Že nekaj časa se spravljam k novem projektu.
Problem, zakaj se zadeva tako dolgo vleče je težišče.
Model naj bi imel zadaj motor ~2kg in 1m za "klasičnim težiščem".
Problema nočem reševati "klasično" z balastom v nosu.
Razmišljanje:
-odločim se za profil NACA1410 za krilo in višinca.
-krila so enostavna pravokotna oblika
Če bi bila višina simetričena se težišče giblje nekje na 30% globine v korenu krila.
Zanima me če sta tako krilo kot višina profilirana ali se težišče modela premakne ravno tako kot težišče vzgona po naslednji enačbi:
-0 na prednjem robu krila
A1=površina krila
A2=površina višine
L1=razdalja od 0 do "težišča vzgona" krila
L2=razdalja od 0 do "težišča vzgona" višine
Lt=(A1*L1+A2*L2)/(A1+A2)
=nova razdalja težišča od 0
Razlika kotov med krilom in višino bi bila 0°.
Konstrukcijski kot bi moral izračunati, tako, da bi model pri maksimalni hitrosti letel v liniji, pri nižjih hitrostih pa bi se malo "vlekel po riti".
Ali ima kdo izkušnje z podobnim?
Ali je teorija vsaj približno na pravi poti?
Vzgonski profil na višini za pomik težišča nazaj
Moderator: Pisaneli
Vzgonski profil na višini za pomik težišča nazaj
Babooni so ponovno med nami !
Re: Vzgonski profil na višini za pomik težišča nazaj
Težišče določa dinamično obnašanje modela. V statičnem smislu ga sicer lahko pomakneš nazaj s povečevanjem vzgona zadaj (s spremembo profila ali kota višinskega stabilizatorja), a model bo postal po višini nestabilen. Dinamično stabilno se da premakniti težišče nazaj le s povečanjem površine višinskega stabilizatorja.