popravilo-gradnja mig-15
popravilo-gradnja mig-15
Pred dnevi sem razbil svojga migca, sedaj pa sem se lotil gradnje nadomestnega trupa
rebrca in letvice
gradna novega kanala za dovod zraka na inpeler 1mm balza
in oplankan trup z 1.5mm balza
rebrca in letvice
gradna novega kanala za dovod zraka na inpeler 1mm balza
in oplankan trup z 1.5mm balza
Super! Tudi moj je bil knockoutiran po tem ko je v brišučom letu sprejemnik odpovedal pokorščino. Sedaj mi leži na polici in čaka morebitnega kupca. Morda si mi dal idejo za popravilo, oz definitivno si mi jo dal, vprašanje je, če se bo našel čas.
Če se ga bom lotil, bom naredil nekaj modifikacij; malo manjši vstopni presek, kljukica za štart z elastiko, kar mi še pade na pamet.
Prosil bi te, da če imaš možnost malo zvagaš trup preden montiraš krila.
Več sreče z novim modelom
Lp Črt
Če se ga bom lotil, bom naredil nekaj modifikacij; malo manjši vstopni presek, kljukica za štart z elastiko, kar mi še pade na pamet.
Prosil bi te, da če imaš možnost malo zvagaš trup preden montiraš krila.
Več sreče z novim modelom
Lp Črt
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
žal sem krila že zalepu tko da ti ne morem povedat kolk vaga trup laho pa ti priporočim da daj namesto reber iz vezane plošče kar rebre iz balze 5mm, zakajtako debele? da boš lažje naredil vsisni kanal.crt napisal/-a:Super! Tudi moj je bil knockoutiran po tem ko je v brišučom letu sprejemnik odpovedal pokorščino. Sedaj mi leži na polici in čaka morebitnega kupca. Morda si mi dal idejo za popravilo, oz definitivno si mi jo dal, vprašanje je, če se bo našel čas.
Če se ga bom lotil, bom naredil nekaj modifikacij; malo manjši vstopni presek, kljukica za štart z elastiko, kar mi še pade na pamet.
Prosil bi te, da če imaš možnost malo zvagaš trup preden montiraš krila.
Več sreče z novim modelom
Lp Črt
Trup sem oplankal z 1.5mm balzo, kanal pa je iz 1mm
No pa še mal slikc
precej dela je bilo z dodobra zdelanim/razbitim klunom
in ima že krila
Re: popravilo-gradnja mig-15
Če pogledaš to sliliko se dobro vidi kako sem zgornji del kanala sploščil, ravno zaradi prostora.flesh napisal/-a:
Imel sem namen naredit ovalnega, vendar bi ogromno izgubil na trdnosti reber
Lepo popravljaš!
Pri sesalnem kanalu pazi, da zaradi spremembe oblike NIKAKOR ne spremeniš preseka, kar se zna hudo maščevat na zmogljivosti. Mimogrede lagko izgubiš 30% energije.
Glede reber si pravilno postopal, da jih nisi izdelal iz vezane plošče. Mislim, da noben lesen impeler model do vključno modelov za 70 mm impeler, nima reberc iz vezane plošče. Večinoma so iz mehke 3 mm balse ali dveh križno lepljenih 1 mm balz.
Bi bila sprememba vsesnika prehuda? Ko že popravljaš imaš na eni strani na izbiro originalen verodostojen videz, na drugi strani pa ustrezen sesalni lijak in precejšno povečanje končne hitrosti.
Oglej si tole:
http://www.wemotec.com/1_3.html
in tole:
http://home.vrweb.de/~schuebeler.impeller/tipps.html
Podatki o motorjih so sicer stari, vse ostalo pa je še kako aktualno.
Pri sesalnem kanalu pazi, da zaradi spremembe oblike NIKAKOR ne spremeniš preseka, kar se zna hudo maščevat na zmogljivosti. Mimogrede lagko izgubiš 30% energije.
Glede reber si pravilno postopal, da jih nisi izdelal iz vezane plošče. Mislim, da noben lesen impeler model do vključno modelov za 70 mm impeler, nima reberc iz vezane plošče. Večinoma so iz mehke 3 mm balse ali dveh križno lepljenih 1 mm balz.
Bi bila sprememba vsesnika prehuda? Ko že popravljaš imaš na eni strani na izbiro originalen verodostojen videz, na drugi strani pa ustrezen sesalni lijak in precejšno povečanje končne hitrosti.
Oglej si tole:
http://www.wemotec.com/1_3.html
in tole:
http://home.vrweb.de/~schuebeler.impeller/tipps.html
Podatki o motorjih so sicer stari, vse ostalo pa je še kako aktualno.
lp
Sašo
Sašo
jz mislim da ta moja sploščitev nebo nič uplivala na moč, bol me skrbi dotok pri turbini?raktivec napisal/-a:Lepo popravljaš!
Pri sesalnem kanalu pazi, da zaradi spremembe oblike NIKAKOR ne spremeniš preseka, kar se zna hudo maščevat na zmogljivosti. Mimogrede lagko izgubiš 30% energije.
Glede reber si pravilno postopal, da jih nisi izdelal iz vezane plošče. Mislim, da noben lesen impeler model do vključno modelov za 70 mm impeler, nima reberc iz vezane plošče. Večinoma so iz mehke 3 mm balse ali dveh križno lepljenih 1 mm balz.
Bi bila sprememba vsesnika prehuda? Ko že popravljaš imaš na eni strani na izbiro originalen verodostojen videz, na drugi strani pa ustrezen sesalni lijak in precejšno povečanje končne hitrosti.
Oglej si tole:
http://www.wemotec.com/1_3.html
in tole:
http://home.vrweb.de/~schuebeler.impeller/tipps.html
Podatki o motorjih so sicer stari, vse ostalo pa je še kako aktualno.
Kot si verjetno že našel, če si odprl linke, mora biti vstopni presek enakega preseka kot delovni presek impelerja. Vstopni raduis lahko tako povešač, da zunanje konture trupa ne spremeniš.
V nadaljevanju se mora sesalni kanal pod kotom 2o-4o takoj razširiti na zunanji premer impelerja. Ta presek je potrebno brez kakih ostrih prehodov obdržat do impelerja.
Za pogonom naj se izpuh počasi do izstopa zoži na delovno površino impelerja.
Pred leti sem si v Lescah ogledal Črtov model in v oko mi je padel nesorazmerno velik vstopni lijak, ki deluje kot padalo. Če želiš obdržat zunanje linije modela bo že to veliko pomagalo, da izdelaš vstopnik v obliki polkroga, ki se zunaj prilagodi obliki, znotraj pa izteče v primeren presek vstopa.
Balso v vstopniku le polakiraj in je ne gladi preveč. Ob toliko krivinah ti bo hrapava površina prav prišla, ker bo delovalo kot turbulator. Morda bi vstopnik z notranje strani oblekel v japonski papir, da ne poči ob vsakem dotiku.
Idealni vsesnik za tega miga bi bil posnetek ustrezno velikega prednjega dela profila clark-Y. Znotraj je ravni del profila. Mislim, da videza ne bi bistveno spremenil, ob uporabi ustreznih gradiv tudi masa ne bi narasla, model pa bi letel precej hitreje.
V nadaljevanju se mora sesalni kanal pod kotom 2o-4o takoj razširiti na zunanji premer impelerja. Ta presek je potrebno brez kakih ostrih prehodov obdržat do impelerja.
Za pogonom naj se izpuh počasi do izstopa zoži na delovno površino impelerja.
Pred leti sem si v Lescah ogledal Črtov model in v oko mi je padel nesorazmerno velik vstopni lijak, ki deluje kot padalo. Če želiš obdržat zunanje linije modela bo že to veliko pomagalo, da izdelaš vstopnik v obliki polkroga, ki se zunaj prilagodi obliki, znotraj pa izteče v primeren presek vstopa.
Balso v vstopniku le polakiraj in je ne gladi preveč. Ob toliko krivinah ti bo hrapava površina prav prišla, ker bo delovalo kot turbulator. Morda bi vstopnik z notranje strani oblekel v japonski papir, da ne poči ob vsakem dotiku.
Idealni vsesnik za tega miga bi bil posnetek ustrezno velikega prednjega dela profila clark-Y. Znotraj je ravni del profila. Mislim, da videza ne bi bistveno spremenil, ob uporabi ustreznih gradiv tudi masa ne bi narasla, model pa bi letel precej hitreje.
lp
Sašo
Sašo
ej Saso svaka ti cast ti res obvladaš sam men se ne ljubi ukvarjat tako natančno z aerodinamiko važn mi je sam da bo letel tko kot je približno letel originalraktivec napisal/-a:Kot si verjetno že našel, če si odprl linke, mora biti vstopni presek enakega preseka kot delovni presek impelerja. Vstopni raduis lahko tako povešač, da zunanje konture trupa ne spremeniš.
V nadaljevanju se mora sesalni kanal pod kotom 2o-4o takoj razširiti na zunanji premer impelerja. Ta presek je potrebno brez kakih ostrih prehodov obdržat do impelerja.
Za pogonom naj se izpuh počasi do izstopa zoži na delovno površino impelerja.
Pred leti sem si v Lescah ogledal Črtov model in v oko mi je padel nesorazmerno velik vstopni lijak, ki deluje kot padalo. Če želiš obdržat zunanje linije modela bo že to veliko pomagalo, da izdelaš vstopnik v obliki polkroga, ki se zunaj prilagodi obliki, znotraj pa izteče v primeren presek vstopa.
Balso v vstopniku le polakiraj in je ne gladi preveč. Ob toliko krivinah ti bo hrapava površina prav prišla, ker bo delovalo kot turbulator. Morda bi vstopnik z notranje strani oblekel v japonski papir, da ne poči ob vsakem dotiku.
Idealni vsesnik za tega miga bi bil posnetek ustrezno velikega prednjega dela profila clark-Y. Znotraj je ravni del profila. Mislim, da videza ne bi bistveno spremenil, ob uporabi ustreznih gradiv tudi masa ne bi narasla, model pa bi letel precej hitreje.
no eko model je zdaj pripravljen za test
edina stvar ki mi še dela preglavice je, kako skrit rob kjer je krilo zalepljeno na trup, plastike ki so bile na originalu so neuporabne, verjetno bom kar silver tape nalepu
[/img]