Stran 1 od 1

Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 12 Apr 2018, 21:03
Napisal/-a Jure K.
Po več kot 30 izvedenih spletnih nakupih v različnih RC trgovinah, sem pri Schweighoffru naletel na slabo izkušnjo.
Prva zadeva je bila, ko je prijatelj naročil zase robo, me vprašal če bi še jaz kaj vzel sem se priklopi z enim sprejemnikom, pride roba, vendar moje zadeve ni bilo v paketu, samo njegov avion. Moj paket je prišel teden dni kasneje- hvala bogu. Da se razume, vsa naročila so bila na zalogi.

04.04 2018 sem pa naročil pri njih 3 crawler motorje (vse na zalogi) in jih preko bančnega nakazila (vorkasse) plačal kot je treba. Do danes nisem prejel motorjev, na maile mi pa ne odgovarjajo, maili so bili vljudno napisani, brez kakšnega namena o kreganju ali s kakšnimi znaki jeze, želel sem le pojasnilo zakaj še nisem prejel naročene robe in morebitni predlog kako rešiti zadevo ali vsa obrazložitev do česa je prišlo. Včeraj sem bil na banki, če se je tu kaj zataknilo, denar ni prišel nazaj - v smislu, če bi bilo z nakazilom kaj narobe. Tako sem ostal brez cvenka (k sreči ni velik znesek) in brez motorjev.
Ob vsem tem, je zanimivo, da v naročilu piše, da je plačilo izvedeno, pošiljka DHL, skratka, kot da vse že zaključeno.
Po drugi strani pa za naročilo za par stvari izpred dveh mesecev nazaj (roba plačana, že zdavnaj doma) piše status plačila - ŠE NI PLAČANO.

Sem človek, ki dopušča napake, se dogajajo, ampak moti me njihov ignorantski odnos do vsega tega, kot nebi več obstajali. Če bi vsaj odgovorili "tko je, kaj ti mi moremo, sam si kriv.... karkoli", bi bilo bolje kot to, da se delajo francoze in vse moje maile ignorirajo.

Skratka za povzetek lahko le povem, da so me po celi črti razočarali, vprašanje, če bom pri njih še kaj vzel v bodoče.

lp,
Jure

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 12 Apr 2018, 21:39
Napisal/-a trebor77
No, ni ravno prava primerjava pa vendar. Mene še Kitajčki nikol niso razocarali in imam že preko 1800 naročil. Tudi z vračili denarja ni bilo problemov. Roba pa je prav tako dobra čeprav nekateri trdijo drugače.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 13 Apr 2018, 06:17
Napisal/-a DACAR
Se zgodi. Meni se je enkrat zgodilo pri Tamico.de. Sicer je šlo za drugo zadevo, ampak ravno tako je bil odnos ignorantski. Dokler je vse ok, ni problemov, ko pa se kje zalomi, pa očitno odnos do strank zataji.
Drugače pa se mi je tudi že zgodilo, da me dostava ni obvestila o pošiljki (zdaj se ne spomnim, ali je bil DPD ali kdo drug) in sem začel sam raziskovat, kje je paket, ki bi že moral biti doma. Ugotovil sem, da je bil že nekaj dni v eni trafiki, kamor ga je odložil dostavljalec, mene pa nič obvestil.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 13 Apr 2018, 10:33
Napisal/-a modelarr
Poizkusi še malo bolj na strog način. Zagrozi, da boš izkušnjo delil na vseh modelarskih forumih.
Jaz sem jim enkrat napisal, da jih bom kao naslednji teden obiskal, da mi vrnejo denar. V kolikor ne, sledi služba za varstvo potrošnikov.
Bodi neizprosen-tečen, pa boš denar sigurno dobil nazaj.
LP

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 13 Apr 2018, 10:35
Napisal/-a skorp_jon
Kaj kompliciraš-

če si nakazal 4.4 so verjetno denar dobili 6.4, kar je bil petek.

Najverjetneje so poslali v ponedeljek ali torek 9.4 ali 10.4.

Saj to še ne more biti pri tebi.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 13 Apr 2018, 10:54
Napisal/-a rc-ryder
Spletni nakup je pod strogim varstvom v EU.

Lahko se pritožiš na slovenski strani - urad za varstvo potrošnikov. To gre nato na urad v državo trgovca in ga tam zrihtajo lokalno. Traja - a na koncu trgovca, ki se ne odziva to precej zapeče.

Če pa plačaš prek Pay Pal pa je to precej bolj enostavno. Tako da trgovci, ki nimajo PP - obvoz ;-)

LP

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 13 Apr 2018, 21:40
Napisal/-a Jure K.
skorp_jon napisal/-a:
13 Apr 2018, 10:35
Kaj kompliciraš-

če si nakazal 4.4 so verjetno denar dobili 6.4, kar je bil petek.

Najverjetneje so poslali v ponedeljek ali torek 9.4 ali 10.4.

Saj to še ne more biti pri tebi.
Nič ne kompliciram, vedno ko robo pošljejo dobim na mail obvestilo o poslani pošiljki, če je DHL pa še Verfolgung, da lahko sledim kje je paket. Če tega ni, še ni poslano - PIKA. Še od vseh trgovin (Tamico, Lindinger, Modellbau-Bochum, DMT), sem dobil obvestilo, da je roba bila poslana, potem je bilo pa cca. 2-3 dni,max. 5, če je bil vikend vmes. Ker tukaj še do danes nisem dobil sporočila, pošiljka garantirano ni bila poslana.

lp,
Jure

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 17 Apr 2018, 17:27
Napisal/-a Jure K.
Evo, danes dopoldan poslal ponovno mail, nič, kot da ne obstajajo. Včeraj bil na banki, denar ni prišel nazaj, se pravi, z nakazilom je bilo vse vredu.
Očitno bom moral odmisliti denar in robo ter pozabiti na vse skupaj, žalostno.

lp

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 17 Apr 2018, 19:34
Napisal/-a skorp_jon
Pokliči tja pa vidiš na čem si.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 17 Apr 2018, 20:21
Napisal/-a rc-ryder
Jure K. napisal/-a:
17 Apr 2018, 17:27
Evo, danes dopoldan poslal ponovno mail, nič, kot da ne obstajajo. Včeraj bil na banki, denar ni prišel nazaj, se pravi, z nakazilom je bilo vse vredu.
Očitno bom moral odmisliti denar in robo ter pozabiti na vse skupaj, žalostno.

lp
Gre za princip.

Pokliči na urad za varstvo potrošnikov, da ti dajo navodila.

Potem pisi v Svajgi in jim razloži kaj sledi, če v petih dneh ne vrnejo denarja ali pošljejo robe.

Če se ne zgodi nič, pa postopek spelji.

Nekateri pač ne razumejo drugega kot palice. Seveda potem vpijejo, da ni fer.... Ko jih enkrat zapeče.

Lp

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 17 Apr 2018, 21:21
Napisal/-a Jure K.
Mene najbolj moti, da te ignorirajo na mailu, ki naj bi bil namenjen za podporo strankam, to mi pa je malo tko tko. Ker 4.4. je bil denar nakazan, če denarja ne dobijo nakazanega v 5 dneh stornirajo naročilo, danes smo pa 17.4. čudno.... Kar je bilo naročeno pa je bilo tudi na zalogi.
Če vodijo evidence tako kot je treba, bi morali tudi sami ugotovit do sedaj, da nekaj ne štima.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 24 Apr 2018, 12:11
Napisal/-a Jure K.
No po bolj tršem mailu, sem danes končno dobil odgovor (po poslanih 7 e-mailih #-o ). Razlaga je, da motorjev ni na zalogi in da pridejo ko pridejo, v času oddaje naročila in plačila je bilo pa vse v vseh treh trgovinah na zalogi. No vsaj vem, da nisem zapravil denarja v tri krasne.
Se mi pa ne zdi prav, niti fer, da artiklov, ki jih naročiš in so na zalogi ne dobiš, to kar bi moral dobiti prodajo nekomu drugemu in ti čakaš novo pošiljko.
Izgleda da bom motorje le dočakal - nekoč.

Mimogrede, med tem sem motorje naročil pri Tamicu in sem jih dobil v 4 delovnih dneh, ravno tako je bil način plačila Vorkasse.

lp

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 28 Avg 2018, 08:51
Napisal/-a lukasmuka
jaz že od začetka maja čakam neke dele. Paket je bil poslan takoj ampak se je v Regensburgu v skladišču gls-ja zgleda izgubil (vsaj tam je zadnja lokacija). 2 meseca so me prepričevali, da paket pride v kratkem, naj počakam kak dan ali dva. Pa bolj kot jim dopovedujem, da če paketa ni v 3-5 dneh je izgubljen.
No potem so napisali, da bojo dali poizvedbo kje je. Od takrat nobenega odgovora. Poslal sem jim še 5 mailov. Brez odgovorov. Na koncu pa razložil, da se naj ne trudijo več, ker smo itak zaključli.
Pri njih ne mislim več pustit niti centa.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 28 Avg 2018, 22:39
Napisal/-a trebor77
To se raje na dostavno službo obrnite in ne na prodajalca. A po vašem je potem kriva oseba katera odda paket na pošto in ne pošta katera izgubi paket? ](*,)
Če trgovec paket odda dostavni službi je ta tudi zavarovan.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 29 Avg 2018, 07:10
Napisal/-a Model
trebor77 napisal/-a:
28 Avg 2018, 22:39
To se raje na dostavno službo obrnite in ne na prodajalca. A po vašem je potem kriva oseba katera odda paket na pošto in ne pošta katera izgubi paket? ](*,)
Če trgovec paket odda dostavni službi je ta tudi zavarovan.
Prodajalec je v tem primeru odgovoren za dostavo.
– Obligacijski zakonik – OZ (Uradni list RS, št. 83/01 z dne 25. 10. 2001), Tudi drugje v Evropsk ni kaj drugače.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 29 Avg 2018, 20:38
Napisal/-a lukasmuka
Na dostavno službo se lahko obrne samo pošiljatelj. Naj dalje rešujem z njimi. Torej lahko samo pošiljatelj poda neko poizvedbo ali pritožbo. To je bil odgovor od GLS-a. (al je pa bil DHL? itak nima veze)

Sem se spomnil še ene neprijetne izkušnje ki se je začela aprila. Naročilo komande in plačilo po paypalu. Na strani kaže zalogo. po enem tednu nič, po 14 dneh nič. Pošljem mail kje je problem, da hočem odgovor ali pa dnar nazaj. Po treh tednih odgovor da ni dobavljivo, lahko pošljejo drug kombo z drugačnim sprejemnikom. Odgovorim v 15 minutah če je cena ista naj pošljejo. 10 dni nobenega odgovora. Spet pošljem mail kje je problem. Čez 3 tedne sem dobil mail, da je bilo poslano.

pa to če bi plaval v USA po komando bi jo prej dobil.

V glavnem Schweighoferju gre kvaliteta hiiiitro navzdol. To s kitajci na Ebayu 15 let nazaj ni bilo takšnih problemov.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 05 Sep 2018, 10:52
Napisal/-a DACAR
Dobre firme, slabe firme, dobre firme, ki se jim kdaj zalomi, korekten odnos, ignorantski odnos... Tako kot pri modelarjih, tako tudi pri firmah. Na vse sorte naletiš. In vsaka šola nekaj stane. :-s

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 05 Sep 2018, 13:37
Napisal/-a trebor77
Najbolje je če se plača preko paypala in se potem zahteva vračilo kupnine.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 13 Sep 2018, 09:40
Napisal/-a Jure K.
Evo, stvar se je rešila, ko sem že obupal nad vsemi poslanimi maili in se sprijaznil z dejstvom, da bom ostal brez robe in denarja, sem po cca. 2 mesecih dobil naročeno. Edino, kar bi lahko bilo (ob oddaji naročila, je bila vsa naročena roba na zalogi), da so med obdelavo naročila vse prodali in ni bilo zaloge.
Ampak še enkrat, ne moti me da je prišlo do zamude ali napake, temveč ignorantski odnos službe za odnose s strankami.
Hvala bogu se je rešilo.

lp,
Jure

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 28 Sep 2018, 15:42
Napisal/-a lukasmuka
uuu jaz pa sem dobil od pošte ta teden poizvednico če je paket bil dostavljen ali ne.
Noro.

Re: Schweighoffer slaba izkušnja

Objavljeno: 13 Okt 2018, 11:26
Napisal/-a mihec87
Vsak razume da pride do napak v sistemu ipd... Samo daj potem pošlji mail kupcu in sporoči v čem je težava in ponudiš rešitve (npr. pričakujemo dobavo xx(seveda daj pošten rok dobave ne pa rečeš xx, pride pa 2 meseca kasneje), ekvivalenten izdelek, vračilo denarja) pa se potem kupec odloči kaj bo... Tako bi bilo veliko manj oz nič hude krvi... Ignoriranje pač ni rešitev....

Tedne tišine in čakanja lahko dobim pri kitajcu za manj eur(pa še ti so po mailu večina odzivni)...

Potem pa ni prometa in so krivi vsi drugi...