8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Moderator: Pisaneli
8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
V nedeljo 16.9.2012 bo s pričetkom ob 9.00 tekmovanje v kategoriji F5J 400.
Prijave od vljučno petka 14.9.2012 na [email protected]. Štatrnina 10 EUR.
Lokacija: vzletišče Kamnik.
Pravila za F5J 400 z dopolnili.
Skupni čas leta z motorjem je 10 min, od tega čas delovanja motorja za modele zgrajena brez kompozitov in razpona kril do 1.5m 60s,
za ostale 30s. Vsi modeli štartajo skupaj.
Prijave od vljučno petka 14.9.2012 na [email protected]. Štatrnina 10 EUR.
Lokacija: vzletišče Kamnik.
Pravila za F5J 400 z dopolnili.
Skupni čas leta z motorjem je 10 min, od tega čas delovanja motorja za modele zgrajena brez kompozitov in razpona kril do 1.5m 60s,
za ostale 30s. Vsi modeli štartajo skupaj.
modelarstvo je ta bol'
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Mislim,da je večina tistih modelarjev,ki jim je "ta lahka 400" pri srcu z veseljem prebrala in seveda pritrdila udeležbo na tem srečanju-tekmovanju v tej panogi.Ker je pa običejno ,na resnih srečanjih,objaviti tudi spisek udeležencev in seveda skupine ,pričakujem tudi to potezo od organizatorja za nas -firbce. Mislim,da to ne-bo težko,kajti po moji udeležbi na tekmi F5j-FAI-prav na tem terenu ni bilo nobenih problemov. Lepo pa bo tu videti vse generacije aktivnih in pasivnih v formuli 400.
Tone
Tone
8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012 - Priljavljeni & Lokac
Prijavljenih je 16 tekmovalcev (glej prilogo). Za hrano in pijačo bo poskrbljeno.
Za v Garmin lahko vpišete naslov: Kamnik, Korenova cesta 7 (to je Fructal).
GPS: 46.196767, 14.583878
Prijavljeni tekmovalci:
Za v Garmin lahko vpišete naslov: Kamnik, Korenova cesta 7 (to je Fructal).
GPS: 46.196767, 14.583878
Prijavljeni tekmovalci:
- Grgurič Aljoša
Kosir Damir
Pečar Jure
Hrovat Matjaž
Bombek Igor
Škrabl Denis
Urbančič Gregor
Žgajner Mitja
Korber Rudi
Simon Ogrinec
Miholič Tadej
Videnšek Tone
Jovičič Milan
Belovič Ivica
Podbregar Matjaž
Karič Sinuša
modelarstvo je ta bol'
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Pozdrav,
nažalost Igor Bombek odustaje, prijatelj mu se ženi.
Siniša Karič i ja dolazimo.
LP
Damir
nažalost Igor Bombek odustaje, prijatelj mu se ženi.
Siniša Karič i ja dolazimo.
LP
Damir
slabom ku*cu i dlaka smeta!
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Pohvale organizatorjem za organizacijo F5J 400 tekmovanja.
Vreme je bilo odlično.
Vreme je bilo odlično.
- Priponke
-
- Otvoritev in razlaga F5J-400 prilagojenih pravil.
- DSC02222.JPG (201.75 KiB) Pogledano 5171 krat
-
- DSC02225.JPG (198.93 KiB) Pogledano 5171 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Veliko je bilo družabnih debat med tekmovanjem...
- Priponke
-
- DSC02226.JPG (209.89 KiB) Pogledano 5169 krat
-
- DSC02227.JPG (219.89 KiB) Pogledano 5169 krat
-
- DSC02229.JPG (192.48 KiB) Pogledano 5169 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
- Priponke
-
- Ekpa Zaprešič
- DSC02232.JPG (202.21 KiB) Pogledano 5164 krat
-
- testiranje F3K orožja ;-)
- DSC02235.JPG (183.75 KiB) Pogledano 5164 krat
-
- hmmm (rekli smo roke na hrbet) ;-)
- DSC02233.JPG (201.94 KiB) Pogledano 5164 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Tole je bila moje prvo tekmovanje v F5Jx kategoriji.
Z prijatelji smo se tekmovanja udeležili za zabavo , druženje in osebno zadovoljstvo, ki pa se je kasneje sprevrglo v grdo borbo za prva mesta.
Tekmovanje je bilo organizirano z prilagojenimi in vnaprej znanimi pravili in urnikom tekmovanja.
V drugem letu Fly-off-a pa se je zgodba iz lepe pravljice sprevrgla v pravo dramo.
Nakateri modelarji so leteli z prižganimi motorji krepko več kot trideset sekund, nekateri med njimi so celo vmes med penjanjem ponovno prižigali motorje ??? S strani vodje tekmovanja ni bil javljen čas po katerem bi modelarji imeli orientacijo o potrebnem izklopu.
Organizator je tukaj res mogoče malo preveč kolebal z odločitvijo o ponavljanu turnusa, ki pa je bila edina smiselna poteza.
Če bi turnus lepo ponovili, bi dobili realne rezultate in vtis iz tekmovanja bi definitivno bil dober.
Tako pa sem osebno zelo razočaran nad početjem posameznikov, ki so spakirali modele v avtomobile in z taktičnim bojkotom ponovitve turnusa prilagodili svoj izid tekmovanja.
Upam da bo v bodoče tukaj prevladal bolj Fair Play , kot pa osebno gladiatorstvo.
Kategorija F5J-400 je definitivno zanjimiva in tudi dokaj dostopna tekmovalna kategorija.
Skupaj poskrbimo, da kategorija postane čim bolj številčna ter da se bodo na ta tekmovanja pričeli priključevati tudi novi mladi modelarji.
LP Grega
Z prijatelji smo se tekmovanja udeležili za zabavo , druženje in osebno zadovoljstvo, ki pa se je kasneje sprevrglo v grdo borbo za prva mesta.
Tekmovanje je bilo organizirano z prilagojenimi in vnaprej znanimi pravili in urnikom tekmovanja.
Potek tekmovanja v pretekmovanju je potekalo gladko in z majnšimi spodrsljavčki, ki pa so se sproti urejevali.rc kino napisal/-a: Pravila za F5J 400 z dopolnili.
Skupni čas leta z motorjem je 10 min, od tega čas delovanja motorja za modele zgrajena brez kompozitov in razpona kril do 1.5m 60s,
za ostale 30s. Vsi modeli štartajo skupaj.
V drugem letu Fly-off-a pa se je zgodba iz lepe pravljice sprevrgla v pravo dramo.
Nakateri modelarji so leteli z prižganimi motorji krepko več kot trideset sekund, nekateri med njimi so celo vmes med penjanjem ponovno prižigali motorje ??? S strani vodje tekmovanja ni bil javljen čas po katerem bi modelarji imeli orientacijo o potrebnem izklopu.
Organizator je tukaj res mogoče malo preveč kolebal z odločitvijo o ponavljanu turnusa, ki pa je bila edina smiselna poteza.
Če bi turnus lepo ponovili, bi dobili realne rezultate in vtis iz tekmovanja bi definitivno bil dober.
Tako pa sem osebno zelo razočaran nad početjem posameznikov, ki so spakirali modele v avtomobile in z taktičnim bojkotom ponovitve turnusa prilagodili svoj izid tekmovanja.
Upam da bo v bodoče tukaj prevladal bolj Fair Play , kot pa osebno gladiatorstvo.
Kategorija F5J-400 je definitivno zanjimiva in tudi dokaj dostopna tekmovalna kategorija.
Skupaj poskrbimo, da kategorija postane čim bolj številčna ter da se bodo na ta tekmovanja pričeli priključevati tudi novi mladi modelarji.
LP Grega
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Druga tekma f5j 400 po dolgoletni pavzi je pokazala, da je za to kategorijo precejšnje zanimanja, 16 tekmovalcev in vsaj 5 oglednikov od katerih 3 že modelarijo svoje modele
Tekma v Kamniku je bila pa lepa, super vreme, (spremenljivo oblačno) kar je spreminjalo pogoje in je bil vsak turnus drugačen.
Organizator je solidno odpeljal vse skupaj, razen tiste napake na koncu, sklical je zbor finalistov in raspravljal o tem kaj bi naredili, da odpravijo sodnikovo napako, tak postopek pač ne more roditi drugega kot žolčno "demokratično" raspravo, ki ne pripelje nikamor, sodniški zbor bi se moral odločit kaj in kako, to objavit in pika. (v katerem športu pa se demokratično odloča o prekrških?)
Tekma v Kamniku je bila pa lepa, super vreme, (spremenljivo oblačno) kar je spreminjalo pogoje in je bil vsak turnus drugačen.
Organizator je solidno odpeljal vse skupaj, razen tiste napake na koncu, sklical je zbor finalistov in raspravljal o tem kaj bi naredili, da odpravijo sodnikovo napako, tak postopek pač ne more roditi drugega kot žolčno "demokratično" raspravo, ki ne pripelje nikamor, sodniški zbor bi se moral odločit kaj in kako, to objavit in pika. (v katerem športu pa se demokratično odloča o prekrških?)
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Kje si jih lahko preberem, vključno z dopolnili in podrobnejšo razlago besedne zveze "za modele zgrajene brez kompozita".rc kino napisal/-a:Pravila za F5J 400 z dopolnili.
Pred časom sem se začel navduševati da pristopim zraven, ampak res bi rad vedel, kakšen model si naj naredim, da mi nekdo ne bo na tekmi skenslal čas delovanja motorja na neko hendikep vrednost.
LP Mitja
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
ta pravila (telstar 60 s) si je izgovoril Roman, kot tradicijo pokalne tekme telstar iz leta 2000 tako, da jih ni napisanih ali kakorkoli drugače uveljavljenih 30 s motorja in to je to ni nikakršnega hendikepa nč batUltralajt napisal/-a:Kje si jih lahko preberem, vključno z dopolnili in podrobnejšo razlago besedne zveze "za modele zgrajene brez kompozita".rc kino napisal/-a:Pravila za F5J 400 z dopolnili.
Pred časom sem se začel navduševati da pristopim zraven, ampak res bi rad vedel, kakšen model si naj naredim, da mi nekdo ne bo na tekmi skenslal čas delovanja motorja na neko hendikep vrednost.
LP Mitja
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Ti modeli brez kompozita so enostavo rečeno modeli izključno iz balze manjši od meter in pol. Če bi se popolnoma držali pravil, nebi smel imeti niti spojev na krilu ojačanih s steklenko, mislim pa da glede tega nihče ne bo kompliciral . Sepravi trup, repi, in krilo iz balze (karbonska palčka od trupa do repov ne pride v poštev).
Vsekakor teh 60 sekund ni prednost ali hendikep za manjše avijone, kar se je tudi pokazalo, tako da bi bilo dobro ta pravila obdržati.
Kar se tiče tekme pa je bila dobra, mogoče se je poznalo nepoznavanje pravil organizatorja, v katerih jasno piše pod točko 14:
a) če se leti osem (8) turnusov, se seštejejo vsi razen najslabšega!
b) če se leti manj od 8 turnusov, se seštejejo vsi rezultati!
Klicajev nisem naredil jaz Sepravi nikjer v pravilniku ni omenjenega dobenega FLY-ofa, ki smo ga včeraj na žalost leteli.
Če komentiram dogajanje na koncu tekme v smislu napredka in ne obtožb tako kot eni posamezniki. Definitivno je treba dodati člen v pravilnik, ki določa kaj se zgodi ko je napaka na strani sodnika, saj smo imeli včeraj primer, ko je sodnik pozabil povedati kdaj se ugasne motor, zato smo nekateri imeli prižgane motorje 5 sekund dlje, sodnik pa ni takoj prekinil tekme ampak smo odleteli celoten turnus do konca šele nato so začele padati ideje o ponovitivi. Tu bom zaključil ker za razliko od nekaterih spoštujem svoje kolege.
Vsekakor teh 60 sekund ni prednost ali hendikep za manjše avijone, kar se je tudi pokazalo, tako da bi bilo dobro ta pravila obdržati.
Kar se tiče tekme pa je bila dobra, mogoče se je poznalo nepoznavanje pravil organizatorja, v katerih jasno piše pod točko 14:
a) če se leti osem (8) turnusov, se seštejejo vsi razen najslabšega!
b) če se leti manj od 8 turnusov, se seštejejo vsi rezultati!
Klicajev nisem naredil jaz Sepravi nikjer v pravilniku ni omenjenega dobenega FLY-ofa, ki smo ga včeraj na žalost leteli.
Če komentiram dogajanje na koncu tekme v smislu napredka in ne obtožb tako kot eni posamezniki. Definitivno je treba dodati člen v pravilnik, ki določa kaj se zgodi ko je napaka na strani sodnika, saj smo imeli včeraj primer, ko je sodnik pozabil povedati kdaj se ugasne motor, zato smo nekateri imeli prižgane motorje 5 sekund dlje, sodnik pa ni takoj prekinil tekme ampak smo odleteli celoten turnus do konca šele nato so začele padati ideje o ponovitivi. Tu bom zaključil ker za razliko od nekaterih spoštujem svoje kolege.
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Pravila za F5J 400. Vmes je mogoče kakšna pravopisna napaka
- Priponke
-
- PRAVILNIK_KATEGORIJE_F5J_-_400.pdf
- (82.23 KiB) Prenešeno 134 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Že downlovdam!
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Včeraj se je zgodilo nekaj, o čemer sem pred časom že opozarjal. Dogodek ni bila niti kvalitetna tekma niti kvalitetno družabno srečanje, kar je na koncu pustilo zelo slab vtis. Očitno je, da imamo skupaj dve skupini ljudi, ki mogoče ne spadata najbolj skupaj - zagrizene tekmovalce in tiste, ki jih oragnizatorjeve očitne napake niso preveč motile.
Kljub temu, da je to "400" kategorija,kjer naj bi bilo vprašanje motorja rešeno, se pojavljajo debate, kateri 400 motor je najboljši in kje jih dobiti, komu se vrti prop s koliko obrati in nazadnje še 30s vs. 60s motorja, kar je povzročilo, da se je za nekatere pravilnik na tej točki končal.
Vse zagrizene tekmovalce vabim, da si naslednjo sezono pridejo ogledat kako bolj resno F5J tekmo, "400" klapi pa predlagam bolj sproščena in manj tekmovalna srečanja.
Kljub temu, da je to "400" kategorija,kjer naj bi bilo vprašanje motorja rešeno, se pojavljajo debate, kateri 400 motor je najboljši in kje jih dobiti, komu se vrti prop s koliko obrati in nazadnje še 30s vs. 60s motorja, kar je povzročilo, da se je za nekatere pravilnik na tej točki končal.
Vse zagrizene tekmovalce vabim, da si naslednjo sezono pridejo ogledat kako bolj resno F5J tekmo, "400" klapi pa predlagam bolj sproščena in manj tekmovalna srečanja.
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Naj še jaz dodam moje videnje včerajšnje tekme... Vreme je bilo idealno, včasih že skorajda malo "prekičasto" in na koncu kanček vetra, ki je poskrbel za spremebo taktike pri pristanku in malce premešal vrstni red.
Razveselilo me je lepo število tekmovalcev, obiskovalcev in srečanje s starimi znanci iz "pozabljene generacije 400", piloti iz F3K scene in F5J-FAI
Pohvalil bi organizatorja za pripravo tekmovalnega prostora, zagotovitev zadostnega števila sodnikov in nizko štartnino, ki je v teh kriznih časih nemalokrat tudi eden od faktorjev za upad sodelujočih.
Kar se tiče samega tekmovanja bi se strinjal z enim od predhodnikov, da si je kljub neformalni kategoriji Roman zadal veliko nalogo, ki je v celoti ni mogel sam 100%-no izpeljati. Kajti modeli in tekmovalci so vse bolj izenačeni in na koncu odločajo majhne razlike, zato je potrebno dokaj resno pristopiti k sami organizaciji. Tukaj mislim predvsem na:
1. CD z odštevalnim časom kot ga poznamo na F3J tekmovanjih in CRO F5J-400 sceni, bi včeraj rešil 95% nastalih težav. Najmanj 2x smo opazili, da so tekmovalci pristajali po preteku delovnega časa 10 minut (sekundo ali še manj), sodniki pa so vpisali let 10:00:00 kar je že teoretično nemogoče. Običajno se prekoračitev kaznuje z odvzemom 30 sekund pristanek se šteje 0.
Z uporabo CD-ja tudi nebi bilo prerekanj in slabe volje po 2. finalnem letu
2. Dosledno spoštovanje "lesenih" modelov. Ojačitve v krilu ali trupu oz. njihovi sestavni deli to vsekakor, niso. Steklenka za ojačitev V-loma na zgornji površini "planka" je tukaj izjema. Vesel bi bil, če bi se pojavilo še več tekmovalcev v tej "podkategoriji" in zelo me mika, da bi se še sam lotil tega izziva.
3. Pred začetkom tekmovanja se običajno med tekmovalci izbere 3-članska komisija, ki potem rešuje vse morebitne zaplete in tako potem ne prihaja do hude krvi med samimi tekmovalci.
Želel bi samo pomiriti še malce Denisa in Grega saj imata vsak po svoje prav. Denis, ki je zame moralni zmagovalec, saj je najboljše odletel oba finalna leta ima tako prav, da je glavni sodnik dolžan v roku 1 minute obvestiti tekmovalce o ponovnem letu in ukazati vrnitev vseh modelov na štartna mesta, ne pa po preteku odletenih 15 minut, saj tako lahko na ta način manipulira z rezultati tekmovalcev (kdo je komu všeč itn...) kar vsekakor ni korektno.
Ima pa po svoje tudi Grega prav, saj je določen motorni čas 30(60) sekund in je vsak tekmovalec po preteku tega časa dolžan ugasniti motor - in tukaj ni dorečeno, da je motor potrebno ugasniti po obvestilu/signalu itd... kar so nekateri upoštevali, drugi (večina) pa spet nismo in smo gluho navijali višino
Za konec bi vse udeležence povabil na vnovično srečanje čez slaba 2 tedna v Zaprešić, kjer se nam obeta še večje število tekmovalcev in prava modelarska poslastica s tradicionalno dobro utečeno organizacijo
Razveselilo me je lepo število tekmovalcev, obiskovalcev in srečanje s starimi znanci iz "pozabljene generacije 400", piloti iz F3K scene in F5J-FAI
Pohvalil bi organizatorja za pripravo tekmovalnega prostora, zagotovitev zadostnega števila sodnikov in nizko štartnino, ki je v teh kriznih časih nemalokrat tudi eden od faktorjev za upad sodelujočih.
Kar se tiče samega tekmovanja bi se strinjal z enim od predhodnikov, da si je kljub neformalni kategoriji Roman zadal veliko nalogo, ki je v celoti ni mogel sam 100%-no izpeljati. Kajti modeli in tekmovalci so vse bolj izenačeni in na koncu odločajo majhne razlike, zato je potrebno dokaj resno pristopiti k sami organizaciji. Tukaj mislim predvsem na:
1. CD z odštevalnim časom kot ga poznamo na F3J tekmovanjih in CRO F5J-400 sceni, bi včeraj rešil 95% nastalih težav. Najmanj 2x smo opazili, da so tekmovalci pristajali po preteku delovnega časa 10 minut (sekundo ali še manj), sodniki pa so vpisali let 10:00:00 kar je že teoretično nemogoče. Običajno se prekoračitev kaznuje z odvzemom 30 sekund pristanek se šteje 0.
Z uporabo CD-ja tudi nebi bilo prerekanj in slabe volje po 2. finalnem letu
2. Dosledno spoštovanje "lesenih" modelov. Ojačitve v krilu ali trupu oz. njihovi sestavni deli to vsekakor, niso. Steklenka za ojačitev V-loma na zgornji površini "planka" je tukaj izjema. Vesel bi bil, če bi se pojavilo še več tekmovalcev v tej "podkategoriji" in zelo me mika, da bi se še sam lotil tega izziva.
3. Pred začetkom tekmovanja se običajno med tekmovalci izbere 3-članska komisija, ki potem rešuje vse morebitne zaplete in tako potem ne prihaja do hude krvi med samimi tekmovalci.
Želel bi samo pomiriti še malce Denisa in Grega saj imata vsak po svoje prav. Denis, ki je zame moralni zmagovalec, saj je najboljše odletel oba finalna leta ima tako prav, da je glavni sodnik dolžan v roku 1 minute obvestiti tekmovalce o ponovnem letu in ukazati vrnitev vseh modelov na štartna mesta, ne pa po preteku odletenih 15 minut, saj tako lahko na ta način manipulira z rezultati tekmovalcev (kdo je komu všeč itn...) kar vsekakor ni korektno.
Ima pa po svoje tudi Grega prav, saj je določen motorni čas 30(60) sekund in je vsak tekmovalec po preteku tega časa dolžan ugasniti motor - in tukaj ni dorečeno, da je motor potrebno ugasniti po obvestilu/signalu itd... kar so nekateri upoštevali, drugi (večina) pa spet nismo in smo gluho navijali višino
Za konec bi vse udeležence povabil na vnovično srečanje čez slaba 2 tedna v Zaprešić, kjer se nam obeta še večje število tekmovalcev in prava modelarska poslastica s tradicionalno dobro utečeno organizacijo
Zadnjič spremenil belovic, dne 17 Sep 2012, 16:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
ivica.
Za bodočnost bi bilo najbolje če bi se dodale tri točke:
-3 žirante ki se jih izbere iz različnih klubov, katerih naloga je reševanje kakršnji koli konfliktov
- kaj se zgodi v primeru da se pojavijo napake pri poglavju ponavljanje (tako ko je definirano za trk dveh letal)
- posebna podkategorija TELSTAR, ki mora bit grajen izključno iz lesa, s steklenko ojačani so lahko samo spoji na krilih, ter maksimalni razpon 1500mm, vse ostalo pa velja kot za ostale (minimalna krilna obremenitev, minimalna teža,...)
Mislim da smo v pravi smeri
Za bodočnost bi bilo najbolje če bi se dodale tri točke:
-3 žirante ki se jih izbere iz različnih klubov, katerih naloga je reševanje kakršnji koli konfliktov
- kaj se zgodi v primeru da se pojavijo napake pri poglavju ponavljanje (tako ko je definirano za trk dveh letal)
- posebna podkategorija TELSTAR, ki mora bit grajen izključno iz lesa, s steklenko ojačani so lahko samo spoji na krilih, ter maksimalni razpon 1500mm, vse ostalo pa velja kot za ostale (minimalna krilna obremenitev, minimalna teža,...)
Mislim da smo v pravi smeri
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Glede na to, da si iz organizatorjevih vrst, bi morda lahko še nekoliko več pomagal Romanu&co. ter na način poskrbel za boljši končni vtispegasus napisal/-a:Včeraj se je zgodilo nekaj, o čemer sem pred časom že opozarjal. Dogodek ni bila niti kvalitetna tekma niti kvalitetno družabno srečanje, kar je na koncu pustilo zelo slab vtis.
Vsak moj komentar/kritika je dobronamerna v izogib bodočim nevščnostim Glasen sem zato, ker sem eden od pobudnikov te tekme in smatram da, morajo vsi tekmovalci biti v enakopravnem položaju ter imeti enake možnosti, kajti le tako upamo na napredek, ne pa da se bo kdo počutil oškodovanega. Vsaj trije tekmovalci včeraj niso želeli glasno izreči svojih ugotovitev in so mene opozarjali naj prenesem glavnemu sodniku in Romanu tako, da se nebi popolnoma strinjal s tvojo ugotovitvijo.pegasus napisal/-a:Očitno je, da imamo skupaj dve skupini ljudi, ki mogoče ne spadata najbolj skupaj - zagrizene tekmovalce in tiste, ki jih oragnizatorjeve očitne napake niso preveč motile.
Dobro si slišal, med sprehodom do zapisnikarske mize sem se ustavil pri Milanu in se mu "potožil" da se na Ptuju ne da več dobiti Permaxa, kajti bojim se da moj ne bo zdržal še 4. sezono zapored, temveč samo meni ne preveč poznani "MIG"-i. Hkrati mi je pokazal svojo zbirko 7 oz. 8 let starih motorjev z napisanimi vrednostmi izmerjenih obratov. Ravno tako sem s tabo in Sebastjanom debatiral okoli "natančnosti" FAI pogona tako, da...pegasus napisal/-a:Kljub temu, da je to "400" kategorija,kjer naj bi bilo vprašanje motorja rešeno, se pojavljajo debate, kateri 400 motor je najboljši in kje jih dobiti, komu se vrti prop s koliko obrati in nazadnje še 30s vs. 60s motorja, kar je povzročilo, da se je za nekatere pravilnik na tej točki končal.
A nisem nekje ne tako davno prebral kako "urejene" so F5J tekme... viewtopic.php?f=46&t=76566pegasus napisal/-a:Vse zagrizene tekmovalce vabim, da si naslednjo sezono pridejo ogledat kako bolj resno F5J tekmo, "400" klapi pa predlagam bolj sproščena in manj tekmovalna srečanja.
Iz radovednosti sem si ogledal FAI tekmo v Mlajtincih, disciplina 1A vendar, ko sem izvedel da obvezna oprema loger stane toliko kot celi moj model sem prišel do ugotovitve, da si tega pač ne morem privoščit. Kot drugo kje pa je dokaz o kalibraciji logerjev oz. da so odčitane vrednosti realne?! Namreč tam nisem videl nobenega certifikata o skladnosti te elektronske zadeve, a bi ga morala imeti vsaka merilna naprava. a je problem proizvajalcu v barokomori češki/slovaški loger umeriti -10m v primerjavi s slovenskim? Dematirajte me če se motim
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 15 Nov 2004, 15:45
- Kraj: Maribor
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
stric Dalajlama je nekoč rekel: Ne moremo vedno spremeniti okoliščin tako, da bi nam ustrezale, lahko pa spremenimo svoj odnos.pegasus napisal/-a:Vse zagrizene tekmovalce vabim, da si naslednjo sezono pridejo ogledat kako bolj resno F5J tekmo, "400" klapi pa predlagam bolj sproščena in manj tekmovalna srečanja.
if ($imam_kaj_pojma == NULL) {read FAQ; use SEARCH; use GOOGLE; } else { use brain; make post; }
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Nisem. Po čem to sklepaš?belovic napisal/-a:Glede na to, da si iz organizatorjevih vrst, bi morda lahko še nekoliko več pomagal Romanu&co. ter na način poskrbel za boljši končni vtis
Če te prav razumem, hočeš reči da je tekmovalno nastrojenih več kot je včeraj izgledalo?belovic napisal/-a:Vsak moj komentar/kritika je dobronamerna v izogib bodočim nevščnostim Glasen sem zato, ker sem eden od pobudnikov te tekme in smatram da, morajo vsi tekmovalci biti v enakopravnem položaju ter imeti enake možnosti, kajti le tako upamo na napredek, ne pa da se bo kdo počutil oškodovanega. Vsaj trije tekmovalci včeraj niso želeli glasno izreči svojih ugotovitev in so mene opozarjali naj prenesem glavnemu sodniku in Romanu tako, da se nebi popolnoma strinjal s tvojo ugotovitvijo.
Ja, vipavska tema je bila v marsičem ekstremna. Težko bi jo imel za kakršnokoli referencobelovic napisal/-a:A nisem nekje ne tako davno prebral kako "urejene" so F5J tekme... viewtopic.php?f=46&t=76566
Bodi pošten do sebe in v vrednost svojega modela prištej še tvoje znanje in ure, porabljene za izdelavo.belovic napisal/-a:Iz radovednosti sem si ogledal FAI tekmo v Mlajtincih, disciplina 1A vendar, ko sem izvedel da obvezna oprema loger stane toliko kot celi moj model sem prišel do ugotovitve, da si tega pač ne morem privoščit.
Ta tekst je že napisan in gre na FAI v potrditev aprila. Če v Luzanu ne bi bili tako birokratski, bi bil v veljavi že letos.belovic napisal/-a:Kot drugo kje pa je dokaz o kalibraciji logerjev oz. da so odčitane vrednosti realne?! Namreč tam nisem videl nobenega certifikata o skladnosti te elektronske zadeve, a bi ga morala imeti vsaka merilna naprava. a je problem proizvajalcu v barokomori češki/slovaški loger umeriti -10m v primerjavi s slovenskim? Dematirajte me če se motim
Se strinjam, na 400 "tekme" se pridem samo še zabavat, če se mi bo slučajno zljubilo.Andrej Petrovčič napisal/-a:stric Dalajlama je nekoč rekel: Ne moremo vedno spremeniti okoliščin tako, da bi nam ustrezale, lahko pa spremenimo svoj odnos.
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Bili so tudi....
- Priponke
-
- Pravi leseni"
- Pravi 400.jpg (80.22 KiB) Pogledano 4859 krat
-
- Malo manj leseni razen kakšnega pilota,kateri je bil drven ko..."
- IMG_2218.jpg (126.89 KiB) Pogledano 4859 krat
-
- Stiroporko...letel zelo lepo in konkretno
- Ĺ tart.jpg (61.25 KiB) Pogledano 4859 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Poleg omenjenega se je tudi letelo...
- Priponke
-
- Grega v elementih
- Grega start.jpg (66.82 KiB) Pogledano 4857 krat
-
- V pozerskih startih
- Priprava.jpg (59.13 KiB) Pogledano 4857 krat
-
- Poziranje po uvrstitvi v play off"
- Play off.jpg (123.91 KiB) Pogledano 4857 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Nadalje
- Priponke
-
- Med tekmovanjem in čakanjem 10 minut,da pride dol je čas za poziranje...
- ProstoroÄŤno.jpg (71.03 KiB) Pogledano 4850 krat
-
- Tudi Denis utegne za trenutek izpustiti model visoko tam gori...
- ÄŚas.jpg (96.44 KiB) Pogledano 4850 krat
-
- Sodniki obdelajo zadnjo serijo "Santa Barbara" in višjo matematiko
- Sdniki.jpg (141.78 KiB) Pogledano 4850 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Nadalje
- Priponke
-
- Eni se držijo za glavo...izven letališki pristanek-pa tako dobro je kazalo (Ivica Belović,Cro)
- Jao.jpg (83.97 KiB) Pogledano 4845 krat
-
- Drugi pozorno skozi več leč spremljajo svoj let
- Koncentracija.jpg (72.13 KiB) Pogledano 4845 krat
-
- Po takšnem času si šele na polovici...pri F-3K pa že v svojem stolu...
- Naq polovici.jpg (46.83 KiB) Pogledano 4845 krat
Re: 8. Pokal Telstar 400 Kamnik 16.9.2012
Naprej
- Priponke
-
- Eni se poznajo iz F-3K scene in kramljajo-roke so na toplem
- Roke v Ĺľep.jpg (78.13 KiB) Pogledano 4842 krat
-
- Eni se družijo z modeli....
- Smeh.jpg (79.31 KiB) Pogledano 4842 krat
-
- Eni se trudijo z modeli...
- Ivica.jpg (78.77 KiB) Pogledano 4842 krat