oddušek?
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Re: oddušek?
Na večina modelov je narejeno tako:fenix napisal/-a:zdravo!
Ker sem začetnik me zanima, ali je treba na motornem modelu aviona na tank za gorivo pritrditi oddušek??? Ker je na vseh avtomobilih, avionih... me zanima če ga je treba imeti tudi tu
lp Boštjan
Ena cevka gre od vplinjača do rezervoarja na tisti priključek, ki ima notri "bingeljc" za sesanje goriva
Druga cevka gre od nastavka za tlak na izpuhu motorja, na tisti priključek rezervoarja, katerega je v notranjosti cevka ukrivljena navzgor.
Včasih imamo še tretjo cevko ali priključek na rezarvoarju, za polnenje. Ta je vedno zaprt z ustreznim čepom ali kapico, razen pri polnenju z gorivom.
Letalski modeli imajo rezervoar pod tlakom, ki prihaja po cevki od izpuha.
Če rezervoar te povezave nima, potem moda biti igla za gorivo na vplinjaču nekoliko bolj odprta. V tem primeru lahko pride do motenj delovanja motorja v različnih položajih (pokonci ali na nos..)
Toliko za enkrat!
Morda še kdo drug kaj pove, kajti obstaja več variant.
LP Mitja
Cevka v notranjosti rezervoarja, ki je na koncu nataknjena na železen ali medeninast kos (običajo ošpičen na koncu, včasih z vgrajeno drobno kovinsko mrežico) ki s svojo težo in obliko skrbi, da je cevka vedno "potunkana" v gorivo.
Ma, ne serji ga s samogradnjo rezervoarja, razen če ti oblika modela ne dopušča vgradnjo standardnega.
Rezervoar dobiš v vsaki modelarski trgovini za par sto tolarjev!
Mitja
Ma, ne serji ga s samogradnjo rezervoarja, razen če ti oblika modela ne dopušča vgradnjo standardnega.
Rezervoar dobiš v vsaki modelarski trgovini za par sto tolarjev!
Mitja
Poglej tegale (2,2 dcl, 600 tolarčkov!):
http://shop.lindinger.at/ProductDetail. ... D%26SP%3D0
Naročiš ga po emailu pri: http://www.primusr.com/
http://shop.lindinger.at/ProductDetail. ... D%26SP%3D0
Naročiš ga po emailu pri: http://www.primusr.com/
Vprašaj na: http://www.primusr.com/
Vtekanje motorjev
Osnovno velja:
1. Popolno vtekanje traja okoli 20 ur. Prvi dve uri sta najvažnejši, od naslednjih osem pa je odvisna kvaliteta vtečenega motorja.
2. Vtekamo s stalno menjajočimi obrati.
3. Temperaturna obremenitev motorja je zaradi povečanega trenja na začetku zelo velika.
4. Med zaporednimi vžigi motor vedno ohladimo.
Pri motorjih z ABC garnituro nikoli ne obračamo gredi brez potrebe, ker je tesnenje na batu izvedeno brez batnega obročka. Posebej je tak motor občutljiv, če je hladen
Gorivo
V prvih dveh urah naj bo delež olja vsaj 20%, boljše je 22%. Več ko ga je bolj se hladi motor, ker odnaša mikro opilke. Malo nitrometana je celo priporočljivo.
Propeler
Za vtekanje uporabimo takega, da motor z lahkoto doseže 70% do 75% končnega števila obratov.
Vtekanje prvih 10 min
Motor zaženemo. Svečko pustimo priključeno. Zrak odpremo malo bolj. Nastavimo čimbolj bogato mešanico (odvita igla vplinjača) tako, da motor ravno še teče.
Vtekanje od 10. do 30. minute
Pol minute po vžiigu odstranimo napajanje svečke. Počasi zapiramo dotok goriva, toliko, da motor pri polnem plinu ravno še teče. Ne sme doseči maksimalnih obratov. Stalno menjamo obrate.
Vtekanje od 30. minute do 2. ure
Najprej grobo nastavimo prosti tek. Lahko že poletimo. Poln plin uporabljamo samo v zelo kratkih časovnih periodah. Iglo čimbolj odvijemo (mastno).
Ob zaporednih poletih privijamo iglo (siriomašenje goriva) vendar ne toliko, da bi motor dosegel max obrate.
Vtekanje po 2 urah
Polni plin je dovoljen samo po 30 sekund. Počasi že lahko povečujemo čas polnega plina.
Vtekanje po 12. uri
Maksimalni plin je dovoljen že stalno - za aero vleko.
Test vtečenosti
Motor še ni vtečen, če pri polnem plinu število obratov počasi pade.
A si tole nasel?
Vec tukaj http://mai2sky.stran.net/
Osnovno velja:
1. Popolno vtekanje traja okoli 20 ur. Prvi dve uri sta najvažnejši, od naslednjih osem pa je odvisna kvaliteta vtečenega motorja.
2. Vtekamo s stalno menjajočimi obrati.
3. Temperaturna obremenitev motorja je zaradi povečanega trenja na začetku zelo velika.
4. Med zaporednimi vžigi motor vedno ohladimo.
Pri motorjih z ABC garnituro nikoli ne obračamo gredi brez potrebe, ker je tesnenje na batu izvedeno brez batnega obročka. Posebej je tak motor občutljiv, če je hladen
Gorivo
V prvih dveh urah naj bo delež olja vsaj 20%, boljše je 22%. Več ko ga je bolj se hladi motor, ker odnaša mikro opilke. Malo nitrometana je celo priporočljivo.
Propeler
Za vtekanje uporabimo takega, da motor z lahkoto doseže 70% do 75% končnega števila obratov.
Vtekanje prvih 10 min
Motor zaženemo. Svečko pustimo priključeno. Zrak odpremo malo bolj. Nastavimo čimbolj bogato mešanico (odvita igla vplinjača) tako, da motor ravno še teče.
Vtekanje od 10. do 30. minute
Pol minute po vžiigu odstranimo napajanje svečke. Počasi zapiramo dotok goriva, toliko, da motor pri polnem plinu ravno še teče. Ne sme doseči maksimalnih obratov. Stalno menjamo obrate.
Vtekanje od 30. minute do 2. ure
Najprej grobo nastavimo prosti tek. Lahko že poletimo. Poln plin uporabljamo samo v zelo kratkih časovnih periodah. Iglo čimbolj odvijemo (mastno).
Ob zaporednih poletih privijamo iglo (siriomašenje goriva) vendar ne toliko, da bi motor dosegel max obrate.
Vtekanje po 2 urah
Polni plin je dovoljen samo po 30 sekund. Počasi že lahko povečujemo čas polnega plina.
Vtekanje po 12. uri
Maksimalni plin je dovoljen že stalno - za aero vleko.
Test vtečenosti
Motor še ni vtečen, če pri polnem plinu število obratov počasi pade.
A si tole nasel?
Vec tukaj http://mai2sky.stran.net/
Ja to sem našel. samo še vedno ne vem odgovora na to vprašanje:
Propeler
Za vtekanje uporabimo takega, da motor z lahkoto doseže 70% do 75% končnega števila obratov.
Kakšen propeler je to?!?!?!?!?
Propeler
Za vtekanje uporabimo takega, da motor z lahkoto doseže 70% do 75% končnega števila obratov.
Kakšen propeler je to?!?!?!?!?
mail: [email protected]
Takga mam pa doma in bo tudi za nadalnje letenje.
Še enkrat hvala za odgovor!
Še enkrat hvala za odgovor!
mail: [email protected]