Hitra pena - "Tekmuj s peno in ne popeni" :-)
Moderatorji: pilot 96, overlord_tm
Robbe ima sedaj v ponudbi še 3 nanojete - Red Arrows Hawk, T-33 in MIG-15mihah napisal/-a:Dobivam vprašanja na emaile glede modelov. Zaenkrat lahko rečem, da v klubu že letimo z naslednjimi modeli serije Nano Jets:
- F-18
- F9-F
- AMX
- L-39
- F-35
Kmalu pa tudi:
- F-16
- T-45
- T-33
- F-86
V ponudbi so še MIG-15, A4-F in novi F-22, ki pa še ni dobavljiv.
Karkoli okoli teh modelov vas zanima lahko vprašate in bomo pomagali. Bomo pa nekateri še predstavili svoje modele bolj podrobno v slikah in opisih, ko se naletimo malo več.
http://www.youtube.com/watch?v=YPBlVtcR-q8
Sicer pa prihajata tudi A7 in A6, ki meni izgledata bolj "risankasto". Ocenite sami:
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... st17472058
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... st17472038
Sedaj je skupno 16 modelov, plan v celoti pa je 40 modelov!
Nasvet glede L-39:
Glede na to, da ima model "probleme" s preveč nazaj pomaknjenim težiščem, nekateri premaknejo servo za višino v prostor pred regulatorjem. Mogoče bo kdo kaj več pokazal.
Slišal sem tudi, da se dela nekaj na krmiljenju smeri.
Samograditelji - a ima kdo že kaj za pokazat?
www.lipo.si
mihah napisal/-a: Slišal sem tudi, da se dela nekaj na krmiljenju smeri.
Po mojih izkušnjah krmiljenje smeri pri kolikor toliko scale dimenzijah ni ravno to kar se sliši. Kar sem poizkušal je vse delovalo bolj kot komanda nagiba in sploh ne kot smerno krmilo. Temu verjetno botrujeta praviloma nič V loma krila in sorazmerno z krilom precej velik smernik, ki lahko ima tudi do /3 površine krila. Ko mu zategneš smer je kot bi dal elerone ven in model se zavrti namesto, da bi zavijal.
Morebiti je pri teh majhnih in lahkih zadevah kaj drugače, ampak sam ne bi ravno računal na to.
lp
Sašo
Sašo
Dodana pojasnila in potek tekmovanja.
- Priponke
-
- hitra_pena_potek_2011.pdf
- (371.53 KiB) Prenešeno 184 krat
-
- hitra_pena_pojasnila_2011.pdf
- (368.07 KiB) Prenešeno 217 krat
www.lipo.si
Malo reklame na RC Groups:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost ... ount=10317
Me prav zanimajo odzivi...
http://www.rcgroups.com/forums/showpost ... ount=10317
Me prav zanimajo odzivi...
www.lipo.si
Tudi Juan Pablo Montoya leti Hitro peno! Ne verjamete?
Preverite: http://www.youtube.com/watch?v=2n1Xky3V ... ideo_title
Preverite: http://www.youtube.com/watch?v=2n1Xky3V ... ideo_title
www.lipo.si
Lahko ga povabimo na eno tekmomihah napisal/-a:Tudi Juan Pablo Montoya leti Hitro peno! Ne verjamete?
Preverite: http://www.youtube.com/watch?v=2n1Xky3V ... ideo_title
LP Jan V.
Team Losi
Buy, drive, crash, fix
Team Losi
Buy, drive, crash, fix
Ja, danes smo uživali v lepem vremenu brez vetrca.
Boštjan je vzletal s svojim F9-F kar iz tal, AMXu to ni uspelo... Jaz sem malo predelal nos svojemu F-18, ampak se bo dalo popraviti
Hitra pena na steroidih - hitrostna preizkušanja na 4S:
5000kV motorček na 4S dobro žvižga, vendar je še kar nekaj rezerve. 200tica je blizu, vendar mislim, da s tem setupom v tem modelu težko dosegljiva brez kakšnega posega v kanale
Za 200+ čaka Dejanova previta Cobra in še bolj zmogljive 4S celice. Bo pa tudi v AMXu, vendar z dodelavami. Mislim, da sva potem z Dejanom na dobri poti, da spet narediva nekaj sivih las Amijem.
Če pa še to ne bo dovolj, pa bom aktiviral Monstra No. 3, F-16 na 6200kV motorček in 4S - 70.000 rpm
Boštjan je vzletal s svojim F9-F kar iz tal, AMXu to ni uspelo... Jaz sem malo predelal nos svojemu F-18, ampak se bo dalo popraviti
Hitra pena na steroidih - hitrostna preizkušanja na 4S:
5000kV motorček na 4S dobro žvižga, vendar je še kar nekaj rezerve. 200tica je blizu, vendar mislim, da s tem setupom v tem modelu težko dosegljiva brez kakšnega posega v kanale
Za 200+ čaka Dejanova previta Cobra in še bolj zmogljive 4S celice. Bo pa tudi v AMXu, vendar z dodelavami. Mislim, da sva potem z Dejanom na dobri poti, da spet narediva nekaj sivih las Amijem.
Če pa še to ne bo dovolj, pa bom aktiviral Monstra No. 3, F-16 na 6200kV motorček in 4S - 70.000 rpm
www.lipo.si
mihah napisal/-a: 200tica je blizu, vendar mislim, da s tem setupom v tem modelu težko dosegljiva brez kakšnega posega v kanale
Če je dovolj potiska in premajhna hitrost prepiha moraš zmanjšat vstop in izstop, pa bo delovalo enako kot manjši prop pri pilonu. Pazi le, da bo izstop kakih 15-20% manjši od vstopa, ki nikakor ne sme biti večji od delovnega kolobarja impelerja. Teh modelov še nisem videl a močno sumim, da imajo predimenzioniran vstopnik in to deluje kot učinkovita zračna zavora. Vedno je bolje, da je vstop manjši od delovnega kolobarja, kot da deluje kot plahta.
V kolikor imaš dva vsesnika je kanal za njima ABSOLUTNO potrebno ločit vse do impelerja. To storiš z tanko okrog 0,5 mm vezano ploščo ali čim podobnim, ki jo daš na sredo kanala od hlač kjer se cevi združita, pa vse do impelerja. To čudežno pomaga!
V kolikor med strmoglavljanjem hitrost močno naraste je edina rešitev močnejši motor, če pa naraste le malo je vstopnik absolutno prevelik. Razlika v hitrosti mora biti v odstotkih vsaj taka kot je recimo pri Viperju z 4,75x4,75 propom in 1,3 Kw+. Če je manjša je treba v napad na vstop/izstop in ne le na kanale. Ob optimalnem kanalu in ob moči na kilogram teh modelčkov ne bo več vzletov iz tal, saj bo treba statični potisk predelat v dinamičnega in bo šlo krepko čez 200 km/h. V bistvu rabite to kar copram v svojih "hotlinerjih" z "majhnimi" propi, ki imajo velik korak. Prvo sekundo opleta ko pijanc, drugo sekundo konkretno penja tretjo pa gre na polno. In vi morate najto kombinacijo za tretjo sekundo, prvi dve lahko preskočite z konkretnim metom.
lp
Sašo
Sašo
Včeraj sem končno dal v zrak T-45, ki sem ga opisal na 2. strani te debate.
Štart - izpod roke - brez problemov!
Model ima 4 servote v krilu, letenje s spuščenimi flapi je res počasno in pol metra nad tlemi res lepo za pogledat. Se nisem mogel naletet, komanda mi je že zdavnaj odpiskala zastavljene 4 minute, jaz pa sem letel kar 7:42, regulator je pa potem samo izklopil... celice malo napihnjene
Model kljub previtemu motorju in 6-krakemu impelerju ni hitrejši kot originalen pogon v F-18, je pa mnogo bolj vodljiv.
Glede na to da sem letel sedaj AMXa, F-18 in T-45, bi rekel, da je za tekmovanje od teh najbolj vodljiv T-45. Štart je popolnoma neproblematičn kar je velik plus. Še sploh če bi mu dal smer je za 2. del tekmovanja, t.j. freestyle letenje zmagovalec.
Se vidimo v soboto na preizkusni tekmi!
Štart - izpod roke - brez problemov!
Model ima 4 servote v krilu, letenje s spuščenimi flapi je res počasno in pol metra nad tlemi res lepo za pogledat. Se nisem mogel naletet, komanda mi je že zdavnaj odpiskala zastavljene 4 minute, jaz pa sem letel kar 7:42, regulator je pa potem samo izklopil... celice malo napihnjene
Model kljub previtemu motorju in 6-krakemu impelerju ni hitrejši kot originalen pogon v F-18, je pa mnogo bolj vodljiv.
Glede na to da sem letel sedaj AMXa, F-18 in T-45, bi rekel, da je za tekmovanje od teh najbolj vodljiv T-45. Štart je popolnoma neproblematičn kar je velik plus. Še sploh če bi mu dal smer je za 2. del tekmovanja, t.j. freestyle letenje zmagovalec.
Se vidimo v soboto na preizkusni tekmi!
www.lipo.si
Nekateri pridno trenirajo, nekateri še rihtajo modele, ampak nobeden noče nič pokazat
Jaz sem na svojem AMXu poleg trikotnih letvic naredil tudi smer. Tako kot je že Sašo povedal, model se sedaj res hitro vrti, vendar v navezavi z ailevatorji ne nudi lepega letenja na nož. Bi bilo potrebno še krilca aktivirat za kompenzacijo vrtenja.
Pogon je 4200kv 2826 EDF s 6-krakim impelerjem, 18A Hobbywing. Celice so lahko 850 mAh ali 1000 mAh, z obojimi gre solidno.
T45 gre pa res superca kot po tirnicah.
Jaz sem na svojem AMXu poleg trikotnih letvic naredil tudi smer. Tako kot je že Sašo povedal, model se sedaj res hitro vrti, vendar v navezavi z ailevatorji ne nudi lepega letenja na nož. Bi bilo potrebno še krilca aktivirat za kompenzacijo vrtenja.
Pogon je 4200kv 2826 EDF s 6-krakim impelerjem, 18A Hobbywing. Celice so lahko 850 mAh ali 1000 mAh, z obojimi gre solidno.
T45 gre pa res superca kot po tirnicah.
- Priponke
-
- smeramx.jpg (69.51 KiB) Pogledano 4215 krat
-
- t45amx.jpg (77.19 KiB) Pogledano 4213 krat
-
- 6 kanalni futaba sprejemnik, 40A HW regler.
- t45.jpg (64.46 KiB) Pogledano 4212 krat
www.lipo.si
http://www.youtube.com/watch?v=PGmhYD0TSM8mihah napisal/-a:Nekateri pridno trenirajo, nekateri še rihtajo modele, ampak nobeden noče nič pokazat
Jaz sem na svojem AMXu poleg trikotnih letvic naredil tudi smer. Tako kot je že Sašo povedal, model se sedaj res hitro vrti, vendar v navezavi z ailevatorji ne nudi lepega letenja na nož. Bi bilo potrebno še krilca aktivirat za kompenzacijo vrtenja.
Pogon je 4200kv 2826 EDF s 6-krakim impelerjem, 18A Hobbywing. Celice so lahko 850 mAh ali 1000 mAh, z obojimi gre solidno.
T45 gre pa res superca kot po tirnicah.
Da ne boš reku, da se skrivamo...
Model je direktno iz škatle, edino rotor sem balansiral, kolikor se je dalo in spremenil pogon aileronov. Kamera je Mini DV 80, ki sem jo vzel iz ohišja, zamenjal lipo za 100mAh in vse skupaj dal v termo skrčko. Na kamerco je prilepljena 4mm karbonska cevka. Kamero sem zapičil v luknjo za anteno, ki je par cm za kabino.
Sicer malo vetrovno ampak se je dalo letet.