Živjo
Moderator: bk
POZDRAVLJENI !
Barvo na trupu sem moral zaradi hrapavosti na enem mestu pobrusiti z vodobrusnim papirjem. Ko sem ga očistil, sem ga še spoliral, tako da je trup sedaj O.K..V trup sem tudi že namestil servomotorje in montiral smerno krmilo. Višinski stabilizator je potreben največjega popravila. Barva je stekla po površini. Sledi brušenje in ponovno brizganje. Krila so v redu, le spoliram jih in jim dodam še oblikovni finiš.
L. P. VOJC...
Barvo na trupu sem moral zaradi hrapavosti na enem mestu pobrusiti z vodobrusnim papirjem. Ko sem ga očistil, sem ga še spoliral, tako da je trup sedaj O.K..V trup sem tudi že namestil servomotorje in montiral smerno krmilo. Višinski stabilizator je potreben največjega popravila. Barva je stekla po površini. Sledi brušenje in ponovno brizganje. Krila so v redu, le spoliram jih in jim dodam še oblikovni finiš.
L. P. VOJC...
- Priponke
-
- 116 MALA.jpg (97.05 KiB) Pogledano 4368 krat
-
- 106 MALA.jpg (83.76 KiB) Pogledano 4368 krat
POZDRAVLJENI !
Lovim zadnje sončne žarke, ker barvam zunaj na dvorišču. S finim vodobrusnim papirjem in pomočjo vode sem obrusil višinca, ki ga moram ponovno barvat. Prav tako tudi krilo. Krilo sem še malo spoliral in zaščitil za lepotni finiš. Ta finiš sem izpeljal danes popoldne. Istočasno sem tudi višinca ponovno "špricnil" z belo barvo, ki je kot osnova moji Arijani. Zaščito sem odstranil z krila in pokazalo se je, kar je videti na slikah.
L. P. VOJC
Lovim zadnje sončne žarke, ker barvam zunaj na dvorišču. S finim vodobrusnim papirjem in pomočjo vode sem obrusil višinca, ki ga moram ponovno barvat. Prav tako tudi krilo. Krilo sem še malo spoliral in zaščitil za lepotni finiš. Ta finiš sem izpeljal danes popoldne. Istočasno sem tudi višinca ponovno "špricnil" z belo barvo, ki je kot osnova moji Arijani. Zaščito sem odstranil z krila in pokazalo se je, kar je videti na slikah.
L. P. VOJC
- Priponke
-
- pobarvano
- 123 MALA.jpg (93.53 KiB) Pogledano 4244 krat
-
- maska pred brizganjem
- 122 MALA.jpg (85.77 KiB) Pogledano 4244 krat
-
- ponovno višinc
- 118 MALA.jpg (79.09 KiB) Pogledano 4244 krat
Ta star mormo skup držat!
POZDRAVLJENI !
Ariani še postavim težišče na pravo mesto pa je gotova. Do spomladi bo morala počakat na polici, da se jaz uletim z trenerjem.
L. P. VOJC
Ariani še postavim težišče na pravo mesto pa je gotova. Do spomladi bo morala počakat na polici, da se jaz uletim z trenerjem.
L. P. VOJC
- Priponke
-
- in to je to..
- 149 MALA.jpg (129.45 KiB) Pogledano 3967 krat
-
- še z druge strani
- 143 MALA.jpg (136.06 KiB) Pogledano 3967 krat
-
- tako izgleda z oznakami
- 142 MALA.jpg (114.08 KiB) Pogledano 3967 krat
Ta star mormo skup držat!
Model.
LP. Vse pohvale vredno opravilo ČESTITAM isto časno pa želim veliko užitkov pri letenju z modelom. Upam da bo dolgo služil svojmu namenu in dal obilo užitka ter lepih uric.
LP. čujčuj
LP. čujčuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
POZDRAVLJENI !
Vsem lepa hvala za pohvale, komentarje in lepe želje ob letenju s tem modelom. Ti Andrej, kot tudi ostala druščina ki letimo skupaj, ste pa tako ali tako zaželjeni pri prvih poletih. Pa tudi pri uletavanju z trenerjem bo kakšen nesvet še dobrodošel.
Na vidiku pa je že nov "star " projekt. Načrt je izšel leta 1979 v FMTju. Nato je sledilo povečevanje načrta, peš, seveda in izris. V letu 1980 je sledila izdelava, skoraj do finiša. Ostala je samo vgradnja opreme. Ne vem kakšna muha mi je padla v delo... Zdi se mi, da je že skrajni čas da ga spravim pod oblake. Za enkrat brez slik. Imam jih v klasični obliki; film - papir. Bom ponovno poslikal in pokazal - po praznikih.
L. P. VOJC
Vsem lepa hvala za pohvale, komentarje in lepe želje ob letenju s tem modelom. Ti Andrej, kot tudi ostala druščina ki letimo skupaj, ste pa tako ali tako zaželjeni pri prvih poletih. Pa tudi pri uletavanju z trenerjem bo kakšen nesvet še dobrodošel.
Na vidiku pa je že nov "star " projekt. Načrt je izšel leta 1979 v FMTju. Nato je sledilo povečevanje načrta, peš, seveda in izris. V letu 1980 je sledila izdelava, skoraj do finiša. Ostala je samo vgradnja opreme. Ne vem kakšna muha mi je padla v delo... Zdi se mi, da je že skrajni čas da ga spravim pod oblake. Za enkrat brez slik. Imam jih v klasični obliki; film - papir. Bom ponovno poslikal in pokazal - po praznikih.
L. P. VOJC
Ta star mormo skup držat!
POZDRAVLJENI !
Na modelu res ni več veliko za postorit; so samo dodelava nekaterih detajlov, vgradnja komand, motorja, ponovno prekritje dela trupa med krilnima polovicama pa mogoče še kakšna poenostavitev, kar sem mogoče preveč zakompliciral. No naj slike svoje povedo.
Na modelu res ni več veliko za postorit; so samo dodelava nekaterih detajlov, vgradnja komand, motorja, ponovno prekritje dela trupa med krilnima polovicama pa mogoče še kakšna poenostavitev, kar sem mogoče preveč zakompliciral. No naj slike svoje povedo.
- Priponke
-
- že prekopiran načrt
- 003 MALA.jpg (91.23 KiB) Pogledano 3787 krat
-
- prvi vtis in vzrok za odločitev
- 002 MALA.jpg (94.08 KiB) Pogledano 3787 krat
-
- vir projekta
- 001 MALA.jpg (95.24 KiB) Pogledano 3787 krat
Ta star mormo skup držat!
ZOPET POZDRAVLJENI VSI KI OBISKUJETE "MOJO" STRAN !
Danes je pomotoma prišlo do neljube napake mojega prijatelja; stran ŽIVIJO
je izginila, kasneje pa se je za čuda lepo našla. Ni problema, kot pravi prijatelj Tomaž.
Naj se povrnem na moj trenutni projekt.
Včasih sem gradil modele, ki so bili zelo trdni - posledično tudi težki. Te navade se še danes nikakor ne morem otresti. Tudi ta model je žrtev moje ga predeminzioniranja. Kaj morem sem pač pretiraval z materialom. Sedaj, ko bi moral že tako težak model še dodatno obtežiti, mi je kapnila ideja, da odvzamem težo na zadnjem delu. Repne površine sem plankiral kar z 1,5 mm
balzo; cel model je še prekrit z japonskim papirjem in velikokrat prelakiran. Na vse te sloje sem brizgnil še nitro kit, nanj pa še najmanj dva sloja sintol barve. TEŽA SAMA TEŽA. Kako sem se lotil odstranjevanja teže je razvidno na priloženih slikah. Trup, z odstranjenimi zadnjimi krmilnimi površenami pokaže na tehtnici svojih 1600 gramov. Po odprtju smernega stabilizatorja se je teža znižala za kar 40 gramov. Enako sledi še na višinskem stabilizatorju. Če se pokaže, da to še ni zadosti, bom izvotlil še stranice trupa v zadnjem delu. Vse to pa bom prekril z folijo.
Danes je pomotoma prišlo do neljube napake mojega prijatelja; stran ŽIVIJO
je izginila, kasneje pa se je za čuda lepo našla. Ni problema, kot pravi prijatelj Tomaž.
Naj se povrnem na moj trenutni projekt.
Včasih sem gradil modele, ki so bili zelo trdni - posledično tudi težki. Te navade se še danes nikakor ne morem otresti. Tudi ta model je žrtev moje ga predeminzioniranja. Kaj morem sem pač pretiraval z materialom. Sedaj, ko bi moral že tako težak model še dodatno obtežiti, mi je kapnila ideja, da odvzamem težo na zadnjem delu. Repne površine sem plankiral kar z 1,5 mm
balzo; cel model je še prekrit z japonskim papirjem in velikokrat prelakiran. Na vse te sloje sem brizgnil še nitro kit, nanj pa še najmanj dva sloja sintol barve. TEŽA SAMA TEŽA. Kako sem se lotil odstranjevanja teže je razvidno na priloženih slikah. Trup, z odstranjenimi zadnjimi krmilnimi površenami pokaže na tehtnici svojih 1600 gramov. Po odprtju smernega stabilizatorja se je teža znižala za kar 40 gramov. Enako sledi še na višinskem stabilizatorju. Če se pokaže, da to še ni zadosti, bom izvotlil še stranice trupa v zadnjem delu. Vse to pa bom prekril z folijo.
- Priponke
-
- očiščen smerik - tudi barva odstranjena
- 051 MALA.jpg (77.73 KiB) Pogledano 3741 krat
-
- skalpel na delu
- 050 MALA.jpg (93.53 KiB) Pogledano 3741 krat
-
- odstranjene krmilne površine
- 048 MALA.jpg (83.33 KiB) Pogledano 3741 krat
Ta star mormo skup držat!
ŽIVIO
Uspel sem še odstraniti balzne obloge z višinca.Kar nekaj truda povezanega z previdnostjo je bilo potrebno. Pa sem vseeno del višinca poškodoval. Nič za to; sanacija uspe vedno.Kar me pa najbolj veseli je pa razlika na tehtnici. Že prej sem omenil , da je obloga debela 1,5 mm - pa ni tako. To je bila ocena na oko. Dejansko sem prekril stabilizatorje kar z 2 mm debelo balzo. Še večja groza, oz. v tem primeru celo sreča pa je v tem, da sem krmilne površine izdelal kar iz polne balze. No razlika na tehtnici je kar 105 gramov. To situacijo bom sedaj prekril, zgradil krmilne površine, jih prekril, potem se bo pa pokazalo če bo potreno izvotliti tudi trup.
Ja tako je s starimi projekti. Ko jih odložiš, pozabiš marsikaj, če pa ne pozabiš, imaš pa nove ideje in rešitve ko jih ponovno primeš v roke.
Uspel sem še odstraniti balzne obloge z višinca.Kar nekaj truda povezanega z previdnostjo je bilo potrebno. Pa sem vseeno del višinca poškodoval. Nič za to; sanacija uspe vedno.Kar me pa najbolj veseli je pa razlika na tehtnici. Že prej sem omenil , da je obloga debela 1,5 mm - pa ni tako. To je bila ocena na oko. Dejansko sem prekril stabilizatorje kar z 2 mm debelo balzo. Še večja groza, oz. v tem primeru celo sreča pa je v tem, da sem krmilne površine izdelal kar iz polne balze. No razlika na tehtnici je kar 105 gramov. To situacijo bom sedaj prekril, zgradil krmilne površine, jih prekril, potem se bo pa pokazalo če bo potreno izvotliti tudi trup.
Ja tako je s starimi projekti. Ko jih odložiš, pozabiš marsikaj, če pa ne pozabiš, imaš pa nove ideje in rešitve ko jih ponovno primeš v roke.
- Priponke
-
- tehtnica - pravijo da ne laže, ali pa, briga me...
- 053 MALA.jpg (56.92 KiB) Pogledano 3673 krat
-
- odstranjena balza
- 052 MALA.jpg (82.91 KiB) Pogledano 3673 krat
Ta star mormo skup držat!