Warbird - CORSAIR

Vse kar ne spada v ostale tematike o modelih letal/helikopterjev

Moderator: Pisaneli

Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Warbird - CORSAIR

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Odločam se za nakup warbird scale modela, ki bo nadomestil zdajšnega treinerja.. Pri tem pa bi rabil vašo pomoč, če ima kdo z omenjenimi letali že kakšne določene izkušnje.. Gre za:

Mustang
P-40E Warhawk
F4U Corsair
Zero Fighter

Cenovno so vsi v istem rangu, lepo izdelani, vendar je to teorija.. Ponavadi da praksa povsem novo luč in zato me zanimajo tudi vaša mnenja.. Z njimi na dan. :D

P.S.: Nekako mi je najljubši Warhawk.. Pa še to - namen ga imam motorizirati z OS MAX-om 46 AX..

LP
Zadnjič spremenil sandi.smid, dne 19 Avg 2007, 10:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

Ja tale Warhawk je kar taprav. Bomo imeli zračne boje :))

Zero tut ni švoh, mislim da ga je mel tone, lahko da je bil večji, ampak se mi zdi ta bo tam okoli 3kg teže kar precejšen zalogaj za 7.5ccm..
lp Dejan

Slika
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Glede na motor je največja teža modela lahko do 3,0 kg s polnim tankom.
Drugače boš moral vzletati le po asfaltu in model se bo po zraku vlekel zelo "scale" , kar pa glede na prehod iz trainerja ni ravno najbolj priporočljivo. Dostikrat rabiš moč, da se izvlečeš in problemov.
P-40 je glede na postavitev motorja zelo zanimiv =D> =D> =D> =D>


Lep izbor, vsi modeli so vsaj po izgledu super.

Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

Sej zato pa. Jaz imam na mojem, ki je težak cca 3.4kg 15ccm 4T, pa mi je extra moč prišla že nekajkrat prav :) It's never enough :)
lp Dejan

Slika
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Malo bolj sem pregledal celotno stran Kitajčkov.
Na vrhu, v naslovu imajo napisan velikost motorja z amodel. V tehničnih specifikacijah ga pa zmanjšajo #-o #-o #-o .

Enako sem doživel pri Korejcih. Pri modelu JOKER F3A je pisalo motor 2-takt 40-46 pa sem dal gor Super Tigre 45 pa se bolj vleče po zraku kot pa navdušuje s hitrostjo. O dolgi vertikali pa samo sanjam. Nisem prišel z vzletno težo preko 2,8 kg.

Zato je bolje malo večji motor kot pa pol ](*,) je ceneje.


Lp

Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

:evil: Štroma zmankal ko sem imel že kar nekaj napisanega :evil:

V glavnem, Warhawk je najlažji, medtem ko mi je Corsair (ki sem ga še malo vzel pod drobnogled) že prirasel k srcu.. Neverjetno kako te lahko prepriča, ko ga le nekaj časa opazuješ..

Čakam pa še na kakšen vaš nasvet.. (Kladu - Spektr> TNX)

Pa še malo za sline pocedit.. Zeloooooooo profesionalno.. :o =P~

KLIK 1

KLIK 2

LP
Slika
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

Ja pr tem corsairju morš vedet, da ma tudi uvlačljivo podvozje. Ne vem a warhawk ga ma tudi?
Lani je v lescah na mitingu nekdo s corsarjem težko na tisti travci poletel. Majhna kolesa, itd..Ne vem pa kake velikosti je bil. Tako da, na naši pisti (njivi) :) morš pričakovat, bo kar pestro.

Vprašanje je, ali hočeš model z uvlačljivim podvozjem oziroma, imaš namen potem namontirati fiksno podvozje?
lp Dejan

Slika
Nemo
Freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 14 Jan 2006, 16:52
Kraj: Čadovlje

Odgovor Napisal/-a Nemo »

Ja no, če je "scale" mora imeti uvlačljivo podvozje. Za Zero-ja pa Toneta malo vprašaj Sandi. Se mi zdi, da je podobne velikosti in ga je precej namučil. In to s sestavljanjem kot tudi z letenjem. Po moje scale model mora imeti določeno velikost (motor vsaj 10-15 ccm), drugače to ni to. Pa še večji kot je, (do neke meje, se razume) lažje ga letiš. Dejanov in moj (žal pokojni), sta na spodnji meji.

LP Nemo
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

Leti čisto v redu, lahko bi bil pa večji ja :) Se strinjam :P
lp Dejan

Slika
Uporabniški avatar
crt
Tekmovalec
Prispevkov: 267
Pridružen: 16 Dec 2004, 19:08
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a crt »

Vsi modeli, ki si jih napisal imajo uvlačljivo podvozje. Hec pa je v tem, da imata Vought in P-40 tace, ki se med dvigovanjem zasukajo za 90°. To bi znalo malo podražit zadevo.
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Pri Warhavku so uporabili simetrično 14% naco 0014, ki je v osnovi namenjena višinskim krmilom letal. Dobro se obnese tudi pri lažjih akrobatih, pri tem modelu pa zna povzročat težave, ker kombinacija motorja in krilne obremenitve nekako ne gre skupaj in deluje podhranjeno. Znalo pa bi se obnest z kakim močnim in predvsem hitrim pogonom. Tu potisk ni tako pomemben kot hitrost (manjši premer in večji korak propa, ter precej vrtljajev).


Tako na oko deluje Corsair daleč najbolj dobrodušno in bi se z predlaganim motorjem verjetno najlažje obdržal v zraku.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
Kali
Tekmovalec
Prispevkov: 277
Pridružen: 31 Maj 2006, 14:28
Kraj: Preddvor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kali »

Živjo

Sandi jaz ti predlagam, da na vago najprej vržeš svojega Trainerja z napoljenim tankom za gorivo, se pravi "Takeoff weight". Potem pa boš prbližno vedel kje si in koliko moči ima tvoj motor. Predvidevam, da bo vaga pokazala več kot dva kilograma in glede na videno na pisti, da Trainer s tem motorjem hoovra, model z maso nekje okrog 2,5 kg ne bi bil problem. Itak pa potem, če na model daješ močnejše motorje kot so predpisani, teža hitro naraste.

Cena podvozja, ki se obrne za 90 stopinj je pri Lin........ 22,90 EUR.

Lep pozdrav, Andrej.

P.S. Iz zanesljivih virov sem izvedel, da je Sandi lačen hitrosti. :D
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

@kali;


1. treinerji imajo večinoma skoraj pravokotna krila
2. trainerji imajo večinoma profile podobne Clark Y
3. Trainerji imajo večinoma specifično obremenitev krila pod 50 g/dm2

4. Lovci 2, svet. vojne imajo večinoma zelo prišpičena krila
5. Večinoma imajo polsimetrične, tale Warhavk celo simetrični profil
6. Specifična obremenitev krila je dvakratnik obremenitve pri trainerjih.


Iz teh šestih točk lahko izluščiš, da trainer leti tako počasi, da mu lahko natakneš velik prop z majhnim korakom in bo huvral. Tak prop maketam verjetno niti minimalne hitrosti ne omogoča. Varnostni hitrostni zid pri maketah je precej visoko in so zaradi opisanega mnogo zahtevnejše za letenje od trainerjev. Za varno letenje rabiš velik višek moči, ki se ne sme odražat v morebitnem hovranju, temveč mora biti moč fokusirana v čim višjo hitrost modela. Večina se jih razbije zaradi prevlečenega leta med akrobacijami in med pristanki/vzleti. Edino zdravilo proti taki bolezni pa so hitre mišice.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Sašo =D> =D> =D> =D> =D>

Upam, da bodo ta tvoj tekst prebrali vsi, ki so po letenju z trainerjem prepričani, da lahko letijo skoraj vse tipe modelov.


Sandi.s ne poznam tvojega znanja letenja ampak bolj pameten korak bi bil na kaj temu podobnega viewtopic.php?t=10882

Veš, leteti oz. mešati po zraku ni noben problem, če si le zadosti visoko.
Problem nastane pri nizkih višinah in hitrostih. Tam pa pomagajo izkušnje in podzavestni gibi.

Za take makete bo še čas. Svetoval bi ti nizkokrilca s simetričnim ali polsimetričnim provilom in V lomom.


Lp

Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

Da se no. Jaz sem šel iz istega avijona kot on (skystar) na texana..maketo..Je pa res, da ima malenkost V loma ja..
lp Dejan

Slika
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Zdravo!



Seveda se da, toda z nekaj sreče in precej več rizika in popravljanja poškodb.



p.s.
Texan ni lovec druge svetovne vojne in ima precej pravokotnejša krila, kar ogromno pomeni.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

Ja verjetno precej pomeni, čeprav so se mi kjlub temu tresla kolena :) No ja, Sandi, upam da se boš prav odločil.
lp Dejan

Slika
Nemo
Freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 14 Jan 2006, 16:52
Kraj: Čadovlje

Odgovor Napisal/-a Nemo »

Kladu napisal/-a:Sašo =D> =D> =D> =D> =D>

Svetoval bi ti nizkokrilca s simetričnim ali polsimetričnim provilom in V lomom.


Lp

Tomaž
Ja, Sandi tole se mi zdi dober nasvet. Mogoče bi bilo res dobro, da narediš še eno stopnjo vmes, preden greš na lovce WW2.
LP
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g »

tele ho!

sandi ne ga srat! škoda denarja ker boš kupoval dvakrat. tudi sam imam hude psihološke ovire (moram se bremzat da nebi kar denarnice odpru in pokupil vse štiri modele ki si jih gledal hkrati).

Ampak:
- podedoval sem zerota, ki je v prejšnjih postih že omenjen. trenuno mu manjka le motor, in servoti pa bi bil leteč, pa ga nočem, ker se mi zdi da bo za letet en kup brezveznega stresa
- v klubu letijo (ali pa so leteli) različni nizkokrilni akro-trainerji, katere bi ti zelo priporočal za naslednji avijon. najbolje da vzameš speed aira - košta 96 eur, prešraufaš vso opremo ki jo že imaš na trainerju in dobiš novo dimenzijo. presenečen boš kako lahko s povsem isto opemo dobiš čist druge performanse. (pri nas letijo še calmato, tiger 40 in samogradnje, speed aira ti predlagam ker sem ga sam imel in ker je od vseh naštetih najcenejši).
- če že mora biti scale model potem vzemi kakega tucana 40 ali pa teksana. (pri slednjem ti ne gine nakupovanje novega motorja itd)

skratka warbird naj ti tvoja draga ali dragi prinese za božička, vmes se pa osreči z kakšnim izmed manj zahtevnih letal, tako boš fino užival v letenju, veliko se boš naučil itd itd..

lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Nemo
Freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 14 Jan 2006, 16:52
Kraj: Čadovlje

Odgovor Napisal/-a Nemo »

No, Urban je bil malo bolj slikovit. Preveč se je nalezel govorništve.. :lol:
Drugače pa, se strinjam z njim. Še zmeraj pa mislim, da mora biti scale WW2 model vsaj 1,6m čez krila in cca 15 ccm (če se da 4T). To pa ni več poceni, vem.. :oops:
LP
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

Nemo> Za ''tapravi'' scale vsaj 1.8+, pa ''dvajsetko '' gor.. :D

Kolikor sem seznanjen, ti modeli nimajo vključenega vlačljivega podvozja.. Dobi se ga posebej. Kar pa me ne moti preveč..

Kar se tiče mojega znanja o letenju, pa se ne skrbeti.. Enkrat moraš pač prestaviti v višjo prestavo..
Kot je Dejan rekel: iz Trainerja na Texana, Kali iz Guppy-ja na 20 ccm Cap-a, pa še in še..

Le da nisi preveč ''korajžen'' po nekaj uricah z novim modelom.. KAJNE Nemo?!? :lol: :lol:

Hvala vsem za pomoč in odgovore..

Corsair je že nekje na 86,7%.. :lol: =P~

LP

P.S.: Aja pa še to.. Govoril sem že z kar nekaj modelarji o teh nizkokrilnih trinerjih in mnogi so mi podali nekako isti odgovor..'' Jah kr u redu, mal bl žvo se vse skupej obnaša, drugače pa isti šmorn kot triner''. :D
Bom še malo razmislil.. :-k :-k :-s :D
Slika
Nemo
Freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 14 Jan 2006, 16:52
Kraj: Čadovlje

Odgovor Napisal/-a Nemo »

sandi.smid napisal/-a:
Le da nisi preveč ''korajžen'' po nekaj uricah z novim modelom.. KAJNE Nemo?!? :lol:
:oops:, :oops: ... Je pa res, da je bil to moj (tako na hitro prešteto) ene deseti ali enajsti model v osmih letih.

Bomo ob priliki še v živo kakšno rekli, a ne Sandi. Mogoče jutri?

LP
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g »

Nemo napisal/-a: Drugače pa, se strinjam z njim. Še zmeraj pa mislim, da mora biti scale WW2 model vsaj 1,6m čez krila in cca 15 ccm (če se da 4T). To pa ni več poceni, vem.. :oops:
LP
drži kot pribito!

lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Uporabniški avatar
sandi.smid
Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a sandi.smid »

EDIT> Je že mimo.. :D

LP
Zadnjič spremenil sandi.smid, dne 19 Avg 2007, 10:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

#-o #-o
lp Dejan

Slika
Odgovori

Vrni se na Splošne teme modelov letal in aerotehnike