Re: Nova Uredba o sistemih brezpilotnih zrakoplovov 2016
Objavljeno: 15 Jul 2018, 18:47
Če si prebral uredbo potem se moraš registrirat (plačilo za registracijo je 40€) in naredit izpit za "Remote pilot-a". To je to in potem lahko letiš. Po narejenem izpitu boš pa že vedel kje in kako se lahko leti .
Vglavnem so to dali skoz vsi,ki ji poznam............tukaj se je recimo začelo....
Kako označim svoje zrakoplove po tem, ko sem se registriral kot Operator
Vse svoje zrakoplove, označim tako, da izdelam nalepko, ki jo lahko nalepim na zrakoplov z vsebino REGISTRACIJSKA ŠTEVILKA OPERATORJA primer: SVNAbcde123456Fg
V primeru manjših zrakoplovov, se lahko nalepka namesti tudi na baterije.
Izgled nalepke glede dimenzij ni posebej predpisan, je pa navedeno, da
mora biti vidna s prostim očesom brez uporabe pomagal(npr. povečevalnega stekla). Univerzalna
registracijska številka operatorja je sestavljena iz alfa-numeričnih znakov in kot takšna mora biti
prikazana na nalepki, lahko je ročno napisana ali natisnjena. Registracijsko številko operatorja se
nalepi na mesto, ki ga ob nadzoru pokažete nadzorniku. Priporočamo, da je nalepljena na mestu, ki ni
preveč izpostavljeno v smislu, da se zmanjša možnost zlorabe.
Pri nas 250g nima veze - čim ima ''napravo za zajem slike'' ali nekaj takega piše v ''zapovedih''. Torej kamero.trebor77 napisal/-a: ↑24 Sep 2022, 18:24 Kje bi našel točen zapis glede uporabe drona v naselju. Gre se za FPV dron pod 250g. Najbolj me zanima kako je če v zraku 30m nad parcelo preletiš sosedovo parcelo? To ni let po njegovi parceli temveč prečkanje visoko v zraku. Poskategorija A3 omejuje letenje 150m od objektov. Za A1 in A2 ne najdem nič.
https://www.caa.si/files/www%20-%20UAS/ ... 20leta.pdftrebor77 napisal/-a: ↑24 Sep 2022, 19:10 Citirano iz :
"3532. Uredba o izvajanju izvedbene uredbe Komisije (EU) o pravilih in postopkih za upravljanje brezpilotnih zrakoplovov, stran 10056."
(1) Geografska območja, na katerih so operacije sistemov brezpilotnih zrakoplovov zaradi zagotavljanja letalske varnosti prepovedane, so:
v odprti kategoriji na področju, na katerem so objekti, namenjeni za stanovanje, poslovanje ali rekreacijo (npr. stanovanjske stavbe, stanovanjske hiše, šole, pisarne, športni objekti, parki), ali na katerem so objekti nizke gradnje, kjer so ljudje (npr. avtoceste), razen za sisteme brezpilotnih zrakoplovov do teže 500 g do višine 50 m nad tlemi (AGL) izključno podnevi in ob soglasju lastnika zemljišča, nad katerim se izvaja let sistema brezpilotnega zrakoplova. O takem letu sistema brezpilotnega zrakoplova mora operator sistema brezpilotnega zrakoplova obvestiti agencijo;
Uredba govori sledeče:mimixrv napisal/-a: ↑28 Sep 2022, 19:15 To piše v kategorizaciji in opisu razredov, kar so močno zakomplicirali, ne v sami uredbi. Ker uredba itak govori samo o kategorijah. V evropski uredbi, ki je merodajna.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 47&from=EN
Govori o senzorju, ki lahko zajame osebne podatke. Nekje obstaja razložitev, da sem sodi tudi kamera.
Še1x, poznajte vsaj približno zakonodajo, zdrava pamet in bo vse OK.
Noben organ si ne more privoščiti, da bi to preganjali in kontrolirali kar tako, kot policisti na cesti.
Če pa koga razjeziš oz. kdo prijavi ali si kaj ušpičil, je pa drugo.
5. Operatorji sistemov brezpilotnih zrakoplovov se registrirajo, če:
(a)
v okviru „odprte“ kategorije upravljajo katerega koli od naslednjih brezpilotnih zrakoplovov:
(i)
zrakoplov z največjo vzletno maso 250 g ali več ali zrakoplov, ki lahko v primeru trčenja na človeka prenese več kot 80 joulov kinetične energije;
(ii)
zrakoplov, opremljen s senzorjem, ki lahko zajame osebne podatke, razen če je v skladu z Direktivo 2009/48/ES;