Depron pusher jet-začetniške težave

Pomembne informacije, pomoč, vprašanja&odgovori začetnikom z modeli letal/helikopterjev

Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108

Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Depron pusher jet-začetniške težave

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Na to vprašanje nekako nisem našel odgovora. V kratkem bom začel delati model jet-a z pusher BK motorjem in propelerjem. Naslov teme je malo čuden, ampak zaenkrat sprašujem samo teoretično, ker nikjer na netu nisem zasledil podobne kombinacije. Na netu je malo morje setupov z npr. 10x5 propelerjem, 1000KV motorjem na 11.1 z recimo (teoretično) 500g vleka. Sam bi pa rad uporabil manjši, npr. 5x5 propeler, 4000KV motor na 7.4 bateriji in dosegel enako moč. Kje je tukaj težava, da se tega ne uporablja toliko? Zdi se mi, da je edini problem tukaj potreba po močnejšem reglerju zaradi višjega toka.

Težava je v tem, da ne bi rad nabavljal novih baterij, ker mi dve skoraj novi 7.4 hodita viška.


Lp
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3221
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

Če napetost nižaš imaš manj vrtljajev,torej moraš za isti vlek povečati eliso.....najbolje je zavrteti motor v kakem moto-simulatorju pa vidiš približno razmere.Nekako od oka ,13x6

nisem opazil da je vmes omenjen motor z 4000U/V,mislil sem da je stvar v enakem motorju (1000U/V) ,zdaj šele vidim da je to tudi v naslovu.....
Zadnjič spremenil AlesZ, dne 16 Okt 2012, 15:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Preko drive calculatorja se vse izide, problem je samo, ker nikjer na netu ne najdem podobnega primera, se pravi ca 4000Kv motorja na 2S LiPo. Vsi v takih primerih uprabljajo motorje z ca 2000kV in 4S LiPo, pri enakem propelerju. Zaradi tega me zanima, če je pri taki kombinaciji kakšna težava, da se tega ne uporablja bolj pogosto.
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Brane »

Čisto si falil, v razmerju med enim in drugim je tako drastična razlika, da nikakor ne more biti uporabna za podoben namen.
10x5 propeler, kakor koli vzameš ni za nekaj strašno hitrega, je propeler, ki je ob primernih vrtljajih, splošno relativno dobro uporaben, za neko prijazno počasi do srednje hitro letečo zadevščino, ki obenem nudi nek primeren poteg.
5x5 propeler je primeren za rakete v zraku, kar pomeni za zelo hitre modele. Ob primernih, bistveno višjih vrtljajih, nudi relativno malo potega, a ustvarja visoko hitrost zračnega curka, kar primernemu modelu zagotavlja visoko hitrost. Propeler je, kot sem napisal, primeren za vrhunsko aerodinamično dodelane super hitre modele, ki so bistveno drugačni kot taki, ki dobro letijo z 10x5 propelerji.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Motor outrunner MPX BL-O 2830 1100rpm/V ECS MPX BL-20SD Prop MPX 7"x6"

Meritve:
1. LiPo 2S 2600mAh
7,74V ; 5,3A ; 7340rpm ; 41W ; 2,4N (potisna sila)

2. LiPo 3S 1800mAh
11,77V ; 9,6A ; 10480 rpm ; 113W ; 5,0N

LP,
JožeS
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Malo čudno sem napisal vprašanje, vem tako malo, da niti ne znam vprašati #-o
Ne glede na to sem dobil dobre odgovore. Sploh glede propelerjev. Najbolje da napišem bolj konkretno. Na model su-27 iz deprona mislim dati ta (LINK) motor, problem je pa, ker bi ga rad napajal z 3000mAh 7.4 LiPo. Glede na kalkulator naj bi imel propeler nekje 6x3. Motor naj bi vlekel nekje slabih 40A. Zanima me, ali bi bil 50A (kratkotrajno 65A) regulator dovolj in ali kdo vidi kako težavo v tem pogonu. Polne moči verjetno ne bi rabil nikoli in bi jo preko komande omejil.
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Za tvoj izbrani motor je napisano: 3-4S baterija.

Išči in primerjaj tukaj:

http://www.flybrushless.com/search/manufacturer/Turnigy

LP,
J.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a raktivec »

@godzila;

Nima veze kako se reče tvojemu modelu. Napiši kaj o razponu, krilni površini, masi, trdnosti, morda kako sliko in bo vsem lažje debatirat.
Primernost regulatorja je močno odvisna od prepiha po njem in načina uporabe. Kratke do kakih 20 s dolge obremenitve vsi prenesejo vsaj 130%. Dolgotrajne obremenitve redko kateri 80%, če ni ravno na direktnem prepihu.

Ne vem, ampak 3 A aku in 40A motorja je slabotno razmerje za 5x5 prop. Na gredi imaš le kakih 220 watov, masa bo pa verjetno precejšna. In ob 220 watih daje 5x5 prop mahen potisk.
Za kaj več pa kot rečeno podatke o modelu, pa ne imena, ampak vse ostalo kar ti pade na pamet in se ti zdi, da ima zveze z tehniko.
lp
Sašo
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Gre se za ta načrt: LINK
Razpon kril: 61cm
Površina: 510cm2, se pravi obremenitev kril ca. 12g/dm2 če bo teža 600g. Vseeno se mi pa zdi, da je podatek o površini bolj "od oka"
Teža:600g - pesimistično, upam na 550g
Narejen bo iz deprona, po načrtu mi izgleda dokaj slabotne konstrukcije, ki jo bom sigurno ojačal

Z pogonom ciljam na 700-800g realnega potiska, več verjetno sama konstrukcija ne bi izdržala.
Še slika iz drive calculatorja, glede regulatorja se še nisem odločil, celice sem nastavil na pesimistično, ker mojih ni na spisku.
drivecalc.jpg
drivecalc.jpg (106.96 KiB) Pogledano 4327 krat
Trenutno me muči pogon, ker ne vem, ali naj opustim idejo da bi uporabil trenutne akumulatorje, ali grem na 3 ali 4S LiPo. Nikamor se mi ne mudi, ker bo tole projekt za čez zimo, rad bi edino zbral materijal skupaj.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Ob 12 g/dm2 pozabi na 6x3 ali 5x5 propelerje. Pogon z počasnejšim motorjem in propelerjem večjega premera bo primernejši. Ob taki obremenitvi ne moreš izdelat dovolj trdnega modela, da bi prenesel hitrosti pri katerih bi 5x5 propeler zaživel, niti tvoj motor ne omogoča te moči.
Dvomim v 600 g ob uporabi 3.000 mAh. Menim, da boš moral poseči po precej manjšem akumulatorju.

Si prepričan, da si podal prave podatke? 50 dm2 površine ob le 6 dm razpona je malce huda mar ne?
lp
Sašo
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a JozeS »

V opisu modela piše:

So what’s it fly like …
Here are some links to movies:
• 4S1P 2100 mah ThunderPower cells, Castle Creations Phoenix 45 ESC, Mega
16/15/5 and Graupner CAM 5.5 x 4.3 prop. Thrust to weight exceeds 1 at 18.5 ounces
AUW. 14 minutes with throttle management. I highly recommend this setup.
• 9 KAN 950 Cells, Castle Creations Phoenix 25 ESC, Mega 16/15/5 and APC 7x5 E
prop. Thrust to weight exceeds 1 at 18.5 ounces AUW. 7.5 minutes with throttle
management.

LP,
Jože
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

raktivec napisal/-a: Si prepričan, da si podal prave podatke? 50 dm2 površine ob le 6 dm razpona je malce huda mar ne?
Saj bo #-o
Mere sem pretvarjal iz inč in oz in naredil napake. Pravilni podatki so:
Površina krila: 12,9 dm2 (200 sq. in.)
Obremenitev krila: 46,1g/dm2 (15,1oz/sq. ft.)
Ne vem če je v to zajet tudi tisti del trupa, ki deluje kot krilo.

@JožeS
Pogon, ki ga je predlagal avtor načrta je star, kasneje se je tudi sam parkrat premislil, kaj bi bilo bolje. Danes dobiš baterije in motorje v vseh možnih kombinacijah, sam bi pa rad uporabil akumulatorje, ki jih že imam. Če bi vse kupoval na novo bi sigurno vzel preverjeno rešitev.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Torej daj not 2s največ 2.600 mAh celice in prop 5,5x5,5, če ga motor prebavi. Še bolje bi bilo 3s 1.600 mAh in 4,7x4,1 prop, 3.000 mA pretežka celica za začetek in razpoložljivo moč. Celice vsaj 35 C!
Po podatkih sodeč imaš debelušnega in bolj na izi pylona in daj mu primeren pogon.

Predlagano je izbrano na osnovi znanih podatkov, trdnosti modela nisem upošteval. Računaš lahko vsaj na 150 km/h, če je aerodinamika kolikor toliko poštimana.
A slike so prepovedane?
lp
Sašo
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Sem mislil da si pogledal link od enega prejšnjih postov. Tam se tudi vidi dokaj švoh konstrukcijo.

Slika:
flanker.jpg
flanker.jpg (155.29 KiB) Pogledano 4217 krat

Recimo da naj bi letel kot pylon, čeprav bo bolj leteča maketa. S tem modelom tudi ne mislim podirati kakih hitrostnih rekordov ali izvajati za konstrukcijo zahtevnih akrobacij pri višjih hitrostih.

Glede na kalkulator bi z tvojo prvo kombinacijo (5,5x5,5 proplerejem) vlekel višji tok, imel manjši statični potisk ampak višjo hitrost. Ali misliš, da bi z 6x3 preveč izgubil na hitrosti? Nekako ne znam pravilno vprašati.... Ali je 6x3 čisto napačen glede na to, da je minimalna hitrost modela kar visoka, da sploh leti.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Z zadnjim stavkom si si že sam odgovoril. Statični potisk je zanimiv in olajša start, ampak med letom potrebuješ dinamični potisk. Ne vem, če bi bil 6x3 prop prepočasen, to moraš preizkusit, ampak vsaj meni so mnogo bolj všeč propelerji, ki na startu ne dajo kaj prida od sebe, med letom pa dajejo skoz celo hitrostno paleto isti potisk in z takimi je mnogo prijetneje letet, saj je manj zvrtov in podobnih nevšečnosti. Če bi bil model moj bi za prvi start vgradil najlažje razpoložljive komponente in malce prehud propeler, regler pa bi dal ven na prepih. Model bi dvignil z gumico in po nekaj lupingih bi vedel kaj mi je storiti.
Tale model morda ni povsem kot nek pylon, bolj je morda podoben kakemu kombat modelu z 2,5 ccm motorčkom, ki je verjetno podobno močan, le da imaš prednost v tankem krilnem profilu in krepko višjih vrtljajih.

Daj torej gor prop 5,5x5,5 ali 6x5 in poizkusi kaj bo. Nikakor ne pozabi, da moraš prav vsak prop balansirat preden ga daš na gred. Bolj se bo vrtelo, manj ropotalo in model, ter motor bosta dalje živela.
lp
Sašo
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Hvala za to, bom poročal ko bo prišlo do izvedbe.
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Nekaj za primerjavo je tukaj:

http://www.flybrushless.com/motor/view/460

LP,
Jože
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Ta motor ni čisto enak, ima samo 2800kV. Ali so podatki na tej strani izmerjeni, ali so dobljeni preko kalkulatorja?
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Dvomim, da bi se kdo tafrkaval z meritvami takih poceni motorčkov. Firma poda osnovne podatke o notranji upornosti, toku prostega teka in vrtljajih na volt, potem pa daš to v nek programček, ali pa si sam skalkuliraš moč na navadnem kalkulatorju. Pri propelerjih poiščeš moč pri 100 vrtljajih (N100) in imaš čisto vse kar rabiš.

Dejanska situacija je potem odvisna od kvalitete magnetov, ki se malenkostno spreminja oid serije do serije, potem vpliva še regler, kvaliteta akumulatorja in kvaliteta propelerja. Tudi ta ima presenetljivo velik negativni vpliv, če ni balansiran.

Več ali manj išči orientacijske podatke in potem zadevo prilagodi potrebam, ter možnostim kar na modelu samem z poizkušanjem in takrat potrebuješ široko odprte oči.


Poglej en banana primer iz pretekle F5J.
Vsi programčki in tudi dobavitelji tovrstne opreme so lajali o najmanj 18" propelerju in tekmovalci so šli v ekstreme, tudi tja do 23". Rezultat je bil neko dviganje in precejšna poraba energije. Sam sem ignoriral vse te zadeve in natikal na gred prope med 14" in 15", oziroma 16" pri ozkolistih RFih. Čeprav nisem porabil čisto nič več moči od ostalih, celo manj od marsikaterega, je izgledalo kot, da sem model izstrelil mimo njih. Pazit sem moral, da nisem koga na pol presekal, ko sem šel mimo v vertikali. Nekateri so se pričeli namrdovat, da nima smisla, da sem raketaš in podobno,ampak porabil nisem čisto nič več moči od njih, le ustrezen prop sem nataknil.
lp
Sašo
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Rezultati so zanimivi. Pri nas je bolj slaba izbira propelerjev, trenutno imam naročene še APC 6x5,5 za 2s in 5,25x6,25 za 3s. Pri nas sem dobil APC 5x5 in 6x4. Z GensAce 3s1300mAh 25C je pri 5x5 potreboval 70% plina da je sploh letel, z polnim plinom ni bilo videti kake posebne hitrosti. Z 3s in 6x4 je bilo potega toliko, da je model skoraj iztrgalo iz roke, ni bilo nobene potrebe da bi ga vrgel, ampak se je po parih sekundah polnega plina začela sesedati napetost bateriji (predvidevam) in je vmes za kako sekundo prekinilo. Kake hude hitrosti zaradi tega ni dosegel, nisem niti upal več probavati. 5x5 na 2s nisem probal, ker verjetno ne bi niti poletel. No name 6x4 z WinForce 2s 3000mAh 35c leti zadovoljivo za začetek. Hitrosti ni, ampak je dovolj moči za veselje dokler se ne navadim ali naveličam. O kakih km/h ne bi govoril, ker ne znam niti približno oceniti.
Motor je bil vedno hladen, regulator je bil prvič vroč ker je bil v notranjosti. Ko sem ga prestavil ven je bil po poletu hladen, je pa res da sem še daleč od tega da bi zadeve na polno obremenjeval.

Hvala za informacije in napotke, predvsem za teorijo glede koraka propelerja. Podatki so res približni, sam bi rekel, da motor nima 3700kV. V drive calculatorju je v teoriji vse preobremenjeno, je pa verjetno tudi res da je tam mišljeno da je motor stalno na polni obremenitvi. Verjetno tudi z novimi propelerji ne bom imel idealne kobinacije, ampak za moje (ne)znanje vrh glave dovolj.
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Še video kombinacije delov v zraku.

http://www.youtube.com/watch?v=I10_J0ZHl54
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Ne verjamem, da se ti je aku sesedel, prej bi dejal, da je bilo preveč za regler. 3.000 mAh, 25C aku ti b.p. da ven 140 amperov!

Izbira propelerjev slaba pri nas? Ne vem, ampak v Mibu sem vedno našel večjo izbiro speed propelerjev kot na senčni strani alp.
In pazi, da boš balansiral prav vsak prop preden ga uporabiš! Vrtelo se bo bolj in predvsem model boš imel dlje časa cel.

Na hitro sem pregledal poste, morda kaj zgrešil in nisem našel podatkov o motorju, reglerju, ter pravi površini krila in masi na polet opremljenega modela.
Imaš regler na prepihu, ali v izolaciji pene? Menim, da bi tak model kot je na sliki raztrgalo v zraku dosti, dosti prej, preden bi se tak aku sesedel.
lp
Sašo
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Zdaj sem šel še enkrat preveriti težo in podatke.

Površina krila: 12,9 dm2
Obremenitev krila: 50g/dm2
Masa opremljenega aviona: 641g

Motor je Turnigy outrunner 2836 3700kv
ESC je no-name kitajec 50A
Turnigy 2836 z 6x5,5
Turnigy 2836 z 6x5,5
2836.jpg (90.59 KiB) Pogledano 3280 krat
Takrat sem probaval pogon v drugem letalu. ESC je bil pod peno in je možno, da je zaradi temperature izklapljal. Sedaj ima večja hladilna rebra zunaj, tisto malo ploščico pa na notranji strani. Na notranji strani se še vedno greje, od zunaj je pa hladen. Izklapljal ni več. Akumulatorji verjetno niso več v top kondiciji, ker se kar segrejejo. Če bi jih stalno obremenjeval na polno bi jih verjetno napihnilo. Razmišljam tudi, da bi naredil luknjo v trupu, da bi se tudi notranjost malo hladila.

V Mibo osebno nisem bil, mogoče imajo v trgovini več zaloge kot na spletu.

EDIT: Pozabil sem, takrat sem probaval z 6x4 in 3s 1300mAh. Poleg tega je imel akumulator še pretanke kable.

Še slike postavitve ESCja.
Rebra ESC od spodaj
Rebra ESC od spodaj
SNC00840.jpg (67.62 KiB) Pogledano 3280 krat
ESC od znotraj
ESC od znotraj
SNC00842.jpg (55.93 KiB) Pogledano 3280 krat
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a raktivec »

3.000 mAh, 25C aku se ob 50A porabe ne more segret. To se lahko zgodi le na koncu, če ga preveč izprazniš prej pa ne, pa če je v še tako slabem stanju. Dobro izolirana v peni se verjetno vsaka malce segreje, zato mora pa pihat po njih, kot po vsej opremi. Tudi kak digitalni servo zna postat pošteno vroč, če vsaj malce ne piha po njem.


Mibo ima tudi na spletu večji izbor speed propelerjev kot nam obe najbolj znani rajhovski trgovini skupaj. Vsaj pred enim mesecem je bilo tako. Je pa res, da ima spletno zalogo malce neurejeno in moraš iskat.

Če se ti regler greje je morda kriva napačna nastavitev. Imaš prav timing za uporabljan motor? Kriva je lahko tudi uporaba z moderiranjem plina. Reglerji so v resnici še vedno v glavnem namenjeni "ON-OFF" uporabi. Letenje na 2/3 plina jih najbolj obremenjuje in ob taki uporabi moraš vzet vsaj za 1/3, če ne še več, predimenzioniran regler.
lp
Sašo
Godzila
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jul 2012, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: 4000KV z 7.4 v primerjavi z 1000KV na 11.1

Odgovor Napisal/-a Godzila »

Akumulator leži direktno na reglerju, možno da ta segreje cel prostor in s tem tudi akumulator. Priporočenega timinga za ta motor nisem našel, imel sem na medium in sedaj prestavil na low. Naslednjič probam. Polne moči iz motorja ne rabim in upam da bom kaj prišparal na porabi akumulatorja.

Glede delnega plina imaš prav. Večinoma vozim nekje na 1/2 ali 2/3. Nisem vedel da to regler obremenjuje. Verjetno je to glavni vzrok segrevanja. Upam da z timingom na "low" toliko manj moči da bom več vozil na polno.
Odgovori

Vrni se na Oddelek za začetnike