F5J-400, F5J-7celic....Pokal Šentjurja
Moderator: Pisaneli
Prosim za dokoncno pojasnilo...
Ce sem prav razumel je organizator definitivno prepovedal posege na motorju ce so vidne sledi predelave... Se pravi da ''timing'' ki je izveden z ustreznim orodjem in ni vidnih sledi vendarle dovoljen ali pac mu ne morete dokazat krsenje pravil?!
sam nazalost ne premorem drugega kakor klesce tako da tudi ''timing''-a ne bom mogel narediti brez poskodbic in se bo treba sprijaznit z nekoliko slabsim izhodiscem... (vsaj v glavi slabsim ) itak je vedno vse drugo krivo samo jaz ne
Ce sem prav razumel je organizator definitivno prepovedal posege na motorju ce so vidne sledi predelave... Se pravi da ''timing'' ki je izveden z ustreznim orodjem in ni vidnih sledi vendarle dovoljen ali pac mu ne morete dokazat krsenje pravil?!
sam nazalost ne premorem drugega kakor klesce tako da tudi ''timing''-a ne bom mogel narediti brez poskodbic in se bo treba sprijaznit z nekoliko slabsim izhodiscem... (vsaj v glavi slabsim ) itak je vedno vse drugo krivo samo jaz ne
NAPAKA!mihah napisal/-a:Temnejši deli - večja verjetnost za segrevanjeoverlord_tm napisal/-a:miha, a zdej že z naso sodeluješ v iskanju termike?
raje daj take, kjer so podatki o temparaturnih razlikah. kje so topli deli
Temnejši deli na slikah so gozdovi. Gozdovi "držijo" podnevi en klinc! Od gozda lahko kaj pametnega pričakuješ v najboljšem primeru spomladi, ko še ni nobene vegetacije, ali pa pozno zvečer.
Timing tool najbrž ne pušča nobenih sledi.
Meni se zdi, da če bi nastavitev timinga bila nekaj "nezakonitega", potem se ne bi prodajalo tako orodje.
Zase lahko povem, da če bom čutil, da sem s strani organizatorja kakorkoli po krivici oškodovan, se bom pač takrat in v bodoče izogibal tekmovanju pri tem organizatorju. Če pa mi bo to naneslo, da bo tekem potem v določeni kategoriji premalo, in bi mi to škodilo pri skupnem rezultatu, se bom pač prestavil v drugo (višjo) kategorijo.
Če bo pa mojega nezadovoljstva zaradi drugačnega razlaganja okolice od mojega tolmačenja pravil, bom pač odstopil, ter se bolj posvetil letenju za lastno zabavo, ter tekmovanjem v HLG in DLG.
Prepričan sem da nisem edini ki tako razmišlja!
LP Mitja
Meni se zdi, da če bi nastavitev timinga bila nekaj "nezakonitega", potem se ne bi prodajalo tako orodje.
Zase lahko povem, da če bom čutil, da sem s strani organizatorja kakorkoli po krivici oškodovan, se bom pač takrat in v bodoče izogibal tekmovanju pri tem organizatorju. Če pa mi bo to naneslo, da bo tekem potem v določeni kategoriji premalo, in bi mi to škodilo pri skupnem rezultatu, se bom pač prestavil v drugo (višjo) kategorijo.
Če bo pa mojega nezadovoljstva zaradi drugačnega razlaganja okolice od mojega tolmačenja pravil, bom pač odstopil, ter se bolj posvetil letenju za lastno zabavo, ter tekmovanjem v HLG in DLG.
Prepričan sem da nisem edini ki tako razmišlja!
LP Mitja
- Priponke
-
- timing tool.jpg (11.76 KiB) Pogledano 3871 krat
Se nekaj. Za nekaj prask na motorju ne bomo nobenega prikrajsali za tekmo.
Mitja ne glej tako crno, ker v meni vzbujas slabo vest, bom zacel jokat.
Sploh pa, kje pise da je prepovedan timing.
l.p.
sebo
Mitja ne glej tako crno, ker v meni vzbujas slabo vest, bom zacel jokat.
Sploh pa, kje pise da je prepovedan timing.
l.p.
sebo
Zadnjič spremenil rossi, dne 16 Mar 2005, 10:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozdravljeni!
Očitno se temperatura pred prvo tekmo zvišuje.
Napisal bom nekaj mojih misli glede F5j tekem.
Na samem začetku je bila ideja, da se uvede nekakšna kategorija, ki bi bila dostopna tako cenovno kot strokovno širši množici modelarjev i ne samo SPECIALISTOM!
Danes pa opažam, da se bo(upam da se motim) tudi ta kategorija počasi prelevila v nekaj specijalnega s tem pa zopet dostopna le določenem krogu.
A ni osnovna ideja združiti čimveč modelarjev iz različnih koncev te naše male Slovenije, se spoznavat in delit izkušnje?!
Kar se tiče pravila okoli motorja pa mislim, da je Sebastijan popolnoma razložil MOTOR NE SME IMETI NOBENIH SLEDI ODPIRANJA IN MORA IMETI NALEPKO (oznaka).
Kakršne koli sledi odpiranja in predelave na motorju se bodo kaznovale!
Če pa ste sposobni(nekateri najbrž so) motor kakorkoli "sfrizirat" NE DA SE VIDI POSEG pa je jasno da ne bomo komplicirali !
Lep pozdrav!
Peter Tovornik
Očitno se temperatura pred prvo tekmo zvišuje.
Napisal bom nekaj mojih misli glede F5j tekem.
Na samem začetku je bila ideja, da se uvede nekakšna kategorija, ki bi bila dostopna tako cenovno kot strokovno širši množici modelarjev i ne samo SPECIALISTOM!
Danes pa opažam, da se bo(upam da se motim) tudi ta kategorija počasi prelevila v nekaj specijalnega s tem pa zopet dostopna le določenem krogu.
A ni osnovna ideja združiti čimveč modelarjev iz različnih koncev te naše male Slovenije, se spoznavat in delit izkušnje?!
Kar se tiče pravila okoli motorja pa mislim, da je Sebastijan popolnoma razložil MOTOR NE SME IMETI NOBENIH SLEDI ODPIRANJA IN MORA IMETI NALEPKO (oznaka).
Kakršne koli sledi odpiranja in predelave na motorju se bodo kaznovale!
Če pa ste sposobni(nekateri najbrž so) motor kakorkoli "sfrizirat" NE DA SE VIDI POSEG pa je jasno da ne bomo komplicirali !
Lep pozdrav!
Peter Tovornik
Propelerji so za LADJE!!!!
impeler napisal/-a:
Na samem začetku je bila ideja, da se uvede nekakšna kategorija, ki bi bila dostopna tako cenovno kot strokovno širši množici modelarjev i ne samo SPECIALISTOM!
Danes pa opažam, da se bo(upam da se motim) tudi ta kategorija počasi prelevila v nekaj specijalnega s tem pa zopet dostopna le določenem krogu.
Peter, ob takih izjavah dobim pa ošpice. Na podlagi česa si dal tako izjavo? Razpravam po forumih? Tekmuje in leta se še vedno na terenu, ne na netu
Saj je !
Ali nisi videl na lanskih tekmah, da je preprost model Telstar zelo konkurenčen v F5J. Poceni kit izvedba, direkrten pogon z Guntnerejvim propelerjem. Pravi model za "širše ljudske množice", ki si želijo sodelovanja na tekmah.
Vendar pa ne moreš pričakovati da bomo sedaj kar vsi leteli s tem. Eni si želimo leteti z lastno zasnovo modela, drugi s kupljeno, prav vsi pa si želimo imeti čim boljši model.
Kdor si želi samo sodelovati, nima pa ambicij da bi bil na tekmi čim boljši, potem ne vem zakaj bi bil jezen, nevoščljiv ali nezadovoljen z ostalimi tekmovalci, ki želijo odnesti od tekme še kaj več, kakor pa samo prijetno druženje s kolegi.
F5J tekme (kakor se je pokazalo lani) je najprej tekmovanje, kot drugo, a tudi pomembno, pa druženje (veselica). Vendar pa vsakdo lahko vrstni red tega dvojega obrne po svojih željah in se tako na travniku tudi obnaša.
To je bilo nekaj mojih misli, kot reakcija na impelerjev post.
LP Mitja
Ali nisi videl na lanskih tekmah, da je preprost model Telstar zelo konkurenčen v F5J. Poceni kit izvedba, direkrten pogon z Guntnerejvim propelerjem. Pravi model za "širše ljudske množice", ki si želijo sodelovanja na tekmah.
Vendar pa ne moreš pričakovati da bomo sedaj kar vsi leteli s tem. Eni si želimo leteti z lastno zasnovo modela, drugi s kupljeno, prav vsi pa si želimo imeti čim boljši model.
Kdor si želi samo sodelovati, nima pa ambicij da bi bil na tekmi čim boljši, potem ne vem zakaj bi bil jezen, nevoščljiv ali nezadovoljen z ostalimi tekmovalci, ki želijo odnesti od tekme še kaj več, kakor pa samo prijetno druženje s kolegi.
F5J tekme (kakor se je pokazalo lani) je najprej tekmovanje, kot drugo, a tudi pomembno, pa druženje (veselica). Vendar pa vsakdo lahko vrstni red tega dvojega obrne po svojih željah in se tako na travniku tudi obnaša.
To je bilo nekaj mojih misli, kot reakcija na impelerjev post.
LP Mitja
- Priponke
-
- F5J.jpg (93.84 KiB) Pogledano 3588 krat
Zdravo
Za letos izdelujemo Telstar clasic, ki bo imel direkt pogon s sedmimi celicami in Guntner eliso. Vse skupaj bo upam pod 400 g. Pilot ima pa tako mehko roko kot piščančji puhek. Edini dodatek bo mala kljukica, kamor bo prišla še tanjša vrvica da
bomo potegnili avion dollllllll po 10 minutah (hy).
Tudi v tem je zabava.
LP Niko
Za letos izdelujemo Telstar clasic, ki bo imel direkt pogon s sedmimi celicami in Guntner eliso. Vse skupaj bo upam pod 400 g. Pilot ima pa tako mehko roko kot piščančji puhek. Edini dodatek bo mala kljukica, kamor bo prišla še tanjša vrvica da
bomo potegnili avion dollllllll po 10 minutah (hy).
Tudi v tem je zabava.
LP Niko
S strani tekmovalcev sem bi opozorjen, da se zmerj ni prave odlocitve kaksni so lahko motorji in kaj bo organizator tudi gledal. Nebi rad da bi ze na prvi dirki tega leta bil osip zanimanja za to kategorijo. Mnenja so razlicna in pravilnik je tudi tako napisan, da organizatorju tekem ne daje konkretnih pooblastil za pregled motorja (kje in na kaj mora biti organizator pozoren glede motorja, dovoljeni timing...). Upam da se bo v toku leta tudi ta del pravilnika nekako uskladil.
Kot organizator tekme bom sedaj podrobno opisal na kaj bomo pozorni in kaj je dovoljeno.
- DOVOLJENA UPORABA MOTORJA TIPA 400 (4,8;6;7,2V) NI POTREBNA NALEPKA
- VHODNA IN IZHODNA ODPRTINA ZA HLAJENJE MOTORJA NE SME BITI PREDELANA
- NISO DOVOLJENI KROGLICNI LEZAJI
- NI DOVOLJENO PRENAVITJE ROTORJA
- NI DOVOLJENO MENJATI TRAJNE MAGNETE
- NA ZADNJEM DELU (KRTACKE) NE SME BITI VIDNIH ZNAKOV ODPIRANJA MOTORJA (ZAVIHKI NE SMEJO BITI POSKODOVANI CE JIH MOTOR IMA)
- RAZNE PRASKE IN POSKODBE MOTORJA, KI FUNKCIONALNO NE VPLIVAJO NA PERFORMANCO MOTORJA SO DOVOLJENE.
Mislim da je to dovoj nazorno, ce pa ima se kdo kaksno posebnost naj prosim napise.
l.p.
sebo
Kot organizator tekme bom sedaj podrobno opisal na kaj bomo pozorni in kaj je dovoljeno.
- DOVOLJENA UPORABA MOTORJA TIPA 400 (4,8;6;7,2V) NI POTREBNA NALEPKA
- VHODNA IN IZHODNA ODPRTINA ZA HLAJENJE MOTORJA NE SME BITI PREDELANA
- NISO DOVOLJENI KROGLICNI LEZAJI
- NI DOVOLJENO PRENAVITJE ROTORJA
- NI DOVOLJENO MENJATI TRAJNE MAGNETE
- NA ZADNJEM DELU (KRTACKE) NE SME BITI VIDNIH ZNAKOV ODPIRANJA MOTORJA (ZAVIHKI NE SMEJO BITI POSKODOVANI CE JIH MOTOR IMA)
- RAZNE PRASKE IN POSKODBE MOTORJA, KI FUNKCIONALNO NE VPLIVAJO NA PERFORMANCO MOTORJA SO DOVOLJENE.
Mislim da je to dovoj nazorno, ce pa ima se kdo kaksno posebnost naj prosim napise.
l.p.
sebo
zelo lepo in nazorno napisano mislim, da sedaj res ni vec nobenega dvoma kako in kaj...rossi napisal/-a:
Kot organizator tekme bom sedaj podrobno opisal na kaj bomo pozorni in kaj je dovoljeno.
- DOVOLJENA UPORABA MOTORJA TIPA 400 (4,8;6;7,2V) NI POTREBNA NALEPKA
- VHODNA IN IZHODNA ODPRTINA ZA HLAJENJE MOTORJA NE SME BITI PREDELANA
- NISO DOVOLJENI KROGLICNI LEZAJI
- NI DOVOLJENO PRENAVITJE ROTORJA
- NI DOVOLJENO MENJATI TRAJNE MAGNETE
- NA ZADNJEM DELU (KRTACKE) NE SME BITI VIDNIH ZNAKOV ODPIRANJA MOTORJA (ZAVIHKI NE SMEJO BITI POSKODOVANI CE JIH MOTOR IMA)
- RAZNE PRASKE IN POSKODBE MOTORJA, KI FUNKCIONALNO NE VPLIVAJO NA PERFORMANCO MOTORJA SO DOVOLJENE.
l.p.
sebo
hvala za razumevanje in lp, ivica
Hojla!Niko napisal/-a:Zdravo
Za letos izdelujemo Telstar clasic, ki bo imel direkt pogon s sedmimi celicami in Guntner eliso. ....
... pa ne bom edini, ki bo še dirkal s Telstarom . Zima je bila namreč "prekratka", da bi izdelal kaj novega in moj lanski Turbo Telstar bo kot kaže še nekaj časa v funkciji. Sicer pa je nekdo omenil druženje -- ali se nismo imeli prav fajn lansko leto .
L.p.
ZupJo
Eni mamo mulce, da letijo naše avione!
Hmm, hmm, hmmmmmmmm