Težave z baterijami
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Težave z baterijami
Po cca 50 ciklih polnjenja -praznenja so se mi baterije začele čudno obnašati
Po polnjenju baterij Ni-Mh 7X1400mAh vstavim hladne vendar polne baterije v model. Ko prižgem motor na malih obratih stvar deluje B.P ,ko pa povišam obrate na cca 1/2 plina pa se motor izključi. Včeraj sem izmeril še napetost na paketu in ugotovil da se napetost pri naglem povišanju obr. motorja sesede pod 4V.
Če pa motor pustim teči par minut na manjših obratih(toliko da se baterije segrejejo)pa zadeva deluje še kar zadovoljivo,vendar pa daleč od novih.
Motor ne dobi toliko obratov kot jih je še do pred kratkim.
Baterijski paket ni doživel kreša pa tudi pretiraval nisem z njim glede priganjanja pri poletu. Sem pa opazil v zadnjih cca 5-ih poletih da so se kar močno segrele.
Na forumu prebiram da imajo nekateri modelarjite te baterije v uporabi tudi po dve leti moje pa so stare kvečejemu štiri mesece pa so že "fuč"!!
Na paketu so montirani tudi "kekci" snemljivi ki sem jih pridno uporabljal.
Če ima kddo kak predlog kaj še storiti,ali kakšno idejo kaj bi lahko bilo prosim za odgovor
Po polnjenju baterij Ni-Mh 7X1400mAh vstavim hladne vendar polne baterije v model. Ko prižgem motor na malih obratih stvar deluje B.P ,ko pa povišam obrate na cca 1/2 plina pa se motor izključi. Včeraj sem izmeril še napetost na paketu in ugotovil da se napetost pri naglem povišanju obr. motorja sesede pod 4V.
Če pa motor pustim teči par minut na manjših obratih(toliko da se baterije segrejejo)pa zadeva deluje še kar zadovoljivo,vendar pa daleč od novih.
Motor ne dobi toliko obratov kot jih je še do pred kratkim.
Baterijski paket ni doživel kreša pa tudi pretiraval nisem z njim glede priganjanja pri poletu. Sem pa opazil v zadnjih cca 5-ih poletih da so se kar močno segrele.
Na forumu prebiram da imajo nekateri modelarjite te baterije v uporabi tudi po dve leti moje pa so stare kvečejemu štiri mesece pa so že "fuč"!!
Na paketu so montirani tudi "kekci" snemljivi ki sem jih pridno uporabljal.
Če ima kddo kak predlog kaj še storiti,ali kakšno idejo kaj bi lahko bilo prosim za odgovor
Življenje je lepo,brez modelarstva pa bi bilo kot sadna kupa brez smetane!!!
40Mhz K58,K83
40Mhz K58,K83
Uporabljam krtačnik speed 400 in regler (ne vem mu imena) ki na novih baterijah deluje OK.Da pa morajo baterije biti tople da sploh delujejo pa sem napisal že v prispevku zgoraj, vendar pa njihovo delovanje ni optimalno kot pri novih.
Ali je možno da je ena-ali več celic v paketu zanič ko pa po segretju celic le te delujejo skoraj normalno?????
L.P.Janez
Ali je možno da je ena-ali več celic v paketu zanič ko pa po segretju celic le te delujejo skoraj normalno?????
L.P.Janez
Življenje je lepo,brez modelarstva pa bi bilo kot sadna kupa brez smetane!!!
40Mhz K58,K83
40Mhz K58,K83
Ne vem kaj misliš s tem set up je naslednji:raktivec napisal/-a:raktivec napisal/-a:Koliko amperov hočeš in kake so baterije?
Motor = SPEED 400
Baterije=7X1400mAh Ni-Mh
Prop=6X3 zlžljiv
Regulator obrat. mot.=Xtra
Upam da se iz teh podatkov da kaj več razbrat
L.P. Janez
Življenje je lepo,brez modelarstva pa bi bilo kot sadna kupa brez smetane!!!
40Mhz K58,K83
40Mhz K58,K83
Zdravo
Po vsej verjetnosti je tako, kot si že sam ugotovil. Načeloma pokvariš baterije s pregretjem. Če so že zunaj tako tople, kako je šele znotraj. S tem se zaradi toplotnih raztezkov ločijo "prevodni stiki" in celica daje manj kot bi, če bi bila popolnoma v redu.
Z instrumentom zmeri napetosti na posameznih celicah ko ne bo obremenitve in potem, ko bodo obremenjene. Nekje se bo pokazalo.
Zamenjaj slabe celice, še bolje pa kar cel paket.
LP Niko
Po vsej verjetnosti je tako, kot si že sam ugotovil. Načeloma pokvariš baterije s pregretjem. Če so že zunaj tako tople, kako je šele znotraj. S tem se zaradi toplotnih raztezkov ločijo "prevodni stiki" in celica daje manj kot bi, če bi bila popolnoma v redu.
Z instrumentom zmeri napetosti na posameznih celicah ko ne bo obremenitve in potem, ko bodo obremenjene. Nekje se bo pokazalo.
Zamenjaj slabe celice, še bolje pa kar cel paket.
LP Niko
- Vsenafarbos
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 19 Nov 2004, 23:50
- Kraj: Sodražica-Radovljica
johhan napisal/-a:HAJ
Raktivec celice so velikosti 2/3 AA.
Niko tebi pa hvala za izčrpen odgovor . Bom izmeril kar na priključku za kekce tam še najlažje pridem zraven.
Helou!
Janez se je verjetno malo zmotil...Če sem zadnjič prav videl, so celice V-TEC 1400mAh in velikosti 2/3 A. Take bi morale ža šalo poganjat tisti Speed400.
S celicami te velikosti se dogajajo tudi meni nerazumljive stvari...Sam imam 7 celični paket KAN 1050 že zelo dolgo; kakšne 3 leta, pa še zmeraj dobro delajo.
Stric ima celo zbirko raznoraznih 7 celičnih paketov, pa jim je kapaciteta po recimo 50 ciklih nekaterim upadla iz 1200 mAh na 850mAh. Ni mi jasno, kje je tle štos.
Preveril sem polnjenje, če bi jih eventuelno polnilec (Schulze) pregreval, pa je bil paket topel (okoli 40-50 stopinj, polnjenje ponavadi 1C). Povedal sem mu pa tudi, da naj jih ne prazni preveč, itak pa mu regler odklopi, ko je voltaža prenizka...
Priključkov za kekce pa nima...
Aja...Janez, včasih zna biti problem, če celice predolgo stojijo in mogoče rabijo nekaj ciklov za ogrevanje. Če pa so dalj časa stale prazne, pa zna biti to vzrok izgubi kondicije
LP K
@Vsenafarbos;
Sam si si odgovoril z stavkom:"Kekcev pa nima."
Kolikor poznam NiMh celice jih je treba po reglcih na polno žgat, pa so dolgo dobre. Če jih zapacaš z dopolnjevanji, neuporabo kekcev ali šibkimi polnjenji in praznjenji, so le še za v smeti.
Meni so zelo dolgo držalke brez vsake spremembe v zmogljivosti. Po prvi f5J tekmi, kjer jih je bilo nujno še tople dopolnjevat, so občutno izgubile na kapaciteti.
Sam si si odgovoril z stavkom:"Kekcev pa nima."
Kolikor poznam NiMh celice jih je treba po reglcih na polno žgat, pa so dolgo dobre. Če jih zapacaš z dopolnjevanji, neuporabo kekcev ali šibkimi polnjenji in praznjenji, so le še za v smeti.
Meni so zelo dolgo držalke brez vsake spremembe v zmogljivosti. Po prvi f5J tekmi, kjer jih je bilo nujno še tople dopolnjevat, so občutno izgubile na kapaciteti.
lp
Sašo
Sašo
HAJ!
Ja no je bil en škrat ali pa prehitro pisanje. Kakorkoli že ,sem zmeril napetosti in pa tok na baterijah kar pri direktni obremenitvi z motorjem tokrat je bil to brezkrtačnik W..... in pa 18A regulator elisa pa9X4
Na 7 členskem packu so bile odčitane naslednje vrednosti pri odklopu regulatorja:
celica-1=0,79V
-2=0,79V
-3=0,59V
-4=0,69V
-5=0,57V
-6=0,82V
-7=0,69
Odklop pri 4,8V in max toku ki je tekel 4,15A
sledil je še preizkus na celicah 8XGP1300mAh 2/3A
Napetost celic v mirovanju motorja9,99V in tok0,7A
Voltaža pri polnem plinu 8,12V in pa tok 10,5A
Zaključek:
Mislim da bodo morale baterije kar v reciklažo kajti tudi predhodni pack istega proizvajalca ki sem ga kupil lani je po cca60 ciklih umrl
L.P. in hvala za vse odgovore Janez.
Ja no je bil en škrat ali pa prehitro pisanje. Kakorkoli že ,sem zmeril napetosti in pa tok na baterijah kar pri direktni obremenitvi z motorjem tokrat je bil to brezkrtačnik W..... in pa 18A regulator elisa pa9X4
Na 7 členskem packu so bile odčitane naslednje vrednosti pri odklopu regulatorja:
celica-1=0,79V
-2=0,79V
-3=0,59V
-4=0,69V
-5=0,57V
-6=0,82V
-7=0,69
Odklop pri 4,8V in max toku ki je tekel 4,15A
sledil je še preizkus na celicah 8XGP1300mAh 2/3A
Napetost celic v mirovanju motorja9,99V in tok0,7A
Voltaža pri polnem plinu 8,12V in pa tok 10,5A
Zaključek:
Mislim da bodo morale baterije kar v reciklažo kajti tudi predhodni pack istega proizvajalca ki sem ga kupil lani je po cca60 ciklih umrl
L.P. in hvala za vse odgovore Janez.
Življenje je lepo,brez modelarstva pa bi bilo kot sadna kupa brez smetane!!!
40Mhz K58,K83
40Mhz K58,K83