Polde Mk.3
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Polde Mk.3
Vesel sem,da ti je zmanjkalo živih prašičkovin ......
Žive niso probljem spljoh. Problem so mtrve & predelene, ker se mi zaužiti teži ekvivalento takoj spremenijo v dodatno "mišično maso" ...
Alora novo krilo je od prejšnjega težje 40 g, tako da sedaj Poldek tehta točno 1090 g. Krilo nima več tendence k flatranju, zavoji se tudi peljejo tako kot je treba, luping b.p., valjček b.p. Vseeno pa bo treba zmeraj imeti v mislih to, da krila niso toga in se precej uvijajo in leteti temu primerno ...
Danes sem letel s propom 13 x 8, šlo je v vertikalo ampak bolj turistično, vsekakor pa na cente dovolj za "nedeljsko" letenje. 2.500 mAh LiPo paketek je zadostoval za 3 min 30 s delovanja motorja pod polnim gasom, dokler regler ni odklopil. Pri polnjenju je polnilec napolnil 2.250 mAh, tako da bo s tem propom spodnja meja motoriziranja pri treh minutah. Danes sem pač šel do odklopa reglerja, da sploh ugotovim, pri kakšni vrednosti regler sploh odklopi. Naletel sem pa danes cca 1,5 h, bile so čudovite nulce, šlo pa je parkrat tudi v nebo.
Škoda, da je svinjska glava že končala v pasulju, drugače bi namesto čokoljad cupa lahko organiziral eno zimsko tekmo za svinjsko glavo ...
Alora novo krilo je od prejšnjega težje 40 g, tako da sedaj Poldek tehta točno 1090 g. Krilo nima več tendence k flatranju, zavoji se tudi peljejo tako kot je treba, luping b.p., valjček b.p. Vseeno pa bo treba zmeraj imeti v mislih to, da krila niso toga in se precej uvijajo in leteti temu primerno ...
Danes sem letel s propom 13 x 8, šlo je v vertikalo ampak bolj turistično, vsekakor pa na cente dovolj za "nedeljsko" letenje. 2.500 mAh LiPo paketek je zadostoval za 3 min 30 s delovanja motorja pod polnim gasom, dokler regler ni odklopil. Pri polnjenju je polnilec napolnil 2.250 mAh, tako da bo s tem propom spodnja meja motoriziranja pri treh minutah. Danes sem pač šel do odklopa reglerja, da sploh ugotovim, pri kakšni vrednosti regler sploh odklopi. Naletel sem pa danes cca 1,5 h, bile so čudovite nulce, šlo pa je parkrat tudi v nebo.
Škoda, da je svinjska glava že končala v pasulju, drugače bi namesto čokoljad cupa lahko organiziral eno zimsko tekmo za svinjsko glavo ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Uf, uf, Raktivc, sedaj si me pa zdražil. Kolegu v hramu visi še dosti te svinjarije, mogoče mi ga pa uspe prepričat, da mi sponzorsko odstopi en kos za nagrado
Prideš do Vipave, če se mi res zlušta organizirat en "ajne švajne F5J kup" ???
Prideš do Vipave, če se mi res zlušta organizirat en "ajne švajne F5J kup" ???
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Polde Mk.3
Če Roberto zrihta teren za otvoritev sezone F5j namesto čokolade -mislim,da nas bo kar nekaj prišlo v tople primorske kraje.Npr-1.krmenatelc pokal
1.) V februarju bo težko, bom pa poizkusil priti.Roberto napisal/-a:
Prideš do Vipave, če se mi res zlušta organizirat en "ajne švajne F5J kup" ???
2.) najprej je treba določit PRAVILA ! Med drugim me zanima kdo je dobitnik svinjskega repa, prvi ali zadnji? Glede na to, da pridem z 3 kilsko kračo me najbolj zanima kaj dobi tisti pri repu.
3.) Dajmo za foro eno totalno brez omejitev pri modelu in pogonu.
4.) Povej kdaj bo, da dam za eno mašo o burji.
5.) Na čokolado nisem hodil, je bila v vseh pogledih presladka. Tukaj nas bo nekaj starih zavaljenih cepcev in bi bil Slowflyjev predlog kar dober, saj menda pršut ne dviga holesterola.
6.) Naslednjič bi lahko morda še Rossi napravil kaj v stilu želodca?
lp
Sašo
Sašo
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Polde Mk.3
Za tako dirko bo treba še Miha zbudit
Tudi danes je Poldek mešal zrak, tokrat v domačem ambijentu. Preizkusil sem prop 15 x 9 in to je tisto tapravo, več krila ne bi vzdržala, ker uške že pri tem propu poravnava v linijo s centroplanom (zaradi zvitja na uškah). Motocalc in realnost sta tokrat zelo blizu, saj motocalc navaja vzpenjane v tej konfiguraciji okrog 24 m/s in tudi v realnosti imam občutek, da Poldek po 8 sekundah delovanja motorja pride na dobrih 200 m višine
U glavnem je Polde Mk. III striman in pripravljen na akcijo ...
U glavnem je Polde Mk. III striman in pripravljen na akcijo ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Aja sem pozabil napisati, da me je danes zopet srečala moja modelarska "sreča" ...
Najprej je odšel ne sprehod po lastni izbiri prop s spinerjem (pred odhodom od doma sem še razmišljal o tem, če bi bilo mogoče pametno malo pritegnit vijaka) , pri dajanju trupa v karjolo pa sem z levo migalico V-repa nekam zadel in zobniki servota so šli v 3 ...
V naslednjem življenju bo bolje ...
Najprej je odšel ne sprehod po lastni izbiri prop s spinerjem (pred odhodom od doma sem še razmišljal o tem, če bi bilo mogoče pametno malo pritegnit vijaka) , pri dajanju trupa v karjolo pa sem z levo migalico V-repa nekam zadel in zobniki servota so šli v 3 ...
V naslednjem življenju bo bolje ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Roberto napisal/-a:Tudi danes je Poldek mešal zrak, tokrat v domačem ambijentu. Preizkusil sem prop 15 x 9 in to je tisto tapravo, več krila ne bi vzdržala, ker uške že pri tem propu poravnava v linijo s centroplanom (zaradi zvitja na uškah). Motocalc in realnost sta tokrat zelo blizu, saj motocalc navaja vzpenjane v tej konfiguraciji okrog 24 m/s in tudi v realnosti imam občutek, da Poldek po 8 sekundah delovanja motorja pride na dobrih 200 m višine
U glavnem je Polde Mk. III striman in pripravljen na akcijo ...
1. Pomeni da si šel med raketarje
2. Pomeni da moram na svojo Supro montirat rakete zrak-zrak v primeru da se prikažeš na F5J
3. Pod 2. če prideš na tekmo prines še kakšen konec pujsa...
1. Ja, končno sem prišel med vas ...rossi napisal/-a: 1. Pomeni da si šel med raketarje
2. Pomeni da moram na svojo Supro montirat rakete zrak-zrak v primeru da se prikažeš na F5J
3. Pod 2. če prideš na tekmo prines še kakšen konec pujsa...
2. Pridem na kakšno, če mi povrnete potne stroške in osvobodite štartnine ...
3. Mater sto mater, misliš, da bom z mojo ubogo polovičko 110 kg prasca nafutral pou Slovenije ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Danes malo potreniral v Vipavi, da vas ne povabim na srečanje čisto trd v prstih. Zlodej od Poldeka spljoh noče dol. Na višini 10 - 20 m se kar vozi in vozi in vozi in vozi ...
Drugače se moram pa še malo považit. Sem pač dejc in modlar kot se šika ... Kolegu sem spravil v luft in strimal kar 3 modele. Najprej je šel v zrak modificiran Experience na 12 celic in Fun 500 moped s prenosm. Zadeva z dobrimi 3 kg kar suvereno penje in tudi nulce pobira kot se šika. Člouk kar ne more verjeti.
Naslednji je bil na vrsti Multiplexov AkroMaster, stiroporno čudo, na 3S LiPote, Welgardom A28/20/06 in 11 x 7 vrtilom. Hudič je kar žleht za malo zaspane modelarske prste, še dobro. da sem dualrate dobro nastavil pred štartom, drugače bi bila verjetno kar kriza.
Nazadnje je prišel na vrsto še F16 (Roberto med jetarji ), izdelan po načrtu iz Tima. Ker je bil model po višini (in težišču) precej raztriman, je uspel šele tretji start (ena vrtula je šla rakom žvižgat), potem pa je zadeva letela kot je treba. Če bi bilo malo več hitrosti bi bilo še bolj zanimivo. Mogoče se bo zadeva izboljšala, ko bo kolega stare in zaspane 3.300 mAh uccuje zamenjal s kakšnimi lažjimi in bolj zmogljivimi LiPoti.
Ekola, to je današnje kratko poročilo s terena. Da nau še kdo teživ, da sam še na mopete mislm
Drugače se moram pa še malo považit. Sem pač dejc in modlar kot se šika ... Kolegu sem spravil v luft in strimal kar 3 modele. Najprej je šel v zrak modificiran Experience na 12 celic in Fun 500 moped s prenosm. Zadeva z dobrimi 3 kg kar suvereno penje in tudi nulce pobira kot se šika. Člouk kar ne more verjeti.
Naslednji je bil na vrsti Multiplexov AkroMaster, stiroporno čudo, na 3S LiPote, Welgardom A28/20/06 in 11 x 7 vrtilom. Hudič je kar žleht za malo zaspane modelarske prste, še dobro. da sem dualrate dobro nastavil pred štartom, drugače bi bila verjetno kar kriza.
Nazadnje je prišel na vrsto še F16 (Roberto med jetarji ), izdelan po načrtu iz Tima. Ker je bil model po višini (in težišču) precej raztriman, je uspel šele tretji start (ena vrtula je šla rakom žvižgat), potem pa je zadeva letela kot je treba. Če bi bilo malo več hitrosti bi bilo še bolj zanimivo. Mogoče se bo zadeva izboljšala, ko bo kolega stare in zaspane 3.300 mAh uccuje zamenjal s kakšnimi lažjimi in bolj zmogljivimi LiPoti.
Ekola, to je današnje kratko poročilo s terena. Da nau še kdo teživ, da sam še na mopete mislm
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Re: Polde Mk.3
Najprej nisem mogel najti te teme, potem pa sem se spomnil, da je mogoče v oglasih in res je bila ...
V petek je "moj sinko" Polde Mk. 3"odletel" v Ljubljano in želim mu, da bi letel še dooolgooo čaaasaaa ...
V petek je "moj sinko" Polde Mk. 3"odletel" v Ljubljano in želim mu, da bi letel še dooolgooo čaaasaaa ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.