le kaj mu je?
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
le kaj mu je?
lep pozdrav!
moj elektro uhu je do včeraj delal popolnoma brezhibno,včeraj pa
je proti koncu letenja (namreč bat.je bila že na min.)ugasnil motor.
najprej sem pomislil na prazno baterijo vendar,ko sem jo napolnil do konca(isto)!!!
kot da motor wb 20/40/20 nima moči,da bi se obrnil.
ugotovil sem da se regler tudi močno segreva,sedaj pa ne vem kaj je šlo
k vragu?
mi lahko kdo pomaga????hvala
moj elektro uhu je do včeraj delal popolnoma brezhibno,včeraj pa
je proti koncu letenja (namreč bat.je bila že na min.)ugasnil motor.
najprej sem pomislil na prazno baterijo vendar,ko sem jo napolnil do konca(isto)!!!
kot da motor wb 20/40/20 nima moči,da bi se obrnil.
ugotovil sem da se regler tudi močno segreva,sedaj pa ne vem kaj je šlo
k vragu?
mi lahko kdo pomaga????hvala
tc
Če imaš li po celice si jih mogoče preveč izpraznil in jih s tem tudi uničil...?
Kakšna je napetost celic? Kakšna bi morala biti?
LP
Kakšna je napetost celic? Kakšna bi morala biti?
LP
"Moč ni v obrambi, pač pa v napadu!!!!!!"
www.balcore.si
www.balcore.si
lipo mislim da je v redu kajti zakrilca delajo normalno (gor,dol,levo,desno)
motor pa se zelo hitro odziva za centi levo pa takoj desno pa spet levo,nato pa neha!
potem dam spet malo gasa ista pesem!
žice so ok!!! nikjer ni stika!
regler mam 40 amperski,pa se pregreva????
tudi če pomagam motorju me ne upošteva!!
ZA ZNORET!!!
motor pa se zelo hitro odziva za centi levo pa takoj desno pa spet levo,nato pa neha!
potem dam spet malo gasa ista pesem!
žice so ok!!! nikjer ni stika!
regler mam 40 amperski,pa se pregreva????
tudi če pomagam motorju me ne upošteva!!
ZA ZNORET!!!
tc
Step by step...
Najprej lep pozdravček..
Prvi korak. Ali se ti regulator greje tudi ko imaš komando za plin na minimumu.??? Če ja, pol maš skurjene fete v regulatorju....
Drugi korak. če imaš instrument, izmeri upornost med žicami, ki prihajajo iz motorja (pri izključenem regulatorju). Vse vrednosti morajo biti popolnoma enake, če niso, potem je ena od žic strgana. Če instrumenta nimaš, ga kupi za par eurov, kak bauhaus al pa Conrad al pa kaj podobnega ....., ti bo zmerom prav pršu.....
Tretji korak. Probaj motorju mal pomagat da začne vrtet, pa brez elise... Če se bo vrtel, pomeni da dela samo z dvema poloma..
Pol pa napši kako je šlo, pa ti bomo naprej povedal, OK??? Pa velik uspeha..
Prvi korak. Ali se ti regulator greje tudi ko imaš komando za plin na minimumu.??? Če ja, pol maš skurjene fete v regulatorju....
Drugi korak. če imaš instrument, izmeri upornost med žicami, ki prihajajo iz motorja (pri izključenem regulatorju). Vse vrednosti morajo biti popolnoma enake, če niso, potem je ena od žic strgana. Če instrumenta nimaš, ga kupi za par eurov, kak bauhaus al pa Conrad al pa kaj podobnega ....., ti bo zmerom prav pršu.....
Tretji korak. Probaj motorju mal pomagat da začne vrtet, pa brez elise... Če se bo vrtel, pomeni da dela samo z dvema poloma..
Pol pa napši kako je šlo, pa ti bomo naprej povedal, OK??? Pa velik uspeha..
poglej v notranjost motorja, torej v navitje! ali je tam kaj nenavadnega?(strgana oz. pregoreta žička navitja)
jaz mislim da se ti je to zgodilo! ker se zaletava med polima magnetkov in ne pride do tretjega magnetka. poskusi še takole. prižgi motor na polivičen gas. potem ko se motor "zaletava med magnetoma" mu malce pomagaj-kar močno(najbolje da imaš plopelerček gor) in če boš z roko preskočil tisto polje in se ti bo v naslednjem koraku zopet "zaletaval" ti je šla ena faza v navitju!
poizkusi toda previdno!
jaz mislim da se ti je to zgodilo! ker se zaletava med polima magnetkov in ne pride do tretjega magnetka. poskusi še takole. prižgi motor na polivičen gas. potem ko se motor "zaletava med magnetoma" mu malce pomagaj-kar močno(najbolje da imaš plopelerček gor) in če boš z roko preskočil tisto polje in se ti bo v naslednjem koraku zopet "zaletaval" ti je šla ena faza v navitju!
poizkusi toda previdno!
Modelarstvo je pač drag špas
35 Mhz, ch 61, 79
Šenčur
35 Mhz, ch 61, 79
Šenčur