Hvala,
Sem se kar poglobil v "problem" pritrditve krila na trup. Za elastiko sem se odločil, ker je pritrditev hitrejša in preprostejša in predvsem, ker oblaži kar močan udarec krila ob tla!
No, še A4 lepljenka za tiste, ki nimajo možnosti plotanja v merilu 1:1. Pri lepljenju A4 listov vam bodo v pomoč križci - še vedno pa je zaželjeno kontroliranje z dolgim ravnilom. Upam, da s tem ne bo težav - datoteke nisem sprintal in jo preveril, bi pa moralo vse štimati.
Sicer ostaja velika želja originalni načrt dodelati, a za to kar ne najdem časa... (pa ne samo za to)
... od kar je bil model zasnovan je minilo že kar precej časa, o BK tehnologiji se je takrat samo sanjalo oziroma je bila pregrešno draga (pa to ni tako daleč nazaj) - kljub temu je imel prototip na elektromotor razreda 400 z direktnim pogonom in zložljivo eliso 6 x 3,5, gnan na 8x Sanyo Gold 1000mAh pri porabi cca. 15A kar lep kot vzpenjanja. Z malo pazljivosti s to konfiguracijo zlahka pod 800g, se ga pa da z nekaj triki pripeljati celo na dobrih 700g vzletne mase.
Prijetno letenje z modelom vam želim, Sašo
"It's not how close you get to the ground, but how precise you can fly the airplane..." - Bob Hoover
frcac napisal/-a:
Prijetno letenje z modelom vam želim, Sašo
Ja še tebi Sašo vse čestitke za model.Res je že nekaj časa os izida načrta.Modeli pa se še vedno gradijo.Glede na to da so pobočni modeli v modi (če malo motorizirani pa sploh), bi lahko nekdo izdeloval tudi sestavljanke??
Hallo!
Tudi sam se strinjam, da bi bilo smiselno razmisliti o sestavljanki, sicer pa, če ne bo drugače si bom model izdelal. Velikost je ravno pravšnja, da ga lahko imam vedno v avtu...
LP Robi
Hay
NO jaz sem jo pa kar zastavil, tko da imam rebra za krilo in trup že izrezana.Se je pa zadnji teden malo upočasnilo ker je ogromnooooo dela v službi. Aja pa še eno vprašanje :a bi bila ojačitev trupa z avio šperom 0,8 v redu ali bi blo pretežko,namreč ga imam na zalogi 2mm balze pa ravno za izdelavo trupa??????
Slikce pa tudi pridejo.
L.P.Janez
Življenje je lepo,brez modelarstva pa bi bilo kot sadna kupa brez smetane!!!
40Mhz K58,K83
johhan napisal/-a: Aja pa še eno vprašanje :a bi bila ojačitev trupa z avio šperom 0,8 v redu ali bi blo pretežko,namreč ga imam na zalogi 2mm balze pa ravno za izdelavo trupa??????
Slikce pa tudi pridejo.
L.P.Janez
Jaz sem dal šper namesto 2mm balse le za oplati ki sta na stranici trupa (pod krilom).Ter po celi spodnji strani (se pravi 2mm balsa plus 0,8 šper), predvsem zaradi pristankov.
Glede teže ni problem, še sploh v sprednjem delu, saj sem modelu dodal kar dosti balasta v nos.(še sploh pri elektro verziji kjer je nos krajši.)
Predlagam ti da narediš malo večji trup spredaj saj ne boš potreboval toliko balasta.
Haj
No po izdelavi centroplana in ušk sem opazil da imam problem
Namreč :kako ali s čim rešit povezavo servomotorjev v uškah z napeljavo v centroplanu? Vem da s konektorji toda ker sem začetnik na tem področju ali mi lahko svetujete
Slikce na temo gradnja pridejo je že kar nekaj materjala, samo na forum ga je treba spravit, pri meni gre to bolj počas.
L.P. Janez
Življenje je lepo,brez modelarstva pa bi bilo kot sadna kupa brez smetane!!!
40Mhz K58,K83
johhan napisal/-a:Haj
No po izdelavi centroplana in ušk sem opazil da imam problem
Namreč :kako ali s čim rešit povezavo servomotorjev v uškah z napeljavo v centroplanu? Vem da s konektorji toda ker sem začetnik na tem področju ali mi lahko svetujete
Slikce na temo gradnja pridejo je že kar nekaj materjala, samo na forum ga je treba spravit, pri meni gre to bolj počas.
L.P. Janez
Jaz imam uške kar prilepljene na centroplan.Povezavo sem izvedel tako da sem kupil kabel posebej in na koncu sestavil konektor ter ga priključil na servo.Se pravi potegneš kabel v celoto od izhoda na sprejemnik do mesta kjer je servo.
Če imaš zadevo razstavljivo potem uporabi kakšen pinski priključek (moški-ženska), poglej malo po forumu, veliko je primerov sploh pri kakšnih F5J temah.
Jaz sem zadevo rešil sledeče:
kupil sem dva ženska konektorja za servo in ju zalepil v rebri na centroplanu. Ker sem se bal, da ne bom ujel ujema konektorjev (ko bi uško pritrdil na centroplan), sem na uškama naredil nekoliko večji luknji.
Konektorja v uškama pa nisem zalepil.
Ko sestavljam Kanjo, najprej združim konektorja in nato potisnem krilo skupaj. Ker je luknja večja, se spoj brez težav spravi v uško.
Ko razstavljam krilo, uški povlečem proč in konektor ostane zunaj rebra.
Kabla servotov sta nekoliko daljša, zato mi tudi konektor nikoli ne zdrsne v uško.
Ker se bližajo počitnice in so ocene že vse v redovalnici, sem danes sprintal načrt na A4 liste ter jih natančno zlepil skupaj.
Tudi material je že doma in se bo kmalu začela gradnja.
Z napredovanjem vas bom sproti obveščal in prilagal slike,
če pa kaj ne bom vedel vas bon pa vprašal.
Uška je oblikovana iz balse in prekrita s folijo orakover.
Izdelava je dokaj preprosta. Prvo sem zlepil kose balse, da sem dobil željeno debelino. Nato pa je sledilo rezanje z nožem in brušenje do željene oblike.
Oblika naj bi zmanjševala inducirani zračni upor, enako kot navzgor zavihane uške.
Ima pa slabost, da se pri pristanku (če zdrsne na krilo) rada odlomi.
Vendar na srečo, takih pristankov ni veliko.
(potrkam na les!!!)
Danes pred pol ure prvic poletela Kanja.
Za pogon sem uporabil Axi 2208/26 in 2S 950mah.
Spredaj je prelahek in sem ga moral obtezit z 115 g svinca. Verjetno bom uporabil malce tezjo baterijo, da ga ne bo treba po nepotrebnem obtezevati, oz. minimalno.
Slik modela v letu na zalost ni....sledijo.
LP