Discus ARF 2652
Jaz sem dal not: smer-graupner c577, višina:-futaba FS 70.Sicer pa gradnja počasi napreduje(ni časa )
Prvi vtisi opazovalca: Kolega kateri je svojega Discusa že spravil v zrak je opazil naslednje pomanklivosti.Trup je zelo občutljiv(na delu stika rep/trup),pri malo tršem pristanku je počil,prav tako na nosu je po spoju popustil.Model je zelo lahek in zato ni tako prodoren v zraku(primerjava:LS ali jantar)Težišče ni na mestu kjer ga določa proizvajalec,naslednja stvar katero sem opazil je: višinsko krmilo ima zelo malo hoda navzdol(potrebno bo malo dodelati)Mogoče bom zamenjal karbonski bajonet z kovinskim(manj verjetnosti da bo počil,hkrati bo model z težo dobil na prodornosti)Sicer se neprodornost občuti pri vetrovnem vremenu v mirnem pa model kar noče dol.
Toliko zaenkrat.
LP Marko
Prvi vtisi opazovalca: Kolega kateri je svojega Discusa že spravil v zrak je opazil naslednje pomanklivosti.Trup je zelo občutljiv(na delu stika rep/trup),pri malo tršem pristanku je počil,prav tako na nosu je po spoju popustil.Model je zelo lahek in zato ni tako prodoren v zraku(primerjava:LS ali jantar)Težišče ni na mestu kjer ga določa proizvajalec,naslednja stvar katero sem opazil je: višinsko krmilo ima zelo malo hoda navzdol(potrebno bo malo dodelati)Mogoče bom zamenjal karbonski bajonet z kovinskim(manj verjetnosti da bo počil,hkrati bo model z težo dobil na prodornosti)Sicer se neprodornost občuti pri vetrovnem vremenu v mirnem pa model kar noče dol.
Toliko zaenkrat.
LP Marko
35/K61
www.mstoritve.si
www.mstoritve.si
Marko hvala za dobre informacije.
Iz vsega prebranega na netu lahko rečem, da je teža servota v repu izredno pomembna in po občutku ne sme nikakor presegati 9g. Deset gramov v repu pomeni najmanj 60-70g v nosu, da bi ohranil težišče.
Servo za smer ni obremenjen torej lahko izberemo tudi lažjega.
MC300 T:4,5g, N:3,2Kg, V:0,13sek (Podatku o navoru DEFINITIVNO ne verjamem verjetno pa je dovolj velik)
MC450 T:6g, N:1Kg, V:0,09sek
MC500BB T:9g, N:3,2Kg, V:0,13sek (tega sem sprobal in je dejansko zelo močan)
Cena prvih treh je cca9,9€.
M.Expert - ECO PLUS TINY 11 T:6,7g, N:1,6Kg, V:0,12sek cena 7,9€ Cena je malce prenizka - kvaliteta !?
Protech - B10441 T:4,4g, N:1,3Kg, V:0,1sek cena 19,9€ ***** "Ta mi se dopade"
Robbe - FS40 T:9g, N:1,2Kg, V:0,15sek (relativno težek, vendar tem podatkom bolj verjamem)
Robbe - FS60 T:8,2g, N:1,4Kg, V:0,12sek
Robbe - FS75 (70 ni več v prodaji): T:20g, N:2,7Kg, V:0,12sek PO MOJI OCENI OBČUTNO PRETEŽEK ZA V REP!!
Podatki niso povsem logični, zato se praktično ne morem odločiti na podlagi le teh. Ali ima kdo kaj izkušenj z zgoraj omenjenimi servoti?
Lep pozdrav Iztok
Iz vsega prebranega na netu lahko rečem, da je teža servota v repu izredno pomembna in po občutku ne sme nikakor presegati 9g. Deset gramov v repu pomeni najmanj 60-70g v nosu, da bi ohranil težišče.
Servo za smer ni obremenjen torej lahko izberemo tudi lažjega.
MC300 T:4,5g, N:3,2Kg, V:0,13sek (Podatku o navoru DEFINITIVNO ne verjamem verjetno pa je dovolj velik)
MC450 T:6g, N:1Kg, V:0,09sek
MC500BB T:9g, N:3,2Kg, V:0,13sek (tega sem sprobal in je dejansko zelo močan)
Cena prvih treh je cca9,9€.
M.Expert - ECO PLUS TINY 11 T:6,7g, N:1,6Kg, V:0,12sek cena 7,9€ Cena je malce prenizka - kvaliteta !?
Protech - B10441 T:4,4g, N:1,3Kg, V:0,1sek cena 19,9€ ***** "Ta mi se dopade"
Robbe - FS40 T:9g, N:1,2Kg, V:0,15sek (relativno težek, vendar tem podatkom bolj verjamem)
Robbe - FS60 T:8,2g, N:1,4Kg, V:0,12sek
Robbe - FS75 (70 ni več v prodaji): T:20g, N:2,7Kg, V:0,12sek PO MOJI OCENI OBČUTNO PRETEŽEK ZA V REP!!
Podatki niso povsem logični, zato se praktično ne morem odločiti na podlagi le teh. Ali ima kdo kaj izkušenj z zgoraj omenjenimi servoti?
Lep pozdrav Iztok
Heliji: Futura-Royal competition, Futura-Trainer, Bell 47G indoor, Junior 50II (EXheli: Bell47II(1990), Kyosho xy)
Taxi II, asw-22, Jak55, Lupo, (Guppy v izdelavi), Discus, DC-3 (2,6m), ...jadrnica F5G v izdelavi
Taxi II, asw-22, Jak55, Lupo, (Guppy v izdelavi), Discus, DC-3 (2,6m), ...jadrnica F5G v izdelavi
Pozdravljeni!
Ne vem če post sod ravno sem ampak, ker gre za isti model bom postnu kar v ta topic.
Model je odličen. Vsaj kar se tiče letalnih lastnosti, še posebaj za tako ceno. Kot je že bilo napisano, tudi moj ni imel težišča kjer ga je proizvajalec navedel, ampak nima veze. Po treh poletih sem vse več ali manj natrimal.
V petek sem malo prej končal z službo in čeprav ni bilo napovedanega nekega vetra, skočil na Katarino(Sv.Jakob). Ker je šlo sonce že počasi dol sem se po dobri uri odličnega vzogrnika odločil, da probam pristat ampak,....
jaoooooo..... Naredil sem prevelik krog in se prehitro spustil. Desno krilo je zaradi turbulence bližnjih dreves zgubilo vzgon in bil sem na hitro hrbto na tleh. Pridelal sem pa tole (Slike spodaj), pa še odlepljen bajonet v krilu.
Zanima me, če mi lahko kdo postrže s kakšnim nasvetom, kako stvar nazaj zalaminirati in utrdit. Nekako bi ga moral odpret. Verjetno je to najbolj pametno na zadnjem delu kjer je smerno krmilo. Pomoč!
Hvala,
LP
Simon
Ne vem če post sod ravno sem ampak, ker gre za isti model bom postnu kar v ta topic.
Model je odličen. Vsaj kar se tiče letalnih lastnosti, še posebaj za tako ceno. Kot je že bilo napisano, tudi moj ni imel težišča kjer ga je proizvajalec navedel, ampak nima veze. Po treh poletih sem vse več ali manj natrimal.
V petek sem malo prej končal z službo in čeprav ni bilo napovedanega nekega vetra, skočil na Katarino(Sv.Jakob). Ker je šlo sonce že počasi dol sem se po dobri uri odličnega vzogrnika odločil, da probam pristat ampak,....
jaoooooo..... Naredil sem prevelik krog in se prehitro spustil. Desno krilo je zaradi turbulence bližnjih dreves zgubilo vzgon in bil sem na hitro hrbto na tleh. Pridelal sem pa tole (Slike spodaj), pa še odlepljen bajonet v krilu.
Zanima me, če mi lahko kdo postrže s kakšnim nasvetom, kako stvar nazaj zalaminirati in utrdit. Nekako bi ga moral odpret. Verjetno je to najbolj pametno na zadnjem delu kjer je smerno krmilo. Pomoč!
Hvala,
LP
Simon
- Priponke
-
- DSC00169.JPG (47.83 KiB) Pogledano 5467 krat
-
- DSC00168.JPG (45.28 KiB) Pogledano 5467 krat
-
- DSC00165.JPG (43.27 KiB) Pogledano 5467 krat
Mislim, da ti ne bo treba odpirati trupa. Upam, da ti bo tole v pomoc.
http://www.swiss-composite.ch/pdf/i-blaetzlitechnik.pdf
http://www.swiss-composite.ch/pdf/i-blaetzlitechnik.pdf
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
To je hiba Discusa.Pri malo tršem pristanku se to rado dogodi.Pri mojemu smo to pridelali pri metu iz roke in po spletu dogodkov je malo trše pristal in je počil rep.Zaenkrat je samo polepljen s sekundnim lepilom.Pri kolegu je ob tršem pristanku "odprlo"kljun.Jaz mojega še nisem uspel spraviti v zrak verjetno pa bo ta teden.(čakam "šleparja")Sem pa "zrihtal" tudi kovinski bajonet in bom videl razliko.
LP Marko
LP Marko
35/K61
www.mstoritve.si
www.mstoritve.si
Tudi mojemu je počil rep, a po vertikali, ah kitajci.
Kovinski bajonet-jeklo 6mm sicer poveča težo za ene 100g ampak veliko lepše leti. Skupna teža okoli 1600g.
Notri imam polyquest 2500 3s, welgard 45a opto brez bec, 4 nimh aa 2300 gp za sprejemnik in motor wa 28 14 08 s propelerjem cam carbon 11x7 - tok na max je pa 25A.
Leti lepo, vzpenja se še kar, bom pa dal gor še 12x7, bi moralo biti dovolj.
Kovinski bajonet-jeklo 6mm sicer poveča težo za ene 100g ampak veliko lepše leti. Skupna teža okoli 1600g.
Notri imam polyquest 2500 3s, welgard 45a opto brez bec, 4 nimh aa 2300 gp za sprejemnik in motor wa 28 14 08 s propelerjem cam carbon 11x7 - tok na max je pa 25A.
Leti lepo, vzpenja se še kar, bom pa dal gor še 12x7, bi moralo biti dovolj.
lp Melly
Pozdravljeni ...
Tudi jaz počasi dokončuje Discusa in ugotavljam, da je kabina zelo, zelo površno narejena in imam probleme pri pasanju na trup.
Kako je bilo kaj pri vas ... morda kakšen nasvet ? Kabino sem obrezal kot je treba, le koti nagiba spredaj in zadaj malo nagahajo in črno plastiko kar pošteno vleče iz pravilne pozicije ?
Tudi jaz počasi dokončuje Discusa in ugotavljam, da je kabina zelo, zelo površno narejena in imam probleme pri pasanju na trup.
Kako je bilo kaj pri vas ... morda kakšen nasvet ? Kabino sem obrezal kot je treba, le koti nagiba spredaj in zadaj malo nagahajo in črno plastiko kar pošteno vleče iz pravilne pozicije ?
Jaz sem svojo lepo obrezal in zlepil s obojestranskim lepilnim trakom.Treba je malo potrplenja in se da lepo skup spravit.Letalo pa je vsekakor vredno svojega denarja.
P.s
Moram povedati,da sem ga končno zares spravil v zrak predvčerajšnjim.Notri sem dal kovinski bajonet in še dodal malo svinca.Let je bil kar lep edino na pristajanju je treba dodelati. (po dveh mesecih ponovno v zraku)Kaj češ ene nas čas je*********.
LP marko
P.s
Moram povedati,da sem ga končno zares spravil v zrak predvčerajšnjim.Notri sem dal kovinski bajonet in še dodal malo svinca.Let je bil kar lep edino na pristajanju je treba dodelati. (po dveh mesecih ponovno v zraku)Kaj češ ene nas čas je*********.
LP marko
35/K61
www.mstoritve.si
www.mstoritve.si
No pa sem ga dokončal ... kolikor se da natančno in vsekakor počasi brez velike panike, saj je to moj prvi takšen model.
- Priponke
-
- samo na repu uporabljene originalne vilčke ...
- IMG_7033.JPG (51.32 KiB) Pogledano 5009 krat
-
- pilot začetnik ...
- IMG_7041.JPG (104.2 KiB) Pogledano 5009 krat
-
- obložen nos z baterijami SANYO 3600 MAH ...
- IMG_7030.JPG (107.29 KiB) Pogledano 5009 krat
In da ne bo ostalo vse samo v delavnici, sem ga včeraj sprobal na Štatiju ...
- Priponke
-
- lata 5 x 5 cm in ostanek fi 6 bajoneta na vrhu lepo pobrušen ...
- IMG_7079.JPG (72.17 KiB) Pogledano 4998 krat
-
- vagica ( vilčke ) so bile narejane v nekaj minutah, tik pred odhodom in delajo ...
- IMG_7072.JPG (46.09 KiB) Pogledano 4998 krat
-
- za pravilno težišče ( 44 mm ) je bilo potrebno v nos dodati še 100 g svinca ...
- IMG_7065.JPG (83.86 KiB) Pogledano 4998 krat
Težišče?
Živjo!
Pravkar sem se vrnil iz delavnice! Discus je nared, vendar kljub brušlesu in bateriji do konca naprej še vedno kaže, da želi kar zajetno porcijo svinca v nos.Če postavim težišče na 55mm uspem z dodatno baterijo šele doseči vodoravno vago. Z Robejevo lipo 3300 ima že sedaj 1600 g. Kaj storiti?
LP Robi
Pravkar sem se vrnil iz delavnice! Discus je nared, vendar kljub brušlesu in bateriji do konca naprej še vedno kaže, da želi kar zajetno porcijo svinca v nos.Če postavim težišče na 55mm uspem z dodatno baterijo šele doseči vodoravno vago. Z Robejevo lipo 3300 ima že sedaj 1600 g. Kaj storiti?
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Discus ARF 2652
Prav danes sem flikal Damjanov Discus ,sličen kot ga omenja BlasT.Hiba vseh teh je povsod ista.Iz "papirja" narejen trup in lepo poštrihan.Popravil sem ga sledeče:Lepo spolirano površino pošmerglaš-boljši oprijem smole,ter ga kot krojaček hlaček poflikaš zs stekleno tkanino. Ni sicer najlepše ampak tuki bo držalo.
- Priponke
-
- IMG_1602.jpg (37.69 KiB) Pogledano 5358 krat
Imam nekaj vprašanj glede omenjenega diskusa.Ali je potrebno višinsko krmilo in elerone še dodatno prilepiti z lepilnim trakom ali je to dovolj, kot je v originalu? Kateri servoti iz ponudbe UH(kitajska) bi bili primerni za discusa?
Imam pa ga namen motorizirati z brezkrtačnikom.Za morebitne odgovore se vam že v naprej zahvaljujem.
Imam pa ga namen motorizirati z brezkrtačnikom.Za morebitne odgovore se vam že v naprej zahvaljujem.
sazu