DOGAJANJE NA PISTI

Kontaktna oseba: Darin Hvalec, e-mail: darin.hvalec(at)gmail.com

Moderatorji: klemen7, Marko Mencin

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a AlesZ » 30 Avg 2016, 13:47

V soboto je bila okolica steze urejena..........................
Priponke
IMGP3950.JPG
IMGP3950.JPG (166.81 KiB) Videno 2790 krat
Slika
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a AlesZ » 01 Nov 2016, 21:39

Model za zimo in mraz,iz izolacijske pene,celice konkretno pogrete....to bo verjetno realnost naslednjih nekaj mesecev,v kolikor bomo ujeli kak lep dan.......
Priponke
IMGP4006.JPG
IMGP4006.JPG (184.31 KiB) Videno 2673 krat
Slika
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a AlesZ » 11 Dec 2016, 22:28

Če se že mora na letališče,bi bilo najbolje, če bi bil lipo
Priponke
IMGP4061.JPG
IMGP4061.JPG (136.71 KiB) Videno 2564 krat
Slika
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a AlesZ » 28 Dec 2016, 21:33

ponedeljek...
Priponke
261216.jpg
261216.jpg (123.79 KiB) Videno 2386 krat
261216 1.jpg
261216 1.jpg (154.36 KiB) Videno 2386 krat
Slika
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 26 Feb 2017, 19:47

Danes je bil lep in miren dan, kot nalašč za splovitev novega modela. :lol: :lol: :lol:

No, nov model ravno ni bil, tudi letel sem ga že, in sicer sem ga "laširal" prijatelju Saši Pavku pred nekaj leti. Gre za Sebartovega MISS WIND 50E, ki sem si ga zaželel za letošnjo noviteto. Imel sem sicer v mislih svojega dvokrilca, ki je v CAD narejen 60%, vendar bi izdelava trajala predolgo, da bi že letos imel svoje veselje. Tako sem se odločil nabaviti ta rabljeni model. :wink: :wink: :wink:

Model je imel pri prijatelju Saši cca 40 poletov in bo star 5 let. Je izjemno lepo ohranjen in po dveh letih mirovanja je pristal v mojem hangarju. Prvoten pogon je bil priporočeni Hacker A50-16s, propeler APC 16x10 in baterije Rhino 4900 20C-6s.
Krmilnik je bil SPIN 70 opto. Letalo je bilo težko okrog 3350g.
Pri meni je v startu na preizkusu 5s pogon in kar 134g lažji motor Joker. Po pvih dveh poletih so ugotovitve enake, kot so jih zapisali na tujih forumih in se nanašajo na pripombe glede nepravilnega kota zgornjega krila in negativen nastavni kot v celoti, ki povzroči 3mm trim elevatorja navzgor. Tu bo potrebna korekcija nastavnega kota zgornjega krila. Poročajo namreč o tem, da ima spodnje krilo vpadni kot +1,8, zgornje pa -2,2, kar pomeni negativno rezultanto -0,4. Rezultanta vpadnih kotov pa mora biti v območju +0,3 do +0,5 stopinje. Kotov na mojem modelu še nisem meril, je pa trim elevatorja tudi pri meni na +3mm. Tudi CG je po navodilih nastavljen na 110mm, kar pa se je izkazalo za čisto preveč naprej. Glavna naloga bo torej precej sitna sprememba vpadnega kota zgornjega krila. S težiščem bo zadeva lahka, saj imam ob lažjem motorju veliko manevrskega prostora.
Več o modelu tule: http://www.rcuniverse.com/forum/electri ... s-50e.html

Moj začetni setup je sledeč:

Motor JOKER 5050-09, 500RPM/V, teža 280g, propeler Graupner 16x10E
Krmilnik SPIN 75 opto + 5A BEC Turnigy (direktno iz pog. akumulatorja)
Krilca: SAVÖX SH-0257MG DIGITAL
Elevator: HYPERION ATLAS 16 FCD
Smer: HYPERION ATLAS 16 FMD

Več o motorju: http://www.e-modelar.net/clanki-121.html

Akumulatorji: Trenutno še stari Rhino 4900-20C (letniki 2010!!!)

Motorna moč na 5s aku: - letel sem s 6 let starima RHINO 4900, ki sta svoje že zdavnaj oddelala. Prvi aku je bil nekoliko slabši, pa je vertikala še lepo šla na začetku, mu je pa zmanjkalo ob lupingu z vetrom v hrbet - pemalo hitrosti. Z drugim boljšim akujem je bilo precej bolje 8) 8) 8) . Dejstvo je, da bo letalo imelo dobre zmogljivosti z dobrimi 5s akuji. Tudi pri propelerju (Graupner 16x10E)so še rezerve, motor se sploh ni segrel prek 35 stopinj. Propeler Falcon karbon 16x12 bi lahko bil tu prava izbira.

Če bi se izkazalo, da bo premalo moči na 5s, imam v rezervi tudi 6s pogon (Kora top 30-12 in 4 akuje 6s Rhino 4900, ki mi jih je Sašo podaril in so v dobrem stanju!) =D> =D> =D>

Sicer pa je model dodan tudi na mojo spletno stran: http://www.e-modelar.net/modeli-23.html

LP

Marko
Priponke
PC1 - Copy.jpg
Ponovno na Barju, 26.02.2017
PC1 - Copy.jpg (220.7 KiB) Videno 1813 krat
PC3 - Copy.jpg
PC3 - Copy.jpg (202.71 KiB) Videno 1813 krat
20170226_152554 - Copy.jpg
Pogon na 5s -Joker 5050-09 -500u/V
20170226_152554 - Copy.jpg (177.95 KiB) Videno 1813 krat
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 28 Feb 2017, 08:25

Zdravo!

Evo, model je pregledan in koti izmerjeni. Še pred merjenjem kotov pa je bil popravljen vpadni kot spodnjega krila (za teoretično 0,2 st.), ki mi je vzel manj kot 10 minut. :D :D
Meritve:
Višina: -referenca 0 st.
Spodnje krilo: +1,5 st.
Zgornje krilo: -2,2 st.

Rezultat pomeni, da je treba negativni vpadni kot zgornjega krila zmanjšati na -1,2 st. :roll: :roll:

Zadeve sem se lotil tako, da sem prerisal podporno streme krila na VP 3mm, zarisal obstoječe luknje za karbonske paličice, nato pa dorisal nove korekcijske konture Zg. krila in nove odprtine (se vidi na sliki). Delo ni komplicirano, je pa treba biti natančen.
Obe stremeni sta popolnoma identični in pašeta na levo ali desno stran kril. Uspelo mi je že v prvo narediti povsem natančne prilege lukenj in stremeni sedita v krilih brez kakršne koli zračnosti. 8) :lol: :lol:
S sredinskim čelnim stremenom na trupu je bilo kar nekaj dela, a je uspelo. Potrebne so še manjše prilagoditve in justiranje na potreben natančen kot, ki jih naredim danes. Predvidevam, da mi bo vzelo še eno do dve uri dela in bo narejeno. :wink: :wink:


LP

Marko
Priponke
IMG_0429.JPG
Novi stremeni -neoblečeni. Vidi se dorisana korekcija
IMG_0429.JPG (118.91 KiB) Videno 1677 krat
IMG_0431.JPG
Primerjava staro-novo
IMG_0431.JPG (120.63 KiB) Videno 1677 krat
IMG_0432.JPG
Oblečeni stremeni
IMG_0432.JPG (118.13 KiB) Videno 1677 krat
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 06 Mar 2017, 08:17

Zdravo!

Model je že nekaj časa pripravljen za nove preizkuse. Meritve narejenega so sledeče:

Spodnje krilo +1,6
Zgornje krilo -1,3

V soboto me ni bilo doma, v nedeljo sem imel plan za popoldne, pa se vreme ni izšlo, je vsake toliko časa močneje rosilo. No , bo pač treba počakati na kak drug dan.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 13 Mar 2017, 19:52

Zdravo!

V soboto in nedeljo ni bilo priložnosti za nov preizkus, tudi včeraj ni bilo idealno.
Danes popoldne pa je bilo lepo mirno vreme in pred mrakom sem naredil dva štarta. :lol: :lol:
Model sedaj s spremenjeno geometrijo ZG. krila leti neprimerno bolje. =D> =D> Višina je sedaj lepo v nevtrali 8) , težišče se je izkazalo za mnogo boljše :D in vodenje modela je postalo lahkotno v zavojih in nasploh. \:D/ \:D/
Svedri so sedaj res lepi in model se takoj po popustitvi krmil ustavi. :jumpjump:
Hrbtni let in let pod 45° kažeta, da bo težišče treba prestaviti še za nekaj mm nazaj, kar je 5min. dela, potem bo super. :ratata:

Skratka, danes sem zelo zadovoljen z opravljenim. Seveda pa me fino trimanje modela še čaka, tudi kak mikser bo potrebno dodati.
Kot običajno je to trimer navzdol za 2-3% ob odvzetem plinu (to je pokazal prosti pad navzdol, ki gre rahlo v pozitivo). Pri letu na nož se model vrti nazaj, kar pomeni prenisko težišče. Geometrijsko se tu ne bo dalo narediti kaj dosti, bo treba spet narediti mikser (je tudi v navodilih za ta model)

Poraba energije: -prvi aku sem izpraznil do piskanja timerja in potem počasi pristal. Preostanek je bil 38%
drugi aku nisem povsem izpraznil, preostanek 47%, timer še ni piskal. Poraba bo nekje na nivoju Angla 50.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Darin » 14 Mar 2017, 10:04

=D> =D> =D> =D> =D> =D> :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:
Lp,
Darin
Uporabniški avatar
Darin
Razpravljalec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 28 Jun 2006, 08:55
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 27 Mar 2017, 12:00

Zdravo!

Včeraj sem preizkusil model še v vetru.
Gre lepo in bolj stabilno kot sem pričakoval :D 8)
Doma sem bil kar presenečen, ker sem porabil vsega 50% energije v akujih. No, res pa je tudi, da sem pristajal že po prvem pisku timerja, ponavadi naredim še kakšno figuro.
Sedaj pa me čaka fino trimanje, za kar pa bo treba imeti mirno vreme.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a AlesZ » 27 Mar 2017, 12:35

Doma sem bil kar presenečen, ker sem porabil vsega 50% energije v akujih
Normalno sem letel na čas,porabil 120%,dvakrat,nato sem začel razmišljat,da bo v sapi potrebno tudi pazit ali pa na displej pogledat.Kako pa tam nad Matenko sploh pristajaš,če človek nima nobene točko za orientacijo,samo prazen prostor............
Slika
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 27 Mar 2017, 14:45

He...he..he,

po nekaj tisoč pristankih se med ušesi pojavi neka avtomatika.......???!!! :wink: :wink: :wink:

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 03 Apr 2017, 12:13

Zdravo!

Na letališču sem bil tudi včeraj in naredil 4 štarte in sprobal 3 različna težišča. (še vedno pomikam nazaj) Ko bo pravo težišče doseženo (predvidevam, da bo to naslednjič), pa grem na fine nastavitve in fino trimanje modela.
Missica po zadnji spremembi težišča že leti prav dobro in sem zadnji polet prav užival :D :D . Leti tudi že lepo počasi in prihodi na mati zemljo lepo uspevajo. 8) :lol:

Timer na modelu je nastavljen na 4,5 min. motorja, čas letenja pa je cca 7 minut (povzel sem po Anglu) Poraba za ta čas je cca 2300mAh. Vsi leti so s starimi 5s akumulatorji (poletje 2010!!!) Trenutno uporabljam samo 4 akumulatorje. Eden je slabši, ostali trije pa gredo še vedno dobro in vertikala je neomejena. S temi boljšimi akuji bi brez težav odletel P17 program. Bom pa počasi sprobal vse akuje in določil, kateri so OK. Ostalim bom izmeril upornost posamičnih celic in jih podrl , nato celice selektiral in sestavil nove pakete. Me prav zanima, koliko sezon bom potegnil iz njih. Za večino akumulatorjev Rhino pa je tole že sezona št. 8 !!!
Propeler Graupner 16x10 E-prop se kaže v zelo dobri luči. Je boljši od APC-ja (manjša poraba, večji vlek). Je pa tudi nekaj dražji.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 10 Apr 2017, 07:33

Pozdravljeni!

Missica veselo leti in nabira starte..... :lol: Včeraj sem naredil skupaj z Jernejem še štiri. Težišče sem prestavil še malce nazaj in je sedaj pri 138mm 8) za prednjim robom krila na sredini (po Sebartu je 110-120mm). Bo pa šlo morda še kak mm nazaj.
Trim višine, ki sem ga imel za tri klike navzgor od nevtrale zaradi nepravilnega težišča, sem vrnil v nulo in sedaj model leti sam lepo naravnost. Tudi na nož že leti naravnost, se pa vrača v normalno lego, kar pomeni, da je težišče modela po vertikali prenisko. Pomoč tu je namestitev lažjih koles in copatkov ali pa zvišanje lege akumulatorja. Kolesa in copatki niso originalni, ker so kolesa v originalu le fi 55mm in so za vsakdanjo uporabo premajhna in Sašo je zato dal gori fi 70 mm in pa temu ustrezne večje copatke. Tako je dobil za podvozje bolj robustno in varno kombinacijo. Da bi ohranil kolikor toliko velika kolesa, sem namestil lahka kolesa fi 60mm in pa majhne prilagojene copatke (se lepo vidi na sliki). Razlika v teži je 30g na vsaki strani, skupno torej kar 60g. Model je sedaj težak le še 3025g.
V kakšni meri bo ta sprememba vplivala na let na nož, poročam naslednjič, vsekakor pa bom blizu cilja.
Precej sem se ukvarjal tudi s starimi Rhino akumulatorji letnika 2009 in preveril stanje paketov in jih scikliral. Gre za pakete 1,2,3 in 4. Vsi imajo prek 300ciklov. Naslednjič bom letel s temi najstarejšimi, da vidim, ali bi bili za trening figur še uprabni. Za njih bi bila tole že 9. sezona...... Njihova uprabna kapaciteta je padla s 4000 na 3300mAh.

LP

Marko
Priponke
20170409_192810.jpg
Položaj baterije in pomikanje nazaj -lovljenje težišča
20170409_192810.jpg (130.34 KiB) Videno 1099 krat
20170409_192224.jpg
Nova kolesa in copatki
20170409_192224.jpg (70.85 KiB) Videno 1099 krat
20170409_192354.jpg
Primerjava
20170409_192354.jpg (111.9 KiB) Videno 1099 krat
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a AlesZ » 18 Apr 2017, 12:05

Tudi jaz sem pogledal malo po podatkih glede celic.Zadnjih nekaj poletov,po prezimovanju,celice,rdeče so "gensi",zelene pa "zipiji".Nimajo nekih hudih ciklov,vglavnem ležijo v škatli (pod 100).So pa 6S 2700.
Priponke
CompareChart.mdi x11.pdf
(628.54 KiB) Prenešeno 29 krat
Slika
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 23 Apr 2017, 18:33

Hojla Zdravko,

te včasih vidim leteti , ko se peljem po Ižanki......

Danes popoldne sem šel klub vetru preizkusiti moje zadnje spremembe na modelu (podvozje) in pa preveriti, ali bodo stari akuji od maja 2009 še uporabni.
Naredil pa sem samo dva starta, ker je potem vedno bolj pihalo in nisem hotel izzivati usode. Akuja 1 in 3 (datum maj 2009) sta še vedno uporabna in vertikala je OK.
Vsekakor pa sem s spremembo dobil tisto kar sem hotel! :lol: :lol: :lol: Sedaj model ostaja lepo pokonci v nožu. Seveda pa se zaradi spremembe spreminja tudi lega modela v zraku (ja, dvokrilci so občutljivi!) in bo treba v mirnem vremenu nadaljevati s trimanjem. Vsekakor sem z opravljenim zadovoljen!

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 29 Apr 2017, 21:25

Zdravo!

Končno sem danes splovil še lanski mali projekt, trening modelček EXPERIENCE 30 8) 8) . Resda je šlo za samo en polet, ker je bilo malce smole z vremenom. Normalno je, da se nov model spravi v zrak v mirnem vremenu. Doma pred odhodom na letališče mi je zgledalo OK, pri nas je samo občasno zapihalo, ko pa sem prišel na letališče, pa je bilo žal precej drugače. Pihal je vzhodnik do jugovzhodnik, občasno tudi močneje. Nič, sem si dejal, bom pa samo malo potaksiral in preveril doseg sprejema.Sprejemnik v tem modelu je namreč mali 6K sprejemnik s polnim dosegom, FASST compatibel, od firme Dymond. Že pri taksiranju sem moral po model, ker ga v tem vetru ni bilo možno obrniti. Kmalu pa se je veter malo umiril in ni mi dalo miru...., mora v zrak in pika! :ratata: :ratata: Težišče sem namerno izbral bolj spredaj, potem pa štart. No, in.... :wink: :wink: nič spektakularnega se ni zgodilo! Model je preprosto poletel, kot če bi bilo stotič :lol: :lol: . Potrebnih je bilo nekaj klikov trimerja navzgor zarati prednjega težišča. Po nagibu nisem naredil nobenega klika. Sedaj še preverba stranskega zamika, model dam v vertikalo,.....tudi tu zaenkrat nobenega klika (vendarle je bilo vse v vetru) :P :P . Motorne moči je videti zadosti :lol: :lol: . Hrbtni let je pokazal, da je težišče preveč spredaj....ampak nič ne de. Še preizkus leta na nož, ki ga model opravi kar dobro :D :D . Sedaj sem preveril še minimalko.... leti tudi lepo počasi. Sedaj pa grem v dolet , da vidim, kako bo pri pristanku. Čez pisto kar dobro vleče veter :o :o , k sreči pa skoraj v osi piste. Še enkrat v krog in v pristanek. Ni bil lep, veter je napravil svoje.Vendar pa je model vseeno lepo mehko sedel na pisto. OK, si rečem, tole bo dovolj za danes, ne izzivajmo... [-X [-X

Modelček zaenkrat še nima prozorne kabine. Pramodel je sicer narejen, potrebno bo po folijo in najti čas, ko žene ne bo doma [-o< [-o< , da si sposodim pečico in potegnem kabine. Tale na slikah je sicer lesen nadomestek, v sicer natančni obliki.
Zelo mi je všeč tudi to, da modela ni potrebno sestavljati, v kabino gre kar cel! \:D/ \:D/ Idealno, kadar ni dovolj časa na razpolago z vse procedure.

Doma sem model še stehtal.
Teža: 1250g brez baterije, z baterijo (268g) pa 1518g. Super lahko!

LP

Marko
Priponke
20170429_171840.jpg
predodhodom na pisto
20170429_171840.jpg (272.17 KiB) Videno 742 krat
20170429_171341.jpg
Še ena slika pred štartom,....nikoli se ne ve!
20170429_171341.jpg (286.59 KiB) Videno 742 krat
20170429_171356.jpg
Taole pa je že po uspešnem pristanku
20170429_171356.jpg (244.01 KiB) Videno 742 krat
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a AlesZ » 30 Apr 2017, 18:19

Danes sem se soočil z podobnimi razmerami,pobrisal sem jo domov in "peš" praznil akuje......
Priponke
IMGP4145.JPG
IMGP4145.JPG (156.72 KiB) Videno 701 krat
Slika
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 30 Apr 2017, 18:52

Živjo!

Ja, se mi zdi, da je bilo danes še slabše - močnejši veter, pa še nestalen. #-o #-o Samo zjutraj do 10h je bilo OK.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 08 Maj 2017, 11:53

Zdravo!

Včeraj sem naredil še dva štarta z malim Expeience 30. Naredil sem si mixer za smer-višina, ker je model na nož letel navznoter, medtem ko je vertikala lepo ravna. Kakšne bodo končne vrednosti, bom določil, ko dobim enkrat re s mirno vreme. Včeraj je bil močan termični veter.

Doma sem preveril še trenutno postavljeno težišče modela, ki je pri 143mm za prednjim robom ob trupu. Bo pa šlo tule še za kak mm nazaj.

LP

Marko
Priponke
20170505_174500.jpg
20170505_174500.jpg (127.17 KiB) Videno 567 krat
20170505_174521.jpg
20170505_174521.jpg (142.06 KiB) Videno 567 krat
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 11 Maj 2017, 07:00

Zdravo!

Včeraj sem končno dočakal mirno popoldne in opravil tri starte z Experience 30. Nastavil sem pravo težišče in opravil še nekaj popravkov trimanja. Model sedaj leti že zelo dobro in ima zelo širok razpon hitrosti,
V mirnem vremenu se da leteti tudi zelo počasi.
Naredil sem eno rundo letenja v stilu F3A programa, tako na široko in visoko. Čas letenja je bil 7 minut in 14 sekund, preostanek energije pa 19%, kar je precej premalo.
Težišče je sedaj pri 145mm.
Preizkusil sem še razpoložljivi akumulator 2200mAh, ki pa pomeni bistveno krajši čas letenja (5 minut). S tem akujem je model težak vsega 1460g.

Naslednjič bo na vrsti spet Miss Wind 50.

LP

Marko
Priponke
20170510_175202.jpg
20170510_175202.jpg (301.57 KiB) Videno 490 krat
20170510_175137.jpg
20170510_175137.jpg (245.5 KiB) Videno 490 krat
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Re: DOGAJANJE NA PISTI

OdgovorNapisal/-a Marko Mencin » 21 Maj 2017, 16:27

Zdravo!

Danes je bilo kar lepo popoldne, kot nalašč, da tudi Timotej preizkusi novi pridobitvi. :lol: :lol: :lol:

No, in je bil prijetno presenečen nad lastnostmi obeh letal. Zaželel si je hitrejše elerone in težišče missice bolj nazaj, Pri Experience pa hitrejše elerone in več smeri. To sva hitro uredila, potem pa je bilo le še uživanje 8) :lol: 8) :lol: . Navdušuje tudi mali Experience s svojo široko paleto hitrosti, z velikimi hodi se da uzživati tudi pri lažjih 3D figurah. :ratata: :jumpjump: :wink:

LP

Marko
Priponke
20170521_155138.jpg
20170521_155138.jpg (269.89 KiB) Videno 345 krat
20170521_155204.jpg
20170521_155204.jpg (264.86 KiB) Videno 345 krat
20170521_155150.jpg
20170521_155150.jpg (272.56 KiB) Videno 345 krat
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje

Prejšnja

Vrni se na Modelarsko letališče Ljubljana - Barje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov