1. pokal Občine M. Toplice - F5J - 20.8.2005 - Noršinci - MS
Moderator: Pisaneli
1. pokal Občine M. Toplice - F5J - 20.8.2005 - Noršinci - MS
Razpis za 1. pokal občine Moravske Toplice v kategoriji F5J
Organizator:
Občinska športna zveza Moravske Toplice
Kranjčeva 3, 9226 Moravske Toplice
Kontaktna oseba:
- Borut Talian
- mobi: 031-38-15-15
- tel. (02) 5-38-15-15
- fax. (02) 5-38-15-16
- [email protected]
Vodja tekmovanja:
- Borut Talian
- 3 člani žirije bodo izbrani izmed tekmovalcev pred tekmovanjem
Mesto prireditve:
Vzletišče Marič v Noršincih pri Murski Soboti (N 46°40'56", E 016°12'14") - glej zemljevid oziroma http://www.lzs-zveza.si/uln/airfields/maric.asp
Datum: 20.08.2005
Kategorija:
- F5J-400
- F5J-7
Pravila:
- nacionalni pravilnik F5J za leto 2005
- organizator preskrbi vse sodnike
Prijave:
- prijavnica je priložena
- pošljete jo najkasneje do 18.08.2005 elektronsko na zgornji naslov
- pred tekmo jo oddate podpisano
- športno dovoljenje ni potrebno
Štartnina:
- štartnina 3.000,00 SIT za člane oz. 1.500,00 za juniorje
- plača se pred tekmovanjem
- v štartnino je vključena hrana in eno pivo ali brezalkoholna pijača
Nagrade: najboljši trije v vsaki kategoriji prejmejo pokale
Frekvence: dovoljena je uporaba vseh frekvenc
Program:
- 8.00 prihod in prijava
- 9.00 zbor tekmovalcev in sodnikov
- 9.30 pričetek tekmovanja
- letijo se 4 kvalifikacijski in 2 finalna leta (točen razpored pred tekmo)
- v finalu nastopi od 5 do 10 oz. 30% najbolje uvrščenih tekmovalcev iz kvalifikacij
- na koncu malica in podelitev pokalov
Pritožbe:
- pritožbo je potrebno dati največ 30 minut po nastanku
- kavcija za pritožbo znaša 5.000,00 SIT
- žirija razsodi v času 30 minut po prejemu pritožbe
Hrana in pijača: bograč, pizza, pivo, sok, voda, …..
Borut Talian
LINK DO SLIK
295 slik, širine 1280 pik. ZIP FILE 44.91 MB
Organizator:
Občinska športna zveza Moravske Toplice
Kranjčeva 3, 9226 Moravske Toplice
Kontaktna oseba:
- Borut Talian
- mobi: 031-38-15-15
- tel. (02) 5-38-15-15
- fax. (02) 5-38-15-16
- [email protected]
Vodja tekmovanja:
- Borut Talian
- 3 člani žirije bodo izbrani izmed tekmovalcev pred tekmovanjem
Mesto prireditve:
Vzletišče Marič v Noršincih pri Murski Soboti (N 46°40'56", E 016°12'14") - glej zemljevid oziroma http://www.lzs-zveza.si/uln/airfields/maric.asp
Datum: 20.08.2005
Kategorija:
- F5J-400
- F5J-7
Pravila:
- nacionalni pravilnik F5J za leto 2005
- organizator preskrbi vse sodnike
Prijave:
- prijavnica je priložena
- pošljete jo najkasneje do 18.08.2005 elektronsko na zgornji naslov
- pred tekmo jo oddate podpisano
- športno dovoljenje ni potrebno
Štartnina:
- štartnina 3.000,00 SIT za člane oz. 1.500,00 za juniorje
- plača se pred tekmovanjem
- v štartnino je vključena hrana in eno pivo ali brezalkoholna pijača
Nagrade: najboljši trije v vsaki kategoriji prejmejo pokale
Frekvence: dovoljena je uporaba vseh frekvenc
Program:
- 8.00 prihod in prijava
- 9.00 zbor tekmovalcev in sodnikov
- 9.30 pričetek tekmovanja
- letijo se 4 kvalifikacijski in 2 finalna leta (točen razpored pred tekmo)
- v finalu nastopi od 5 do 10 oz. 30% najbolje uvrščenih tekmovalcev iz kvalifikacij
- na koncu malica in podelitev pokalov
Pritožbe:
- pritožbo je potrebno dati največ 30 minut po nastanku
- kavcija za pritožbo znaša 5.000,00 SIT
- žirija razsodi v času 30 minut po prejemu pritožbe
Hrana in pijača: bograč, pizza, pivo, sok, voda, …..
Borut Talian
LINK DO SLIK
295 slik, širine 1280 pik. ZIP FILE 44.91 MB
- Priponke
-
- Prijavnica.doc
- (43 KiB) Prenešeno 306 krat
-
- Razpis.doc
- (44.5 KiB) Prenešeno 279 krat
-
- 1 km naprej je kamp v Moravskih Toplicah. Cena za 1 osebo na dan je 3.100 + taksa. V ceno je všteta tudi karta za neomejeno kopanje.
- MaricVzletisceMala.jpg (86.19 KiB) Pogledano 8159 krat
Seznam tekmovalcev:
F5J-400
1. Miha Holc, DMA Modra Ptica, K91, K83, K59
2. Mitja Seršen, LMD Kanja Hrastnik, K58, K51
3. Žiga Božič, MK Kamnik, K73, K76
4. Robi Mežnarič, MMK Logatec, K92, K50
5. Primož Košir, MK Kamnik, K81, K84
6. Milan Stropnik, DLM Celje, K70, K61
7. Tone Videnšek, MKT Dragomelj, K54, K90
8. Klemen Korošec, MMK Logatec, K76, K73
9. Nikolaj Činku, MD Čuk Škofja Loka, K71, K78
10. Niko Skočir, LMD Kanja Hrastnik, K90, K59
11. Tomaž Rogelj, MD Štorklja, K68, K71
12. Miha Močnik, K72, K70
13. Milan Jovičič, MD Štorklja, K50, K56
14. Feliks Mesarič, K52
15. Matjaž Brus, MMK Logatec, K66, K67
16. Rok Bordon, AK Celje, K405, K84
17. Primož Peternelj, MD Čuk Škofja Loka, K61, K80
18. Marjan Erklavec, MD Čuk Škofja Loka, K74
F5J-7
1. Miha Holc, DMA Modra Ptica, K91, K83, K59
2. Mitja Seršen, LMD Kanja Hrastnik, K58, K51
3. Robi Mežnarič, MMK Logatec, K92, K50
4. Jure Pečar, MK Kamnik, K88, K58
5. Nikolaj Činku, MD Čuk Škofja Loka, K71, K78
6. Sebatjan Hajnšek, MD Šentjur, K84, K82
7. Rok Vettorazzi, MK Kamnik, K55, K50
8. Roman Ložar, MK Kamnik, K53, K92
LP Borut
F5J-400
1. Miha Holc, DMA Modra Ptica, K91, K83, K59
2. Mitja Seršen, LMD Kanja Hrastnik, K58, K51
3. Žiga Božič, MK Kamnik, K73, K76
4. Robi Mežnarič, MMK Logatec, K92, K50
5. Primož Košir, MK Kamnik, K81, K84
6. Milan Stropnik, DLM Celje, K70, K61
7. Tone Videnšek, MKT Dragomelj, K54, K90
8. Klemen Korošec, MMK Logatec, K76, K73
9. Nikolaj Činku, MD Čuk Škofja Loka, K71, K78
10. Niko Skočir, LMD Kanja Hrastnik, K90, K59
11. Tomaž Rogelj, MD Štorklja, K68, K71
12. Miha Močnik, K72, K70
13. Milan Jovičič, MD Štorklja, K50, K56
14. Feliks Mesarič, K52
15. Matjaž Brus, MMK Logatec, K66, K67
16. Rok Bordon, AK Celje, K405, K84
17. Primož Peternelj, MD Čuk Škofja Loka, K61, K80
18. Marjan Erklavec, MD Čuk Škofja Loka, K74
F5J-7
1. Miha Holc, DMA Modra Ptica, K91, K83, K59
2. Mitja Seršen, LMD Kanja Hrastnik, K58, K51
3. Robi Mežnarič, MMK Logatec, K92, K50
4. Jure Pečar, MK Kamnik, K88, K58
5. Nikolaj Činku, MD Čuk Škofja Loka, K71, K78
6. Sebatjan Hajnšek, MD Šentjur, K84, K82
7. Rok Vettorazzi, MK Kamnik, K55, K50
8. Roman Ložar, MK Kamnik, K53, K92
LP Borut
- Priponke
-
- Pokali.jpg (104.81 KiB) Pogledano 7176 krat
Zadnjič spremenil ltalia, dne 19 Avg 2005, 06:40, skupaj popravljeno 6 krat.
Vreme
Mislim in upam, da ni tako nevarno. Vsi, ki živimo v severovzhodnem delu domovine, vemo, da vreme, ki ga napovedujejo naši vremenarji, največkrat ne drži. Zato si raje poglejte vremensko sliko naših sosedov:
http://wetter.orf.at/stm/reportdetail?tmp=8690
Prenočišče
Ceste na našem koncu niso v najboljšem stanju. Verjetno boste potovali dalj časa, kot si zamišljate. Posamezniki so že izrazili, da pridejo dan prej. To lahko storite tudi drugi. Na samem letališču bomo postavili večji šotor že v petek. Na lastno odgovornost lahko prespite v njih. Če pa prinesete šotor s seboj, lahko prespite na mojem dvorišču. En šotor imam tudi sam. Prej pa vseeno malo sporočite.
LP Borut
Mislim in upam, da ni tako nevarno. Vsi, ki živimo v severovzhodnem delu domovine, vemo, da vreme, ki ga napovedujejo naši vremenarji, največkrat ne drži. Zato si raje poglejte vremensko sliko naših sosedov:
http://wetter.orf.at/stm/reportdetail?tmp=8690
Prenočišče
Ceste na našem koncu niso v najboljšem stanju. Verjetno boste potovali dalj časa, kot si zamišljate. Posamezniki so že izrazili, da pridejo dan prej. To lahko storite tudi drugi. Na samem letališču bomo postavili večji šotor že v petek. Na lastno odgovornost lahko prespite v njih. Če pa prinesete šotor s seboj, lahko prespite na mojem dvorišču. En šotor imam tudi sam. Prej pa vseeno malo sporočite.
LP Borut
Tisti, ki lahko skrajšate pot preko Ptuja, vam lahko malo nakažem stransko pot, ki je malo zavita. Odločitev pa vaša.
Ptuj - Pacinje - Juršinci - Logarovci - Ključarovci - Križevci pri Ljutomeru (tu si na glavni cesti Ljutomer - MS) - Veržej - Bratonci (cesta gre mimo vasi) - semafor levo - Rakičan (na sredi vasi desno in se držiš leve ceste) čez potoček in po 200 m v križišču desno - Noršinci. Iz Noršinec do vzletišča je 1 km makadama, ki pa ni slab.
Ptuj - Pacinje - Juršinci - Logarovci - Ključarovci - Križevci pri Ljutomeru (tu si na glavni cesti Ljutomer - MS) - Veržej - Bratonci (cesta gre mimo vasi) - semafor levo - Rakičan (na sredi vasi desno in se držiš leve ceste) čez potoček in po 200 m v križišču desno - Noršinci. Iz Noršinec do vzletišča je 1 km makadama, ki pa ni slab.
- Priponke
-
- Vijoličasta cesta je povezava, ki pa ni aktualna.
- Maric2.jpg (69.68 KiB) Pogledano 7024 krat
-
- Oba prihoda v grobem. Levo iz MB in desno iz Ptuja.
- Maric1.jpg (96.32 KiB) Pogledano 7024 krat
-
- Maric3.jpg (98.25 KiB) Pogledano 7024 krat
Upam, da nisem koga zavedel!
Če prihajaš iz Kamnika oz. LJ, je prav gotovo bolje iti skozi MB in ….. Nas pa kar veliko uporablja pot za LJ skozi Ptuj in pri Slovenski Bistrici na avtocesto (mimo modelarskega letališča - imena se v tem trenutku ne spomnim, mislim pa, da je sedaj preorano). Cesta je manj prometna glede tovornjakov, je pa OVINKASTA a nam domača. Za tiste, ki pa prihajajo z južnega dela Slovenije, je pa lahko ugodnejša varianta.
Klasika je klasika, če si pa ….
LP Borut
Če prihajaš iz Kamnika oz. LJ, je prav gotovo bolje iti skozi MB in ….. Nas pa kar veliko uporablja pot za LJ skozi Ptuj in pri Slovenski Bistrici na avtocesto (mimo modelarskega letališča - imena se v tem trenutku ne spomnim, mislim pa, da je sedaj preorano). Cesta je manj prometna glede tovornjakov, je pa OVINKASTA a nam domača. Za tiste, ki pa prihajajo z južnega dela Slovenije, je pa lahko ugodnejša varianta.
Klasika je klasika, če si pa ….
LP Borut
Kolikor jest vem bo brezvetrje http://www.pro-vreme.com/povezave/napoved-7dni.php
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Živjo!
Bilo je zanimivo. Vreme je bilo boljše kot so napovedovali, in boljše kakor smo pričakovali.
Prvič sem tekmoval v obeh kategorijah in moram reči, da je bilo zaradi tega zelo malo časa za kak klepet, pa še kakšen redek, se je vedno končal: "Uf! Moram na štart!"
Čeprav sem zelo dobro začel, sem imel kasneje smolo v obeh kategorijah.
V 400 mi je po obrokih umiral motor.
V 7 celic pa sem se držal čisto pri vrhu vse dokler nisem nesrečno "kušnil" Mihinega 3ota in usadil model na nos vnjivo.
Prav zabavno mi je bilo opazovati tekmovalce, kako so se čudili, ko sem se spravil flikati zlomljeno krilo za letenje v fly offu. In to čisto "mk gajversko"...selotejp nekaj (k)letvic in heca.
Nekako mi je uspelo drože ujeti med lepilni trak, vendar je bil profil seveda potem čisto nekaj drugega...a letelo pa je.
Lani sem zadel Zupanovega Telstarja v Krtini in mu presekal krilo, letos sem podobno poškodbo fasal sam. Torej je še zgoraj nad nami nekdo "ki dobro plačuje in hudo kaznuje" in skrbi za balans
Organizacija tekme se je odvijala brez zapletov..gladko in nam vsem v prid, da smo spravilio tekmo z veliko turnusi pod streho.
Bograč mi je šel v slast. Pohvala kuharju!
Čestitke zmagovalcem!
Se vidimo na DP !!!!
Mitja
(back to the workbench)
Edit, 10 minut kasneje...
Ej, SLIKE prosim...vsaj kako za pokušino..preden grem spat.
Če ne, se bom celo noč nemirno vrtel v postelji in že zjutraj ob petih spet visel na forumu s krvavimi očmi....
Bilo je zanimivo. Vreme je bilo boljše kot so napovedovali, in boljše kakor smo pričakovali.
Prvič sem tekmoval v obeh kategorijah in moram reči, da je bilo zaradi tega zelo malo časa za kak klepet, pa še kakšen redek, se je vedno končal: "Uf! Moram na štart!"
Čeprav sem zelo dobro začel, sem imel kasneje smolo v obeh kategorijah.
V 400 mi je po obrokih umiral motor.
V 7 celic pa sem se držal čisto pri vrhu vse dokler nisem nesrečno "kušnil" Mihinega 3ota in usadil model na nos vnjivo.
Prav zabavno mi je bilo opazovati tekmovalce, kako so se čudili, ko sem se spravil flikati zlomljeno krilo za letenje v fly offu. In to čisto "mk gajversko"...selotejp nekaj (k)letvic in heca.
Nekako mi je uspelo drože ujeti med lepilni trak, vendar je bil profil seveda potem čisto nekaj drugega...a letelo pa je.
Lani sem zadel Zupanovega Telstarja v Krtini in mu presekal krilo, letos sem podobno poškodbo fasal sam. Torej je še zgoraj nad nami nekdo "ki dobro plačuje in hudo kaznuje" in skrbi za balans
Organizacija tekme se je odvijala brez zapletov..gladko in nam vsem v prid, da smo spravilio tekmo z veliko turnusi pod streho.
Bograč mi je šel v slast. Pohvala kuharju!
Čestitke zmagovalcem!
Se vidimo na DP !!!!
Mitja
(back to the workbench)
Edit, 10 minut kasneje...
Ej, SLIKE prosim...vsaj kako za pokušino..preden grem spat.
Če ne, se bom celo noč nemirno vrtel v postelji in že zjutraj ob petih spet visel na forumu s krvavimi očmi....
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 20 Avg 2005, 20:21, skupaj popravljeno 1 krat.
No tudi mi smo srečno prispeli domov.
Kaj naj rečem??? Ena boljših tekem te sezone.
Prva dva turnusa sem se še malo navajal na model vendar je bila tako ali tako taka termika, da nisi imel kaj za zgubit, sem v prvem turnusu z bremzo do konca pikirav direktno na zemljo, pa se mi je zdelo, da gre to prepočas dol (no ja na koncu sem pristal 15s pred koncem in vedel, da sem ga posral)
V drugem turnusu sem pa že od četrte minute vozil s flapom, čene bi bil ob model.
No ja, je pa stvar postala izredno zanimiva od tretjega turnusa dalje. Malo se je poobleklo, veterček je zapihal in že je bila tukaj totalna loterija ugibanja,(vsaj zame) kje bo kaj držalo.
No ja pa vseeno se mi je brez kakšnih večjih problemov uspelo prebiti v flyoff.
V prvem turnusu flyoffa je bilo zelo zelo na tesno. Smo skoraj vsi na enkrat pristajali (pa ne na koncu ampak v deseti minuti )
No ja drugi flyoff je pa tako ali tako zgodba zase . Sem z modelom iskal dviganja že zrelo nizko nad tlemi in kar na enkrat se mi stržejo gurtne in mi oddajnik skoraj pade z rok . Tako da sem vozil ročno različico in sem zeelo vesel, da zaradi tega nisem pobiral modela iz koruze .
Hja no kaj naj rečem? Tekma je pod streho, rezultati so izredno dobri, motorček mi je zdržal ravno do konca tekme (škoda ker ni bil star niti en teden) potem pa je izpustil dušico. Bograč je bil izredno dober.
POhvala in zahvala pa gre tudi organizatorju, ki mi je uspelo spraviti tekmo skozi .
Pa še zahvala, da smo lahko prenočili v vašem členarju.
No ja dovolj ukladanja!!!
lp
miha
Kaj naj rečem??? Ena boljših tekem te sezone.
Prva dva turnusa sem se še malo navajal na model vendar je bila tako ali tako taka termika, da nisi imel kaj za zgubit, sem v prvem turnusu z bremzo do konca pikirav direktno na zemljo, pa se mi je zdelo, da gre to prepočas dol (no ja na koncu sem pristal 15s pred koncem in vedel, da sem ga posral)
V drugem turnusu sem pa že od četrte minute vozil s flapom, čene bi bil ob model.
No ja, je pa stvar postala izredno zanimiva od tretjega turnusa dalje. Malo se je poobleklo, veterček je zapihal in že je bila tukaj totalna loterija ugibanja,(vsaj zame) kje bo kaj držalo.
No ja pa vseeno se mi je brez kakšnih večjih problemov uspelo prebiti v flyoff.
V prvem turnusu flyoffa je bilo zelo zelo na tesno. Smo skoraj vsi na enkrat pristajali (pa ne na koncu ampak v deseti minuti )
No ja drugi flyoff je pa tako ali tako zgodba zase . Sem z modelom iskal dviganja že zrelo nizko nad tlemi in kar na enkrat se mi stržejo gurtne in mi oddajnik skoraj pade z rok . Tako da sem vozil ročno različico in sem zeelo vesel, da zaradi tega nisem pobiral modela iz koruze .
Hja no kaj naj rečem? Tekma je pod streho, rezultati so izredno dobri, motorček mi je zdržal ravno do konca tekme (škoda ker ni bil star niti en teden) potem pa je izpustil dušico. Bograč je bil izredno dober.
POhvala in zahvala pa gre tudi organizatorju, ki mi je uspelo spraviti tekmo skozi .
Pa še zahvala, da smo lahko prenočili v vašem členarju.
No ja dovolj ukladanja!!!
lp
miha
Vse je relativno
Krasna tekma !
Kljub temu da sem tazadnji mi je bila današnja tekma nekako posebej všeč organizacija in potek tekme super vse je teklo kot olju , o družbi ni za izgubljat besed (saj je vedno ista ), končno smo imeli "normalno" vreme ja na take dneve bi se človek zlahka navadil
čestitka organizatorjem
čestitke zmagovalcem še posebej klubskemu kolegu Tomažu za prvo zmago
Kljub temu da sem tazadnji mi je bila današnja tekma nekako posebej všeč organizacija in potek tekme super vse je teklo kot olju , o družbi ni za izgubljat besed (saj je vedno ista ), končno smo imeli "normalno" vreme ja na take dneve bi se človek zlahka navadil
čestitka organizatorjem
čestitke zmagovalcem še posebej klubskemu kolegu Tomažu za prvo zmago
Končni rezultat
Iskrene čestike vsem tekmovalcem, zmagovalcem in mojim sodelavcem: računalničarju, sodnikom, tastu, ki je pomagal pri prevozu rekvizitov in osebju gostilne Marič iz Sebeborec za hrano.
Posebej pa se zahvaljujem lastniku vzletišča Francu Mariču iz Noršinec (nista v sorodu).
Iskrene čestike vsem tekmovalcem, zmagovalcem in mojim sodelavcem: računalničarju, sodnikom, tastu, ki je pomagal pri prevozu rekvizitov in osebju gostilne Marič iz Sebeborec za hrano.
Posebej pa se zahvaljujem lastniku vzletišča Francu Mariču iz Noršinec (nista v sorodu).
- Priponke
-
- F5J-7: (2.) Miha Holc, (1.) Robi Mežnarič (3.) Sebastjan Hajnšek
- z 7.jpg (64.59 KiB) Pogledano 6155 krat
-
- F5J-400: (3.) Tone Videnšek, (1.) Tomaž Rogelj, (2.) Robi Mežnarič
- z 400.jpg (73.42 KiB) Pogledano 6155 krat
-
- F5J M_Toplice 2005.gif (59.15 KiB) Pogledano 6148 krat