Pozdravljeni!
Je gdo izdelal ta model, načrt je v TIM september letnik 2015(št1). Zgleda fajn začetniški model.
Mogoče gdo ve kater profil je uporabljen?
Slipy Tim september/2015
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Slipy Tim september/2015
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Slipy Tim september/2015
Za začetniški jadralni model vzemi enega od naštetih modelov, vsak bo dober ne glede na original v načrtu:
E205
SD7032
S3021
Za sendvič krilo MH43 in HN1033
E205
SD7032
S3021
Za sendvič krilo MH43 in HN1033
lp
Sašo
Sašo
Re: Slipy Tim september/2015
Super hvala!
Po načrtu je nekaj bolj ukrivljenega(model je tako izpod rok R.Resmana)
https://drive.google.com/file/d/1cHNt8Q ... sp=sharing
Po načrtu je nekaj bolj ukrivljenega(model je tako izpod rok R.Resmana)
https://drive.google.com/file/d/1cHNt8Q ... sp=sharing
- Priponke
-
- profil.jpg (38.12 KiB) Pogledano 1516 krat
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Slipy Tim september/2015
Tak kriv profil je dober za prostoleteče modele, za vodene po moje ni. Je zelo počasen in drsni kot modela je slab. Če bi že delal tak počasen model bi raje izbral profil Jedelsky EJ85, ki je nekaj najbolj dobrodušnega kar sem kadarkoli videl, obenem pa krilo mimogrede izdelaš iz deščic balse.
Profili, ki sem jih naštel so enostavni za gradnjo krila, saj imajo ravno spodnjo linijo in krilo lepo položiš na mizo. Obenem so dovolj debeli za trdno krilo in vsi so turbulentni. To pomeni, da bo model tudi z manjšo napako v profilu lepo letel. Konstrucijski Kot naj bo 2,3 do 2,5 stopinji na trup, kot višinca pa -1 stopinjo, da bo razlika med tema kotoma med 1,3 in 1,5 stopinje.
Seveda bo letelo tudi z originalnim profilom, ampak kot pravim je za moje pojme preveč kriv za rv model.
SD 7032 in HN 1033 sta se včasih na veliko uporabljala za hlg modele. SD je počasnejši, HN pa prodornejši. E 205 je po mojih izkušnjah primerljiv z SD 7032, še celo počasnejši se mi zdi, S3021 je pa itak kopija profila E 205.
MH43 je bil razvit za F3B, a se je v glavnem zelo obnesel za pylon modele. Je prodoren, ampak morda presenetljivo od vseh najdobrodušnejši in odpušča največ napak v gradnji in prenese odbite vpadne kote. Ob zelo lahki gradnji kot je teh 12 g/dm2 in manj, je to super začetniški profil.
Ma dober bo vsak!
Profili, ki sem jih naštel so enostavni za gradnjo krila, saj imajo ravno spodnjo linijo in krilo lepo položiš na mizo. Obenem so dovolj debeli za trdno krilo in vsi so turbulentni. To pomeni, da bo model tudi z manjšo napako v profilu lepo letel. Konstrucijski Kot naj bo 2,3 do 2,5 stopinji na trup, kot višinca pa -1 stopinjo, da bo razlika med tema kotoma med 1,3 in 1,5 stopinje.
Seveda bo letelo tudi z originalnim profilom, ampak kot pravim je za moje pojme preveč kriv za rv model.
SD 7032 in HN 1033 sta se včasih na veliko uporabljala za hlg modele. SD je počasnejši, HN pa prodornejši. E 205 je po mojih izkušnjah primerljiv z SD 7032, še celo počasnejši se mi zdi, S3021 je pa itak kopija profila E 205.
MH43 je bil razvit za F3B, a se je v glavnem zelo obnesel za pylon modele. Je prodoren, ampak morda presenetljivo od vseh najdobrodušnejši in odpušča največ napak v gradnji in prenese odbite vpadne kote. Ob zelo lahki gradnji kot je teh 12 g/dm2 in manj, je to super začetniški profil.
Ma dober bo vsak!
lp
Sašo
Sašo