Navaden stiropor za fasade. Črn pa je baje zaradi vsebnosti grafita.msev napisal/-a:Živjo, iz kakšnega materiala pa so te plošče?
Projekt "ZephyR" FPV
Moderator: Pisaneli
Re: Projekt "ZephyR" FPV
LP David
Re: Projekt "ZephyR" FPV
Zgleda lepo, samo ... grafit je prevoden, da ne bo povzročal motenj kot karbonski trupi.
LP2R
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Projekt "ZephyR" FPV
Glede na to, da so vse antene izven modela, ne bi smelo biti težav. Malo me le skrbi pri večji razdalji kako bo z zasenčenostjo anten. Sherrer ima dva dipola, in spodnja predstavljata zemljo. Da se ne bi slučajno zemlja nadaljevala po celem krilu, potem zna delat težavo Video oddajnik.
Ne vem, samo razmišljam, je pa vsekakor treba poskusit.
LP2R
Ne vem, samo razmišljam, je pa vsekakor treba poskusit.
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Projekt "ZephyR" FPV
Malo za šalo malo za res sem šel pomerit, če se na stiroporju pojavi kakšna upornost. Inštrument ni pokazal nič. Medtem ko na karbonski palčki pa se takoj pojavi upornost.
Če se iz tega lahko sklepa da ne bo težav?
Če se iz tega lahko sklepa da ne bo težav?
LP David
Re: Projekt "ZephyR" FPV
Krilo končano in že tudi leti...
- Priponke
-
- DSC_0174.jpg (154.97 KiB) Pogledano 2067 krat
-
- DSC_0177.jpg (169.4 KiB) Pogledano 2067 krat
-
- DSC_0182.jpg (104.6 KiB) Pogledano 2067 krat
LP David
Re: Projekt "ZephyR" FPV
Živjo!
Kakšna pa je razlika, v debelini profila, oz. ali je med letenjem opaziti kakšno razliko?
Mogoče nosilnost, hitrost?
LP Robi
Kakšna pa je razlika, v debelini profila, oz. ali je med letenjem opaziti kakšno razliko?
Mogoče nosilnost, hitrost?
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Projekt "ZephyR" FPV
Prehod iz starega krila (s tankim profilom) na novo krilo z enkrat debelejšim profilom je kar opazen.
Zaenkrat sem naredil komaj tri štarte. Hitrost za 10-20km/h manjša. Celotno krilo je bolj stabilno in tudi veliko bolj odzivno na komande. Zato je bilo potrebno hode za polovico zmanjšati, kot so bili pri starem krilu. Tudi teža se je zvišala za približno 300g (opremljen ima sedaj približno 2300g).
Zaenkrat sem naredil komaj tri štarte. Hitrost za 10-20km/h manjša. Celotno krilo je bolj stabilno in tudi veliko bolj odzivno na komande. Zato je bilo potrebno hode za polovico zmanjšati, kot so bili pri starem krilu. Tudi teža se je zvišala za približno 300g (opremljen ima sedaj približno 2300g).
LP David