Warbird - CORSAIR
Moderator: Pisaneli
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Warbird - CORSAIR
Odločam se za nakup warbird scale modela, ki bo nadomestil zdajšnega treinerja.. Pri tem pa bi rabil vašo pomoč, če ima kdo z omenjenimi letali že kakšne določene izkušnje.. Gre za:
Mustang
P-40E Warhawk
F4U Corsair
Zero Fighter
Cenovno so vsi v istem rangu, lepo izdelani, vendar je to teorija.. Ponavadi da praksa povsem novo luč in zato me zanimajo tudi vaša mnenja.. Z njimi na dan.
P.S.: Nekako mi je najljubši Warhawk.. Pa še to - namen ga imam motorizirati z OS MAX-om 46 AX..
LP
Mustang
P-40E Warhawk
F4U Corsair
Zero Fighter
Cenovno so vsi v istem rangu, lepo izdelani, vendar je to teorija.. Ponavadi da praksa povsem novo luč in zato me zanimajo tudi vaša mnenja.. Z njimi na dan.
P.S.: Nekako mi je najljubši Warhawk.. Pa še to - namen ga imam motorizirati z OS MAX-om 46 AX..
LP
Zadnjič spremenil sandi.smid, dne 19 Avg 2007, 10:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Glede na motor je največja teža modela lahko do 3,0 kg s polnim tankom.
Drugače boš moral vzletati le po asfaltu in model se bo po zraku vlekel zelo "scale" , kar pa glede na prehod iz trainerja ni ravno najbolj priporočljivo. Dostikrat rabiš moč, da se izvlečeš in problemov.
P-40 je glede na postavitev motorja zelo zanimiv
Lep izbor, vsi modeli so vsaj po izgledu super.
Tomaž
Drugače boš moral vzletati le po asfaltu in model se bo po zraku vlekel zelo "scale" , kar pa glede na prehod iz trainerja ni ravno najbolj priporočljivo. Dostikrat rabiš moč, da se izvlečeš in problemov.
P-40 je glede na postavitev motorja zelo zanimiv
Lep izbor, vsi modeli so vsaj po izgledu super.
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Malo bolj sem pregledal celotno stran Kitajčkov.
Na vrhu, v naslovu imajo napisan velikost motorja z amodel. V tehničnih specifikacijah ga pa zmanjšajo .
Enako sem doživel pri Korejcih. Pri modelu JOKER F3A je pisalo motor 2-takt 40-46 pa sem dal gor Super Tigre 45 pa se bolj vleče po zraku kot pa navdušuje s hitrostjo. O dolgi vertikali pa samo sanjam. Nisem prišel z vzletno težo preko 2,8 kg.
Zato je bolje malo večji motor kot pa pol je ceneje.
Lp
Tomaž
Na vrhu, v naslovu imajo napisan velikost motorja z amodel. V tehničnih specifikacijah ga pa zmanjšajo .
Enako sem doživel pri Korejcih. Pri modelu JOKER F3A je pisalo motor 2-takt 40-46 pa sem dal gor Super Tigre 45 pa se bolj vleče po zraku kot pa navdušuje s hitrostjo. O dolgi vertikali pa samo sanjam. Nisem prišel z vzletno težo preko 2,8 kg.
Zato je bolje malo večji motor kot pa pol je ceneje.
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Štroma zmankal ko sem imel že kar nekaj napisanega
V glavnem, Warhawk je najlažji, medtem ko mi je Corsair (ki sem ga še malo vzel pod drobnogled) že prirasel k srcu.. Neverjetno kako te lahko prepriča, ko ga le nekaj časa opazuješ..
Čakam pa še na kakšen vaš nasvet.. (Kladu - Spektr> TNX)
Pa še malo za sline pocedit.. Zeloooooooo profesionalno..
KLIK 1
KLIK 2
LP
V glavnem, Warhawk je najlažji, medtem ko mi je Corsair (ki sem ga še malo vzel pod drobnogled) že prirasel k srcu.. Neverjetno kako te lahko prepriča, ko ga le nekaj časa opazuješ..
Čakam pa še na kakšen vaš nasvet.. (Kladu - Spektr> TNX)
Pa še malo za sline pocedit.. Zeloooooooo profesionalno..
KLIK 1
KLIK 2
LP
Ja pr tem corsairju morš vedet, da ma tudi uvlačljivo podvozje. Ne vem a warhawk ga ma tudi?
Lani je v lescah na mitingu nekdo s corsarjem težko na tisti travci poletel. Majhna kolesa, itd..Ne vem pa kake velikosti je bil. Tako da, na naši pisti (njivi) morš pričakovat, bo kar pestro.
Vprašanje je, ali hočeš model z uvlačljivim podvozjem oziroma, imaš namen potem namontirati fiksno podvozje?
Lani je v lescah na mitingu nekdo s corsarjem težko na tisti travci poletel. Majhna kolesa, itd..Ne vem pa kake velikosti je bil. Tako da, na naši pisti (njivi) morš pričakovat, bo kar pestro.
Vprašanje je, ali hočeš model z uvlačljivim podvozjem oziroma, imaš namen potem namontirati fiksno podvozje?
lp Dejan
Ja no, če je "scale" mora imeti uvlačljivo podvozje. Za Zero-ja pa Toneta malo vprašaj Sandi. Se mi zdi, da je podobne velikosti in ga je precej namučil. In to s sestavljanjem kot tudi z letenjem. Po moje scale model mora imeti določeno velikost (motor vsaj 10-15 ccm), drugače to ni to. Pa še večji kot je, (do neke meje, se razume) lažje ga letiš. Dejanov in moj (žal pokojni), sta na spodnji meji.
LP Nemo
LP Nemo
Pri Warhavku so uporabili simetrično 14% naco 0014, ki je v osnovi namenjena višinskim krmilom letal. Dobro se obnese tudi pri lažjih akrobatih, pri tem modelu pa zna povzročat težave, ker kombinacija motorja in krilne obremenitve nekako ne gre skupaj in deluje podhranjeno. Znalo pa bi se obnest z kakim močnim in predvsem hitrim pogonom. Tu potisk ni tako pomemben kot hitrost (manjši premer in večji korak propa, ter precej vrtljajev).
Tako na oko deluje Corsair daleč najbolj dobrodušno in bi se z predlaganim motorjem verjetno najlažje obdržal v zraku.
Tako na oko deluje Corsair daleč najbolj dobrodušno in bi se z predlaganim motorjem verjetno najlažje obdržal v zraku.
lp
Sašo
Sašo
Živjo
Sandi jaz ti predlagam, da na vago najprej vržeš svojega Trainerja z napoljenim tankom za gorivo, se pravi "Takeoff weight". Potem pa boš prbližno vedel kje si in koliko moči ima tvoj motor. Predvidevam, da bo vaga pokazala več kot dva kilograma in glede na videno na pisti, da Trainer s tem motorjem hoovra, model z maso nekje okrog 2,5 kg ne bi bil problem. Itak pa potem, če na model daješ močnejše motorje kot so predpisani, teža hitro naraste.
Cena podvozja, ki se obrne za 90 stopinj je pri Lin........ 22,90 EUR.
Lep pozdrav, Andrej.
P.S. Iz zanesljivih virov sem izvedel, da je Sandi lačen hitrosti.
Sandi jaz ti predlagam, da na vago najprej vržeš svojega Trainerja z napoljenim tankom za gorivo, se pravi "Takeoff weight". Potem pa boš prbližno vedel kje si in koliko moči ima tvoj motor. Predvidevam, da bo vaga pokazala več kot dva kilograma in glede na videno na pisti, da Trainer s tem motorjem hoovra, model z maso nekje okrog 2,5 kg ne bi bil problem. Itak pa potem, če na model daješ močnejše motorje kot so predpisani, teža hitro naraste.
Cena podvozja, ki se obrne za 90 stopinj je pri Lin........ 22,90 EUR.
Lep pozdrav, Andrej.
P.S. Iz zanesljivih virov sem izvedel, da je Sandi lačen hitrosti.
@kali;
1. treinerji imajo večinoma skoraj pravokotna krila
2. trainerji imajo večinoma profile podobne Clark Y
3. Trainerji imajo večinoma specifično obremenitev krila pod 50 g/dm2
4. Lovci 2, svet. vojne imajo večinoma zelo prišpičena krila
5. Večinoma imajo polsimetrične, tale Warhavk celo simetrični profil
6. Specifična obremenitev krila je dvakratnik obremenitve pri trainerjih.
Iz teh šestih točk lahko izluščiš, da trainer leti tako počasi, da mu lahko natakneš velik prop z majhnim korakom in bo huvral. Tak prop maketam verjetno niti minimalne hitrosti ne omogoča. Varnostni hitrostni zid pri maketah je precej visoko in so zaradi opisanega mnogo zahtevnejše za letenje od trainerjev. Za varno letenje rabiš velik višek moči, ki se ne sme odražat v morebitnem hovranju, temveč mora biti moč fokusirana v čim višjo hitrost modela. Večina se jih razbije zaradi prevlečenega leta med akrobacijami in med pristanki/vzleti. Edino zdravilo proti taki bolezni pa so hitre mišice.
1. treinerji imajo večinoma skoraj pravokotna krila
2. trainerji imajo večinoma profile podobne Clark Y
3. Trainerji imajo večinoma specifično obremenitev krila pod 50 g/dm2
4. Lovci 2, svet. vojne imajo večinoma zelo prišpičena krila
5. Večinoma imajo polsimetrične, tale Warhavk celo simetrični profil
6. Specifična obremenitev krila je dvakratnik obremenitve pri trainerjih.
Iz teh šestih točk lahko izluščiš, da trainer leti tako počasi, da mu lahko natakneš velik prop z majhnim korakom in bo huvral. Tak prop maketam verjetno niti minimalne hitrosti ne omogoča. Varnostni hitrostni zid pri maketah je precej visoko in so zaradi opisanega mnogo zahtevnejše za letenje od trainerjev. Za varno letenje rabiš velik višek moči, ki se ne sme odražat v morebitnem hovranju, temveč mora biti moč fokusirana v čim višjo hitrost modela. Večina se jih razbije zaradi prevlečenega leta med akrobacijami in med pristanki/vzleti. Edino zdravilo proti taki bolezni pa so hitre mišice.
lp
Sašo
Sašo
Sašo
Upam, da bodo ta tvoj tekst prebrali vsi, ki so po letenju z trainerjem prepričani, da lahko letijo skoraj vse tipe modelov.
Sandi.s ne poznam tvojega znanja letenja ampak bolj pameten korak bi bil na kaj temu podobnega viewtopic.php?t=10882
Veš, leteti oz. mešati po zraku ni noben problem, če si le zadosti visoko.
Problem nastane pri nizkih višinah in hitrostih. Tam pa pomagajo izkušnje in podzavestni gibi.
Za take makete bo še čas. Svetoval bi ti nizkokrilca s simetričnim ali polsimetričnim provilom in V lomom.
Lp
Tomaž
Upam, da bodo ta tvoj tekst prebrali vsi, ki so po letenju z trainerjem prepričani, da lahko letijo skoraj vse tipe modelov.
Sandi.s ne poznam tvojega znanja letenja ampak bolj pameten korak bi bil na kaj temu podobnega viewtopic.php?t=10882
Veš, leteti oz. mešati po zraku ni noben problem, če si le zadosti visoko.
Problem nastane pri nizkih višinah in hitrostih. Tam pa pomagajo izkušnje in podzavestni gibi.
Za take makete bo še čas. Svetoval bi ti nizkokrilca s simetričnim ali polsimetričnim provilom in V lomom.
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
tele ho!
sandi ne ga srat! škoda denarja ker boš kupoval dvakrat. tudi sam imam hude psihološke ovire (moram se bremzat da nebi kar denarnice odpru in pokupil vse štiri modele ki si jih gledal hkrati).
Ampak:
- podedoval sem zerota, ki je v prejšnjih postih že omenjen. trenuno mu manjka le motor, in servoti pa bi bil leteč, pa ga nočem, ker se mi zdi da bo za letet en kup brezveznega stresa
- v klubu letijo (ali pa so leteli) različni nizkokrilni akro-trainerji, katere bi ti zelo priporočal za naslednji avijon. najbolje da vzameš speed aira - košta 96 eur, prešraufaš vso opremo ki jo že imaš na trainerju in dobiš novo dimenzijo. presenečen boš kako lahko s povsem isto opemo dobiš čist druge performanse. (pri nas letijo še calmato, tiger 40 in samogradnje, speed aira ti predlagam ker sem ga sam imel in ker je od vseh naštetih najcenejši).
- če že mora biti scale model potem vzemi kakega tucana 40 ali pa teksana. (pri slednjem ti ne gine nakupovanje novega motorja itd)
skratka warbird naj ti tvoja draga ali dragi prinese za božička, vmes se pa osreči z kakšnim izmed manj zahtevnih letal, tako boš fino užival v letenju, veliko se boš naučil itd itd..
lp
3g
sandi ne ga srat! škoda denarja ker boš kupoval dvakrat. tudi sam imam hude psihološke ovire (moram se bremzat da nebi kar denarnice odpru in pokupil vse štiri modele ki si jih gledal hkrati).
Ampak:
- podedoval sem zerota, ki je v prejšnjih postih že omenjen. trenuno mu manjka le motor, in servoti pa bi bil leteč, pa ga nočem, ker se mi zdi da bo za letet en kup brezveznega stresa
- v klubu letijo (ali pa so leteli) različni nizkokrilni akro-trainerji, katere bi ti zelo priporočal za naslednji avijon. najbolje da vzameš speed aira - košta 96 eur, prešraufaš vso opremo ki jo že imaš na trainerju in dobiš novo dimenzijo. presenečen boš kako lahko s povsem isto opemo dobiš čist druge performanse. (pri nas letijo še calmato, tiger 40 in samogradnje, speed aira ti predlagam ker sem ga sam imel in ker je od vseh naštetih najcenejši).
- če že mora biti scale model potem vzemi kakega tucana 40 ali pa teksana. (pri slednjem ti ne gine nakupovanje novega motorja itd)
skratka warbird naj ti tvoja draga ali dragi prinese za božička, vmes se pa osreči z kakšnim izmed manj zahtevnih letal, tako boš fino užival v letenju, veliko se boš naučil itd itd..
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Nemo> Za ''tapravi'' scale vsaj 1.8+, pa ''dvajsetko '' gor..
Kolikor sem seznanjen, ti modeli nimajo vključenega vlačljivega podvozja.. Dobi se ga posebej. Kar pa me ne moti preveč..
Kar se tiče mojega znanja o letenju, pa se ne skrbeti.. Enkrat moraš pač prestaviti v višjo prestavo..
Kot je Dejan rekel: iz Trainerja na Texana, Kali iz Guppy-ja na 20 ccm Cap-a, pa še in še..
Le da nisi preveč ''korajžen'' po nekaj uricah z novim modelom.. KAJNE Nemo?!?
Hvala vsem za pomoč in odgovore..
Corsair je že nekje na 86,7%..
LP
P.S.: Aja pa še to.. Govoril sem že z kar nekaj modelarji o teh nizkokrilnih trinerjih in mnogi so mi podali nekako isti odgovor..'' Jah kr u redu, mal bl žvo se vse skupej obnaša, drugače pa isti šmorn kot triner''.
Bom še malo razmislil..
Kolikor sem seznanjen, ti modeli nimajo vključenega vlačljivega podvozja.. Dobi se ga posebej. Kar pa me ne moti preveč..
Kar se tiče mojega znanja o letenju, pa se ne skrbeti.. Enkrat moraš pač prestaviti v višjo prestavo..
Kot je Dejan rekel: iz Trainerja na Texana, Kali iz Guppy-ja na 20 ccm Cap-a, pa še in še..
Le da nisi preveč ''korajžen'' po nekaj uricah z novim modelom.. KAJNE Nemo?!?
Hvala vsem za pomoč in odgovore..
Corsair je že nekje na 86,7%..
LP
P.S.: Aja pa še to.. Govoril sem že z kar nekaj modelarji o teh nizkokrilnih trinerjih in mnogi so mi podali nekako isti odgovor..'' Jah kr u redu, mal bl žvo se vse skupej obnaša, drugače pa isti šmorn kot triner''.
Bom še malo razmislil..
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
EDIT> Je že mimo..
LP
LP
Zadnjič spremenil sandi.smid, dne 19 Avg 2007, 10:23, skupaj popravljeno 1 krat.