaj.
S3021 je zelo dober pa zelo lahek za izdelavo.
Zajlo 2mm v bovden je pa tudi dobra varianta, pa še fajn lahko zalotaš vilčke gor.
LP Boris
Ja z krili je tko da tisti V lom, ki je na sliki nekaj postov višje ni več aktualen, in so samo krila od prvotnega modela, prijatelje Matej ima na tem trupu že nova krila z modificiranim profilom originala ( stanjšan in v korenu širše ) ter z V lomom 3 cm na dolžino 160 cm in povem lahko to da je letalo z temi krili čisto nekaj drugega, veliko bolj okretno in vodljivo sva samo taka je bila razlika in ker je trup res vzdržliv mislim da sva prišla do krasnega modela za raznorazana testiranja, pa pe T rep in njegova priterditev dovoljuje lahko zamenjavo glede na velikost kril.
Kar pa se samega profila tiče pa ni problem narest več različnih, žaga za stiropor obstaja, Steklena tkanina za oblečt je na razpolago, karbon za ojačitve je tud pri hiši, kakšen kevlar za na prednji rob se bo tudi našel, volje je še preveč, tako da ni panike
Kar pa se samega profila tiče pa ni problem narest več različnih, žaga za stiropor obstaja, Steklena tkanina za oblečt je na razpolago, karbon za ojačitve je tud pri hiši, kakšen kevlar za na prednji rob se bo tudi našel, volje je še preveč, tako da ni panike