Stran 8 od 8
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 30 Avg 2013, 17:38
Napisal/-a matej rozman
rc-ryder napisal/-a:
Ni avtomatsko, a dela vedno. Ni pa povezave za nazaj
LP
Ni čisto tako, tudi rhino ima neke vrste parametriko (ne govorim o dodatnih modulih), sicer zelo omejeno, pa vseeno, mogoče ti pride kdaj prav.
Od verzije 4 naprej ima "record history", pritisni F1 in ti bo vse jasno
Za vse tiste, ki bi radi stvari avtomatizirali in se imajo čas in voljo učiti pa skok v grasshopper-ja
http://www.grasshopper3d.com/
Jaz sem žal ali na srečo v Rhino-tu končal na istem nivoju kot Mitja, ampak nič ne obžalujem, ko je treba nekaj narediti znam, mogoče traja kakšno uro dlje, rezultat pa nikoli ne izostane
, sem pa šaltal že precej časa nazaj na parametriko, ampak jo uporabljam zgolj za tehnične reči (priprave, vpenjala, ......)
Mimogrede, za vse ki še imate voljo, en zelo zelo močan modelirnik, povrhu pa brezplačen
http://www.freecadweb.org/
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 06 Sep 2013, 19:59
Napisal/-a rc-ryder
matej rozman napisal/-a:rc-ryder napisal/-a:
Ni avtomatsko, a dela vedno. Ni pa povezave za nazaj
LP
Ni čisto tako, tudi rhino ima neke vrste parametriko (ne govorim o dodatnih modulih), sicer zelo omejeno, pa vseeno, mogoče ti pride kdaj prav.
Od verzije 4 naprej ima "record history", pritisni F1 in ti bo vse jasno
Ta povezava je zelo omejena. Deluje samo v ozkem področju modeliranja in ne v vse smeri. Npr krivulje ki so posledica preseka površine ne delujejo... To je lahko osnova za nadaljne modeliranje...
Ampak ni panike . . . Še vedno moj najljubši modelirnik, Trenutno v delu tole:
LP
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:29
Napisal/-a rc-ryder
Evo, en kratek demo modeliranja trupa čolnička.
Postopek v praksi traja cca 15 do 20 minut.
Najprej v tlorisu z uporabo spline funkcije narišemo pol tlorisa:
Izhodišče obvezno v točki 0,0,0
Nato v stranskem risu vrišemo gredelj:
Rezultat v 3D:
Sledi vrisovanje preseka krivulje zrcala:
Pomembna je pravilna uporaba funkcijskih stikal project...
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:33
Napisal/-a rc-ryder
Nato s funkcijo 2 rail sweep generiramo polovico površine trupa:
S srednjo tipko na miški vklopimo kontrolne točke:
Iz slike je razvidno, da jih je veliko. V bistvu preveč za popravljanje in preoblikovanje trupa.
Zadevo rešimo z rekonstrukcijo površine:
Število točk krepko zmanjšamo, brez izgube natančnosti:
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:36
Napisal/-a rc-ryder
Ker je kontrolnih točk sedaj mnogo manj, je obliko tudi lažje popravljati in prilagajati željam:
Rumene točke so premaknjene, da sem dosegel željeno obliko. Pomembno je, da to naredimo v vseh treh pogledih ter, da si točke sledijo v nekem urejenem ritmu (ne cik-cak...)
Ko zrcalimo površino dobimo tole:
Dno je zlomljeno, česar pa nismo želeli. Zakaj?
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:38
Napisal/-a rc-ryder
Pregled kontrolnih točk iz vseh pogledov nam da odgovor:
Prvi dve točki od zrcalne linije morata biti na isti premici, da je zagotovljena tangentnost prvega reda.
To uredimo s pomožno premico in ročnim urejanjem:
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:41
Napisal/-a rc-ryder
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:44
Napisal/-a rc-ryder
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:46
Napisal/-a rc-ryder
Nato trup dvignemo nad ravnino x-y toliko kot mislimo, da bo položaj, ko bo čoln stal na vodi:
Nato s funkcijo hydrostatics preverimo osnovne lastnosti trupa:
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 09 Sep 2013, 20:49
Napisal/-a rc-ryder
Nato na mestih, kjer želimo rebra za model narišemo premice preko modela:
in le te projeciramo na model:
In dobimo preseke:
Še malo manipulacije in offset za debelino stene in imamo risbe reber...
Lahko pa prej model še malo polepotičimo s kakimi dodatki
LP
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 12 Sep 2013, 18:17
Napisal/-a rc-ryder
Malo na temo modeliranje čolnov smo obdelali še na tej temi:
viewtopic.php?f=9&t=84940&p=516354#p516354
LP
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 13 Sep 2013, 00:23
Napisal/-a JKSniper
jaz sem na podobni način naredil kaputaž za letalo Allstar... narisal sem trup v 3D, nato pa sem kaputaž "razrezal" na 1.5mm sloje, te sloje exportiral 2D, jih zrezal iz balse 1.5mm in sestavil. Naredil sem tudi dve vodilni paličici, zato da so bile "rebre" poravnane. Na koncu sem samo obrusil "stopničke". Fino je, ker dobiš 3D površino tako zunaj, kot tudi znotraj.
Sem tudi takrat delal z Rhinotom
LP!
Jure
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 12 Jan 2015, 10:03
Napisal/-a BLdesign
zdravo, za en projekt potrebujem 3d modeliranje, nekaj mam že zrisano v avtoCADu, vendar mi znanje ne dopušča da bi dokončal, zato se obračam na vas, če je kdo pripravljen pomagati proti poštenem plačilu
zainterisirani prosim pošljite v ZS ali na mail
[email protected]
lep pozdrav
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 13 Jan 2015, 15:50
Napisal/-a golki76
zdravo. Ker sem strojnik bi se tudi sam rad spustil v vode 3d modeliranja. Sicer imam nekaj izkušenj s coreldrawom ampak
bi se rad naučil še kaj drugega. Trenutno imam AutoCad 2015. predvsem me zanima modeliranje letal, avtov, ipd. Ker
sploh nevem kako naj se stvari lotil bi prosil za kakšen nasvet, napotek.
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 13 Jan 2015, 16:54
Napisal/-a krko
Raje vzemite inventor, ravnotako od AutoDeska.
Mnogo lažji program za učenje, vsaj zame. V avtocadu se sploh ne znajdem, v inventorju pa takoj. Tako je moje mišljenje.
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 19 Jul 2016, 22:20
Napisal/-a brejker
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 29 Jul 2016, 22:52
Napisal/-a brejker
Klikam pa Klikam pa Klikam
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 30 Jul 2016, 09:16
Napisal/-a AlesZ
Tole si videl,
tudi tukaj najdeš kar nekaj teh motorjev........sicer meni osebno je bolj všeč oblika
"F1"
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 30 Jul 2016, 11:41
Napisal/-a brejker
Hvala ti za linke!
F1 mi po obliki ne potegne. Ciljam bolj na polmaketo luksuznega/race gliserja.
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 27 Nov 2016, 21:39
Napisal/-a brejker
Treba je bilo ubit nekaj časa..
Gre za mašinco ki se z laksom namontira na strop...da frči okoli
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 27 Dec 2016, 20:25
Napisal/-a brejker
RcRyder naredi vse videti zelo preprosto
Nekaj sem scmaril čez dneve dopusta
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 08 Jan 2017, 15:58
Napisal/-a brejker
Manjkajo še vzdolžne "letvice" ki bodo preprečevale, da se plastika ne bo zvijala ko se bo nanašal izolirtrak okoli kabine.
Lupina bo vakumsko vlečena.
To zagotavlja odlično vodotesnost in hitrost izdelave. Kar je standard za novodobne modelarje začetnike
Re: 3D modeliranje
Objavljeno: 19 Jan 2017, 18:46
Napisal/-a brejker
Da ne bo kdo mislil da živim samo v virtualnem svetu