
Imam pa še par stvari za razdelat v glavi...
Ne vem le, ali bi krilu naredil originalno konfiguracijo s kratkimi in globokimi krilci in zakrilca z "originalnim" vnačinom izvlačenja (težje za izdelat), ali pa poenostavljeno krilo z običajnimi krilci in zakrilci (lažje za izdelat). Tudi manjšanje debeline profila krila v področju krilca je vprašaj...se splača ali ne.... scale ali semiscale. Najbrž se za 2 metersko maketo ne splača iti v vse podrobnosti. To je vendarle merilo 1:7,2. V scale detajle se gre pri modelih merila 1:4 ali manj...
Trenutno je na risalni deski krilo, ki ima samo krilca, brez zakrilc. Menim, da se s scale fowler zakrilci na modelu Kurirja ne bi bistveno izboljšale letalne nastnosti (vzlet-pristanek-počasno letenje), ker se količnik vzgona nič kaj ne poveča, zmanjša se le ploskovna obremenitev krila, ki pa na zmanjšanje minimalne hitrosti letenja zaradi neznatnega povečanja površine krila ne vpliva tako močno , kot navadno, precej navzdol zasukano zakrilce.
Drugo pa je tehtanje med variantami načina gradnje in izbire materialov. Najraje bi načrt prilagodil topolovi vezani plošči in CNC razrezu, ob minimalni uporabi balze.
Za "tradicionaliste", ki bi radi delali to letalo po klasičnem načinu, večinoma iz balze, nekaj manj špera in pa balzove oplate, pa obstaja varianta, da bi zrisal načrt, ki bi vseboval zgolj tisto, kar mora imeti samograditelj, ki dela letalo "iz nule"... narisana vsa rebra, nosilci, ter seveda risbe trupa, krila in repa.