DG 300
"KRIZA" je že minila ... Popoldne sem o DG-jcu poslikal kar 15 slik, kar poomeni, da nisem lenaril ...
Zaradi svojega spomina bom tokrat "ubral" (?) drugačno "tehniko" = najprej vsaka slika po vrsti nastanka in takoj pod njo (vsako) moj komentar ...
Najprej sem se z nosilcem "spopadel" kar z brusno "gobico" (?)
Zaradi svojega spomina bom tokrat "ubral" (?) drugačno "tehniko" = najprej vsaka slika po vrsti nastanka in takoj pod njo (vsako) moj komentar ...
Najprej sem se z nosilcem "spopadel" kar z brusno "gobico" (?)
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
... in "pela" toliko časa, da je nosilec šel v tulec brez VEČJIH težav ...
Nosilec gre v tulec in iz tulca s težavami !!! V tulec, zaradi zraku, ki se stiska pred bajonetom, iz tulca zaradi vakuma (?), ki se tvori (?) za bajonetom ...
V nosilcu pogrešam "luknjo" po vse dolžini, skozi katero bi zrak lahko "šel IN & OUT ...
NASVET ?????????????????????????????????????'
Nosilec gre v tulec in iz tulca s težavami !!! V tulec, zaradi zraku, ki se stiska pred bajonetom, iz tulca zaradi vakuma (?), ki se tvori (?) za bajonetom ...
V nosilcu pogrešam "luknjo" po vse dolžini, skozi katero bi zrak lahko "šel IN & OUT ...
NASVET ?????????????????????????????????????'
Zadnjič spremenil Roberto, dne 01 Dec 2011, 20:11, skupaj popravljeno 1 krat.
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Danes zjutraj sem najprej šel v delavnico in kar takoj tudi našel kar sem iskal, avtomobilski (?) kit. Rabil ga bom za "kitanje" trupa, vendar če sem bil že pred BSSS nespreten za tako opravilo, sem sedaj še bolj ... Verjetno imam za to opravilo vse kar potrebujem, razen ROKE ... Zato je mail z istima slikama že "potoval" k Bogdanu ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
"Zmagal" je "navaden" C 19, da se še glede tega ne bom sekal s sekiro ...
Vćeraj sem izvedel tudi možnost za odpravo zeloooo tesno prilegajačega bajoneta. Skoraj na koncu, od korena (?) proti sredini krila, medeninastega tulca, zvrtati loknjo, recimo fi 1,5 - 2 mm, skozi katero bo lahko zrak dotekal in odtekal, kadar se mu bo to zahotelo ...
Vćeraj sem izvedel tudi možnost za odpravo zeloooo tesno prilegajačega bajoneta. Skoraj na koncu, od korena (?) proti sredini krila, medeninastega tulca, zvrtati loknjo, recimo fi 1,5 - 2 mm, skozi katero bo lahko zrak dotekal in odtekal, kadar se mu bo to zahotelo ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Med današanjim jutranjim iskanjem uvlačljivega mehanizma (?) sem našel tudi "pokrov" za v trup, kar mi "pravi", da mehanizem ni bil "home made" temveč kupljen nekje. Kje ???
Včeraj sva se z Bogdanom tudi dogovorila, da bova (bo !) trup pokitala enkrat v prihodnjih dneh v Logatcu ...
Včeraj sva se z Bogdanom tudi dogovorila, da bova (bo !) trup pokitala enkrat v prihodnjih dneh v Logatcu ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Ker zgleda, da se je nekaj končno le premaknilo , bi prosil nekoga, ki ima Dg-ja še vedno v "voznem stanju", da mi "vrne" dve sliki "opremljenega", da mi ne bo treba še dodatno razmišljati kako in kaj ??? Kroko ??? Seveda me zanima postavitev servotov, akumulatorja, vlečne kljuke, uvlačljivega podvozja, celic (?) in mogoče še uzteži (?) za težišče ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.