Polde Mk.3
SKLEPNI GOVOR DRUGIČ:
Polde Mk. 3, oziroma njegovo krilo ni vredni piš.....a k..a Prvi flater se je pojavil po 4 - 5 sekundah delovanja motorja. Drugi flater takoj po začetku nabiranja hitrosti za luping. Kaj naj s takim krilom ??? Poleg tega je še izredno len po nagibu, tako da je za zavoj skoraj obvezno dodajanje smeri, drugače sploh noče naokrog. Mislim, da je glavni krivec za to povečanje v-loma v primarjavi s Poldetom Mk. 2, s katerim sem lahko izvajal celo manjši akro šov ...
lknlklo bnn fgbćpoj m tjpw erowšwkreg opwrekgkwg porkegpwerk roetorti oerÄ‘wq erÄ‘tieÄ‘t ertit0'Ä‘r8Ä‘9qwr qwiÄ‘ rÄ‘qew i'qwiepoiÄ‘šro t'q04wei'iqw 'Ä‘weq40r' q4w0oitÄ‘ 'q0Ä‘4wt 4q'309Ä‘'430'0 i ... (tale tekst si pa prevedite po lastni presoji, ker sem zaradi administratorjev moral pisati v šifrah)
Polde Mk. 3, oziroma njegovo krilo ni vredni piš.....a k..a Prvi flater se je pojavil po 4 - 5 sekundah delovanja motorja. Drugi flater takoj po začetku nabiranja hitrosti za luping. Kaj naj s takim krilom ??? Poleg tega je še izredno len po nagibu, tako da je za zavoj skoraj obvezno dodajanje smeri, drugače sploh noče naokrog. Mislim, da je glavni krivec za to povečanje v-loma v primarjavi s Poldetom Mk. 2, s katerim sem lahko izvajal celo manjši akro šov ...
lknlklo bnn fgbćpoj m tjpw erowšwkreg opwrekgkwg porkegpwerk roetorti oerÄ‘wq erÄ‘tieÄ‘t ertit0'Ä‘r8Ä‘9qwr qwiÄ‘ rÄ‘qew i'qwiepoiÄ‘šro t'q04wei'iqw 'Ä‘weq40r' q4w0oitÄ‘ 'q0Ä‘4wt 4q'309Ä‘'430'0 i ... (tale tekst si pa prevedite po lastni presoji, ker sem zaradi administratorjev moral pisati v šifrah)
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Skorajda ne morem verjeti, da je tole kar je napisal mojster Robi resnica.. torej ker sem po naravi skeptik je ali Prevec modelov je skonstruiral in izdelal da bi ga tako sfusal, pa se nekaj: Vse kar je lepo, tudi lepo leti, tako da.. Me bo moral v zivo prepricat o svojih komentarjih po prvem poletu
Sicer ne da bi pametoval, vendar se mi zdi da so uške prevelike, (ko sem še A1 sestavljal sem poskušal podobno in imel iste probleme),mogoče bi lahko naredil še en lom med uškami??,..
Sicer pa Roberto kdaj prideš kej kampirat v Bovško dolino?Letos poleti bo kar pestro, pista pa je pobrita
Sicer pa Roberto kdaj prideš kej kampirat v Bovško dolino?Letos poleti bo kar pestro, pista pa je pobrita
Slope,Acro,Shock..mah kar ima pač zakrilca
Namesto teh nitk bi morala biti tkanina položena pod 45 st. Ampak zaradi pomanjkanja tkanine in moje nevednosti sem sklepal, da bo stirodurna sredica in 50 g tkanina zgoraj in spodaj več kot dovolj glede na to, da je bila pri prejšnjem sredica stiroporna in oblečena samo s 25 g tkanino. Na torzijske obremenitve tudi pomislil nisem, v glavi sem imel samo trdnost na upogib ...Ultralajt napisal/-a:Ja, Robi, pri tem krilu nisi uporabil tvojega prepoznavnega znaka vseh predhodnih Poldetov... XXXXX karbonskih nitk !!
Morda je to edina pomanjkljivost.
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Dobil pravi STIRODUR v Logatcu.
Staro krilo bo menjalo lastnika in novi lastnik ga bo ojačal s trakvi iz 160 g kabonske tkanine po mojem starem receptu, samo da bojo tokrat trakci nad tkanino in ne spodaj.
Alora, enkrat do konca leta bom novo krilo mogoče spravil skupa. Največ bo s tem pridobil Raktivc, ki se mu bo od sedaj naprej tresla samo še ena hlačnica (zaradi Samčija) ...
Staro krilo bo menjalo lastnika in novi lastnik ga bo ojačal s trakvi iz 160 g kabonske tkanine po mojem starem receptu, samo da bojo tokrat trakci nad tkanino in ne spodaj.
Alora, enkrat do konca leta bom novo krilo mogoče spravil skupa. Največ bo s tem pridobil Raktivc, ki se mu bo od sedaj naprej tresla samo še ena hlačnica (zaradi Samčija) ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
@Roberto;
Nič se ne tresem več! Imam arcnije za vajine pahljače. So strupene, žolčasto rumene barve in zapakirane v 2,8 m dolgo, lahko plastično flaško, kakršno sem omenjal 1. aprila. Za povrhu je osnovna zadeva starana podobno kot dober viski in mora dvojno upalit. Glavni učinkovini sta kemikalija poznana pod tajnim imenom RG 15 in neka vlaknasta snov, ki je ne smem omenjat, ker že omemba povzroča črvičenje.
Škoda, da mi do tega vikenda ne bo uspelo odpret čepa in zlit strupa po pahljačah.
Nič se ne tresem več! Imam arcnije za vajine pahljače. So strupene, žolčasto rumene barve in zapakirane v 2,8 m dolgo, lahko plastično flaško, kakršno sem omenjal 1. aprila. Za povrhu je osnovna zadeva starana podobno kot dober viski in mora dvojno upalit. Glavni učinkovini sta kemikalija poznana pod tajnim imenom RG 15 in neka vlaknasta snov, ki je ne smem omenjat, ker že omemba povzroča črvičenje.
Škoda, da mi do tega vikenda ne bo uspelo odpret čepa in zlit strupa po pahljačah.
lp
Sašo
Sašo
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Polde Mk.3
Pa še moj komentar:tisti pogon ventilatorja je malo prehud za peresce kot tvoj model.Mogoče pa nas Roberto vleče
Tone, vem da je tvoja foušija brez meja ampak pogon je bil kar nekaj časa v oglasih pa ni nikogar zanimal in ker menjava nacionalne valute ni imela pri meni nobenega vpliva na izboljšanje obstoječega finančnega stanja je pač moralo it v Poldeka to kar je na zalogi ... Sicer pa je bilo s 13 x 8 propom vzpenjanje v mejah normale, le krila tega niso vzdržala ... Se vidimo v naslednji vojni
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
@Roberto tu imaš nekaj slikic, upam da boš potešil radovednost.
Žal sem šele danes prišel tako daleč, da se trdijo silikonski panti in nikakor ne bom mogel k Rossiju na tekmo.
V bistvu je to zelo znana Ellipse z predelanim trupom in olajšana za F5J. Skupna masa z mojim 2 KW pogonom je 1950 g, kar je le 100 g več od prejšnjega hotlinerja. Seveda bodo dviganja temu ustrezna. Model bi zagotovo bil konkurenčen že z 2,3 kg, toda zaradi boljšega raketiranja sem malce varčeval z smolo.
V osnovi so kalupi v odličnem stanju in se jim vidi, da so delo mojstra. Le malce sem jih spoliral in izdelal kalup za trup ter "odlil" model.
V prednji rob sem preventivno zlaminiral precej ogljika, da bo krilo preneslo kako bližnje srečanje.
Krilca so posebej izdelana in se odlično prilegajo v izrez krila. Na eni strani silikonski pant, na drugi strani lepo prekrita reža.
Trup mi je lepo uspel in ob izdatni ogljikovi ojačitvi tehta borih 235 g, višinec pa dodatnih 55 g. V trupu je prostora za poljuben pogon, obenem pa je vseeno skladnih vitkih oblik.
Smerno krmilo sem k stabilizatorju prilepil z silikonskim pantom in lepo deluje. Tudi tu je reža brez zračnosti.
Žal sem šele danes prišel tako daleč, da se trdijo silikonski panti in nikakor ne bom mogel k Rossiju na tekmo.
V bistvu je to zelo znana Ellipse z predelanim trupom in olajšana za F5J. Skupna masa z mojim 2 KW pogonom je 1950 g, kar je le 100 g več od prejšnjega hotlinerja. Seveda bodo dviganja temu ustrezna. Model bi zagotovo bil konkurenčen že z 2,3 kg, toda zaradi boljšega raketiranja sem malce varčeval z smolo.
V osnovi so kalupi v odličnem stanju in se jim vidi, da so delo mojstra. Le malce sem jih spoliral in izdelal kalup za trup ter "odlil" model.
V prednji rob sem preventivno zlaminiral precej ogljika, da bo krilo preneslo kako bližnje srečanje.
Krilca so posebej izdelana in se odlično prilegajo v izrez krila. Na eni strani silikonski pant, na drugi strani lepo prekrita reža.
Trup mi je lepo uspel in ob izdatni ogljikovi ojačitvi tehta borih 235 g, višinec pa dodatnih 55 g. V trupu je prostora za poljuben pogon, obenem pa je vseeno skladnih vitkih oblik.
Smerno krmilo sem k stabilizatorju prilepil z silikonskim pantom in lepo deluje. Tudi tu je reža brez zračnosti.
lp
Sašo
Sašo