EXTRA NA KLASIČEN NAČIN.
Res je, po dolgi pavzi, ki je nastala zaradi širjenja delavnice sem končno začel z novim projektom. Po krivdi Čujčuja je nastal popolnoma nov model Extre, ki je bil prvotno mišljen da bo zrezkan na CNC stroju. Tu sem naredil en prototip, ki ga je pred uresničitvijo dobil ARF.
Zaradi nadgradnje strojnega parka, pa sem to zadnjo verzijo izrezal že na laserskem stroju. Tak razrez ima veliko prednosti. Deli so že ločeni od ostale plošče in ni več brušenja mostičkov, vogali niso več polkrožni zaradi rezkarja in tudi tukaj odpade brušenje vogalov. Skratka, zadeva je lažja kot Lego kocke.
Zaradi preglednosti ne bom gradnje opisoval tukaj, pač pa bom vsak dan na moji spletni strani objavljal dogajanje med gradnjo. Link do člankov je: http://www.modelarstvo.si/dogaja_se/
LP2R
Zaradi nadgradnje strojnega parka, pa sem to zadnjo verzijo izrezal že na laserskem stroju. Tak razrez ima veliko prednosti. Deli so že ločeni od ostale plošče in ni več brušenja mostičkov, vogali niso več polkrožni zaradi rezkarja in tudi tukaj odpade brušenje vogalov. Skratka, zadeva je lažja kot Lego kocke.
Zaradi preglednosti ne bom gradnje opisoval tukaj, pač pa bom vsak dan na moji spletni strani objavljal dogajanje med gradnjo. Link do člankov je: http://www.modelarstvo.si/dogaja_se/
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Oj,
za zmanjšanje slikic lahko uporabiš Programček od Microsofta Image Resizer, ki ga dobiš tukaj:
http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
Na željeno slikico klikneš z desno tipko (ali več izbranih slik skupaj) in nastaviš željeno velikost itd. Skratka EASY4USE...
Uporabiš lahko tudi malo morje drugih programov....
za zmanjšanje slikic lahko uporabiš Programček od Microsofta Image Resizer, ki ga dobiš tukaj:
http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
Na željeno slikico klikneš z desno tipko (ali več izbranih slik skupaj) in nastaviš željeno velikost itd. Skratka EASY4USE...
Uporabiš lahko tudi malo morje drugih programov....
Pozdravljeni.
Najprej opravičilo za moje "smetenje" s prevelikim formatom fotk.
Hvala za pomoč pri korekciji fotk.
Projekt je dokončan.
Hvala Robertu za vso pomoč pri gradnji.
Foto v nadaljevanju najprej pa:
motor: MVVS 8ccm
rezervar: 3 dl
servo: vsi futaba S 3003
končna teža: 2670g
Motor - (prešibek / dovolj moči) - za moje znanje in način letenja optimalno. Pa še doma sem ga imel.
Pri preverjanju težišča se je izkazalo, da je optimalen motor za ta model cca. 10ccm.
Sam sem rešil težavo težišča preveč nazaj tako, da sem aku (4 x 2000 mah - 115g) prestavil naprej na lesen nosilec motorja in servo višine iz zadnjega dela letala na centralni del.
Servo smeri sem že prej vgradil na sredino in krmilo povezal s pletenico.
Na konce kril sem prilepil pokončni stranici.
Na prvih dveh poletih, mi je letalo pri pristanku omahnilo na krilo.
Vzrok, premalo mojega znanja, prenizka hitrost pristajanja, premalo poznavanja lastnosti modela, strah ko imaš okoli sebe nepokošeno stezo ALC, kombinacija vsega, .....?
To rešitev sem uporabil na GILES 202 od CM in potem je letalo ostalo stabilno tudi pri nizkih hitrostih pristajanja.
Robertu še enkrat hvala,
vsem ostalim pa srečno in vse lepo,
lep pozdrav,
Zdravko
Najprej opravičilo za moje "smetenje" s prevelikim formatom fotk.
Hvala za pomoč pri korekciji fotk.
Projekt je dokončan.
Hvala Robertu za vso pomoč pri gradnji.
Foto v nadaljevanju najprej pa:
motor: MVVS 8ccm
rezervar: 3 dl
servo: vsi futaba S 3003
končna teža: 2670g
Motor - (prešibek / dovolj moči) - za moje znanje in način letenja optimalno. Pa še doma sem ga imel.
Pri preverjanju težišča se je izkazalo, da je optimalen motor za ta model cca. 10ccm.
Sam sem rešil težavo težišča preveč nazaj tako, da sem aku (4 x 2000 mah - 115g) prestavil naprej na lesen nosilec motorja in servo višine iz zadnjega dela letala na centralni del.
Servo smeri sem že prej vgradil na sredino in krmilo povezal s pletenico.
Na konce kril sem prilepil pokončni stranici.
Na prvih dveh poletih, mi je letalo pri pristanku omahnilo na krilo.
Vzrok, premalo mojega znanja, prenizka hitrost pristajanja, premalo poznavanja lastnosti modela, strah ko imaš okoli sebe nepokošeno stezo ALC, kombinacija vsega, .....?
To rešitev sem uporabil na GILES 202 od CM in potem je letalo ostalo stabilno tudi pri nizkih hitrostih pristajanja.
Robertu še enkrat hvala,
vsem ostalim pa srečno in vse lepo,
lep pozdrav,
Zdravko
ARF or RF
EXTRA NA KLASIČEN NAČIN
LP. Zelo lep model. Nebi škodila kakšna slika o gradnji. Barvna shema lepo
izpeljano. Samo, da bo čim dlje služil pravemu namenu lepemu letenju ter istočasno uživanju pri letenju.
LP. čuj čuj
izpeljano. Samo, da bo čim dlje služil pravemu namenu lepemu letenju ter istočasno uživanju pri letenju.
LP. čuj čuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Pozdravljeni.
Ker so mi Extre že od nekdaj eni izmed najlepših modelov, sem tudi sam začel graditi Extro (laserska verzija od 2R).
Ker imam doma kar nekaj modelov el. verzije, sem se odločil da tudi tega opremim z el. pogonom.
Bi bil sledeči setup primeren za 3D stil letenja oz. kakšen bi moral biti setup da ne bo model podhranjen:
Pogonske baterije: najbolj bi mi odgovarjale 2x Hyperion G3 VX 11.1V 3S 2200, ker bi jih lahko porabil še v ostalih modelih.
Za motor sem imel v mislih: Turnigy e-drive 4020/08
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6771
Regulator: HD-99910 HD Power ESC 85A SBEC (2-6LiPo)
Ker so mi Extre že od nekdaj eni izmed najlepših modelov, sem tudi sam začel graditi Extro (laserska verzija od 2R).
Ker imam doma kar nekaj modelov el. verzije, sem se odločil da tudi tega opremim z el. pogonom.
Bi bil sledeči setup primeren za 3D stil letenja oz. kakšen bi moral biti setup da ne bo model podhranjen:
Pogonske baterije: najbolj bi mi odgovarjale 2x Hyperion G3 VX 11.1V 3S 2200, ker bi jih lahko porabil še v ostalih modelih.
Za motor sem imel v mislih: Turnigy e-drive 4020/08
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6771
Regulator: HD-99910 HD Power ESC 85A SBEC (2-6LiPo)
Extra na klasičen način.
LP. No tudi moja Extra je po zelo dolgem času dočakala svoj mankajoči del
seveda govorim k pokrovu motorja KAPUTAŽI. Sedaj manka samo še kabina.
Na kaputaži sem že izrezal vse 3 odprtine, in to je odprtina za os
motorja ter 2 odprtini za pretok zraka za hlajenje motorja. Potem
sem celotno kaputažo skrajšal za nekaj cm, in to zato ker je prednji del z
elektro motorjem krajši od tistega z notranjim izgorevanjem. 2Rja sem
tudi vprašal, če bo sedaj možno dobiti kaputažo za tiste modelarje, ki so tudi pri njem kupili kit
za extro. Povedal je, da gre 02.08.09 zjutraj na dopust,
in se vrne 13.08.2009. tako, da po tem datumu pa bo možno naročiti
kaputažo, in kabino. Pravi, da bo takoj po povratku nardil nekaj kaputaž
ter kabin. in bo možno takoj dobiti.
seveda govorim k pokrovu motorja KAPUTAŽI. Sedaj manka samo še kabina.
Na kaputaži sem že izrezal vse 3 odprtine, in to je odprtina za os
motorja ter 2 odprtini za pretok zraka za hlajenje motorja. Potem
sem celotno kaputažo skrajšal za nekaj cm, in to zato ker je prednji del z
elektro motorjem krajši od tistega z notranjim izgorevanjem. 2Rja sem
tudi vprašal, če bo sedaj možno dobiti kaputažo za tiste modelarje, ki so tudi pri njem kupili kit
za extro. Povedal je, da gre 02.08.09 zjutraj na dopust,
in se vrne 13.08.2009. tako, da po tem datumu pa bo možno naročiti
kaputažo, in kabino. Pravi, da bo takoj po povratku nardil nekaj kaputaž
ter kabin. in bo možno takoj dobiti.
- Priponke
-
- Za odprtine sem moral z 2mm
svedrom navrtati kar nekaj luknic. - HPIM6114--V.gif (109.55 KiB) Pogledano 4372 krat
- Za odprtine sem moral z 2mm
-
- Že sem odrezal odprtino za os motorja.
- LGIM0005--V.gif (112.84 KiB) Pogledano 4372 krat
-
- Extra po dolgem času ponovno na
panku. - HPIM6111--V.gif (99.75 KiB) Pogledano 4372 krat
- Extra po dolgem času ponovno na
pebi gas tam gledaj ki letiš.
EXTRA NA KLASIČEN NAČIN
- Priponke
-
- Pa še pogled z drugega zornega kota.
- HPIM6118--V.gif (93.5 KiB) Pogledano 4367 krat
-
- Tako odprtine so narejene samo
pobrusiti je še potrebno. - HPIM6117--V.gif (102.93 KiB) Pogledano 4367 krat
- Tako odprtine so narejene samo
-
- Ja povrtal sem že eno stran je kar dosti
luknic pa še paziti moram, da mi sveder
ne zdrsne po barvi. - HPIM6113--V.gif (91.24 KiB) Pogledano 4367 krat
- Ja povrtal sem že eno stran je kar dosti
pebi gas tam gledaj ki letiš.
EXTRA NA KLASIČEN NAČIN
- Priponke
-
- Tukaj pa še pogled na trup modela.
- HPIM6128--V.gif (93.37 KiB) Pogledano 4363 krat
-
- Kaputaža že odrezana na pravo dolžino
samo še polkrožni izrez za izhod zraka
moram odrezati. - HPIM6121--V.gif (97.79 KiB) Pogledano 4363 krat
- Kaputaža že odrezana na pravo dolžino
pebi gas tam gledaj ki letiš.
EXTRA NA KLASIČEN NAČIN
LP. Primoš čestitam zelo lepo pokazano, in lepa gradnja. Imam občutek,
da boš pred mano poletel. Samo hrabro naprej.
LP. čuj čuj
da boš pred mano poletel. Samo hrabro naprej.
LP. čuj čuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Je pa ena druga majhna težavica..pri spodnjem delu kril oz pokrov krila, sta vijaka točno na sredini obeh letvic, s tem da sta bili luknji že prej lasersko izrezani. Potrebna bo prestavitev obeh lukenj.
Na notranjem obodu pa je potrebno malo pobrusiti da dobimo okroglino oz prilagoditev spodnjega pokrova h krilu. Vojaki za krila so že nameščeni. Jurei dobim folijo, pol pa gasa...
Na notranjem obodu pa je potrebno malo pobrusiti da dobimo okroglino oz prilagoditev spodnjega pokrova h krilu. Vojaki za krila so že nameščeni. Jurei dobim folijo, pol pa gasa...
- Priponke
-
- 17112009691 [800x600].jpg (62.78 KiB) Pogledano 3548 krat
-
- 17112009686 [800x600].jpg (68.77 KiB) Pogledano 3548 krat
-
- 17112009685 [800x600].jpg (62.85 KiB) Pogledano 3548 krat
vaja dela mojstra..
stranski igralec....desno drilo
Se moram Igorju zahvalit, ker je posodil bočnega igralca - TOMKO-ta
Se moram Igorju zahvalit, ker je posodil bočnega igralca - TOMKO-ta
- Priponke
-
- 17112009688 [800x600].jpg (76.11 KiB) Pogledano 3531 krat
Zadnjič spremenil snoopy, dne 17 Nov 2009, 19:47, skupaj popravljeno 1 krat.
vaja dela mojstra..
EXTRA NA KLASIČEN NAČIN
LP. Tvoja Extra je lego kocke jaz z mojo sem hodil k Robiju, da
sva sproti odpravljala napake, in da je robi potem spremenil ter izbolšal
načrt.
LP.čuj čuj
sva sproti odpravljala napake, in da je robi potem spremenil ter izbolšal
načrt.
LP.čuj čuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.