Akrobatsko tekmovanje v soboto 7 maja

Moderator: Pisaneli

Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Sodniki: ušesa vam bom navil na naslednji tekmi! :evil:

Za vse 3 pristanke ste mi vsi stisnili 0!
Samo 1. pristanek je bil ponesrečen :oops: :oops: . Ostala dva sta bila najlepša, kar sem jih spravil skupaj s tem modelom! Kaj pa morem, če je sašo tako lepo uredil pisto, da se model po 60 m ni mogel ustaviti :oops: !. Če se hočem na tako gladki pisti ustaviti, moram ugasniti motor. Visoko travo na koncu piste sem s pridom izkoristil za zaviranje modela! Ampak usedel se je lepo 3-točkovno sredi piste!!! V pravilniku piše, da je pristanek končan, ko se model usede in napravi 10 m vožnje po tleh, ali pa se ustavi. Enega od obeh pogojev sem izpolnil!

Čisto resen sem. Hm....sem pa moral res dobro leteti, da sem kljub 3 nulam zmagal, hehehehe :lol: :lol: :lol:

lp
Ales
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

V primeru, da sodnik ni mogel videti modela v doletu, ker se je ta skril za glavo sosednjega sodnika je padla nula (let za linijo).

V primeru nenapovedanega pristanka z druge strani je padle nula.

Prelet steze v smeri z->v, sledi zavoj v DESNO (za linijo letenja, za kar smo po dogovoru smatrali premico, ki jo je definirala sodniška miza) je padla nula.

Vrstni red pristankov ni nujno tak.

Miloš v imenu sodnikov (za vsak dvomljiv pristanek smo se posvetovali).
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Mipo napisal/-a:V primeru, da sodnik ni mogel videti modela v doletu, ker se je ta skril za glavo sosednjega sodnika je padla nula (let za linijo).

V primeru nenapovedanega pristanka z druge strani je padle nula.

Prelet steze v smeri z->v, sledi zavoj v DESNO (za linijo letenja, za kar smo po dogovoru smatrali premico, ki jo je definirala sodniška miza) je padla nula.

Vrstni red pristankov ni nujno tak.

Miloš v imenu sodnikov (za vsak dvomljiv pristanek smo se posvetovali).
Že razumem, že prav. Pristanek z nasprotne strani smo napovedali (da se izvaja proti vetru). Če prav razumem, sem se zašil z levim zavojem na pristanek in sem pri tem križal linijo steze. Moral bi torej z desne. No, lahko bi kdo vsaj namignil (če že ne od sodnikov pa od konkurence :-? ). Jaz sem bil prepričan, da delam vse v redu. No, se pač vidi, da sem začetnik (oz. samo razpravljalec) hehehe :) .

lp
Ales
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Ne bi se rad vtikal, ker me ni bilo na tekmi (a če bi imel čas bi prišel :-? ) ampak meni se zdi da bi bilo najbolj pošteno, če bi se pristanek dejansko ocenjeval, in to res pristanek, to je del od recimo enega metra višine, pa do, recimo desetih metrov po dotiku, se pravi najbolj pomemben in kritičen del. Menda ne bi bilo težko ocenjevati, kdo je res lepo pristal, kdo malo manj lepo in kdo slabo, saj za to imamo vsi relativno dober občutek, brez da bi bilo potrebno poznati postopek prihoda. Saj ne rečem tudi to je potrebno poznati, v F3A je vse urejeno po pravilih, a ne zdi se mi prav da dobi enako nekdo, ki se ne drži predpisanega prihoda in drugi ki brusi propeler. Če je na razpolago toliko točk naj se pristanek oceni, ali naj se pa ovrednoti z eno točko.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
sasos
Freak
Prispevkov: 713
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos »

bruhpilot napisal/-a: sašo, midva z živimnorcem sva bila popolnoma resna glede naročila!

lp
Ales
Saj...vzameš rumeno-modro ali rumeno-rdečo?

:P
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Brane napisal/-a: ampak meni se zdi da bi bilo najbolj pošteno, če bi se pristanek dejansko ocenjeval,...
Brane, popolnoma se strinjam s tabo. Prav tako tudi vsi ostali sodniki s sobotne tekme. Razlike med pristanki so bile zelo velike. V primeru, da je bil pristanek izveden po proceduri je dobil 10 in to ne glede na konstantnost spusta, nagibe, lovljenje, nihanje, linije,...

V primeru ocenjevanja bi bile podeljene ocene približno: 0,3,4,5,6,7,8.

Glasujem za dopolnitev, ki bi bila bolj poštena do tekmovalcev.

Miloš
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Mipo napisal/-a:V primeru, da sodnik ni mogel videti modela v doletu, ker se je ta skril za glavo sosednjega sodnika je padla nula
A pa se niste mogli malo nagniti naprej :o :roll:

mislm :roll: , ste pa komot.. #-o 8)
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

bruhpilot napisal/-a: No, se pač vidi, da sem začetnik (oz. samo razpravljalec) hehehe :) .

lp
Ales
Čestitke za napredovanje po činu na forumu =D> =D>

Samo, da se ne boš zdej nosu naokol.. [-( [-(
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Živnorc napisal/-a:A pa se niste mogli malo nagniti naprej, ste pa komot.. #-o 8)
Smo bili čisto otrpli od strahu (kaj pa če res t'ko dobr' cil'a, pa nas zadene :o)

Malce resneje:

Iz pograma:
"Pri zmanjšani hitrosti model napravi 180 stopinjski zavoj, ki je lahko na isti ali v spuščajoči višini. V spuščajočem letu preleti letalno območje z vetrom v hrbet in napravi 180 stopinj zavoj v veter. Izvede pristajalni manever s pristankom v pristajalno območje, ki je krog s polmerom 50 m ali pristajalna steza dolžine 100 m in širine najmanj 10 m. Pristanek je končan, ko model napravi 10 m vožnje po tleh ali se ustavi."

"Odbitki točk:
- model ne opravi predpisanega pristajalnega manevra (0 točk),
- model pristane zunaj pristajalnega območja (0 točk),
- model izgubi kolo ali se to zapre (0 točk)."

Za večino ničel je bila kriva prva točka: neopravljena celotna pristajalna procedura.
Prelet robne linije -> 0. ("Figure morajo biti izvedene na mestu dobre vidljivosti." in "Robne figure pa ne smejo preseči linije 60 stopinj levo in desno od linije centra.") Tolerirali smo kote do 90 stopinj (do linije sodnikov). Več pa ne!

Miloš
Zadnjič spremenil Mipo, dne 11 Maj 2005, 10:46, skupaj popravljeno 1 krat.
s57ra
Razpravljalec
Prispevkov: 148
Pridružen: 29 Nov 2004, 10:32
Kraj: pod Vremščico

Odgovor Napisal/-a s57ra »

Mipo napisal/-a: Tolerirali smo kote do 90 stopinj. Več pa ne!

Miloš
če je več kot 90stopinj je to za linijo sodnikov!

Vsekakor pa bom naslednjič razmišljal o nastopu v f3a kategoriji, tako bi bil naprimer zagotovo peti v tapravi, ne pa v mladinski kategoriji, to se pa že nekaj sliši.. Vzlet in pristanek bi že opravil, pa mogoče še kaj vmes ...
Sicer pa bi bilo junior bolj smiselno imenovati v "ad-hoc f3a", torej tisti ki nastopijo za zabavo.

Meni je blo pri sodnikih najbolj všeč ko so ploskali, potem ko sem varno pristal. ko mi je crknil motor po premetu preko krila. (sem šraufal motor in pozabil nastavit minimum na napravi..)

Kdaj bo že naslednja tekma??

LP, Pavle
Uporabniški avatar
Dr. MadMan
Razpravljalec
Prispevkov: 135
Pridružen: 15 Nov 2004, 13:02

Odgovor Napisal/-a Dr. MadMan »

Naslednja tekma naj bi bila 22. 5. v Veržeju. Kaj več bodo pa povedali drugi.. predvsem točno lokacijo kako priti do tam in če zadeva sploh bo...
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Brane napisal/-a:Ne bi se rad vtikal, ker me ni bilo na tekmi (a če bi imel čas bi prišel :-? ) ampak meni se zdi da bi bilo najbolj pošteno, če bi se pristanek dejansko ocenjeval, in to res pristanek, to je del od recimo enega metra višine, pa do, recimo desetih metrov po dotiku, se pravi najbolj pomemben in kritičen del. Menda ne bi bilo težko ocenjevati, kdo je res lepo pristal, kdo malo manj lepo in kdo slabo, saj za to imamo vsi relativno dober občutek, brez da bi bilo potrebno poznati postopek prihoda. Saj ne rečem tudi to je potrebno poznati, v F3A je vse urejeno po pravilih, a ne zdi se mi prav da dobi enako nekdo, ki se ne drži predpisanega prihoda in drugi ki brusi propeler. Če je na razpolago toliko točk naj se pristanek oceni, ali naj se pa ovrednoti z eno točko.
se pridružujem branetovem predlogu!

Za sašota: vzamem skydancer extro, ki že z imenom obeta živahen model, hehe

lp
Aleš
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
mai2sky
Freak
Prispevkov: 593
Pridružen: 05 Dec 2003, 09:32
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mai2sky »

@Vsi sodniki in avijatičarji

Sodniki morate soditi po sodniških načelih. Eno med njimi je tudi poštenost. Smete in morate uporabljati tudi oceno "Nisem videl". Ocena se potem izračuna kot povpreček ostalih sodnikov, ki so to videli. "Not Observed” (N.O.) mark. In this case, the judge’s mark for that particular manoeuvre will be the average of the numerical marks given by the other judges."

Vesel sem, da je sodnikov vedno več. Vsem pa priporočam čim več teoretičnega študija. Izhodišče je tisto kar sem predaval na prvi F3A delavnici 2004. Gre za Power Point prezentacije iz strani www.mai2sky.stran.net . Za 2005 sem začel s pripravami za nadaljevanje pa potem misel (ni bilo časa) opustil.

Vzlet in pristanek nista robni niti centralni figuri in zato 60stopinjski koti ne veljajo. Slikica je kot zadnja na omenjeni prezentaciji.

Tudi jaz imam en kup nul. Dve upravičeno za eno pa nisem prepričan, ker se je model peljal 10 m po tleh preden je bil v rožicah. Vsaj meni se je zdelo, da je bilo 10 m a lahko se tudi motim. Nisem pa videl nikogar, da bi to potem meril.

Morda drugič še sodniški komentar na koncu tekme. Vaše ocene (kriterij) so bile tudi podobne kot jajce jajcu. To pomeni, da ste, ali tako uigrani ali pa ste sedeli preblizu skupaj.

Vseeno mislim, da ste se trudili. Pritožb ni bilo. Vsi komentarji pa so v dobrobit F3A. Tudi moj čeprav imam do naše F3A scene bolj sentimentalen odnos. Tisti, ki vejo zgodovino že vejo kaj mislim.

Lp
Igor
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

mai2sky napisal/-a: Smete in morate uporabljati tudi oceno "Nisem videl".
Smo uporabljali. Iz sodniških listov se to vidi. V tabelo pa so vnešene že povprečene ocene ostalih sodnikov.
mai2sky napisal/-a: Vzlet in pristanek nista robni niti centralni figuri in zato 60stopinjski koti ne veljajo. Slikica je kot zadnja na omenjeni prezentaciji.
Drži. Let za mejno linijo pa že presega tudi kot 90 stopinj in od tod so sledile nule. Tudi Igor je prečkal to linijo (na levi strani sodniške mize) po mnenju vseh sodnikov .
mai2sky napisal/-a:Tudi jaz imam en kup nul. Dve upravičeno za eno pa nisem prepričan, ker se je model peljal 10 m po tleh preden je bil v rožicah. Vsaj meni se je zdelo, da je bilo 10 m a lahko se tudi motim. Nisem pa videl nikogar, da bi to potem meril.
Igor, imaš tri nule; dve za pristanek, ki sta jih prinesla prečkanje linije in ne "podaljšan" pristanek. Tretja nula je iz "Hrbtni sveder s 2 1/2 obrata". Seveda to izgleda kot cel kup nul, pa je to le tri (število figur) krat štiri (število sodnikov). So pa ocene enotne, vseh dvanajst ocen je "0".
mai2sky napisal/-a:Morda drugič še sodniški komentar na koncu tekme. Vaše ocene (kriterij) so bile tudi podobne kot jajce jajcu. To pomeni, da ste, ali tako uigrani ali pa ste sedeli preblizu skupaj.
Drži. To pripombo (da smo preblizu) sem dal že pred tekmo. Vendar mislim, da ni bistveno vplivala na raztros ocen, predvsem pa ne na uvrstitve tekmovalcev. Za naslednjič predlagam večji razmak med sodniki.

Pa še za zaključek te debate:
Sodniki imamo manj izkušen s svojim poslom, kot tekmovalci z letenjem, zato se opravičujemo za vse morebitne nedoslednosti, ki pa niso bile namerne. Trdno sem prepričan, da smo se vsi štirje trudili delo opraviti čim bližje pravilniku z željo, da bi vsakega tekmovalca posebej vzpodbudili k nadaljevanju nastopanja na F3A tekmovanjih.

Miloš
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Mipo napisal/-a:Pa še za zaključek te debate:
Sodniki imamo manj izkušen s svojim poslom, kot tekmovalci z letenjem, zato se opravičujemo za vse morebitne nedoslednosti, ki pa niso bile namerne. Trdno sem prepričan, da smo se vsi štirje trudili delo opraviti čim bližje pravilniku z željo, da bi vsakega tekmovalca posebej vzpodbudili k nadaljevanju nastopanja na F3A tekmovanjih.

Miloš
Jest pa mislim, da bi pri "brifingu" morali sodniki prinesti lepe, bogate narezke, da se nam odkupijo v naprej za morebitne neprijetnosti... :wink: :wink:
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
mai2sky
Freak
Prispevkov: 593
Pridružen: 05 Dec 2003, 09:32
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mai2sky »

Sodniki imamo manj izkušen s svojim poslom, kot tekmovalci z letenjem, zato se opravičujemo za vse morebitne nedoslednosti, ki pa niso bile namerne.
Tudi pri tekmovalcih nivo znanja o tem ni se prav visok se pa povecuje. Gre se za dodaten faktor, ker ne rata kar bi rad, ker prsti niso dovolj spretni.

Za sodnike je najbolj vazno, da sodijo posteno in isti kriterij uporabljajo cez celo tekmo. Seveda morajo vedeti osnove sojenja.

Vsa ta razprava bi bila odvec, ce bi se vsedli po tekmi in malo podebatirali. Verjetno ste to naredili. Ne vem. Jaz zem zal hitro odsel, ker sem moral pripraviti zadeve se za nedeljsko RC avto tekmo.

Se vedno sem mnenja, da je bila tekma odlicno izpeljana prakticno v vseh pogledih in sem osebno prav vesel, da je bilo tako.

Lp
Igor
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

No ja :-k komentarji na sodniške odločitve vedno bodo, pravzaprav bi bilo iluzorno pričakovati, da jih nebi bilo. Upam da sodniki razumejo, da je to povsem normalno 8)
Moj namen je bil, da bi se zmenili, da bi pristanek ocenjevali nekoliko drugače in sicer tako, da bi največ točk prinesel (ali odnesel) tisti najbolj ključni del, od malo preden model lizne, sede ali butne ob tla, pa do trenutka ko se od tega, bolje ali slabše izvedenega manevra umiri (ne ustavi).
Npr. v začetku pristajalne steze, bi z dvemi črtami označili območje v katerega je treba narediti prvi dotik, deset petnajst ali dvajset metrov kasneje pa še črto, ki bi označevala obnočje do konca ocenjevanja, od tam naprej naj se model ustavi kakor se hoče, modeli se ustavljajo različno.
Za napake v doletu bi porabil 2 točki (do sedaj vse) 3 točke za pristanek v območje prvega dotika in 5 za početje od prvega dotika do črte konca ocenjevanja ( minus točke za odboj, a ne vse, izgubo smeri, nagibanje ali brušenje s krilom, jasno 0 od petih točk za na splošno grd in ponesrečen pristanek) :wink:
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Odgovori

Vrni se na Prireditve, srečanja in tekmovanja