Prepoved snemanja
Moderator: Pisaneli
Prepoved snemanja
V deželi svobodnih natančneje v Texasu so sprejeli zakon po katerem radijsko vodena plovila ne smejo snemati iz zraka. Kazni so do 500$ in več, če sledi civilna tožba.
Več tukaj in tukaj.
Več tukaj in tukaj.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Prepoved snemanja
Lahko pa letiš brez, da snemaš ta video?
Re: Prepoved snemanja
Vsega so krivi quadi....letala (prehitra), niso tako škodljiva.....in primerna za "nadzor"
lp
lp
Re: Prepoved snemanja
Ali ni tako da tudi u Sloveniji nesmes snemati v zraku?
LP. Noel
LP. Noel
Re: Prepoved snemanja
Zaenkrat je še dovoljeno.
Re: Prepoved snemanja
Govorim bolj na pamet. Vendar to velja za prava letala ne za modelarska letala? Lahko pa se motim....
Re: Prepoved snemanja
Meni se zdi da to velja za oboje zaenkrat dokler se nebo kaj zgodilo kot npr. Nekomu priletel avion in ga poskodoval, da bo avion padel na avto cesto ... Upajmo da nebo prisel zakon o modelarjenju:D
Zadnjič spremenil noel, dne 31 Jan 2015, 19:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Prepoved snemanja
Anarchy rules, hm?noel napisal/-a:Upimo da nebo prisel zakon o modelarjenju:D
Kaj ko bi raje razmišljali o tem, kako bi se modelarji med seboj povezali, organizirali in spisali predlog zakona o svoji dejavnosti po svoji meri? Čim prej, tem bolje.
Re: Prepoved snemanja
Hotel sem povedati da nam nesmejo drugi postavljat pravil, ampak mi sami!noel napisal/-a:Tukaj pise naslednje:
Re: Prepoved snemanja
Tisto zgoraj navedeno ne velja prav nic za modelarje.Tisto je za pilote letal,...
o_O
Re: Prepoved snemanja
@pegasus: Preden se lotimo te zadeve, bi bilo smiselno začeti razmišljati v smeri združenja slovenskih modelarjev, ker ne vem koliko lahko vplivamo kot skupina posameznikov.pegasus napisal/-a:Anarchy rules, hm?noel napisal/-a:Upimo da nebo prisel zakon o modelarjenju:D
Kaj ko bi raje razmišljali o tem, kako bi se modelarji med seboj povezali, organizirali in spisali predlog zakona o svoji dejavnosti po svoji meri? Čim prej, tem bolje.
lp
miha
Vse je relativno
- Davy Crockett
- Razpravljalec
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 20 Nov 2013, 19:07
Re: Prepoved snemanja
Mogoče bi bilo treba postaviti samo neka čisto osnovana pravila, ker drugače kaj več povzroči samo zmedo kakršne tu ne manjka in to poslati na Šubičevo 4.
Re: Prepoved snemanja
Če je slučajno, kdo spregledal, kaj nameravajo na oni strani luže: Congress Destroys A Hobby, FAA Gets The Blame
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
Re: Prepoved snemanja
Super, in potem bo inštruktor in član komisije nekdo, ki bo opravil nek kvazi izpit, mene pa bo ocenjeval, čeprav letim multirotorje že od leta 2010, letalske modele pa od leta 1996,pa bi jaz lahko njega kaj naučil....Pisaneli napisal/-a:Zaostruje se.
Re: Prepoved snemanja
Ne gre za problem spretnosti ampak pravice do varnosti in zasebnost.Krist napisal/-a:Super, in potem bo inštruktor in član komisije nekdo, ki bo opravil nek kvazi izpit, mene pa bo ocenjeval, čeprav letim multirotorje že od leta 2010, letalske modele pa od leta 1996,pa bi jaz lahko njega kaj naučil....Pisaneli napisal/-a:Zaostruje se.
Zblojeni posameznik snemajo in objavljajo na spletu vse, kar se jim zazdi. Brez neke presoje, ali to sploh smejo in koliko škode povzročijo z vtikanjem nosu v zadev, ki se jih ne tičejo... Recimo zadnji odmevni dogodek v dolini šentflorjanski bi lahko posnel tudi kdo z dronom...
In če mene vprašate - je prav, da so neke omejitve s tega vidika. FPV dirke na za to prirejeni progi niso ogrožene, FPV dirke čez sosedov vrt in skozi spalnico bodo pa pač prepovedane...
https://www.youtube.com/results?search_ ... e+snooping
Modelarstvo ni ogroženo, samo nadlegovanje in špijuniranje ter šentflrjancem tako ljubo naslajanje
Seveda je pa od naših birokratov pričakovati, da bodo zadevo zakomplicirali in zasolili tako, da bo groza. Proti temu pa tudi jaz protestiram! Naj podeljevanje licenc za modelarsko letenje ostane v domeni modelarskih društev in združenj!
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Prepoved snemanja
Težka, da bo to postala modelarska domena. Koliko modelarjev pozna zračni prostor, pravila letenja? Če se gremo letenje izven višin prostega letenja in izven vidne linije; dobrodošli v letalski zakonodaji, kjer so se pravila pisala s krvjo. Z "jeklenimi" pticami si delimo nebo... kar velja za enega, velja za drugega.
Re: Prepoved snemanja
Ravno zadnjič je kolega razlagal, kako se je znašel v termičnem stebru z polmaketo jadralnega letala (6m+).Phoinix napisal/-a:Težka, da bo to postala modelarska domena. Koliko modelarjev pozna zračni prostor, pravila letenja? Če se gremo letenje izven višin prostega letenja in izven vidne linije; dobrodošli v letalski zakonodaji, kjer so se pravila pisala s krvjo. Z "jeklenimi" pticami si delimo nebo... kar velja za enega, velja za drugega.
Po eni strani je hecno, da imajo aeroklubi tudi modelarsko sekcijo in le ti modelarji imajo pisto v neposredni bližini letališča. En tak primer je letališče Prečna, pa tudi ALC Lesce, pa Celjani so mislim da tudi v enakem poločaju.
K sreči imam prostor za letenje na takem območju, kjer ne ogrožam nobenega v zraku, se pa vsake toliko najde kak mojster, ki preletava naše kraje pod moje dovoljenega. Dve leti nazaj je bil en celo tako drzen, da je bil mogoče 15-20m nad glavami.
Me pa jezijo fotografi, ki nam bodo uničili hobi s nakupom RTF multirotorjev, sami pa nimajo pojma, kako zadeve delujejo in letijo neodgovorno ali pa modela sploh ne obvladujejo. Ponavadi ti letijo nad množicami in nad gosto poseljenimi območji.
Re: Prepoved snemanja
Ja, ti so potencialno največji problem. Še posebej, če imajo malo novinarske žilice in jim je dobra fotka bolj pomembna kot varnost vseh v bližini.Krist napisal/-a:Me pa jezijo fotografi, ki nam bodo uničili hobi s nakupom RTF multirotorjev, sami pa nimajo pojma, kako zadeve delujejo in letijo neodgovorno ali pa modela sploh ne obvladujejo. Ponavadi ti letijo nad množicami in nad gosto poseljenimi območji.
Kako tu dosečt neko regulacijo in disciplino ter hkrati še vedno omogočati prost dostop do te tehnike? Ta trenutek nisem dovolj pameten ... Se pa bojim, da bo šlo po isti poti kot v letalstvu.
Re: Prepoved snemanja
tudi v tujini imajo podobno rešeno, vendar se je potrebno striktno držati pravil.Krist napisal/-a: Ravno zadnjič je kolega razlagal, kako se je znašel v termičnem stebru z polmaketo jadralnega letala (6m+).
Po eni strani je hecno, da imajo aeroklubi tudi modelarsko sekcijo in le ti modelarji imajo pisto v neposredni bližini letališča. En tak primer je letališče Prečna, pa tudi ALC Lesce, pa Celjani so mislim da tudi v enakem položaju.
Dokler so le modeli, ki letijo v vidni liniji, se razume, da bo radij aktivnosti modela precej mali. Take aktivnosti so predvidljive in ne motijo skoraj ničesar. Ko se leti preko tega pa gre pričakovati, da se bo letenje tretiralo kot tisto s pravim letalom. Kar pomeni šolanje, oprema, obnašanje kot pri pravem.
Me pa zmrazi, ko gledam posnetke "prebijanja" oblakov z modeli. Vizuelni pogoji so tako kršeni, saj načelo videti in biti viden ni več možno. To se na nekaterih posnetkih dela tudi tam kjer se leti instrumentalno - kar pomeni, da nihče od posadke ne gleda ven saj je let v celoti na radijski navigaciji ali usmerjen s strani radarja. Nič od tega pa ne zazna relativno malega modela.
Re: Prepoved snemanja
Ja, se najde kar nekaj takih posnetkov. Tudi višina letenja 2000m+
Je pa žalostno to, da se vsaka tema začetnika začne z:" potrebujem model, ki bo lahko nosil go pro ali podobno kamero..."
Najprej je potrebno obvladat model v osnovni konfiguraciji, potem pa postopoma naprej.
Pri FPV je enako, obvladuj model brez FPV opreme, potem pa postopoma naprej. Potem pa se zaradi kvazi modelarjev-pilotov dogajajo nesreče.
Ravno zadnjič je bil objavljen video padca velikega multirotorja zaradi kratke pameti in velike denarnice. Model za 15000€ je šel v trske, poleg je pa poškodoval dva avtomobila.
Je pa žalostno to, da se vsaka tema začetnika začne z:" potrebujem model, ki bo lahko nosil go pro ali podobno kamero..."
Najprej je potrebno obvladat model v osnovni konfiguraciji, potem pa postopoma naprej.
Pri FPV je enako, obvladuj model brez FPV opreme, potem pa postopoma naprej. Potem pa se zaradi kvazi modelarjev-pilotov dogajajo nesreče.
Ravno zadnjič je bil objavljen video padca velikega multirotorja zaradi kratke pameti in velike denarnice. Model za 15000€ je šel v trske, poleg je pa poškodoval dva avtomobila.
Re: Prepoved snemanja
125 let nazaj so se pojavili avti in seveda kmalu za tem pravila, kdo in kako jih sme upravljati.
zgodovina je kar zanimiva in podobna temu kar se dogaja sedaj z multirotorji:
Najprej nadloga, potem par mrtvih, nato omejitve, pravila avto šole...
http://en.wikipedia.org/wiki/Driver%27s_license
History[edit]
The world's first license to drive a motor vehicle, issued to Karl Benz upon his request.
Karl Benz, inventor of the modern automobile, had to receive written permission from the Grand Ducal authorities to operate his car on public roads in 1888 after residents complained about the noise and smell of his Motorwagen.[1] Up until the start of the 20th century, European authorities issued licenses to drive motor vehicles similarly ad hoc, if at all.[1]
The first mandatory license requirement for driving was introduced in the Motor Car Act 1903 in the United Kingdom. Every car owner had to register his automobile with his local government authority and be able to prove registration of his vehicle on request. The minimum qualifying age was set at 17. The license gave its holder 'freedom of the road' with a maximum 20 mph (32 km/h) speed limit.[2] Compulsory testing was introduced in 1934, with the passing of the Road Traffic Act.[3]
Prussia, then one region of the German Empire, introduced compulsory licensing on September 29, 1903. A test on mechanical aptitude had to be passed and the DampfkesselĂĽberwachungsverein ("steam boiler supervision association") was charged with conducting these tests.[1] In 1910, the German imperial government mandated the licensing of drivers on a national scale, establishing a system of tests and driver's education requirements that was adopted in other countries.[1]
Other countries in Europe also introduced driving tests during the twentieth century, the last of them being Belgium where, until 1977, it was possible to purchase and hold a license without having to undergo a driving test.[4]
As automobile-related fatalities soared in North America, public outcry provoked legislators to begin studying the French and German statutes as models.[5] On August 1, 1910, North America's first licensing law for motor vehicles went into effect in the US state of New York, though it initially applied only to professional chauffeurs.[6] In July 1913, the state of New Jersey became the first to require all drivers to pass a mandatory examination before receiving a license.[7]
LP
zgodovina je kar zanimiva in podobna temu kar se dogaja sedaj z multirotorji:
Najprej nadloga, potem par mrtvih, nato omejitve, pravila avto šole...
http://en.wikipedia.org/wiki/Driver%27s_license
History[edit]
The world's first license to drive a motor vehicle, issued to Karl Benz upon his request.
Karl Benz, inventor of the modern automobile, had to receive written permission from the Grand Ducal authorities to operate his car on public roads in 1888 after residents complained about the noise and smell of his Motorwagen.[1] Up until the start of the 20th century, European authorities issued licenses to drive motor vehicles similarly ad hoc, if at all.[1]
The first mandatory license requirement for driving was introduced in the Motor Car Act 1903 in the United Kingdom. Every car owner had to register his automobile with his local government authority and be able to prove registration of his vehicle on request. The minimum qualifying age was set at 17. The license gave its holder 'freedom of the road' with a maximum 20 mph (32 km/h) speed limit.[2] Compulsory testing was introduced in 1934, with the passing of the Road Traffic Act.[3]
Prussia, then one region of the German Empire, introduced compulsory licensing on September 29, 1903. A test on mechanical aptitude had to be passed and the DampfkesselĂĽberwachungsverein ("steam boiler supervision association") was charged with conducting these tests.[1] In 1910, the German imperial government mandated the licensing of drivers on a national scale, establishing a system of tests and driver's education requirements that was adopted in other countries.[1]
Other countries in Europe also introduced driving tests during the twentieth century, the last of them being Belgium where, until 1977, it was possible to purchase and hold a license without having to undergo a driving test.[4]
As automobile-related fatalities soared in North America, public outcry provoked legislators to begin studying the French and German statutes as models.[5] On August 1, 1910, North America's first licensing law for motor vehicles went into effect in the US state of New York, though it initially applied only to professional chauffeurs.[6] In July 1913, the state of New Jersey became the first to require all drivers to pass a mandatory examination before receiving a license.[7]
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo