Stran 1 od 1

Predelava GRAUPNER Lowrider v JEEP Cherokee

Objavljeno: 18 Maj 2016, 13:26
Napisal/-a stoRC
Lotil sem se predelave cenejšega modela, ki je v osnovi RTR model in ima konstrukcijo crawlerja. Model je že starejši in nima zapore diferencialov, ima kar dober stearing, vzmetenje omogoča premagovanje večjih ovir. Ker sem želel priti do poceni trail modela, sem nabavil karoserijo iz Lindingerja, dodal waterproof servo, kolesa Carson. Morda bom naredil še zaporo diferencialov, pa me zanima če je že kdo poskusil kako se obnese hott glue metoda. Dodatki so me stali okoli 70€.
Prosim še za kakšno mnenje glede mojega približka scale/trail modela.

Tu je filmček: https://www.youtube.com/watch?v=EGJPQYWAMv0

Re: Predelava GRAUPNER Lowrider v JEEP Cherokee

Objavljeno: 18 Maj 2016, 14:07
Napisal/-a DACAR
Super si to naredil. Meni se zelo dopade.
Glede zapiranja diferenciala ti bo pa odgovoril kdo, ki je bolj kompetenten. :)

Re: Predelava GRAUPNER Lowrider v JEEP Cherokee

Objavljeno: 18 Maj 2016, 15:54
Napisal/-a N0t0ri0us
sem dal vroče lepilo v sredinski diff od bash avta.. zdržal je kako minuto :lol: Pri crawlerju bi bilo verjetno bolje.

Sedaj imam notri 500k olje, v prihodnjih dneh bom dal notri 1m..

Predlagam ti, da uporabiš olje oz plastelin, če želiš popolno blokado.

Re: Predelava GRAUPNER Lowrider v JEEP Cherokee

Objavljeno: 18 Maj 2016, 16:56
Napisal/-a andrej007
Če imaš zobniški dif vzemi en zobnik in ga zagozdi med preostala dva zobnika. Preprosto in reverzibilno :wink:

Re: Predelava GRAUPNER Lowrider v JEEP Cherokee

Objavljeno: 18 Maj 2016, 18:37
Napisal/-a rc-ryder
Pa na naslednji trail pridi. Tako so se trail modeli rodili!

Lp

Re: Predelava GRAUPNER Lowrider v JEEP Cherokee

Objavljeno: 24 Maj 2016, 10:52
Napisal/-a stoRC
Hvala za mnenje in odgovore. Za resen trail bom verjetno moral narediti še nekaj izboljšav (kardani, diffi), da ne bo po nekaj metrih vsega konec.

Re: Predelava GRAUPNER Lowrider v JEEP Cherokee

Objavljeno: 24 Maj 2016, 17:26
Napisal/-a rc-ryder
stoRC napisal/-a:Hvala za mnenje in odgovore. Za resen trail bom verjetno moral narediti še nekaj izboljšav (kardani, diffi), da ne bo po nekaj metrih vsega konec.
Niti ne. Če avto ni pretirano obtežen sploh ni kake obremenitve. Z nalaganjem uteži pa se zadeve drastično poslabšajo. Tako, da ni panike ;-)

Lp