RGT, FTX Outback Toyota LC40.

Moderatorji: kurnt29atf300

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 249
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: RGT, FTX Outback Toyota LC40.

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 27 Jan 2018, 12:32

Prvi vtisi testiranja so super saj je avto veliko stabilneši zaradi teže na aksah in kolesih kakor tudi šasiji. Bočni naklon je max 41°vendar to je tik pred tem, da se prevrže. Klanec pa premaga okrog 46°pri 2855g teže vendar površina je bila bolj gladka z manj oprijema in je komaj počasi plezal proti vrhu. Če dvignem prednji del avta se ta ne prevrže saj prej nasede na zadnjem odbijaču. Za to je kriva večja teža v prednjem delu šasije, katera se takoj občuti, ko dvigneš avto.

Imam še en CMS, ker so kitajčki zaradi težav z paketom poslali še enega =D> in študiram, da bi nekako doma izdelal nosilce za panhard in bi servo presilil na šasijo. V planu je še menjava prednjega odbijača z vitlo saj sem s tem imel zaradi pravokotne oblike rahle težave pri plezanju na stopnico. Pleza pa kot Pangolin če ne še bolje :D. Edino bolj pod kotom je treba pripeljat, ker je drugače odbijač v napoto.

Vmes sem še na fino nastavil par delov in sedaj bo verjetno to TO [-o< AJDE kje bo prvi trail ?


Drugače pa če koga zamika nakup in nadgradnja. Od original delov je uporabno:
Komanda z RX
Body
Šasija z vsemi prečkami in nosilci
Motor in gearbox razen če se doma valja višek od SCX10 in 540 motor
ESC
Gume katere je najbolje dat v pečico za par minut, da spusti lepilo (fenanje je mučen proces saj lepilo noče popustit na hitro)
LED luči
Kardan
Povezovlane palice za akse (krajše je potrebno malo poravnat tako, da so še malo ukrivljene in pašejo u nulo)


Za predelavo je potrebno iskat:
Yota II akse
Ball head M3 navoj za linke (originalni so manjši vendar imajo M3 navoj)
Amortizerji 82mm s tem, da je tukaj artikulacije okrog 80mm
Po želji Motor, ESC in gearbox scx10
Po želji težja beadlock platišča z kovinskim prstanom saj ima potem eno kolo okrog 180g teže
Po želji roke za podaljšano montažo prednjih amortizerjev (ni nujno razen če želite bolj pravokoten kot montaže.)
in seveda vijaki :) M3 z varovanimi maticami

Najnujneši material prve tri alineje je okrog 86€ če na carini ne pogledajo aks :D

Vse ostalo so scale dodatki kateri naredilo avto veliko lepši

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 249
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: RGT, FTX Outback Toyota LC40.

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 30 Jan 2018, 22:07

Info za koliko se je avto spremenil od osnove. Akse so se razmaknile iz 25cm na 27cm in v širino iz 20cm na 23cm. Če bi imel večji body ni problem avto z drugimi linki podaljšat.
Priponke
primerjava.jpg
primerjava.jpg (39.43 KiB) Pogledano 865 krat

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 249
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: RGT, FTX Outback Toyota LC40.

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 25 Feb 2018, 18:59

Ko sem včeraj vrnil kolesa na ta model sem opazil, da ima šasija kar precej fleksa. Tako, da sem se odločil, da nadgradim to vozilo z scx10 mostički iz aluminija. Prvi del sem že zrihtal saj paše v original luknje zadnjega pa moram naročiti. Mogoče še kar naročim skid plate od SCX10, ker sem ravno našel nekaj zelo podobnega, ki bi verjetno pasal z malimi predelavami.

Opazil sem še, da moram malo popraviti kot na prvem kardanu, ker je LC40 naenkrat ostal le RWD.

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 249
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: RGT, FTX Outback Toyota LC40.

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 06 Mar 2018, 21:09

Par malenkosti popravljenih kot so:
- prednjo akso sem rahlo nagnil naprej tako, da je kardan nagnjen proti gearboxu
- zamenjal sem še zadnje originalne male balhead-e na zgornjih linkih (povezava na šasijo)
- RX enoto sem zalil z plastidip-om
- servo in ESC za vitlo sta prav tako doživela tretma v plastidipu

Štiri letni sine pa je včeraj prvič pokazal, da ve zapeljat vozilo kot se spodobi =D>

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 249
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: RGT, FTX Outback Toyota LC40.

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 17 Mar 2018, 14:33

Danes sem se malo poigral in namesto gladke površine sem uporabil kar tekalno stezo katero sem nastavljal vse do 53°naklona. Avto je še nekako uspel plezati pri 52°naklona vendar to je ravno na prelomnici, da avto pade in da so še gume uspele grabit. Sedaj še čakam ta obljubljen sneg :D da vidim če mi bo elektronika preživela oz če plastidip dihta.

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 249
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: RGT, FTX Outback Toyota LC40.

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 15 Apr 2018, 19:49

Z malo dodatne teže in finimi nastavitvami sem pridobil še 1° tako, da je sedaj max naklon 53°. Podlaga je od tekalne steze in bi verjetno na kakšnem betonu bilo še bolje :-k

Odgovori

Vrni se na