FPV - video očala
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
FPV - video očala
Pozdrav vsem,
sem praktično začetnik (do sedaj sem uspel razbiti 1 letalo - firebird freedom) in sem se odločil za nakup Easy Starja ter MX12 komande. Sedaj stvari počasi sestavljam v upanju, da bo tokrat boljše kakor prvič. To pa v bistvu ni edini cilj, ki ga želim doseči. Počasi si nabavljam opremo za FPV letenje in bi čez čas želel zmontirati 2.4Ghz kamero na Easy Starja ter leteti s pomočjo video očal. Tukaj se pojavi problem katera očala nabavit in ker nisem zasledil nobenih obširnejših informacij na to temo prosim vse, ki imajo kak nasvet oz. izkušnje za začetnika, da kaj povedo na to temo.
Sam sem pregledal nekaj očal in hitro ugotovil, da se delijo na tiste z nizko ter tiste z visoko resolucijo.
Vrednosti resolucij:
320 x 240
432 x 240
800 x 225
640 x 480
800 x 600
Po branju tujih forumov sem nekako izvedel, da odsvetujejo tiste z manj kot 640 x 480, zato sem si takšne tudi kupil (800 x 600 stanejo preveč). Izbral sem model Auvisio Cyberman 922000 pikslov - dobrih 200EUR. Čeprav mi ni najbolj všeč, da naj bi tehtala 200 gramov in naj bi bila "velika".
Imajo pa možnost, da se zaslon dvigne nad glavo in lahko opazuješ letalo, če izgubiš video nadzor - to se mi je zdelo kar pomembno. No, vsako mnenje je dobrodošlo... Upam, da nisem preveč mimo mahnil.
Oddajnik pa sem nabavil 200mW 2.4Ghz, kamera je zankrat CMOS - taka bolj poceni, ki jo bom s časom zamenjal za CCD.
Upam, da bo to kdaj tudi zares letelo...
LP B.
sem praktično začetnik (do sedaj sem uspel razbiti 1 letalo - firebird freedom) in sem se odločil za nakup Easy Starja ter MX12 komande. Sedaj stvari počasi sestavljam v upanju, da bo tokrat boljše kakor prvič. To pa v bistvu ni edini cilj, ki ga želim doseči. Počasi si nabavljam opremo za FPV letenje in bi čez čas želel zmontirati 2.4Ghz kamero na Easy Starja ter leteti s pomočjo video očal. Tukaj se pojavi problem katera očala nabavit in ker nisem zasledil nobenih obširnejših informacij na to temo prosim vse, ki imajo kak nasvet oz. izkušnje za začetnika, da kaj povedo na to temo.
Sam sem pregledal nekaj očal in hitro ugotovil, da se delijo na tiste z nizko ter tiste z visoko resolucijo.
Vrednosti resolucij:
320 x 240
432 x 240
800 x 225
640 x 480
800 x 600
Po branju tujih forumov sem nekako izvedel, da odsvetujejo tiste z manj kot 640 x 480, zato sem si takšne tudi kupil (800 x 600 stanejo preveč). Izbral sem model Auvisio Cyberman 922000 pikslov - dobrih 200EUR. Čeprav mi ni najbolj všeč, da naj bi tehtala 200 gramov in naj bi bila "velika".
Imajo pa možnost, da se zaslon dvigne nad glavo in lahko opazuješ letalo, če izgubiš video nadzor - to se mi je zdelo kar pomembno. No, vsako mnenje je dobrodošlo... Upam, da nisem preveč mimo mahnil.
Oddajnik pa sem nabavil 200mW 2.4Ghz, kamera je zankrat CMOS - taka bolj poceni, ki jo bom s časom zamenjal za CCD.
Upam, da bo to kdaj tudi zares letelo...
LP B.
- Priponke
-
- cyberman.jpg (49.58 KiB) Pogledano 5073 krat
Re: FPV - video očala
Če izgubiš video nadzor, in boš začel z očmi iskati letalo, bo v tem času letalo naredilo marsikaj nepričakovanega....Boki napisal/-a: Imajo pa možnost, da se zaslon dvigne nad glavo in lahko opazuješ letalo, če izgubiš video nadzor - to se mi je zdelo kar pomembno. No, vsako mnenje je dobrodošlo...
Z veliko verjetnostjo bo krešnilo skupaj s kamero in oddajnikom vred.
Re: FPV - video očala
jp, slej koprejUltralajt napisal/-a:Če izgubiš video nadzor, in boš začel z očmi iskati letalo, bo v tem času letalo naredilo marsikaj nepričakovanega....Boki napisal/-a: Imajo pa možnost, da se zaslon dvigne nad glavo in lahko opazuješ letalo, če izgubiš video nadzor - to se mi je zdelo kar pomembno. No, vsako mnenje je dobrodošlo...
Z veliko verjetnostjo bo krešnilo skupaj s kamero in oddajnikom vred.
LP Kristjan
FPV
Kamera + oddajnik je 85g, nameraval pa sem napajati kar iz glavne baterije (8.4V 1100mAh).
Bolj me skrbi, če bo slika v redu in če bo domet dovolj dolg za primerno letenje. Resolucija kamere je 420 TVL.
Z video očali nimam še nobenih izkušenj in upam, da bo kvaliteta slike dovolj dobra, da se bo dalo uživat v poletu... in pri tem ne razbit letala.
Katera očala se zdijo vam dobra? Imam občutek, da bom o tehle Auvisio lahko jaz napisal prve vtise
Tule prilagam še sliko 2.4 GHz kompleta za prenos videa.
Bolj me skrbi, če bo slika v redu in če bo domet dovolj dolg za primerno letenje. Resolucija kamere je 420 TVL.
Z video očali nimam še nobenih izkušenj in upam, da bo kvaliteta slike dovolj dobra, da se bo dalo uživat v poletu... in pri tem ne razbit letala.
Katera očala se zdijo vam dobra? Imam občutek, da bom o tehle Auvisio lahko jaz napisal prve vtise
Tule prilagam še sliko 2.4 GHz kompleta za prenos videa.
- Priponke
-
- FPV_kamera.jpg (94.46 KiB) Pogledano 4796 krat
FPV
Pozdrav!
Kot si sam navedel si začetnik v samem modelarstvu-tako kot izdelovalec,tako kot letalec.Zatorej se močno bojim,da bo vse skupaj obsojeno na neuspeh.Osebno mislim ,da bi bilo dobro najprej osvojiti "klasično" letenje,potem pa naprej.Pa tudi izbira modela se mi ne zdi najbolj posrečena.Poglej malo s čim letijo aero fotografi...
Ti pa seveda želim uspeh...!
Lep pozdrav Dušan
Kot si sam navedel si začetnik v samem modelarstvu-tako kot izdelovalec,tako kot letalec.Zatorej se močno bojim,da bo vse skupaj obsojeno na neuspeh.Osebno mislim ,da bi bilo dobro najprej osvojiti "klasično" letenje,potem pa naprej.Pa tudi izbira modela se mi ne zdi najbolj posrečena.Poglej malo s čim letijo aero fotografi...
Ti pa seveda želim uspeh...!
Lep pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven
Sem bolj pristaš Old-school scene, kolikor si sposoben si...
Blo bi zanimivo vidt tko opremljenega pilota na pisti
Če sm razumel sliko_bi gledal kako letiš ( da bi kao sedel v pilotovi kabini)?
Pol je isto kakor, da bi igral simolator letenja... Zagotovo ne bi oprema veliko pripomogla k učenju letenja
Primer: Ena od pogostih začetniških napak je prevlečen let... se pravi če gledaš skozi nos modela boš videl le modro nebo (nobene točke za orijentiranje) neboš imel občutka pod kakšnim kotom leti letalo.
Easy star ja pa tudi dobro (in trpežno) začetniško letalo tako, da so skrbi zaradi obvladovanja odveč zaupaj vase pa na začetku ooorng zabriš model v zrak
Blo bi zanimivo vidt tko opremljenega pilota na pisti
Če sm razumel sliko_bi gledal kako letiš ( da bi kao sedel v pilotovi kabini)?
Pol je isto kakor, da bi igral simolator letenja... Zagotovo ne bi oprema veliko pripomogla k učenju letenja
Primer: Ena od pogostih začetniških napak je prevlečen let... se pravi če gledaš skozi nos modela boš videl le modro nebo (nobene točke za orijentiranje) neboš imel občutka pod kakšnim kotom leti letalo.
Easy star ja pa tudi dobro (in trpežno) začetniško letalo tako, da so skrbi zaradi obvladovanja odveč zaupaj vase pa na začetku ooorng zabriš model v zrak
www.okarbon.eu
tele ho!
najprej lep pozdrav "novemu članu dremihu" na forumu. Preglej oddelek aerofotografija. kar nekaj vprašanj ki jih zastavljaš je tam dobro pojasnjenih.
glede na post ki je napisan (odgovarjam kot da si ga pisal ti..)
1. očala ne kupi najmanjšo še primerno resolucijo. tudi slabša bi delovala, vendar ko boš hotel dodati kakšne telemetrične podatke (višina ali hitrost letala ipd) se vsak piksel zelo pozna. težava ki jo znaš s temi očali imeti pa je, da te bo precej motila svetloba iz okolice. nič nenavadnega ni, da pilot ki upravlja FPV čez glavo faše tudi črno vrečo - da "dela v temi".
2. druga napaka ki si jo naredil je, da si nisi priskrbel očal z vgrajenim senzorjem premikanja glave (žiroskop). s tem bi lahko s preprostim gibanjem glave v levo ali v desno krmilil tudi smer snemanja kamere. to sicer ni nujno, doda pa ogromno k vtisu pri FPV. torej ti boš sedaj "samo gledal naravnost naprej". ta pogled ti zna nekoliko nagajati tudi pri pristajanju in orientiranju v prostoru.
3. ko se boš zabaval s tem načinom letenja si nabavi učitelj-učenec kabel. nekoga ki zna leteti poprosi da naj bo tvoj "ko-pilot" to pomeni da ti pač letiš kolikor lahko, ko pa se izgubiš tvoj kopilot ki letalce spremlja "klasično" pač prevzame nadzor. na tak način boš samemu sebi precej pomagal ohraniti polnejšo denarnico.
4. oprema ki jo imaš za zajem slike je povsem dovolj dobra za tvoje potrebe, ni pa dovolj dobra za kaj bolj profi- ampak to te tako (še) ne zanima.
5. glede modulčka za prenos slike na 2,4GHz - ta ki ga imaš je OK, meni nese cca 800m zračne linije, kar je toliko da modela pratično ne vidim več (samo še nerazpoznaven zmazek na obzorju). povsem dovolj za to kar hočeš.
poročaj o napredku (in ne objavit glih čist čist vsakega videa ki ga boš posnel )
lp
3g
najprej lep pozdrav "novemu članu dremihu" na forumu. Preglej oddelek aerofotografija. kar nekaj vprašanj ki jih zastavljaš je tam dobro pojasnjenih.
glede na post ki je napisan (odgovarjam kot da si ga pisal ti..)
1. očala ne kupi najmanjšo še primerno resolucijo. tudi slabša bi delovala, vendar ko boš hotel dodati kakšne telemetrične podatke (višina ali hitrost letala ipd) se vsak piksel zelo pozna. težava ki jo znaš s temi očali imeti pa je, da te bo precej motila svetloba iz okolice. nič nenavadnega ni, da pilot ki upravlja FPV čez glavo faše tudi črno vrečo - da "dela v temi".
2. druga napaka ki si jo naredil je, da si nisi priskrbel očal z vgrajenim senzorjem premikanja glave (žiroskop). s tem bi lahko s preprostim gibanjem glave v levo ali v desno krmilil tudi smer snemanja kamere. to sicer ni nujno, doda pa ogromno k vtisu pri FPV. torej ti boš sedaj "samo gledal naravnost naprej". ta pogled ti zna nekoliko nagajati tudi pri pristajanju in orientiranju v prostoru.
3. ko se boš zabaval s tem načinom letenja si nabavi učitelj-učenec kabel. nekoga ki zna leteti poprosi da naj bo tvoj "ko-pilot" to pomeni da ti pač letiš kolikor lahko, ko pa se izgubiš tvoj kopilot ki letalce spremlja "klasično" pač prevzame nadzor. na tak način boš samemu sebi precej pomagal ohraniti polnejšo denarnico.
4. oprema ki jo imaš za zajem slike je povsem dovolj dobra za tvoje potrebe, ni pa dovolj dobra za kaj bolj profi- ampak to te tako (še) ne zanima.
5. glede modulčka za prenos slike na 2,4GHz - ta ki ga imaš je OK, meni nese cca 800m zračne linije, kar je toliko da modela pratično ne vidim več (samo še nerazpoznaven zmazek na obzorju). povsem dovolj za to kar hočeš.
poročaj o napredku (in ne objavit glih čist čist vsakega videa ki ga boš posnel )
lp
3g
Zadnjič spremenil 3g, dne 16 Okt 2008, 22:19, skupaj popravljeno 1 krat.
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 228
- Pridružen: 15 Nov 2004, 23:32
- Kraj: Gorenja vas-Poljanska dolina
DOKLER se POŠTENO ne naučiš leteti in OBVLADATI modela na običajen način,pusti tele fensi igračke v predalu.Pa še potem je dobro imeti kolega na trainer kablu,da ti reši model in opremo,preden boš snel očala,prilagodil oči in našel model nekje daleč v zraku.
edit:evo 3g me je prehitel za minutko
edit:evo 3g me je prehitel za minutko
...mašine dvigamo v nebo....
Lp Jože Bevk-Befi
Lp Jože Bevk-Befi
Hvala za nasvete, res dobra ideja se mi zdi, da bi sistem preizkušali z modulom učitelj-učenec, kjer bi učenec letel z očali in če se kaj zalomi lahko učitelj posreduje. Ja moram povedat, da sem računal na to, da se avion lahko raztrešči, zato sem kupil kar dva enaka - enega za rezervne dele (upam, da se ne boste preveč na glas smejali...)
Bom malo poslikal, ko bo vse skupaj narejeno in bo še lepo celo in novo.
Tresk potem ne bom kazal. Če mi pa uspe kak lep video - čez čas seveda - pa ga bom tudi prilepil.
Glede očal - to kar me trenutno najbolj zanima - res nimajo možnosti, da se obračanje glave zaznava z žiroskopom, nekako sem upal na cenejšo in enostavnejšo rešitev, da bi kamero premikal z ročico, preko enega prostih kanalov. NPR samo levo-desno ali pa da bi zavoje nekako zmiksal z obračanjem kamere? Vem, da ni tako fino, je pa boljše kot nič. Ampak na začetku še tega ne bom uporabil, šele kasneje, če bo vse delovalo v redu.
Kot je Brejker pripomnil, da včasih ni vidne referenčne točke, če se letalo vzpenja - sem razmišljal o tem, da bi pred kamero zmontiral nekaj osnovnih navigacijskih instrumentov v miniaturni obliki -kompas, merilnik hitrosti ter nagiba?, če ne bo pretežko vse skupaj. ALi pa bom to naredil kdaj kasneje na večjem letalu... - saj pravim, vse skupaj bo bolj eksperimentalno in v glavnem tipam v temi ter odkrivam Ameriko
Bom malo poslikal, ko bo vse skupaj narejeno in bo še lepo celo in novo.
Tresk potem ne bom kazal. Če mi pa uspe kak lep video - čez čas seveda - pa ga bom tudi prilepil.
Glede očal - to kar me trenutno najbolj zanima - res nimajo možnosti, da se obračanje glave zaznava z žiroskopom, nekako sem upal na cenejšo in enostavnejšo rešitev, da bi kamero premikal z ročico, preko enega prostih kanalov. NPR samo levo-desno ali pa da bi zavoje nekako zmiksal z obračanjem kamere? Vem, da ni tako fino, je pa boljše kot nič. Ampak na začetku še tega ne bom uporabil, šele kasneje, če bo vse delovalo v redu.
Kot je Brejker pripomnil, da včasih ni vidne referenčne točke, če se letalo vzpenja - sem razmišljal o tem, da bi pred kamero zmontiral nekaj osnovnih navigacijskih instrumentov v miniaturni obliki -kompas, merilnik hitrosti ter nagiba?, če ne bo pretežko vse skupaj. ALi pa bom to naredil kdaj kasneje na večjem letalu... - saj pravim, vse skupaj bo bolj eksperimentalno in v glavnem tipam v temi ter odkrivam Ameriko
Tele ho!Boki napisal/-a:Hvala za nasvete, res dobra ideja se mi zdi, da bi sistem preizkušali z modulom učitelj-učenec, kjer bi učenec letel z očali in če se kaj zalomi lahko učitelj posreduje. Ja moram povedat, da sem računal na to, da se avion lahko raztrešči, zato sem kupil kar dva enaka - enega za rezervne dele (upam, da se ne boste preveč na glas smejali...)
Bom malo poslikal, ko bo vse skupaj narejeno in bo še lepo celo in novo.
Tresk potem ne bom kazal. Če mi pa uspe kak lep video - čez čas seveda - pa ga bom tudi prilepil.
Glede očal - to kar me trenutno najbolj zanima - res nimajo možnosti, da se obračanje glave zaznava z žiroskopom, nekako sem upal na cenejšo in enostavnejšo rešitev, da bi kamero premikal z ročico, preko enega prostih kanalov. NPR samo levo-desno ali pa da bi zavoje nekako zmiksal z obračanjem kamere? Vem, da ni tako fino, je pa boljše kot nič. Ampak na začetku še tega ne bom uporabil, šele kasneje, če bo vse delovalo v redu.
Kot je Brejker pripomnil, da včasih ni vidne referenčne točke, če se letalo vzpenja - sem razmišljal o tem, da bi pred kamero zmontiral nekaj osnovnih navigacijskih instrumentov v miniaturni obliki -kompas, merilnik hitrosti ter nagiba?, če ne bo pretežko vse skupaj. ALi pa bom to naredil kdaj kasneje na večjem letalu... - saj pravim, vse skupaj bo bolj eksperimentalno in v glavnem tipam v temi ter odkrivam Ameriko
ajajaj, nekam doktorsko se tega lotevaš.
v avijaciji je važen horizont in na podlagi tega potem določaš drsni kot itd. o tem bi se lahko na dolgo razpisal, pa verjamem da je na forumu veliko znalcev ki to še bolše znajo opisat. glavna stvar pa je, da ne rabiš nikakršnih fancy instrumentov!!! edina stvar ki bi jo jaz naredil je mogoče en križ, pred kamero, za lažjo referenco. lahko pa samo kamero postaviš tako da se vidi del letala pa je to to.
glede obračanja kamere - če hočeš imeti pogled pilota rabiš nujno žiroskopska očala (ali kakšno sorodno ešitev ki meni ni poznana). če pa hočeš vodenje preko ročk daljinca - mislim da ti manjka ena roka . lahko pa si ti zgolj "potnik" torej nekdo drug leti letalo, ti pa s kamero zjaš levo desno gor in dol...
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
Moje skromno mlenje:
Glede na to, da si začetnik, se mi zdi nesmiselnno dat nevem kok dnarja za ena očala. Jz osebno bi ta denar rajši pršparou za nadaljne projekte. Ne rečem, da ima usak svoje veselje, vendar bi jaz, če bi se lotil aerofotrografije, snemanja iz zraka ipd. s tem začel ko bi bil 99,9 % pri pristajanju. Ko sem sam opazoval snemanje iz zraka v lescah, me ni preveč pritegnilo, saj sem bolj nagnjen k temu, da letiš tako kot lahko sam vidiš. Dvomim, da bi lahko vozil pilona s tistimi očali, pa je vožnja pilona daleč bolj zanimiva kot pa snemanje iz zraka.
Konec koncev pa ima vsak svoje veselje in če ti v tem uživaš, potem si to pač privošči.
Pa brez zamere
LP Kristjan
Glede na to, da si začetnik, se mi zdi nesmiselnno dat nevem kok dnarja za ena očala. Jz osebno bi ta denar rajši pršparou za nadaljne projekte. Ne rečem, da ima usak svoje veselje, vendar bi jaz, če bi se lotil aerofotrografije, snemanja iz zraka ipd. s tem začel ko bi bil 99,9 % pri pristajanju. Ko sem sam opazoval snemanje iz zraka v lescah, me ni preveč pritegnilo, saj sem bolj nagnjen k temu, da letiš tako kot lahko sam vidiš. Dvomim, da bi lahko vozil pilona s tistimi očali, pa je vožnja pilona daleč bolj zanimiva kot pa snemanje iz zraka.
Konec koncev pa ima vsak svoje veselje in če ti v tem uživaš, potem si to pač privošči.
Pa brez zamere
LP Kristjan
LP Kristjan
Ja tole je precej ambiciozno in vključuje precej denarja in časa. Programska oprema za tako stvar bi bila kar zelo zahtevna. Glede na to, da rabiš dobit informacije od parih giroskopov (pozicija modela), višinomera itd, te informacije obdelati in se v trenutku odzvat na servomotorje in ostale kontrole, rabiš tudi precej računske moči. Če te elektronike ni mogoče spraviti na model, seveda rabiš prenos na tla, obdelaš tam in spraviš na komande. Torej rabiš še ZELO HITER prenos podatkov do tal. Samo na GPS se nebi zanašal, ker je hudičevo netočen. Posebej za take zadeve.Boki napisal/-a:računam, da bo nekoč GPS vodil letalo in avtopilot vzletal in pristajal
Nočem pokvariti vsega, toda zdi se mi precej neizvedljivo takole doma in za malo denarja. Prej bi rekel, da je to mogoče samo, če imaš dobrega elektronika, dobrega programerja in dosti denarja.
V nasprotnem primeru spet diši po propadlem projektu že na začetku.
Najbolje, da narediš tako, da računalnik vizualno prepoznava okolico in se odziva (pilotira) glede na to. Če ti to uspe, lahko računaš še na kako resno znanstveno nagrado. Pa tudi trajati zna potem kako desetletje ali 2.
No v vsakem primeru... Komaj čakamo na rezultate!
LP
Vzrok za pre-ambicionze želje je v tem, da enostavno nekateri ne poznajo zadeve (letalskega modelarstva in vsega povezanega z njim) dovolj in si potem zastavljajo včasih nemogoče cilje, včasih hočejo zadeve izboljšati tam kjer se ne dajo, ali pa so že izboljšane, pa oni tega ne vedo, ali pa se lotijo zadeve, ki je v bistvu nekje že dokončno razdelana, pa tega ne vejo.
Tudi tale želja po pilotiranju modela z video očali spada sem.
Vse je že narejeno...vse že obstaja. Čemu se torej mučiti z odkrivanjem tople vode.
Res pa je, da ima izumljanje ali posvojitev in dodelava obstoječega sistema posebno draž.
Vendar je pri letalskem modelarstvu tako, da je treba imeti najprej dobre osnove-temelje, na katerih lahko zadeve nadgrajujemo.
Kaj ti koristi vrhunsko računalniško znanje (sestavljanje komponent in programiranje), če nimaš razčiščenih pojmov o letenju, aerodinamiki in gradnji letal.
Manj ko zadeve poznamo, bolj pogumno se zaženemo vanje.
Če bi vedeli, da nas za drevesom v gozdu, kamor smo se namenili, čaka medved, bi se ustavili in premislili.
Vse premalokrat se spomnemo izreka :"Vem, da nič ne vem!"
LP Mitja
Tudi tale želja po pilotiranju modela z video očali spada sem.
Vse je že narejeno...vse že obstaja. Čemu se torej mučiti z odkrivanjem tople vode.
Res pa je, da ima izumljanje ali posvojitev in dodelava obstoječega sistema posebno draž.
Vendar je pri letalskem modelarstvu tako, da je treba imeti najprej dobre osnove-temelje, na katerih lahko zadeve nadgrajujemo.
Kaj ti koristi vrhunsko računalniško znanje (sestavljanje komponent in programiranje), če nimaš razčiščenih pojmov o letenju, aerodinamiki in gradnji letal.
Manj ko zadeve poznamo, bolj pogumno se zaženemo vanje.
Če bi vedeli, da nas za drevesom v gozdu, kamor smo se namenili, čaka medved, bi se ustavili in premislili.
Vse premalokrat se spomnemo izreka :"Vem, da nič ne vem!"
LP Mitja
Se strinjam... Saj ne pravim, da bo to čez noč. To je nek cilj, ki ga želim doseč in se ob tem kaj zanimivega naučit - to me pritegne in vsi ki so pripravljeni pomagat oz. so odprti za preizkušanje mej so povabljeni k sodelovanju. Vem, da to ni nič novega in da vse že obstaja - ampak sam še nisem letel s pomočjo očal in bi rad poskusil. Mogoče pa ne bo šlo - jaz dopuščam tudi to možnost - mogoče pa bo super. Lahko se tudi zgodi, da bom čez pol leta vse skupaj šenkal nekomu, ker stvar ne bo uspela.
Očala so že prispela in lahko povem, da se vidi odlično. Sedaj iz prve roke vem, kaj lahko pričakujem in sedaj tudi vem, na kaj moram bit pozoren pri nakupu očal. Moram reči, da sem imel pri nakupu bolj srečo, kot pa znanje, da sem izbral ta očala - ker mi nihče ni vedel nič pametnega povedat glede tega (ali pa se mu ni zdelo vredno izgubljat časa). Skratka stvari napredujejo in upam, da bo zadeva uspela. Včasih je treba delati malo večje korake do uspeha.... To pravim zato, ker sem nekako dobil občutek, da bralci gledajo postrani tole debato in si v glavnem mislijo, glej tale je začetnik pa nekaj pametuje tule. To ni moj cilj, včasih je koristno dobit kak nasvet ob pravem trenutku, da ne odkrivamo tople vode in moj namen je ravno ta, poiskati pomoč ljudi z izkušnjami, da bom izgubljal energije tam, kjer to ni potrebno. Glavno pri vsem pa je, da se zabavamo.
Brez zamere, to je le moje mišljenje, ki ni nujno tudi pravilno.
Pozdrav vsem, B.
Očala so že prispela in lahko povem, da se vidi odlično. Sedaj iz prve roke vem, kaj lahko pričakujem in sedaj tudi vem, na kaj moram bit pozoren pri nakupu očal. Moram reči, da sem imel pri nakupu bolj srečo, kot pa znanje, da sem izbral ta očala - ker mi nihče ni vedel nič pametnega povedat glede tega (ali pa se mu ni zdelo vredno izgubljat časa). Skratka stvari napredujejo in upam, da bo zadeva uspela. Včasih je treba delati malo večje korake do uspeha.... To pravim zato, ker sem nekako dobil občutek, da bralci gledajo postrani tole debato in si v glavnem mislijo, glej tale je začetnik pa nekaj pametuje tule. To ni moj cilj, včasih je koristno dobit kak nasvet ob pravem trenutku, da ne odkrivamo tople vode in moj namen je ravno ta, poiskati pomoč ljudi z izkušnjami, da bom izgubljal energije tam, kjer to ni potrebno. Glavno pri vsem pa je, da se zabavamo.
Brez zamere, to je le moje mišljenje, ki ni nujno tudi pravilno.
Pozdrav vsem, B.
Hmm. Kdo pa pravi, da jaz to počnem zaradi letenja? Moj cilj je aerofotografija oz. video prenos slike na daljavo. Letenje je super stvar, da se razumemo - ampak zame bolj sredstvo do cilja, ne cilj sam po sebi. Seveda ga je treba obvladat preden greš naprej, zato pa lepo počasi in s časom bo prišla na vrsto tudi kamera (če ne bom prej vseh modelov razbil_jackson_ napisal/-a:
Kaj pa bo potem še smisel letenja?
Jaz imam tole sposojeno od kolega.
Zaenkrat me ni impresioniralo toliko, da bi razmišljal o nadaljnji uporabi zadeve za "video pilotiranje".
Seveda pa želja po gledanju iz kokpita modela na pobočju ostaja, a si za enkrat ne postavljam visokih ciljev.
Mitja
Zaenkrat me ni impresioniralo toliko, da bi razmišljal o nadaljnji uporabi zadeve za "video pilotiranje".
Seveda pa želja po gledanju iz kokpita modela na pobočju ostaja, a si za enkrat ne postavljam visokih ciljev.
Mitja
- Priponke
-
- video oprema.jpg (54.69 KiB) Pogledano 4020 krat
Je bilo o tem že veliko pokazanega in predebatiranega v temi Aerofotografija, FPV :stargazer napisal/-a:Mal za motivacijo prilagam spodnji link. Men zgleda fenomenalno.
Poglej si tukaj
viewtopic.php?t=13420
Mitja